Jij lult onzin. De man heeft gelijk.quote:
PES speel ik momenteel op het een-na-hoogste niveau, en is qua moeilijkheid gewoon goed te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja voor fifa spelers is het ook te moeilijk.dit is echt voetbal.fifa kan een kind van 3 nog.
Je moet een white nemen, zwart trekt warmte aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Enchanter het volgende:
PS 4 werd een beetje erg heet , toch maar de stekker er uit getrokken
Racistquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet een white nemen, zwart trekt warmte aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Fifa heeft meer licenties en meer toeters en bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
Wat zijn de grootste verschillen tussen Fifa en PES?
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa heeft meer licenties en meer toeters en bellen.
PES heeft de betere gameplay.
Nee, het is juist andersom.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?
Veel meer mensen spelen FIFA dan PES, verder zijn het allebei aardige games met hun goede punten en foutenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
Als je beide games veel hebt gespeeld kun je het niet ontkennen imo.quote:
Kernwoord(en) van deze zinquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je beide games veel hebt gespeeld kun je het niet ontkennen imo.
Maar veel plezier met je inferieure voetbalgame hoor.quote:
andersomquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?
Oké bedankt, jij ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar veel plezier met je inferieure voetbalgame hoor.
Dat ligt eraan waar je bent. Ik was afgelopen twee maanden in Zuidoost Azie, en als je langs de gamezaken loopt ... dan is het alleen maar PES wat er gespeelt wordtquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Veel meer mensen spelen FIFA dan PES
2014 was ook al een + titel toch? Jammer dat het 2014 was alleenquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:26 schreef Jimbo het volgende:
gewoon tijd dat PES een PS+ titel wordt
Pes voelt alsof je het zelf doet besturen, iedere aanval/goal is anders.Fifa is veel meer geprogrammeerde animaties.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |