Op de PS2 was dat zo. Al was dat realisme van FIFA niets vergeleken met wat het nu is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel dat PES meer arcade en dus minder realistisch is t.a.v. Fifa, klopt dat ?
jup en 2013 ook geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
2014 was ook al een + titel toch? Jammer dat het 2014 was alleen
filthy casualsquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:30 schreef Doublepain het volgende:
Er spelen ook veel meer mensen call of duty, dat zegt geen kut
grphic wijs wint PES het zeker, maar hopelijk is dat met fifa 2016 verleden tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Op de PS2 was dat zo. Al was dat realisme van FIFA niets vergeleken met wat het nu is.
Op de PS3 zat het verschil zich vooral in de kwaliteit. FIFA was beter.
Nu op de PS4 vind ik PES 15 vooral beter in gameplay, soepeler. Ik kan niet zeggen welke van de 2 realistischer is. Bij een collega speel ik wel eens FIFA 15, zelf heb ik PES 15.
Veel dingen vind ik aan PES realistischer
Grafisch beter is iets anders als realistischer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grphic wijs wint PES het zeker, maar hopelijk is dat met fifa 2016 verleden tijd
een strijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Achja.Ieder zijn eigen.Die strijd zal toch altijd blijven
Ja hoor. Patches komen toch op de HDD, ze branden ze niet op het spelschijfjequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Jiang153 het volgende:
Download de PS4 automatisch game updates zelfs als die uitgeschakeld is en je niet de bijbehorende game disc erin heb?
Kreeg namelijk een updatebestand van The Crew terwijl ik de disc er niet eens in heb
da:iquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:57 schreef jackson het volgende:
Gister Dragon Age toch maar even meegepakt voor 50 euro via the store. Mensen hier die het spelen? Lees dat het voor vele "de titel" is van afgelopen jaar.... Ga er zelf redelijk blanco in, ben wel een groot Diablo liefhebber dus dacht, gok het erop.
alsof er tussen nu en 8 jaar een diablo IV komtquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:04 schreef Pheno het volgende:
Het is zeker een van de beter titels voor mij vorig jaar (en ik speel het nog steeds). Als ze Diablo IV zo maken (maar dan meer hack & slash natuurlijk) komt er geen enkele andere disc in mijn ps4 meer
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof er tussen nu en 8 jaar een diablo IV komt
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk het ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee oke maar ik dacht net zoals bij PS3 dat wanneer je de game start dat je dan een bericht krijgt met dat het geupdate moet wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor. Patches komen toch op de HDD, ze branden ze niet op het spelschijfje
Maar ik heb hem niet in standby staan want stroomquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Nee en ja.
Disc hoeft er niet in te zitten. Hij moet wel aan of standby staan
ik zou hem direct kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).
stiekem ook wel benieuwd naar geworden, maar dat duurt nog wel even of niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ook nietBloodborne is voor mij de volgende titel
eind maart dacht ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stiekem ook wel benieuwd naar geworden, maar dat duurt nog wel even of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |