SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
Ja, maar ik speel alleen HC.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog mensen die Diablo RoS spelen op PS4 en die hier redelijk diep in zitten? hoge Paragon? vind echt barweinig mensen ook hier op het forum.
Wil wat eensgezinden op PSN.
Heb slechts één lvl 70... Was meer die-hard op de PC, dus kan je helaas niet helpen. Vind sowieso dat weinig mensen hem op de PS4 spelen om mij heen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog mensen die Diablo RoS spelen op PS4 en die hier redelijk diep in zitten? hoge Paragon? vind echt barweinig mensen ook hier op het forum.
Met al die cheaters online is er ook geen fuck aan op de PS4quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb slechts één lvl 70... Was meer die-hard op de PC, dus kan je helaas niet helpen. Vind sowieso dat weinig mensen hem op de PS4 spelen om mij heen.
Ja jammer. Wel veel cheaters. Maar die leave ik gelijk. Speel alleen met legit SC.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb slechts één lvl 70... Was meer die-hard op de PC, dus kan je helaas niet helpen. Vind sowieso dat weinig mensen hem op de PS4 spelen om mij heen.
Oh ik zie ik hoef een niet meer te halen dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met al die cheaters online is er ook geen fuck aan op de PS4
Nee, alle goede spelers spelen Fifaquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb je veel oefening nodig om de Ultimate Team variant van PES leuk te kunnen vinden/een beetje te kunnen winnen?
Iets in mij brult om een sportspelletje.
Fifaquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, alle goede spelers spelen Fifa
PES is nog slechter dan indiesquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Fifa![]()
![]()
PES is zóveel beter, speelbaarheid, opties, het spel doet wat je wil, richting en kracht kun je doseren.
Niet met randoms spelen online maar met een groep vaste vrienden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met al die cheaters online is er ook geen fuck aan op de PS4
Een lvl 70 maar. Paragon 54 ofzo. Speel nog wel regelmatig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Ok, ben benieuwd naar de reviews.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De remake van deel 1 heb ik al op de gamecube gespeeld en die was/is briljant. Ik zit meer te wachten op een remake van deel 2, deze ga ik niet halen.
dat doe ik uiteraard alquote:
Als je nog nooit een RE gespeeld hebt dan zou ik er wel voor gaan... het is echt een dikke classic. Het is dat ik het origineel op de psx en de remake op de cube al gedaan heb anders had ik hem ook nog wel gehaald.quote:
Ik heb echt alleen 4 gespeeld op de wiiquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je nog nooit een RE gespeeld hebt dan zou ik er wel voor gaan... het is echt een dikke classic. Het is dat ik het origineel op de psx en de remake op de cube al gedaan heb anders had ik hem ook nog wel gehaald.
Heb je gezopen?Demo gespeeld.Echt bagger tov fifaquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Fifa![]()
![]()
PES is zóveel beter, speelbaarheid, opties, het spel doet wat je wil, richting en kracht kun je doseren.
De infamous reeks is juist awesomequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
The Swapper vind ik geen reet aan. Kan ook komen omdat ik Stealth Inc. al gespeeld heb, dan ben je wel klaar met klonen en puzzels oplossen.
Infamous is ook maar matig. Speelt nogal generiek en niets wat mij op het puntje can mijn stoel brengt. Zo'n game die je zo weer vergeten bent.
20 Januari volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Friday12 het volgende:
Wat is release date van deze RE eigenlijk?
Dacht dat het allebei remakes waren, maar dus een remake van de gamecube remake en Revelations 2.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef Gh0stface het volgende:
Huh komen er RE remakes? Hed daar niks over gehoord behalve Revelations 2.
Iets zegt me dat jij altijd wel wat te klagen hebt over games ofniet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
The Swapper vind ik geen reet aan. Kan ook komen omdat ik Stealth Inc. al gespeeld heb, dan ben je wel klaar met klonen en puzzels oplossen.
Infamous is ook maar matig. Speelt nogal generiek en niets wat mij op het puntje can mijn stoel brengt. Zo'n game die je zo weer vergeten bent.
Nee hoor, ontzettend veel games waar ik enthousiast over ben. Alleen van alles wat ik speel, laat ik hier mijn mening achter. PS Plus deze maand kan ik niet echt warm voor lopen, helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij altijd wel wat te klagen hebt over games ofniet?
Omdat het een volkomen bizarre setting is. Je bent aan de lopende band mensen aan het vermoorden omdat je antwoordapparaat dat zegt. Gecombineerd met de muziek lijkt het soms meer op een bad trip.quote:
Dan maakt het dus niet als je voor het spelen even lsd gebruikt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het een volkomen bizarre setting is. Je bent aan de lopende band mensen aan het vermoorden omdat je antwoordapparaat dat zegt. Gecombineerd met de muziek lijkt het soms meer op een bad trip.
Dat is wel heel jammer zeg!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik bestel mijn PS4 pas eind januari(27e),ik moet wel letten op mijn spaarpost.
Want ik heb ook nog eens dit,wat niet alleen 2x zo duur is qua prijs maar juist vóór de PS4 besteld moet worden.![]()
Kan je zeggen dat als je na een avondje stappen met een pilletje op, Pix the Cat een hele gave ervaring is icm. met een goed geluidssysteemquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dan maakt het dus niet als je voor het spelen even lsd gebruikt.
Een van de beste games van 2013 imo... die soundtrackquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Mystikvm het volgende:
Om nog wat positiefs te melden: Hotline Miami is in de sale, gedownload en vind het heel erg tof. Soundtrack is awesome, en je blijft maar opnieuw proberen als he dood bent gegaan. De levels kun je op best toffe manieren uitspelen. Wel een hoog WTF-gehalte
Tot wanneer? (Kan hem wss morgenavond pas kopen/ downen) en hoeveel kost ie in de sale?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Mystikvm het volgende:
Om nog wat positiefs te melden: Hotline Miami is in de sale, gedownload en vind het heel erg tof. Soundtrack is awesome, en je blijft maar opnieuw proberen als he dood bent gegaan. De levels kun je op best toffe manieren uitspelen. Wel een hoog WTF-gehalte
3 euro, en idd goede soundtrackquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tot wanneer? (Kan hem wss morgenavond pas kopen/ downen) en hoeveel kost ie in de sale?
Tot de 21e.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tot wanneer? (Kan hem wss morgenavond pas kopen/ downen) en hoeveel kost ie in de sale?
Ja voor fifa spelers is het ook te moeilijk.dit is echt voetbal.fifa kan een kind van 3 nog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heb je gezopen?Demo gespeeld.Echt bagger tov fifa
Onzin en dat weet je zelf ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja voor fifa spelers is het ook te moeilijk.dit is echt voetbal.fifa kan een kind van 3 nog.
Jij lult onzin. De man heeft gelijk.quote:
PES speel ik momenteel op het een-na-hoogste niveau, en is qua moeilijkheid gewoon goed te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja voor fifa spelers is het ook te moeilijk.dit is echt voetbal.fifa kan een kind van 3 nog.
Je moet een white nemen, zwart trekt warmte aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Enchanter het volgende:
PS 4 werd een beetje erg heet , toch maar de stekker er uit getrokken
Racistquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet een white nemen, zwart trekt warmte aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Fifa heeft meer licenties en meer toeters en bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
Wat zijn de grootste verschillen tussen Fifa en PES?
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa heeft meer licenties en meer toeters en bellen.
PES heeft de betere gameplay.
Nee, het is juist andersom.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?
Veel meer mensen spelen FIFA dan PES, verder zijn het allebei aardige games met hun goede punten en foutenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
Als je beide games veel hebt gespeeld kun je het niet ontkennen imo.quote:
Kernwoord(en) van deze zinquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je beide games veel hebt gespeeld kun je het niet ontkennen imo.
Maar veel plezier met je inferieure voetbalgame hoor.quote:
andersomquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?
Oké bedankt, jij ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar veel plezier met je inferieure voetbalgame hoor.
Dat ligt eraan waar je bent. Ik was afgelopen twee maanden in Zuidoost Azie, en als je langs de gamezaken loopt ... dan is het alleen maar PES wat er gespeelt wordtquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Veel meer mensen spelen FIFA dan PES
2014 was ook al een + titel toch? Jammer dat het 2014 was alleenquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:26 schreef Jimbo het volgende:
gewoon tijd dat PES een PS+ titel wordt
Pes voelt alsof je het zelf doet besturen, iedere aanval/goal is anders.Fifa is veel meer geprogrammeerde animaties.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
Op de PS2 was dat zo. Al was dat realisme van FIFA niets vergeleken met wat het nu is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
jup en 2013 ook geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
2014 was ook al een + titel toch? Jammer dat het 2014 was alleen
filthy casualsquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:30 schreef Doublepain het volgende:
Er spelen ook veel meer mensen call of duty, dat zegt geen kut
grphic wijs wint PES het zeker, maar hopelijk is dat met fifa 2016 verleden tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Op de PS2 was dat zo. Al was dat realisme van FIFA niets vergeleken met wat het nu is.
Op de PS3 zat het verschil zich vooral in de kwaliteit. FIFA was beter.
Nu op de PS4 vind ik PES 15 vooral beter in gameplay, soepeler. Ik kan niet zeggen welke van de 2 realistischer is. Bij een collega speel ik wel eens FIFA 15, zelf heb ik PES 15.
Veel dingen vind ik aan PES realistischer
Grafisch beter is iets anders als realistischer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grphic wijs wint PES het zeker, maar hopelijk is dat met fifa 2016 verleden tijd
een strijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Achja.Ieder zijn eigen.Die strijd zal toch altijd blijven
Ja hoor. Patches komen toch op de HDD, ze branden ze niet op het spelschijfjequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Jiang153 het volgende:
Download de PS4 automatisch game updates zelfs als die uitgeschakeld is en je niet de bijbehorende game disc erin heb?
Kreeg namelijk een updatebestand van The Crew terwijl ik de disc er niet eens in heb
da:iquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:57 schreef jackson het volgende:
Gister Dragon Age toch maar even meegepakt voor 50 euro via the store. Mensen hier die het spelen? Lees dat het voor vele "de titel" is van afgelopen jaar.... Ga er zelf redelijk blanco in, ben wel een groot Diablo liefhebber dus dacht, gok het erop.
alsof er tussen nu en 8 jaar een diablo IV komtquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:04 schreef Pheno het volgende:
Het is zeker een van de beter titels voor mij vorig jaar (en ik speel het nog steeds). Als ze Diablo IV zo maken (maar dan meer hack & slash natuurlijk) komt er geen enkele andere disc in mijn ps4 meer
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof er tussen nu en 8 jaar een diablo IV komt
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk het ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee oke maar ik dacht net zoals bij PS3 dat wanneer je de game start dat je dan een bericht krijgt met dat het geupdate moet wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor. Patches komen toch op de HDD, ze branden ze niet op het spelschijfje
Maar ik heb hem niet in standby staan want stroomquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Nee en ja.
Disc hoeft er niet in te zitten. Hij moet wel aan of standby staan
ik zou hem direct kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).
stiekem ook wel benieuwd naar geworden, maar dat duurt nog wel even of niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ook nietBloodborne is voor mij de volgende titel
eind maart dacht ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stiekem ook wel benieuwd naar geworden, maar dat duurt nog wel even of niet?
mooi, dan heb ik nog even de tijd om omfamous : FL en Da;I uit te spelenquote:
When? Soonquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe lang is die?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi, dan heb ik nog even de tijd om omfamous : FL en Da;I uit te spelen
al is first light wel errug kort zegverkapte demo
Met platinium trophies ben je heel lang zoet mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe lang is die?
Tropies met platinum?
Hoe kort?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet maar heb gister in +-2 uurtjes vrijwel alle dingen verzameld, en ben nu op 50% van de missies +-quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe lang is die?
Trophys met platinum?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet maar heb gister in +-2 uurtjes vrijwel alle dingen verzameld, en ben nu op 50% van de missies +-
volle game was ook amper 1 dag flink doorspelen. helaasquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kort?heb mij erg vermaakt met de volle game. Eerst good uitgespeeld en toen evil.
Was niet erg moeilijk idd.quote:
Infamous op de ps3 dan, daar had je broer de stem van bob de bouwerquote:
Weet ik heb er nou 40quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met platinium trophies ben je heel lang zoet mee.
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goeie PS+ game danquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.
oh zonder meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.
Dan is dat nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb 2 PSN account(EU is altijd 1 jaar PS+ en een HK).
Ik heb nog niet eens een PS4 in huis,wel een PS3.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan is dat nog geen antwoord op mijn vraag
Hoe bevalt de crew trouwens ? Ik begrijp dat de beta erg tegenviel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Jiang153 het volgende:
Download de PS4 automatisch game updates zelfs als die uitgeschakeld is en je niet de bijbehorende game disc erin heb?
Kreeg namelijk een updatebestand van The Crew terwijl ik de disc er niet eens in heb
Dat sta ik ook niet, big dealquote:
Vind het wel leuk, maar wanneer je de Lv 50 hebt bereikt dan kan je niet zoveel meer doen. Heb ook niemand om mee te spelen (=geen crew), dus heb nou ff pauze genomen van die gamequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Hoe bevalt de crew trouwens ? Ik begrijp dat de beta erg tegenviel.
Dat was een vereiste regel chefquote:
Om wat te doen?quote:
Geen last van. Backlog van 58 spellen hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef Nober het volgende:
Zit ook te wachten op een game die pas in maart komt, had nu wel Red Dead Redemption willen spelen op mijn PS4 als dat zou kunnen.
ik heb sinds de Ps4 eigenlijk geen backlog meerquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Geen last van. Backlog van 58 spellen hier
Als ze nou gewoon Project CARS twee maanden hadden uitgesteld (ipv 4) dan was het niet zo'n ramp geweest. Of eens kwamen met een releasedate voor Mad Max, Red Dead 3, Gran Turismo 7, No Man's Sky.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Geen last van. Backlog van 58 spellen hier
koop dan een game die langer als 2 weken mee gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon Project CARS twee maanden hadden uitgesteld (ipv 4) dan was het niet zo'n ramp geweest. Of eens kwamen met een releasedate voor Mad Max, Red Dead 3, Gran Turismo 7, No Man's Sky.
GTA V is het enige wat ik heb en die is bijna uitgespeeld, heb de PS4 te vroeg gekocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koop dan een game die langer als 2 weken mee gaat.
Er zijn zat games voor de PS4quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
GTA V is het enige wat ik heb en die is bijna uitgespeeld, heb de PS4 te vroeg gekocht.
hahah ook netquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Cikx het volgende:
Verdomme Binding of Isaac, net mom's heart weer verslagen kreeg ik een bericht: ''The game just got harder.'' Heb ik weer.
Is het je ook al gelukt Satan te verslaan? Mij tot nu toe één keer, maar was op de save file waar de trophies gebugged waren en nu op de andere save file lukt het me niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ook net5x moms heart verslagen blijkbaar
geen idee eigenlijk of ik die al een keer heb verslagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is het je ook al gelukt Satan te verslaan? Mij tot nu toe één keer, maar was op de save file waar de trophies gebugged waren en nu op de andere save file lukt het me niet meer.
Nee dankjequote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Ben bezig met opruimen. Wil iemand FIFA14 gratis?
Als je mom's heart hebt verslagen moet je dan de devil room in en naar de volgende floor gaan daar is Sheol/Satan dan de eindbaas. Vrij pittigquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk of ik die al een keer heb verslagendenk het niet.
Ik welquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Oke. Pm met adresgegevens?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wel. Leuk spel en kan ik do kado doen aan een maatje die net een nieuwe ps4 heeft?
ohja, die heb ik ook nog in mn backlogquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
GTA V is het enige wat ik heb en die is bijna uitgespeeld, heb de PS4 te vroeg gekocht.
als je zn cheat aan zet, kan je dan ook door nar de moeilijkere levels of ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Cikx het volgende:
Verdomme Binding of Isaac, net mom's heart weer verslagen kreeg ik een bericht: ''The game just got harder.'' Heb ik weer.
Heb overigens ook nog wel wat games die ik heb en nog wil spelen zoals Hotline Miami, Infamous First Light en heb Tomb Raider gekocht, even gespeeld en is erg tof, maar erger me wel een beetje aan de shaky camera, maar ach als dat het enige is.
jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Geen idee, zitten er cheats in dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je zn cheat aan zet, kan je dan ook door nar de moeilijkere levels of ?
jep, sommige dingen maken t (nog) moeilijker, andere makkelijker. (uitmnhoofd) als je driehoekje in t hoofdmenu indrukt ga je naar het submenu waar je ze kan invoeren.quote:
Ah oké, niet naar gekeken eigenlijk, maar ik neem aan dat je dan sowieso geen trophies en challenges meer kan halen, net zoals wanneer je een seed gebruikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep, sommige dingen maken t (nog) moeilijker, andere makkelijker. (uitmnhoofd) als je driehoekje in t hoofdmenu indrukt ga je naar het submenu waar je ze kan invoeren.
Diablo.......Is out of ze way.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo man. Dat spel is al ziek moeilijk vind ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Cikx het volgende:
Heb overigens ook nog wel wat games die ik heb en nog wil spelen zoals Hotline Miami, Infamous First Light en heb Tomb Raider gekocht, even gespeeld en is erg tof, maar erger me wel een beetje aan de shaky camera, maar ach als dat het enige is.
Als ik niks van hem hoor gaat 'ie jouw kant opquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaIk heb mn 14 weggegeven toen ik 15 kreeg
Maar nu best sprijt van wnt 14 was veel toffer
oops, too late
Is niet ideaal nee, maar met Paypal gaat het iets sneller. En dan kun je ook automatisch opwaarderen geloof ik. Moet ik nog even uitzoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:37 schreef n8n het volgende:
Hotline Miami gekocht, ook al had ik m al uitgespeeld op m'n computer, 3 euro is niks voor zo'n bazenspel. Binnenkort deel 2.
Iets kopen is wel lekker omslachtig. Op m'n telefoon een kwestie van 2 kliks, op psn moet ik telkens kutten met een CC, iDEAL opwaarderen en zulks, gedoe allemaal terwijl het ook makkelijk kan.
Zoveel moeilijker is het gelukkig ook weer niet, iets meer champion vijanden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoezo man. Dat spel is al ziek moeilijk vind ik
Met 2 vd 30 ofzo mom doodgemaakt in de womb.
Waarvan 1 ik met erg veel gemak kon uitspelen.
Net ook een lekkere run met Azazel had een joker card nadat ik mom verslagen had en toen ik hem gebruikte kwam ik in the cathedral, maar voordat ik bij Isaac kon komen had ik nog maar 3 hartjes, dus het gevecht tegen Isaac was geen succes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
winstreak van 3 nuGekke azazel run net, jammer dat ik satan op het eind niet tegenkwam.
lukt me wel om 1 op 3 ongeveer uit te spelen so far
lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zoveel moeilijker is het gelukkig ook weer niet, iets meer champion vijanden.Veel spelen, herinneren en trucjes ontdekken en je wordt vanzelf beter.
[..]
Net ook een lekkere run met Azazel had een joker card nadat ik mom verslagen had en toen ik hem gebruikte kwam ik in the cathedral, maar voordat ik bij Isaac kon komen had ik nog maar 3 hartjes, dus het gevecht tegen Isaac was geen succes.
Je kunt gewoon de basic dingen toch? Dus schieten, passen, hoge pass, doorsteek/diepte pass. Rechtertrigger is rennen. linker shoulder-button en pass is 1-2 (of beter gezegd, de persoon waarmee je passed gaat dan door naar voren rennen), Etc etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Snap helemaal niks van dat Fifa
Die demo geeft 0,0 uitleg
Je bedoelt L2/R2?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de basic dingen toch? Dus schieten, passen, hoge pass, doorsteek/diepte pass. Rechtertrigger is rennen. linker shoulder-button en pass is 1-2 (of beter gezegd, de persoon waarmee je passed gaat dan door naar voren rennen), Etc etc.
Gewoon lekker spelen met die basis-controls, en vervolgens leer je vanzelf wel een beetje de extra dingetjes, zoals truukjes, knuckle-shot, precisie-shot, stiften, etc etc.
Goed bezig. Volgens mij heb je meer kans op een devil room nadat je mom's heart hebt gekilled als je van tevoren al een deal with the devil hebt gedaan. Ik heb in ieder geval 4 van de 5 keer de mogelijkheid gehad om bij Satan te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lastig
zit nu op 11 deaths, 7 mom kills en win streak van 4nog steeds geen satan tegengekomen tho
quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:20 schreef Jiang153 het volgende:
Ik ga denk ik ook Fifa kopen terwijl ik het nooit heb gespeeld en of überhaupt fan ben
Alleen zodat ik mensen kan inmaken
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Passen naar medespeler die vrij staat, en dan combineren. En zoals gezegd, als je L1 ingedrukt houdt en passed, dan rent je orginele speler door. Dat is vaak een mooie manier om die speler voorbij een tegenspeler te krijgen om weer vrij te zijn om de bal te ontvangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je bedoelt L2/R2?
Hoe wil ik die mannetjes voorbijkomen zonder truukes
Ze leggen ook niet uit wat buitenspel isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Je weet wel dat je moet scoren in het doel van je tegenstander? (Scoren is de bal over de lijn schieten in dat ding met drie palen, waar een speler in staat met handschoenen en een ander shirt dan de rest)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel watquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef janrad het volgende:
Farcry4 nu op 73% ik ga echt voor de 100.
*meldt*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Jimbo het volgende:
iemand verstand van tv's hier?
is depanasonic tx55as640e een leuke tv om op te gamen ? (i b o o d deal vd dag)
Nice, ik zit pas op 18 procent of zo.. Halverwege een missie kreeg ik helaas een zwart scherm, dus ben ik er maar mee gestopt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel wat. Ga voorlopig ook nog wel even verder alhoewel Dragon Age op me ligt te wachten.
Gewoon doorpakken....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Nice, ik zit pas op 18 procent of zo.. Halverwege een missie kreeg ik helaas een zwart scherm, dus ben ik er maar mee gestopt...
Is wel de bedoeling! Maar ik hoop niet dat het een glitch in de missie is. Niemand anders met zo'n zwart beeld probleem?quote:
kijk daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
*meldt*
Panasonic heeft over het algemeen goede panelen, zo ook deze.
Voordelen: Hoog aantal hertz / prima formaat / laag verbruik zijn prima eigenschappen.
Nadelen (persoonlijk): Matig Design / Geen 4K / geinstalleerde software voor Youtube, Netflix etc vind ik bij andere merken fijner werken.
-edit- Uiteraard heb je geen state of the art TV, maar dat mag je voor dat geld ook niet verwachten. Het is ook een wat ouder model. Maar je hebt er een prima machine aan, dat weet ik nagenoeg zeker.
Binnenkort weer coop?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel wat. Ga voorlopig ook nog wel even verder alhoewel Dragon Age op me ligt te wachten.
Heb je idd niet veel aan.Plasma nog altijd het beste om te gamen.4k is als je hem zo gebruikt wel geweldig.Maar om te gamen zou ik hem niet kopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:25 schreef Bartcoah het volgende:
Een 4K tv kopen voor je ps4
Ga heen, alsjeblieft.
Sony W serie is ook erg goed. De W805B bijvoorbeeld. Mooi beeld en ook zeer lage input lag, dat is wel fijn voor de PS4. Smart functies werken wel wat traag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan
Nu weet ik toevallig dat media markt binnenkort weer die BTW weg ermee dagen heeft, denk je dat ik dan voor het zelfde geld een betere tv kan scoren ?
4k lijkt me wel chill, maar gezien niet het bijna ondersteund en ik zn 3mtr van de bank zit is het niet echt een pre voor me.
Audio gaat ook niet via de tv dus dat vind ik ook niet zn issue.
Wat ik wel graag wil is de spotify app voor mn tv, of mirrorcasting voor mn telefoon. Dat scheelt weer elke x mn laptop aansluiten om muziek te luisteren
Dat betwijfel ik... Prima keuze om deze mee te pakken als het design etc je gewoon aanspreekt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Jimbo het volgende:
Nu weet ik toevallig dat media markt binnenkort weer die BTW weg ermee dagen heeft, denk je dat ik dan voor het zelfde geld een betere tv kan scoren ?
4k heb je in principe nog vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Prima keuze om deze mee te pakken als het design etc je gewoon aanspreekt.
4K wordt inderdaad niet ondersteund door je PS4. Zelf doe ik echter meer dan gamen alleen op mijn TV.
Heb het er zelf ook niet op zitten... Was me toen nog iets te prijzig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
4k heb je in principe nog vrij weinig aan.
PS4 kan in principe wel 4K videomateriaal aan toch? In de toekomst in ieder geval. Maar geen games.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Prima keuze om deze mee te pakken als het design etc je gewoon aanspreekt.
4K wordt inderdaad niet ondersteund door je PS4. Zelf doe ik echter meer dan gamen alleen op mijn TV.
Ja als er 4k op netflix zou komen zou hij dat moeten kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
PS4 kan in principe wel 4K videomateriaal aan toch? In de toekomst in ieder geval. Maar geen games.
Er zijn al 4k series op Netflix.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ja als er 4k op netflix zou komen zou hij dat moeten kunnen
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn al 4k series op Netflix.
welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn al 4k series op Netflix.
En breaking badquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De originals, House of Cards bv.
Topserie, maar nee, of misschien over heel wat jaar, als je alleen de absolute hoofdlijn van het verhaal nog weet. Bij zo'n serie (of film/spel) waar het draait om het verhaal is het naar mijn mening het leukst als er flinke tijd tussen kijk/speelsessies in zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Zouden jullie Breaking Bad nog een keer kijken puur omdat het 4k is?( is een hoop uur he )
Hell yeah .... Bitch!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Zouden jullie Breaking Bad nog een keer kijken puur omdat het 4k is?( is een hoop uur he )
ik zou hem in 640*480 nog een keer opnieuw kijken, puur want bazenseriequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Als ik een 4k tv heb ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Over 2 jaar of zo wil ik die serie sowieso nog eens opnieuw kijken en het is erg moooi dat het dan in 4K kanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Eens. TLOU vond ik bijvoorbeeld echt geweldig, maar heb 'm verkocht omdat ik hem toch niet opnieuw ga spelen de komende jaren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij zo'n serie (of film/spel) waar het draait om het verhaal is het naar mijn mening het leukst als er flinke tijd tussen kijk/speelsessies in zit.
Ik sta nu klaar om het fort van Pagan Min aan te vallen maar ben bang dat ik de game dan "afsluit" en niet meer verder kan met de dingen die nog te doen zijn. Het lijkt mij namelijk de laatste missie van het verhaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Als jij een 4K televisie hebt en netflix dan is het er alquote:
Breaking Bad is de beste serie ooit voor mij, ik ga hem op mijn oude Samsung zeker nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Ja heb ik gemerkt ja. Is volgens mij iets met de bal passen naar degene die het verst staat, maar dat die dan verder staat als iemand van de andere partij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze leggen ook niet uit wat buitenspel is
Mwoah, is Netflix echt true 4K dan? Ben BB online nergens tegengekomen in de 4K downloadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij een 4K televisie hebt en netflix dan is het er al
Dat kun je checken of het de laatste is heh... FC houdt bij hoeveel je er gedaan hebt etc, dat is in het menu te vinden onder "progress" (meen ik).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik sta nu klaar om het fort van Pagan Min aan te vallen maar ben bang dat ik de game dan "afsluit" en niet meer verder kan met de dingen die nog te doen zijn. Het lijkt mij namelijk de laatste missie van het verhaal.
Moet het tot einde van de maand (Dying light) vol houden met FC. Overigens wel al Season pas aangeschaft want er komt redelijk wat DLC aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kun je checken of het de laatste is heh... FC houdt bij hoeveel je er gedaan hebt etc, dat is in het menu te vinden onder "progress" (meen ik).
Ik weet nagenoeg zeker dat je daarna nog gewoon verder kan overigens.
Heb zelf even Dragon Age ernaast aangeschaft om het vol te houden t/m maart (Project CARS).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:57 schreef janrad het volgende:
[..]
Moet het tot einde van de maand (Dying light) vol houden met FC. Overigens wel al Season pas aangeschaft want er komt redelijk wat DLC aan.
Geen idee, de dag dat ik een 4K-scherm koop is nog ver wegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Mwoah, is Netflix echt true 4K dan? Ben BB online nergens tegengekomen in de 4K download
Over 20 jaar heb je er nog steeds weinig aan, gezien de beperkingen van ons zicht om details op dat niveau te onderscheiden, gecombineerd met de gemiddelde kijkafstand in een huiskamer en de grootte van het beeldscherm.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
4k heb je in principe nog vrij weinig aan.
Dragon Age even geprobeerd bij iemand anders maar is niet mijn game. DC is ook nog steeds leuk en ik heb Shadow of Mordor nog niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb zelf even Dragon Age ernaast aangeschaft om het vol te houden t/m maart (Project CARS).
de leukste gelukkigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Jiang153 het volgende:
Infamous first light is best vermakelijk, maar heb je alleen maar neon krachten
Kan niet beoordelen want heb de rest nog niet geprobeerd. Toch best beperktquote:
Dikquote:
Laat hem maar... Zijn mening boeit niemand hier zoals altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dikjij date zeker alleen maar anorexia patientjes? (Als je uberhaupt al met vrouwen om kan gaan)
Ik vind dat mokkel er gewoon uitzien als zo'n typische mollige alto-chick die iedereen wel op school heeft gehad. En dan net iets TE alto, qua design.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Laat hem maar... Zijn mening boeit niemand hier zoals altijd
Ik vind hem zo vermakelijk dat ik Second Son wil kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Jiang153 het volgende:
Doen! Alleen denk er wel aan dat de neon daar iets minder sterk isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vermakelijk dat ik Second Son wil kopen.
Ga ik morgen doen. Heb ook Witcher gepreordered voor 51 euro.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doen! Alleen denk er wel aan dat de neon daar iets minder sterk is
Kun je de taal daarin ook ergens van het nederlands af krijgen ik wil gewoon dat karakters engels spreken, als die flauwe letterlijke vertaling.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Jiang153 het volgende:
PS4 instellen op Engels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je de taal daarin ook ergens van het nederlands af krijgen ik wil gewoon dat karakters engels spreken, als die flauwe letterlijke vertaling.
Treurig idd dat je zulke zaken niet gewoon in-game kunt instellen, maar dat het automatisch 'doorgedrukt' wordt op basis van je console-settings....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je de taal daarin ook ergens van het nederlands af krijgen ik wil gewoon dat karakters engels spreken, als die flauwe letterlijke vertaling.
Kan wel. Naar opties en dan staat er ergens "localized audio" en die moet je dan uit zetten. (In het spel dan)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Breaking bad is de beste serie ooit.Kan niks tegenop
Wat doe je dan heel de tijd in GTA online.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd meer voor andere games sinds GTA V.... heb inmiddels meer dan 160 uur in GTA:O zitten... bijna level 120, 3 miljoen op de bank, kom maar met die heists
Ga lekker door met deze game totdat MGS uit komt, dat gaat een day 1 worden... na die tijd haal ik DA wel een keer en tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben The Witcher 3.
Ik heb de 50 inch W805B, echt een top tv.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sony W serie is ook erg goed. De W805B bijvoorbeeld. Mooi beeld en ook zeer lage input lag, dat is wel fijn voor de PS4. Smart functies werken wel wat traag.
50 inch is zo'n 750 euro en 55 inch 950 euro. Maar misschien straks met die BTW actie goedkoper te halen bij Media Markt.
4K zou ik ook nog even mee wachten. Er is nog nauwelijks content en voor het zelfde bedrag kun je volgens mij een betere Full HD televisie kopen.
Missies natuurlijk! Die ga je vanzelf unlocken... je telefoon in de gaten houden en missies accepteren. Je kan zelf ook jobs hosten en ze (single) spelen, je kan random jobs joinen etc. Het beste kun je al die dingen doen met een vaste crew serieuze spelers ipv randoms...de fok crew bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat doe je dan heel de tijd in GTA online.
Ik ben nu level 3 ofzo, maar is het alleen maar kwestie van racen en deathmatch?
Of mis ik het groter geheel
Console op engels zetten, maar ik vind de NL taal primaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar dan moet ik ervoor betalenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vermakelijk dat ik Second Son wil kopen.
Leuk toch,Engels met zwaar Nederlands accent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd in het Engels(US of UK) staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Treurig idd dat je zulke zaken niet gewoon in-game kunt instellen, maar dat het automatisch 'doorgedrukt' wordt op basis van je console-settings....
FL begint me nu al te vervelen. Saaie vijanden. Eerste inFamous vond ik ook matig. Beetje hetzelfde gevoel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Console op engels zetten, maar ik vind de NL taal prima
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar dan moet ik ervoor betalen![]()
Vind alleen die arena's wel onzin
Ja oke maar misschien omdat FL ook wat beperkter is. Weet niet of de echte game meer powers of vijanden heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
FL begint me nu al te vervelen. Saaie vijanden. Eerste inFamous vond ik ook matig. Beetje hetzelfde gevoel.
Nee, maar voor 10 euro meer koop je ze digitaal in de US store en weet je zeker dat je ze krijgt. Kan je deze spellen trouwens niet fysiek krijgen voor dezelfde prijs tweedehands?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef terrorsjaak het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze manier van spellen kopen?
Je betaald ¤30 en krijgt dan een accouny waar je desbetreffende game mee kan downloaden. Werkt dit en blijft de game dan werken en updates ondersteunen? Of is het een beunhaas die liegt en oplicht?
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17140390.html
Staat gewoon bij ingame opties hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Treurig idd dat je zulke zaken niet gewoon in-game kunt instellen, maar dat het automatisch 'doorgedrukt' wordt op basis van je console-settings....
Ik las dat als je in de US store games koopt de online gameplay op je eigen account niet werkt omdat je dan geen US ps+ account heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, maar voor 10 euro meer koop je ze digitaal in de US store en weet je zeker dat je ze krijgt. Kan je deze spellen trouwens niet fysiek krijgen voor dezelfde prijs tweedehands?
Verder zou het wel moeten werken mits ze je daadwerkelijk het account sturen, maar zou het zelf nooit doen. Zeker niet voor deze prijs
Dan kan ik dat voor je ontkrachten, had US Fifa en GTA 5 gekocht en speelde ze gewoon op mijn EU account. Alleen in-game aankopen kunnen niet op die manier, dan moet dat op je US account.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:25 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik las dat als je in de US store games koopt de online gameplay op je eigen account niet werkt omdat je dan geen US ps+ account heb.
Binnenkort maar far cry 4 en advanced warfare kopen danquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kan ik dat voor je ontkrachten, had US Fifa en GTA 5 gekocht en speelde ze gewoon op mijn EU account. Alleen in-game aankopen kunnen niet op die manier, dan moet dat op je US account.
Als je erover nadenkt heeft het bijna geen nadelen. Als je permanent op je US account zou spelen dan is PS+ goedkoper, in-game aankopen, digitale downloads (vaak ook eerder dan EU), Netflix en andere betaalde diensten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Binnenkort maar far cry 4 en advanced warfare kopen dan![]()
Of heeft iemand nog een exemplaar te koop?
DA:I online werkt gewoon.. FC moet ik nog testenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:25 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik las dat als je in de US store games koopt de online gameplay op je eigen account niet werkt omdat je dan geen US ps+ account heb.
Heb ik uiteraard ook, maar voor de mensen die dat niet hebben is het natuurlijk irritant wanneer zoiets op basis van console-instellingen doorgedrukt wordt, ipv dat je het in-game kunt aanpassen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:52 schreef Friday12 het volgende:
Moet je je console gewoon op Engels zetten heb je nooit dit gezeik meer
Geen idee, maar bepaalde games hebben die in-game optie dus niet en dan wordt het dus bepaald door je console-instellingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Staat gewoon bij ingame opties hoor
FC ook. Alles werkt gewoon als je master account maar op US staat ingesteld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
DA:I online werkt gewoon.. FC moet ik nog testen
E-bay aankopen doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef KingLysandus het volgende:
Niet doen.
http://www.reddit.com/r/P(...)ebay_too_good_to_be/
Lijkt me ook wel handig als je in de US store wil kopen ofnietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
FC ook. Alles werkt gewoon als je master account maar op US staat ingesteld.
Nee dat maakt dus geen reet uit. Je kan die store gewoon leegkopen met een US account maar als je MASTER op NL laat staan dan kan je op je NL account geen US games spelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel handig als je in de US store wil kopen ofniet
Was ook mijn eerstequote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:44 schreef defokkingfoker het volgende:
En mijn eerste platinum trophy is een feit![]()
![]()
![]()
Wel van infamous first light, but who cares
Ik speel het daar niet voor... Was ook irritant in Watch Dogsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Even snel een vraagje. Alleen met de pre-order van Dying Light krijg je de kans om zombie te spelen in andermans game right? En die anderen kunnen zelf bepalen of ze dit toestaan in hun co-op sessie right?
Dan is er een ding dat mij zorgen baart en dat is of er wel genoeg games zijn waar al die pre-order spelers met hun zombie kunnen spelen.
The Sopranos nog nooit gezien zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Breaking bad is de beste serie ooit.Kan niks tegenop
Haha dat zijn volgens mij echt de makkelijkste games waar je alle trophys met gemak kan halenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:23 schreef Sunshineboy het volgende:
[quoZijn te][ afbeelding ] Op zaterdag 10 januari 2015 09:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Mijn enige platinum is van the Walking Dead. Dat spel hoef je alleen maar door te lopen voor platinum.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ben vast te laat voor die goedkope PS+ aanbieding van een jaar?
En als je gelijk zou melden waar je het hebt gekocht...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:16 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb net gewoon nog 365 dagen ps+ gekocht voor 30 euro hoor.
Iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
The Sopranos nog nooit gezien zeker
huh?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En als je gelijk zou melden waar je het hebt gekocht...
bart smitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Waar heb je een jaar PS Plus gekocht voor ¤30?
Daarom altijd eerst verzekeren en dan upgradenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef RRuben het volgende:
Wauw GTA onlinenet voor 100k m'n auto gepimpt, komt er zo'n gast in passive mode aan die in m'n auto gaat (ik ging er even uit om een bounty te claimen). En nu krijg ik mn auto niet terug omdat die nu ook in passive mode zit ofzo....
Als je een koopt is die automatisch verzekert.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst verzekeren en dan upgraden
Maar dan zou hij gwn in zn auto kunnen stappen.. Ookal was die andere in passief mode. Dus lijkt me dat hij die auto gwn van de straat heeft gestolen en niet verzekerd had.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als je een koopt is die automatisch verzekert.
Wil ook gaan proberen maar vind de arena kutquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:44 schreef defokkingfoker het volgende:
En mijn eerste platinum trophy is een feit![]()
![]()
![]()
Wel van infamous first light, but who cares
Ik had gisteren Dragon Age uitgespeeld na 75+ uur en ben vandaag begonnen met Far Cry. Hoelang heb je erover gedaan?quote:
Vond het best veel speeltijd nogquote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
TLOU uitgespeeld! Fantastische game, jammer dat hij niet wat langer duurde.
duurt ook weer 1.5 uur ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 03:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat er nog een bonusmissie bijzit, left behind.
Hoe vond je het einde?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
TLOU uitgespeeld! Fantastische game, jammer dat hij niet wat langer duurde.
Zo'n 20 uur, maar heb niet alle missies gedaan die je bij de outposts vrijspeelt. Daar zit nog wel 10 uur speeltijd in denk ik. Wordt alleen een beetje veel van het zelfde op den duur, dus daar had ik geen zin meer in.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:39 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had gisteren Dragon Age uitgespeeld na 75+ uur en ben vandaag begonnen met Far Cry. Hoelang heb je erover gedaan?
nee is gewoon m'n eigen auto. Heb hem nog wel met races enzo. Die auto werd gewoon een beetje doorzichtig net als die passive gast...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dan zou hij gwn in zn auto kunnen stappen.. Ookal was die andere in passief mode. Dus lijkt me dat hij die auto gwn van de straat heeft gestolen en niet verzekerd had.
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:38 schreef I.C.O.N. het volgende:
Na het lezen hier hotline Miami gekocht.. Voor 3 euro een absoluut koopje. Wat een heerlijke game!!
Vind je NHL wel wat? Heb die demo gedaan en vond t echt rukquote:Op zondag 11 januari 2015 14:44 schreef maniack28 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik wel weer wacht op een nieuwe vette game. Destiny was ruk, TLOU 2e keer uitgespeeld. Infamous compleet.. Ik speel nu voornamelijk NHL en ik ben oude games op mijn 360 aan het uitspelen. De cross console platformers speel ik lekker op mijn vita.
Ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef Tortugal het volgende:
Ik twijfel om Tomb Raider:Definitive edition uit de digitale koopjesbak te halen voor twintig euro, aanrader?
Ik kijk alle wedstrijden van de Pittsburgh Penguins dus jaquote:Op zondag 11 januari 2015 14:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vind je NHL wel wat? Heb die demo gedaan en vond t echt ruk
First person schieten in een post-nucleair Rusland.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Nog nooit een Metro game gespeeld. Waar kan ik het mee vergelijken? TLOU, met meer schieten, 1st person en een vergelijkbare storyline?
Ik bedoelde dus qua ervaringquote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
First person schieten in een post-nucleair Rusland.
Nee het is geen soortgelijke TLOU. Het is echt een shooter. Je kan het meer met Fallout 3 vergelijken, maar dan echt in een shootervorm. Verrotte wereld, metrostelsels, radiatie en mutanten.quote:
Hmmm ik vond Fallout iets te rpgig dusquote:Op zondag 11 januari 2015 16:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee het is geen soortgelijke TLOU. Het is echt een shooter. Je kan het meer met Fallout 3 vergelijken, maar dan echt in een shootervorm. Verrotte wereld, metrostelsels, radiatie en mutanten.
Ik vind het echt wel weer super
Vind je shooter wel leuk dan? En vond je de setting van Fallout 3 ook leuk?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm ik vond Fallout iets te rpgig dus
Weetje zeker? Dacht er ook aan te kopen maar als ik die screenshots zie in de store schrik ik wel..quote:Op zondag 11 januari 2015 13:38 schreef I.C.O.N. het volgende:
Na het lezen hier hotline Miami gekocht.. Voor 3 euro een absoluut koopje. Wat een heerlijke game!!
Het is een indiegame voor 3 euro, het is geen ultra high definition 4K mega quality resolutie.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Weetje zeker? Dacht er ook aan te kopen maar als ik die screenshots zie in de store schrik ik wel..
Screenshots en vids doen die game geen eer aan. Het is echt een prachtig spel, super gritty en violent.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Weetje zeker? Dacht er ook aan te kopen maar als ik die screenshots zie in de store schrik ik wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |