Wat doe je dan heel de tijd in GTA online.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd meer voor andere games sinds GTA V.... heb inmiddels meer dan 160 uur in GTA:O zitten... bijna level 120, 3 miljoen op de bank, kom maar met die heists
Ga lekker door met deze game totdat MGS uit komt, dat gaat een day 1 worden... na die tijd haal ik DA wel een keer en tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben The Witcher 3.
Ik heb de 50 inch W805B, echt een top tv.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sony W serie is ook erg goed. De W805B bijvoorbeeld. Mooi beeld en ook zeer lage input lag, dat is wel fijn voor de PS4. Smart functies werken wel wat traag.
50 inch is zo'n 750 euro en 55 inch 950 euro. Maar misschien straks met die BTW actie goedkoper te halen bij Media Markt.
4K zou ik ook nog even mee wachten. Er is nog nauwelijks content en voor het zelfde bedrag kun je volgens mij een betere Full HD televisie kopen.
Missies natuurlijk! Die ga je vanzelf unlocken... je telefoon in de gaten houden en missies accepteren. Je kan zelf ook jobs hosten en ze (single) spelen, je kan random jobs joinen etc. Het beste kun je al die dingen doen met een vaste crew serieuze spelers ipv randoms...de fok crew bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat doe je dan heel de tijd in GTA online.
Ik ben nu level 3 ofzo, maar is het alleen maar kwestie van racen en deathmatch?
Of mis ik het groter geheel
Console op engels zetten, maar ik vind de NL taal primaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je de taal daarin ook ergens van het nederlands af krijgen ik wil gewoon dat karakters engels spreken, als die flauwe letterlijke vertaling.
Ik eigenlijk ook wel, maar dan moet ik ervoor betalenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vermakelijk dat ik Second Son wil kopen.
Leuk toch,Engels met zwaar Nederlands accent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je de taal daarin ook ergens van het nederlands af krijgen ik wil gewoon dat karakters engels spreken, als die flauwe letterlijke vertaling.
Ik heb het altijd in het Engels(US of UK) staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Treurig idd dat je zulke zaken niet gewoon in-game kunt instellen, maar dat het automatisch 'doorgedrukt' wordt op basis van je console-settings....
FL begint me nu al te vervelen. Saaie vijanden. Eerste inFamous vond ik ook matig. Beetje hetzelfde gevoel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Console op engels zetten, maar ik vind de NL taal prima
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar dan moet ik ervoor betalen![]()
Vind alleen die arena's wel onzin
Ja oke maar misschien omdat FL ook wat beperkter is. Weet niet of de echte game meer powers of vijanden heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
FL begint me nu al te vervelen. Saaie vijanden. Eerste inFamous vond ik ook matig. Beetje hetzelfde gevoel.
Nee, maar voor 10 euro meer koop je ze digitaal in de US store en weet je zeker dat je ze krijgt. Kan je deze spellen trouwens niet fysiek krijgen voor dezelfde prijs tweedehands?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef terrorsjaak het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze manier van spellen kopen?
Je betaald ¤30 en krijgt dan een accouny waar je desbetreffende game mee kan downloaden. Werkt dit en blijft de game dan werken en updates ondersteunen? Of is het een beunhaas die liegt en oplicht?
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17140390.html
Staat gewoon bij ingame opties hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Treurig idd dat je zulke zaken niet gewoon in-game kunt instellen, maar dat het automatisch 'doorgedrukt' wordt op basis van je console-settings....
Ik las dat als je in de US store games koopt de online gameplay op je eigen account niet werkt omdat je dan geen US ps+ account heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, maar voor 10 euro meer koop je ze digitaal in de US store en weet je zeker dat je ze krijgt. Kan je deze spellen trouwens niet fysiek krijgen voor dezelfde prijs tweedehands?
Verder zou het wel moeten werken mits ze je daadwerkelijk het account sturen, maar zou het zelf nooit doen. Zeker niet voor deze prijs
Dan kan ik dat voor je ontkrachten, had US Fifa en GTA 5 gekocht en speelde ze gewoon op mijn EU account. Alleen in-game aankopen kunnen niet op die manier, dan moet dat op je US account.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:25 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik las dat als je in de US store games koopt de online gameplay op je eigen account niet werkt omdat je dan geen US ps+ account heb.
Binnenkort maar far cry 4 en advanced warfare kopen danquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kan ik dat voor je ontkrachten, had US Fifa en GTA 5 gekocht en speelde ze gewoon op mijn EU account. Alleen in-game aankopen kunnen niet op die manier, dan moet dat op je US account.
Als je erover nadenkt heeft het bijna geen nadelen. Als je permanent op je US account zou spelen dan is PS+ goedkoper, in-game aankopen, digitale downloads (vaak ook eerder dan EU), Netflix en andere betaalde diensten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Binnenkort maar far cry 4 en advanced warfare kopen dan![]()
Of heeft iemand nog een exemplaar te koop?
DA:I online werkt gewoon.. FC moet ik nog testenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:25 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik las dat als je in de US store games koopt de online gameplay op je eigen account niet werkt omdat je dan geen US ps+ account heb.
Heb ik uiteraard ook, maar voor de mensen die dat niet hebben is het natuurlijk irritant wanneer zoiets op basis van console-instellingen doorgedrukt wordt, ipv dat je het in-game kunt aanpassen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:52 schreef Friday12 het volgende:
Moet je je console gewoon op Engels zetten heb je nooit dit gezeik meer
Geen idee, maar bepaalde games hebben die in-game optie dus niet en dan wordt het dus bepaald door je console-instellingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Staat gewoon bij ingame opties hoor
FC ook. Alles werkt gewoon als je master account maar op US staat ingesteld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
DA:I online werkt gewoon.. FC moet ik nog testen
E-bay aankopen doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef KingLysandus het volgende:
Niet doen.
http://www.reddit.com/r/P(...)ebay_too_good_to_be/
Lijkt me ook wel handig als je in de US store wil kopen ofnietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
FC ook. Alles werkt gewoon als je master account maar op US staat ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |