Er zijn al 4k series op Netflix.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ja als er 4k op netflix zou komen zou hij dat moeten kunnen
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn al 4k series op Netflix.
welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn al 4k series op Netflix.
En breaking badquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De originals, House of Cards bv.
Topserie, maar nee, of misschien over heel wat jaar, als je alleen de absolute hoofdlijn van het verhaal nog weet. Bij zo'n serie (of film/spel) waar het draait om het verhaal is het naar mijn mening het leukst als er flinke tijd tussen kijk/speelsessies in zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Zouden jullie Breaking Bad nog een keer kijken puur omdat het 4k is?( is een hoop uur he )
Hell yeah .... Bitch!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Zouden jullie Breaking Bad nog een keer kijken puur omdat het 4k is?( is een hoop uur he )
ik zou hem in 640*480 nog een keer opnieuw kijken, puur want bazenseriequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Als ik een 4k tv heb ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Over 2 jaar of zo wil ik die serie sowieso nog eens opnieuw kijken en het is erg moooi dat het dan in 4K kanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Eens. TLOU vond ik bijvoorbeeld echt geweldig, maar heb 'm verkocht omdat ik hem toch niet opnieuw ga spelen de komende jaren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij zo'n serie (of film/spel) waar het draait om het verhaal is het naar mijn mening het leukst als er flinke tijd tussen kijk/speelsessies in zit.
Ik sta nu klaar om het fort van Pagan Min aan te vallen maar ben bang dat ik de game dan "afsluit" en niet meer verder kan met de dingen die nog te doen zijn. Het lijkt mij namelijk de laatste missie van het verhaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan ben je al een beste eindbaas met 73%. Zit nu zelf op 58% en dat vind ik al heel wat. Ga voorlopig ook nog wel even verder alhoewel Dragon Age op me ligt te wachten.
Als jij een 4K televisie hebt en netflix dan is het er alquote:
Breaking Bad is de beste serie ooit voor mij, ik ga hem op mijn oude Samsung zeker nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef videonatic het volgende:
Ja heb ik gemerkt ja. Is volgens mij iets met de bal passen naar degene die het verst staat, maar dat die dan verder staat als iemand van de andere partij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze leggen ook niet uit wat buitenspel is
Mwoah, is Netflix echt true 4K dan? Ben BB online nergens tegengekomen in de 4K downloadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij een 4K televisie hebt en netflix dan is het er al
Dat kun je checken of het de laatste is heh... FC houdt bij hoeveel je er gedaan hebt etc, dat is in het menu te vinden onder "progress" (meen ik).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik sta nu klaar om het fort van Pagan Min aan te vallen maar ben bang dat ik de game dan "afsluit" en niet meer verder kan met de dingen die nog te doen zijn. Het lijkt mij namelijk de laatste missie van het verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |