SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
Ja, maar ik speel alleen HC.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog mensen die Diablo RoS spelen op PS4 en die hier redelijk diep in zitten? hoge Paragon? vind echt barweinig mensen ook hier op het forum.
Wil wat eensgezinden op PSN.
Heb slechts één lvl 70... Was meer die-hard op de PC, dus kan je helaas niet helpen. Vind sowieso dat weinig mensen hem op de PS4 spelen om mij heen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog mensen die Diablo RoS spelen op PS4 en die hier redelijk diep in zitten? hoge Paragon? vind echt barweinig mensen ook hier op het forum.
Met al die cheaters online is er ook geen fuck aan op de PS4quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb slechts één lvl 70... Was meer die-hard op de PC, dus kan je helaas niet helpen. Vind sowieso dat weinig mensen hem op de PS4 spelen om mij heen.
Ja jammer. Wel veel cheaters. Maar die leave ik gelijk. Speel alleen met legit SC.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb slechts één lvl 70... Was meer die-hard op de PC, dus kan je helaas niet helpen. Vind sowieso dat weinig mensen hem op de PS4 spelen om mij heen.
Oh ik zie ik hoef een niet meer te halen dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met al die cheaters online is er ook geen fuck aan op de PS4
Nee, alle goede spelers spelen Fifaquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb je veel oefening nodig om de Ultimate Team variant van PES leuk te kunnen vinden/een beetje te kunnen winnen?
Iets in mij brult om een sportspelletje.
Fifaquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, alle goede spelers spelen Fifa
PES is nog slechter dan indiesquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Fifa![]()
![]()
PES is zóveel beter, speelbaarheid, opties, het spel doet wat je wil, richting en kracht kun je doseren.
Niet met randoms spelen online maar met een groep vaste vrienden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met al die cheaters online is er ook geen fuck aan op de PS4
Een lvl 70 maar. Paragon 54 ofzo. Speel nog wel regelmatig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Ok, ben benieuwd naar de reviews.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De remake van deel 1 heb ik al op de gamecube gespeeld en die was/is briljant. Ik zit meer te wachten op een remake van deel 2, deze ga ik niet halen.
dat doe ik uiteraard alquote:
Als je nog nooit een RE gespeeld hebt dan zou ik er wel voor gaan... het is echt een dikke classic. Het is dat ik het origineel op de psx en de remake op de cube al gedaan heb anders had ik hem ook nog wel gehaald.quote:
Ik heb echt alleen 4 gespeeld op de wiiquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je nog nooit een RE gespeeld hebt dan zou ik er wel voor gaan... het is echt een dikke classic. Het is dat ik het origineel op de psx en de remake op de cube al gedaan heb anders had ik hem ook nog wel gehaald.
Heb je gezopen?Demo gespeeld.Echt bagger tov fifaquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Fifa![]()
![]()
PES is zóveel beter, speelbaarheid, opties, het spel doet wat je wil, richting en kracht kun je doseren.
De infamous reeks is juist awesomequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
The Swapper vind ik geen reet aan. Kan ook komen omdat ik Stealth Inc. al gespeeld heb, dan ben je wel klaar met klonen en puzzels oplossen.
Infamous is ook maar matig. Speelt nogal generiek en niets wat mij op het puntje can mijn stoel brengt. Zo'n game die je zo weer vergeten bent.
20 Januari volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Friday12 het volgende:
Wat is release date van deze RE eigenlijk?
Dacht dat het allebei remakes waren, maar dus een remake van de gamecube remake en Revelations 2.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef Gh0stface het volgende:
Huh komen er RE remakes? Hed daar niks over gehoord behalve Revelations 2.
Iets zegt me dat jij altijd wel wat te klagen hebt over games ofniet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
The Swapper vind ik geen reet aan. Kan ook komen omdat ik Stealth Inc. al gespeeld heb, dan ben je wel klaar met klonen en puzzels oplossen.
Infamous is ook maar matig. Speelt nogal generiek en niets wat mij op het puntje can mijn stoel brengt. Zo'n game die je zo weer vergeten bent.
Nee hoor, ontzettend veel games waar ik enthousiast over ben. Alleen van alles wat ik speel, laat ik hier mijn mening achter. PS Plus deze maand kan ik niet echt warm voor lopen, helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij altijd wel wat te klagen hebt over games ofniet?
Omdat het een volkomen bizarre setting is. Je bent aan de lopende band mensen aan het vermoorden omdat je antwoordapparaat dat zegt. Gecombineerd met de muziek lijkt het soms meer op een bad trip.quote:
Dan maakt het dus niet als je voor het spelen even lsd gebruikt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het een volkomen bizarre setting is. Je bent aan de lopende band mensen aan het vermoorden omdat je antwoordapparaat dat zegt. Gecombineerd met de muziek lijkt het soms meer op een bad trip.
Dat is wel heel jammer zeg!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik bestel mijn PS4 pas eind januari(27e),ik moet wel letten op mijn spaarpost.
Want ik heb ook nog eens dit,wat niet alleen 2x zo duur is qua prijs maar juist vóór de PS4 besteld moet worden.![]()
Kan je zeggen dat als je na een avondje stappen met een pilletje op, Pix the Cat een hele gave ervaring is icm. met een goed geluidssysteemquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dan maakt het dus niet als je voor het spelen even lsd gebruikt.
Een van de beste games van 2013 imo... die soundtrackquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Mystikvm het volgende:
Om nog wat positiefs te melden: Hotline Miami is in de sale, gedownload en vind het heel erg tof. Soundtrack is awesome, en je blijft maar opnieuw proberen als he dood bent gegaan. De levels kun je op best toffe manieren uitspelen. Wel een hoog WTF-gehalte
Tot wanneer? (Kan hem wss morgenavond pas kopen/ downen) en hoeveel kost ie in de sale?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Mystikvm het volgende:
Om nog wat positiefs te melden: Hotline Miami is in de sale, gedownload en vind het heel erg tof. Soundtrack is awesome, en je blijft maar opnieuw proberen als he dood bent gegaan. De levels kun je op best toffe manieren uitspelen. Wel een hoog WTF-gehalte
3 euro, en idd goede soundtrackquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tot wanneer? (Kan hem wss morgenavond pas kopen/ downen) en hoeveel kost ie in de sale?
Tot de 21e.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tot wanneer? (Kan hem wss morgenavond pas kopen/ downen) en hoeveel kost ie in de sale?
Ja voor fifa spelers is het ook te moeilijk.dit is echt voetbal.fifa kan een kind van 3 nog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heb je gezopen?Demo gespeeld.Echt bagger tov fifa
Onzin en dat weet je zelf ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja voor fifa spelers is het ook te moeilijk.dit is echt voetbal.fifa kan een kind van 3 nog.
Jij lult onzin. De man heeft gelijk.quote:
PES speel ik momenteel op het een-na-hoogste niveau, en is qua moeilijkheid gewoon goed te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja voor fifa spelers is het ook te moeilijk.dit is echt voetbal.fifa kan een kind van 3 nog.
Je moet een white nemen, zwart trekt warmte aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Enchanter het volgende:
PS 4 werd een beetje erg heet , toch maar de stekker er uit getrokken
Racistquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet een white nemen, zwart trekt warmte aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Fifa heeft meer licenties en meer toeters en bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
Wat zijn de grootste verschillen tussen Fifa en PES?
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa heeft meer licenties en meer toeters en bellen.
PES heeft de betere gameplay.
Nee, het is juist andersom.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?
Veel meer mensen spelen FIFA dan PES, verder zijn het allebei aardige games met hun goede punten en foutenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
Als je beide games veel hebt gespeeld kun je het niet ontkennen imo.quote:
Kernwoord(en) van deze zinquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je beide games veel hebt gespeeld kun je het niet ontkennen imo.
Maar veel plezier met je inferieure voetbalgame hoor.quote:
andersomquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?
Oké bedankt, jij ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar veel plezier met je inferieure voetbalgame hoor.
Dat ligt eraan waar je bent. Ik was afgelopen twee maanden in Zuidoost Azie, en als je langs de gamezaken loopt ... dan is het alleen maar PES wat er gespeelt wordtquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Veel meer mensen spelen FIFA dan PES
2014 was ook al een + titel toch? Jammer dat het 2014 was alleenquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:26 schreef Jimbo het volgende:
gewoon tijd dat PES een PS+ titel wordt
Pes voelt alsof je het zelf doet besturen, iedere aanval/goal is anders.Fifa is veel meer geprogrammeerde animaties.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef So_Surreal het volgende:
Op de PS2 was dat zo. Al was dat realisme van FIFA niets vergeleken met wat het nu is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
jup en 2013 ook geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
2014 was ook al een + titel toch? Jammer dat het 2014 was alleen
filthy casualsquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:30 schreef Doublepain het volgende:
Er spelen ook veel meer mensen call of duty, dat zegt geen kut
grphic wijs wint PES het zeker, maar hopelijk is dat met fifa 2016 verleden tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Op de PS2 was dat zo. Al was dat realisme van FIFA niets vergeleken met wat het nu is.
Op de PS3 zat het verschil zich vooral in de kwaliteit. FIFA was beter.
Nu op de PS4 vind ik PES 15 vooral beter in gameplay, soepeler. Ik kan niet zeggen welke van de 2 realistischer is. Bij een collega speel ik wel eens FIFA 15, zelf heb ik PES 15.
Veel dingen vind ik aan PES realistischer
Grafisch beter is iets anders als realistischer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grphic wijs wint PES het zeker, maar hopelijk is dat met fifa 2016 verleden tijd
een strijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Achja.Ieder zijn eigen.Die strijd zal toch altijd blijven
Ja hoor. Patches komen toch op de HDD, ze branden ze niet op het spelschijfjequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Jiang153 het volgende:
Download de PS4 automatisch game updates zelfs als die uitgeschakeld is en je niet de bijbehorende game disc erin heb?
Kreeg namelijk een updatebestand van The Crew terwijl ik de disc er niet eens in heb
da:iquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:57 schreef jackson het volgende:
Gister Dragon Age toch maar even meegepakt voor 50 euro via the store. Mensen hier die het spelen? Lees dat het voor vele "de titel" is van afgelopen jaar.... Ga er zelf redelijk blanco in, ben wel een groot Diablo liefhebber dus dacht, gok het erop.
alsof er tussen nu en 8 jaar een diablo IV komtquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:04 schreef Pheno het volgende:
Het is zeker een van de beter titels voor mij vorig jaar (en ik speel het nog steeds). Als ze Diablo IV zo maken (maar dan meer hack & slash natuurlijk) komt er geen enkele andere disc in mijn ps4 meer
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof er tussen nu en 8 jaar een diablo IV komt
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk het ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee oke maar ik dacht net zoals bij PS3 dat wanneer je de game start dat je dan een bericht krijgt met dat het geupdate moet wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor. Patches komen toch op de HDD, ze branden ze niet op het spelschijfje
Maar ik heb hem niet in standby staan want stroomquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Nee en ja.
Disc hoeft er niet in te zitten. Hij moet wel aan of standby staan
ik zou hem direct kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).
stiekem ook wel benieuwd naar geworden, maar dat duurt nog wel even of niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ook nietBloodborne is voor mij de volgende titel
eind maart dacht ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stiekem ook wel benieuwd naar geworden, maar dat duurt nog wel even of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |