Moet het tot einde van de maand (Dying light) vol houden met FC. Overigens wel al Season pas aangeschaft want er komt redelijk wat DLC aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kun je checken of het de laatste is heh... FC houdt bij hoeveel je er gedaan hebt etc, dat is in het menu te vinden onder "progress" (meen ik).
Ik weet nagenoeg zeker dat je daarna nog gewoon verder kan overigens.
Heb zelf even Dragon Age ernaast aangeschaft om het vol te houden t/m maart (Project CARS).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:57 schreef janrad het volgende:
[..]
Moet het tot einde van de maand (Dying light) vol houden met FC. Overigens wel al Season pas aangeschaft want er komt redelijk wat DLC aan.
Geen idee, de dag dat ik een 4K-scherm koop is nog ver wegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Mwoah, is Netflix echt true 4K dan? Ben BB online nergens tegengekomen in de 4K download
Over 20 jaar heb je er nog steeds weinig aan, gezien de beperkingen van ons zicht om details op dat niveau te onderscheiden, gecombineerd met de gemiddelde kijkafstand in een huiskamer en de grootte van het beeldscherm.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
4k heb je in principe nog vrij weinig aan.
Dragon Age even geprobeerd bij iemand anders maar is niet mijn game. DC is ook nog steeds leuk en ik heb Shadow of Mordor nog niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb zelf even Dragon Age ernaast aangeschaft om het vol te houden t/m maart (Project CARS).
de leukste gelukkigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Jiang153 het volgende:
Infamous first light is best vermakelijk, maar heb je alleen maar neon krachten
Kan niet beoordelen want heb de rest nog niet geprobeerd. Toch best beperktquote:
Dikquote:
Laat hem maar... Zijn mening boeit niemand hier zoals altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dikjij date zeker alleen maar anorexia patientjes? (Als je uberhaupt al met vrouwen om kan gaan)
Ik vind dat mokkel er gewoon uitzien als zo'n typische mollige alto-chick die iedereen wel op school heeft gehad. En dan net iets TE alto, qua design.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Laat hem maar... Zijn mening boeit niemand hier zoals altijd
Ik vind hem zo vermakelijk dat ik Second Son wil kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Jiang153 het volgende:
Doen! Alleen denk er wel aan dat de neon daar iets minder sterk isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vermakelijk dat ik Second Son wil kopen.
Ga ik morgen doen. Heb ook Witcher gepreordered voor 51 euro.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doen! Alleen denk er wel aan dat de neon daar iets minder sterk is
Kun je de taal daarin ook ergens van het nederlands af krijgen ik wil gewoon dat karakters engels spreken, als die flauwe letterlijke vertaling.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Jiang153 het volgende:
PS4 instellen op Engels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je de taal daarin ook ergens van het nederlands af krijgen ik wil gewoon dat karakters engels spreken, als die flauwe letterlijke vertaling.
Treurig idd dat je zulke zaken niet gewoon in-game kunt instellen, maar dat het automatisch 'doorgedrukt' wordt op basis van je console-settings....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je de taal daarin ook ergens van het nederlands af krijgen ik wil gewoon dat karakters engels spreken, als die flauwe letterlijke vertaling.
Kan wel. Naar opties en dan staat er ergens "localized audio" en die moet je dan uit zetten. (In het spel dan)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Breaking bad is de beste serie ooit.Kan niks tegenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |