mooi, dan heb ik nog even de tijd om omfamous : FL en Da;I uit te spelenquote:
When? Soonquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).
Hoe lang is die?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi, dan heb ik nog even de tijd om omfamous : FL en Da;I uit te spelen
al is first light wel errug kort zegverkapte demo
Met platinium trophies ben je heel lang zoet mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe lang is die?
Tropies met platinum?
Hoe kort?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet maar heb gister in +-2 uurtjes vrijwel alle dingen verzameld, en ben nu op 50% van de missies +-quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe lang is die?
Trophys met platinum?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet maar heb gister in +-2 uurtjes vrijwel alle dingen verzameld, en ben nu op 50% van de missies +-
volle game was ook amper 1 dag flink doorspelen. helaasquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kort?heb mij erg vermaakt met de volle game. Eerst good uitgespeeld en toen evil.
Was niet erg moeilijk idd.quote:
Infamous op de ps3 dan, daar had je broer de stem van bob de bouwerquote:
Weet ik heb er nou 40quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met platinium trophies ben je heel lang zoet mee.
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goeie PS+ game danquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.
oh zonder meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.
Dan is dat nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb 2 PSN account(EU is altijd 1 jaar PS+ en een HK).
Ik heb nog niet eens een PS4 in huis,wel een PS3.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan is dat nog geen antwoord op mijn vraag
Hoe bevalt de crew trouwens ? Ik begrijp dat de beta erg tegenviel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Jiang153 het volgende:
Download de PS4 automatisch game updates zelfs als die uitgeschakeld is en je niet de bijbehorende game disc erin heb?
Kreeg namelijk een updatebestand van The Crew terwijl ik de disc er niet eens in heb
Dat sta ik ook niet, big dealquote:
Vind het wel leuk, maar wanneer je de Lv 50 hebt bereikt dan kan je niet zoveel meer doen. Heb ook niemand om mee te spelen (=geen crew), dus heb nou ff pauze genomen van die gamequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Hoe bevalt de crew trouwens ? Ik begrijp dat de beta erg tegenviel.
Dat was een vereiste regel chefquote:
Om wat te doen?quote:
Geen last van. Backlog van 58 spellen hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef Nober het volgende:
Zit ook te wachten op een game die pas in maart komt, had nu wel Red Dead Redemption willen spelen op mijn PS4 als dat zou kunnen.
ik heb sinds de Ps4 eigenlijk geen backlog meerquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Geen last van. Backlog van 58 spellen hier
Als ze nou gewoon Project CARS twee maanden hadden uitgesteld (ipv 4) dan was het niet zo'n ramp geweest. Of eens kwamen met een releasedate voor Mad Max, Red Dead 3, Gran Turismo 7, No Man's Sky.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Geen last van. Backlog van 58 spellen hier
koop dan een game die langer als 2 weken mee gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon Project CARS twee maanden hadden uitgesteld (ipv 4) dan was het niet zo'n ramp geweest. Of eens kwamen met een releasedate voor Mad Max, Red Dead 3, Gran Turismo 7, No Man's Sky.
GTA V is het enige wat ik heb en die is bijna uitgespeeld, heb de PS4 te vroeg gekocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koop dan een game die langer als 2 weken mee gaat.
Er zijn zat games voor de PS4quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
GTA V is het enige wat ik heb en die is bijna uitgespeeld, heb de PS4 te vroeg gekocht.
hahah ook netquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Cikx het volgende:
Verdomme Binding of Isaac, net mom's heart weer verslagen kreeg ik een bericht: ''The game just got harder.'' Heb ik weer.
Is het je ook al gelukt Satan te verslaan? Mij tot nu toe één keer, maar was op de save file waar de trophies gebugged waren en nu op de andere save file lukt het me niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ook net5x moms heart verslagen blijkbaar
geen idee eigenlijk of ik die al een keer heb verslagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is het je ook al gelukt Satan te verslaan? Mij tot nu toe één keer, maar was op de save file waar de trophies gebugged waren en nu op de andere save file lukt het me niet meer.
Nee dankjequote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Ben bezig met opruimen. Wil iemand FIFA14 gratis?
Als je mom's heart hebt verslagen moet je dan de devil room in en naar de volgende floor gaan daar is Sheol/Satan dan de eindbaas. Vrij pittigquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk of ik die al een keer heb verslagendenk het niet.
Ik welquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Oke. Pm met adresgegevens?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wel. Leuk spel en kan ik do kado doen aan een maatje die net een nieuwe ps4 heeft?
ohja, die heb ik ook nog in mn backlogquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
GTA V is het enige wat ik heb en die is bijna uitgespeeld, heb de PS4 te vroeg gekocht.
als je zn cheat aan zet, kan je dan ook door nar de moeilijkere levels of ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Cikx het volgende:
Verdomme Binding of Isaac, net mom's heart weer verslagen kreeg ik een bericht: ''The game just got harder.'' Heb ik weer.
Heb overigens ook nog wel wat games die ik heb en nog wil spelen zoals Hotline Miami, Infamous First Light en heb Tomb Raider gekocht, even gespeeld en is erg tof, maar erger me wel een beetje aan de shaky camera, maar ach als dat het enige is.
jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Geen idee, zitten er cheats in dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je zn cheat aan zet, kan je dan ook door nar de moeilijkere levels of ?
jep, sommige dingen maken t (nog) moeilijker, andere makkelijker. (uitmnhoofd) als je driehoekje in t hoofdmenu indrukt ga je naar het submenu waar je ze kan invoeren.quote:
Ah oké, niet naar gekeken eigenlijk, maar ik neem aan dat je dan sowieso geen trophies en challenges meer kan halen, net zoals wanneer je een seed gebruikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep, sommige dingen maken t (nog) moeilijker, andere makkelijker. (uitmnhoofd) als je driehoekje in t hoofdmenu indrukt ga je naar het submenu waar je ze kan invoeren.
Diablo.......Is out of ze way.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).
Hoezo man. Dat spel is al ziek moeilijk vind ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Cikx het volgende:
Heb overigens ook nog wel wat games die ik heb en nog wil spelen zoals Hotline Miami, Infamous First Light en heb Tomb Raider gekocht, even gespeeld en is erg tof, maar erger me wel een beetje aan de shaky camera, maar ach als dat het enige is.
Als ik niks van hem hoor gaat 'ie jouw kant opquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaIk heb mn 14 weggegeven toen ik 15 kreeg
Maar nu best sprijt van wnt 14 was veel toffer
oops, too late
Is niet ideaal nee, maar met Paypal gaat het iets sneller. En dan kun je ook automatisch opwaarderen geloof ik. Moet ik nog even uitzoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:37 schreef n8n het volgende:
Hotline Miami gekocht, ook al had ik m al uitgespeeld op m'n computer, 3 euro is niks voor zo'n bazenspel. Binnenkort deel 2.
Iets kopen is wel lekker omslachtig. Op m'n telefoon een kwestie van 2 kliks, op psn moet ik telkens kutten met een CC, iDEAL opwaarderen en zulks, gedoe allemaal terwijl het ook makkelijk kan.
Zoveel moeilijker is het gelukkig ook weer niet, iets meer champion vijanden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoezo man. Dat spel is al ziek moeilijk vind ik
Met 2 vd 30 ofzo mom doodgemaakt in de womb.
Waarvan 1 ik met erg veel gemak kon uitspelen.
Net ook een lekkere run met Azazel had een joker card nadat ik mom verslagen had en toen ik hem gebruikte kwam ik in the cathedral, maar voordat ik bij Isaac kon komen had ik nog maar 3 hartjes, dus het gevecht tegen Isaac was geen succes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
winstreak van 3 nuGekke azazel run net, jammer dat ik satan op het eind niet tegenkwam.
lukt me wel om 1 op 3 ongeveer uit te spelen so far
lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zoveel moeilijker is het gelukkig ook weer niet, iets meer champion vijanden.Veel spelen, herinneren en trucjes ontdekken en je wordt vanzelf beter.
[..]
Net ook een lekkere run met Azazel had een joker card nadat ik mom verslagen had en toen ik hem gebruikte kwam ik in the cathedral, maar voordat ik bij Isaac kon komen had ik nog maar 3 hartjes, dus het gevecht tegen Isaac was geen succes.
Je kunt gewoon de basic dingen toch? Dus schieten, passen, hoge pass, doorsteek/diepte pass. Rechtertrigger is rennen. linker shoulder-button en pass is 1-2 (of beter gezegd, de persoon waarmee je passed gaat dan door naar voren rennen), Etc etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Snap helemaal niks van dat Fifa
Die demo geeft 0,0 uitleg
Je bedoelt L2/R2?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de basic dingen toch? Dus schieten, passen, hoge pass, doorsteek/diepte pass. Rechtertrigger is rennen. linker shoulder-button en pass is 1-2 (of beter gezegd, de persoon waarmee je passed gaat dan door naar voren rennen), Etc etc.
Gewoon lekker spelen met die basis-controls, en vervolgens leer je vanzelf wel een beetje de extra dingetjes, zoals truukjes, knuckle-shot, precisie-shot, stiften, etc etc.
Goed bezig. Volgens mij heb je meer kans op een devil room nadat je mom's heart hebt gekilled als je van tevoren al een deal with the devil hebt gedaan. Ik heb in ieder geval 4 van de 5 keer de mogelijkheid gehad om bij Satan te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lastig
zit nu op 11 deaths, 7 mom kills en win streak van 4nog steeds geen satan tegengekomen tho
quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:20 schreef Jiang153 het volgende:
Ik ga denk ik ook Fifa kopen terwijl ik het nooit heb gespeeld en of überhaupt fan ben
Alleen zodat ik mensen kan inmaken
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Passen naar medespeler die vrij staat, en dan combineren. En zoals gezegd, als je L1 ingedrukt houdt en passed, dan rent je orginele speler door. Dat is vaak een mooie manier om die speler voorbij een tegenspeler te krijgen om weer vrij te zijn om de bal te ontvangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je bedoelt L2/R2?
Hoe wil ik die mannetjes voorbijkomen zonder truukes
Ze leggen ook niet uit wat buitenspel isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Je weet wel dat je moet scoren in het doel van je tegenstander? (Scoren is de bal over de lijn schieten in dat ding met drie palen, waar een speler in staat met handschoenen en een ander shirt dan de rest)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:26 schreef Jiang153 het volgende:
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel watquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef janrad het volgende:
Farcry4 nu op 73% ik ga echt voor de 100.
*meldt*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Jimbo het volgende:
iemand verstand van tv's hier?
is depanasonic tx55as640e een leuke tv om op te gamen ? (i b o o d deal vd dag)
Nice, ik zit pas op 18 procent of zo.. Halverwege een missie kreeg ik helaas een zwart scherm, dus ben ik er maar mee gestopt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel wat. Ga voorlopig ook nog wel even verder alhoewel Dragon Age op me ligt te wachten.
Gewoon doorpakken....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Nice, ik zit pas op 18 procent of zo.. Halverwege een missie kreeg ik helaas een zwart scherm, dus ben ik er maar mee gestopt...
Is wel de bedoeling! Maar ik hoop niet dat het een glitch in de missie is. Niemand anders met zo'n zwart beeld probleem?quote:
kijk daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
*meldt*
Panasonic heeft over het algemeen goede panelen, zo ook deze.
Voordelen: Hoog aantal hertz / prima formaat / laag verbruik zijn prima eigenschappen.
Nadelen (persoonlijk): Matig Design / Geen 4K / geinstalleerde software voor Youtube, Netflix etc vind ik bij andere merken fijner werken.
-edit- Uiteraard heb je geen state of the art TV, maar dat mag je voor dat geld ook niet verwachten. Het is ook een wat ouder model. Maar je hebt er een prima machine aan, dat weet ik nagenoeg zeker.
Binnenkort weer coop?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel wat. Ga voorlopig ook nog wel even verder alhoewel Dragon Age op me ligt te wachten.
Heb je idd niet veel aan.Plasma nog altijd het beste om te gamen.4k is als je hem zo gebruikt wel geweldig.Maar om te gamen zou ik hem niet kopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:25 schreef Bartcoah het volgende:
Een 4K tv kopen voor je ps4
Ga heen, alsjeblieft.
Sony W serie is ook erg goed. De W805B bijvoorbeeld. Mooi beeld en ook zeer lage input lag, dat is wel fijn voor de PS4. Smart functies werken wel wat traag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk daar heb ik wat aan
Nu weet ik toevallig dat media markt binnenkort weer die BTW weg ermee dagen heeft, denk je dat ik dan voor het zelfde geld een betere tv kan scoren ?
4k lijkt me wel chill, maar gezien niet het bijna ondersteund en ik zn 3mtr van de bank zit is het niet echt een pre voor me.
Audio gaat ook niet via de tv dus dat vind ik ook niet zn issue.
Wat ik wel graag wil is de spotify app voor mn tv, of mirrorcasting voor mn telefoon. Dat scheelt weer elke x mn laptop aansluiten om muziek te luisteren
Dat betwijfel ik... Prima keuze om deze mee te pakken als het design etc je gewoon aanspreekt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Jimbo het volgende:
Nu weet ik toevallig dat media markt binnenkort weer die BTW weg ermee dagen heeft, denk je dat ik dan voor het zelfde geld een betere tv kan scoren ?
4k heb je in principe nog vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Prima keuze om deze mee te pakken als het design etc je gewoon aanspreekt.
4K wordt inderdaad niet ondersteund door je PS4. Zelf doe ik echter meer dan gamen alleen op mijn TV.
Heb het er zelf ook niet op zitten... Was me toen nog iets te prijzig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
4k heb je in principe nog vrij weinig aan.
PS4 kan in principe wel 4K videomateriaal aan toch? In de toekomst in ieder geval. Maar geen games.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Prima keuze om deze mee te pakken als het design etc je gewoon aanspreekt.
4K wordt inderdaad niet ondersteund door je PS4. Zelf doe ik echter meer dan gamen alleen op mijn TV.
Ja als er 4k op netflix zou komen zou hij dat moeten kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
PS4 kan in principe wel 4K videomateriaal aan toch? In de toekomst in ieder geval. Maar geen games.
Er zijn al 4k series op Netflix.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ja als er 4k op netflix zou komen zou hij dat moeten kunnen
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn al 4k series op Netflix.
welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn al 4k series op Netflix.
En breaking badquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De originals, House of Cards bv.
Topserie, maar nee, of misschien over heel wat jaar, als je alleen de absolute hoofdlijn van het verhaal nog weet. Bij zo'n serie (of film/spel) waar het draait om het verhaal is het naar mijn mening het leukst als er flinke tijd tussen kijk/speelsessies in zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Zouden jullie Breaking Bad nog een keer kijken puur omdat het 4k is?( is een hoop uur he )
Hell yeah .... Bitch!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Zouden jullie Breaking Bad nog een keer kijken puur omdat het 4k is?( is een hoop uur he )
ik zou hem in 640*480 nog een keer opnieuw kijken, puur want bazenseriequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Als ik een 4k tv heb ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Over 2 jaar of zo wil ik die serie sowieso nog eens opnieuw kijken en het is erg moooi dat het dan in 4K kanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Eens. TLOU vond ik bijvoorbeeld echt geweldig, maar heb 'm verkocht omdat ik hem toch niet opnieuw ga spelen de komende jaren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij zo'n serie (of film/spel) waar het draait om het verhaal is het naar mijn mening het leukst als er flinke tijd tussen kijk/speelsessies in zit.
Ik sta nu klaar om het fort van Pagan Min aan te vallen maar ben bang dat ik de game dan "afsluit" en niet meer verder kan met de dingen die nog te doen zijn. Het lijkt mij namelijk de laatste missie van het verhaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Als jij een 4K televisie hebt en netflix dan is het er alquote:
Breaking Bad is de beste serie ooit voor mij, ik ga hem op mijn oude Samsung zeker nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Ja heb ik gemerkt ja. Is volgens mij iets met de bal passen naar degene die het verst staat, maar dat die dan verder staat als iemand van de andere partij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze leggen ook niet uit wat buitenspel is
Mwoah, is Netflix echt true 4K dan? Ben BB online nergens tegengekomen in de 4K downloadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij een 4K televisie hebt en netflix dan is het er al
Dat kun je checken of het de laatste is heh... FC houdt bij hoeveel je er gedaan hebt etc, dat is in het menu te vinden onder "progress" (meen ik).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik sta nu klaar om het fort van Pagan Min aan te vallen maar ben bang dat ik de game dan "afsluit" en niet meer verder kan met de dingen die nog te doen zijn. Het lijkt mij namelijk de laatste missie van het verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |