Hoezo man. Dat spel is al ziek moeilijk vind ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Cikx het volgende:
Verdomme Binding of Isaac, net mom's heart weer verslagen kreeg ik een bericht: ''The game just got harder.'' Heb ik weer.
Heb overigens ook nog wel wat games die ik heb en nog wil spelen zoals Hotline Miami, Infamous First Light en heb Tomb Raider gekocht, even gespeeld en is erg tof, maar erger me wel een beetje aan de shaky camera, maar ach als dat het enige is.
Als ik niks van hem hoor gaat 'ie jouw kant opquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaIk heb mn 14 weggegeven toen ik 15 kreeg
Maar nu best sprijt van wnt 14 was veel toffer
oops, too late
Is niet ideaal nee, maar met Paypal gaat het iets sneller. En dan kun je ook automatisch opwaarderen geloof ik. Moet ik nog even uitzoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:37 schreef n8n het volgende:
Hotline Miami gekocht, ook al had ik m al uitgespeeld op m'n computer, 3 euro is niks voor zo'n bazenspel. Binnenkort deel 2.
Iets kopen is wel lekker omslachtig. Op m'n telefoon een kwestie van 2 kliks, op psn moet ik telkens kutten met een CC, iDEAL opwaarderen en zulks, gedoe allemaal terwijl het ook makkelijk kan.
Zoveel moeilijker is het gelukkig ook weer niet, iets meer champion vijanden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoezo man. Dat spel is al ziek moeilijk vind ik
Met 2 vd 30 ofzo mom doodgemaakt in de womb.
Waarvan 1 ik met erg veel gemak kon uitspelen.
Net ook een lekkere run met Azazel had een joker card nadat ik mom verslagen had en toen ik hem gebruikte kwam ik in the cathedral, maar voordat ik bij Isaac kon komen had ik nog maar 3 hartjes, dus het gevecht tegen Isaac was geen succes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
winstreak van 3 nuGekke azazel run net, jammer dat ik satan op het eind niet tegenkwam.
lukt me wel om 1 op 3 ongeveer uit te spelen so far
lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zoveel moeilijker is het gelukkig ook weer niet, iets meer champion vijanden.Veel spelen, herinneren en trucjes ontdekken en je wordt vanzelf beter.
[..]
Net ook een lekkere run met Azazel had een joker card nadat ik mom verslagen had en toen ik hem gebruikte kwam ik in the cathedral, maar voordat ik bij Isaac kon komen had ik nog maar 3 hartjes, dus het gevecht tegen Isaac was geen succes.
Je kunt gewoon de basic dingen toch? Dus schieten, passen, hoge pass, doorsteek/diepte pass. Rechtertrigger is rennen. linker shoulder-button en pass is 1-2 (of beter gezegd, de persoon waarmee je passed gaat dan door naar voren rennen), Etc etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Snap helemaal niks van dat Fifa
Die demo geeft 0,0 uitleg
Je bedoelt L2/R2?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de basic dingen toch? Dus schieten, passen, hoge pass, doorsteek/diepte pass. Rechtertrigger is rennen. linker shoulder-button en pass is 1-2 (of beter gezegd, de persoon waarmee je passed gaat dan door naar voren rennen), Etc etc.
Gewoon lekker spelen met die basis-controls, en vervolgens leer je vanzelf wel een beetje de extra dingetjes, zoals truukjes, knuckle-shot, precisie-shot, stiften, etc etc.
Goed bezig. Volgens mij heb je meer kans op een devil room nadat je mom's heart hebt gekilled als je van tevoren al een deal with the devil hebt gedaan. Ik heb in ieder geval 4 van de 5 keer de mogelijkheid gehad om bij Satan te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lastig
zit nu op 11 deaths, 7 mom kills en win streak van 4nog steeds geen satan tegengekomen tho
quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:20 schreef Jiang153 het volgende:
Ik ga denk ik ook Fifa kopen terwijl ik het nooit heb gespeeld en of überhaupt fan ben
Alleen zodat ik mensen kan inmaken
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Passen naar medespeler die vrij staat, en dan combineren. En zoals gezegd, als je L1 ingedrukt houdt en passed, dan rent je orginele speler door. Dat is vaak een mooie manier om die speler voorbij een tegenspeler te krijgen om weer vrij te zijn om de bal te ontvangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je bedoelt L2/R2?
Hoe wil ik die mannetjes voorbijkomen zonder truukes
Ze leggen ook niet uit wat buitenspel isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Je weet wel dat je moet scoren in het doel van je tegenstander? (Scoren is de bal over de lijn schieten in dat ding met drie palen, waar een speler in staat met handschoenen en een ander shirt dan de rest)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel watquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef janrad het volgende:
Farcry4 nu op 73% ik ga echt voor de 100.
*meldt*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Jimbo het volgende:
iemand verstand van tv's hier?
is depanasonic tx55as640e een leuke tv om op te gamen ? (i b o o d deal vd dag)
Nice, ik zit pas op 18 procent of zo.. Halverwege een missie kreeg ik helaas een zwart scherm, dus ben ik er maar mee gestopt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel wat. Ga voorlopig ook nog wel even verder alhoewel Dragon Age op me ligt te wachten.
Gewoon doorpakken....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Nice, ik zit pas op 18 procent of zo.. Halverwege een missie kreeg ik helaas een zwart scherm, dus ben ik er maar mee gestopt...
Is wel de bedoeling! Maar ik hoop niet dat het een glitch in de missie is. Niemand anders met zo'n zwart beeld probleem?quote:
kijk daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
*meldt*
Panasonic heeft over het algemeen goede panelen, zo ook deze.
Voordelen: Hoog aantal hertz / prima formaat / laag verbruik zijn prima eigenschappen.
Nadelen (persoonlijk): Matig Design / Geen 4K / geinstalleerde software voor Youtube, Netflix etc vind ik bij andere merken fijner werken.
-edit- Uiteraard heb je geen state of the art TV, maar dat mag je voor dat geld ook niet verwachten. Het is ook een wat ouder model. Maar je hebt er een prima machine aan, dat weet ik nagenoeg zeker.
Binnenkort weer coop?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel wat. Ga voorlopig ook nog wel even verder alhoewel Dragon Age op me ligt te wachten.
Heb je idd niet veel aan.Plasma nog altijd het beste om te gamen.4k is als je hem zo gebruikt wel geweldig.Maar om te gamen zou ik hem niet kopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:25 schreef Bartcoah het volgende:
Een 4K tv kopen voor je ps4
Ga heen, alsjeblieft.
Sony W serie is ook erg goed. De W805B bijvoorbeeld. Mooi beeld en ook zeer lage input lag, dat is wel fijn voor de PS4. Smart functies werken wel wat traag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan
Nu weet ik toevallig dat media markt binnenkort weer die BTW weg ermee dagen heeft, denk je dat ik dan voor het zelfde geld een betere tv kan scoren ?
4k lijkt me wel chill, maar gezien niet het bijna ondersteund en ik zn 3mtr van de bank zit is het niet echt een pre voor me.
Audio gaat ook niet via de tv dus dat vind ik ook niet zn issue.
Wat ik wel graag wil is de spotify app voor mn tv, of mirrorcasting voor mn telefoon. Dat scheelt weer elke x mn laptop aansluiten om muziek te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |