mooi, dan heb ik nog even de tijd om omfamous : FL en Da;I uit te spelenquote:
When? Soonquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Only time will tell. Sooner or later, time will tell. (start hell march).
Hoe lang is die?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi, dan heb ik nog even de tijd om omfamous : FL en Da;I uit te spelen
al is first light wel errug kort zegverkapte demo
Met platinium trophies ben je heel lang zoet mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe lang is die?
Tropies met platinum?
Hoe kort?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet maar heb gister in +-2 uurtjes vrijwel alle dingen verzameld, en ben nu op 50% van de missies +-quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe lang is die?
Trophys met platinum?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet maar heb gister in +-2 uurtjes vrijwel alle dingen verzameld, en ben nu op 50% van de missies +-
volle game was ook amper 1 dag flink doorspelen. helaasquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kort?heb mij erg vermaakt met de volle game. Eerst good uitgespeeld en toen evil.
Was niet erg moeilijk idd.quote:
Infamous op de ps3 dan, daar had je broer de stem van bob de bouwerquote:
Weet ik heb er nou 40quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met platinium trophies ben je heel lang zoet mee.
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goeie PS+ game danquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.
oh zonder meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook maar een uitbreiding he, niet raar dat die maar 4-5 uur duurt.
Dan is dat nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb 2 PSN account(EU is altijd 1 jaar PS+ en een HK).
Ik heb nog niet eens een PS4 in huis,wel een PS3.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan is dat nog geen antwoord op mijn vraag
Hoe bevalt de crew trouwens ? Ik begrijp dat de beta erg tegenviel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Jiang153 het volgende:
Download de PS4 automatisch game updates zelfs als die uitgeschakeld is en je niet de bijbehorende game disc erin heb?
Kreeg namelijk een updatebestand van The Crew terwijl ik de disc er niet eens in heb
Dat sta ik ook niet, big dealquote:
Vind het wel leuk, maar wanneer je de Lv 50 hebt bereikt dan kan je niet zoveel meer doen. Heb ook niemand om mee te spelen (=geen crew), dus heb nou ff pauze genomen van die gamequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Hoe bevalt de crew trouwens ? Ik begrijp dat de beta erg tegenviel.
Dat was een vereiste regel chefquote:
Om wat te doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |