Vind het wel leuk, maar wanneer je de Lv 50 hebt bereikt dan kan je niet zoveel meer doen. Heb ook niemand om mee te spelen (=geen crew), dus heb nou ff pauze genomen van die gamequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Hoe bevalt de crew trouwens ? Ik begrijp dat de beta erg tegenviel.
Dat was een vereiste regel chefquote:
Om wat te doen?quote:
Geen last van. Backlog van 58 spellen hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef Nober het volgende:
Zit ook te wachten op een game die pas in maart komt, had nu wel Red Dead Redemption willen spelen op mijn PS4 als dat zou kunnen.
ik heb sinds de Ps4 eigenlijk geen backlog meerquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Geen last van. Backlog van 58 spellen hier
Als ze nou gewoon Project CARS twee maanden hadden uitgesteld (ipv 4) dan was het niet zo'n ramp geweest. Of eens kwamen met een releasedate voor Mad Max, Red Dead 3, Gran Turismo 7, No Man's Sky.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Geen last van. Backlog van 58 spellen hier
koop dan een game die langer als 2 weken mee gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon Project CARS twee maanden hadden uitgesteld (ipv 4) dan was het niet zo'n ramp geweest. Of eens kwamen met een releasedate voor Mad Max, Red Dead 3, Gran Turismo 7, No Man's Sky.
GTA V is het enige wat ik heb en die is bijna uitgespeeld, heb de PS4 te vroeg gekocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koop dan een game die langer als 2 weken mee gaat.
Er zijn zat games voor de PS4quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
GTA V is het enige wat ik heb en die is bijna uitgespeeld, heb de PS4 te vroeg gekocht.
hahah ook netquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:02 schreef Cikx het volgende:
Verdomme Binding of Isaac, net mom's heart weer verslagen kreeg ik een bericht: ''The game just got harder.'' Heb ik weer.
Is het je ook al gelukt Satan te verslaan? Mij tot nu toe één keer, maar was op de save file waar de trophies gebugged waren en nu op de andere save file lukt het me niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ook net5x moms heart verslagen blijkbaar
geen idee eigenlijk of ik die al een keer heb verslagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Is het je ook al gelukt Satan te verslaan? Mij tot nu toe één keer, maar was op de save file waar de trophies gebugged waren en nu op de andere save file lukt het me niet meer.
Nee dankjequote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Ben bezig met opruimen. Wil iemand FIFA14 gratis?
Als je mom's heart hebt verslagen moet je dan de devil room in en naar de volgende floor gaan daar is Sheol/Satan dan de eindbaas. Vrij pittigquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk of ik die al een keer heb verslagendenk het niet.
Ik welquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Ben bezig met opruimen. Wil iemand FIFA14 gratis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |