Nee dat maakt dus geen reet uit. Je kan die store gewoon leegkopen met een US account maar als je MASTER op NL laat staan dan kan je op je NL account geen US games spelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel handig als je in de US store wil kopen ofniet

Was ook mijn eerstequote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:44 schreef defokkingfoker het volgende:
En mijn eerste platinum trophy is een feit![]()
![]()
![]()
Wel van infamous first light, but who cares

Op zaterdag 10 januari 2015 09:14 schreef Retarded het volgende:

Ik speel het daar niet voor... Was ook irritant in Watch Dogsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Even snel een vraagje. Alleen met de pre-order van Dying Light krijg je de kans om zombie te spelen in andermans game right? En die anderen kunnen zelf bepalen of ze dit toestaan in hun co-op sessie right?
Dan is er een ding dat mij zorgen baart en dat is of er wel genoeg games zijn waar al die pre-order spelers met hun zombie kunnen spelen.

The Sopranos nog nooit gezien zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Breaking bad is de beste serie ooit.Kan niks tegenop

Haha dat zijn volgens mij echt de makkelijkste games waar je alle trophys met gemak kan halenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:23 schreef Sunshineboy het volgende:
[quoZijn te][ afbeelding ] Op zaterdag 10 januari 2015 09:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Mijn enige platinum is van the Walking Dead. Dat spel hoef je alleen maar door te lopen voor platinum.

quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ben vast te laat voor die goedkope PS+ aanbieding van een jaar?

En als je gelijk zou melden waar je het hebt gekocht...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:16 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb net gewoon nog 365 dagen ps+ gekocht voor 30 euro hoor.

Iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
The Sopranos nog nooit gezien zeker

huh?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En als je gelijk zou melden waar je het hebt gekocht...

bart smitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Waar heb je een jaar PS Plus gekocht voor ¤30?

Daarom altijd eerst verzekeren en dan upgradenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef RRuben het volgende:
Wauw GTA onlinenet voor 100k m'n auto gepimpt, komt er zo'n gast in passive mode aan die in m'n auto gaat (ik ging er even uit om een bounty te claimen). En nu krijg ik mn auto niet terug omdat die nu ook in passive mode zit ofzo....

Als je een koopt is die automatisch verzekert.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst verzekeren en dan upgraden

Maar dan zou hij gwn in zn auto kunnen stappen.. Ookal was die andere in passief mode. Dus lijkt me dat hij die auto gwn van de straat heeft gestolen en niet verzekerd had.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als je een koopt is die automatisch verzekert.

Wil ook gaan proberen maar vind de arena kutquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:44 schreef defokkingfoker het volgende:
En mijn eerste platinum trophy is een feit![]()
![]()
![]()
Wel van infamous first light, but who cares

Ik had gisteren Dragon Age uitgespeeld na 75+ uur en ben vandaag begonnen met Far Cry. Hoelang heb je erover gedaan?quote:

Vond het best veel speeltijd nogquote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
TLOU uitgespeeld! Fantastische game, jammer dat hij niet wat langer duurde.

duurt ook weer 1.5 uur ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 03:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat er nog een bonusmissie bijzit, left behind.

Hoe vond je het einde?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
TLOU uitgespeeld! Fantastische game, jammer dat hij niet wat langer duurde.

Zo'n 20 uur, maar heb niet alle missies gedaan die je bij de outposts vrijspeelt. Daar zit nog wel 10 uur speeltijd in denk ik. Wordt alleen een beetje veel van het zelfde op den duur, dus daar had ik geen zin meer in.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:39 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had gisteren Dragon Age uitgespeeld na 75+ uur en ben vandaag begonnen met Far Cry. Hoelang heb je erover gedaan?

nee is gewoon m'n eigen auto. Heb hem nog wel met races enzo. Die auto werd gewoon een beetje doorzichtig net als die passive gast...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Maar dan zou hij gwn in zn auto kunnen stappen.. Ookal was die andere in passief mode. Dus lijkt me dat hij die auto gwn van de straat heeft gestolen en niet verzekerd had.

quote:Op zondag 11 januari 2015 13:38 schreef I.C.O.N. het volgende:
Na het lezen hier hotline Miami gekocht.. Voor 3 euro een absoluut koopje. Wat een heerlijke game!!

Vind je NHL wel wat? Heb die demo gedaan en vond t echt rukquote:Op zondag 11 januari 2015 14:44 schreef maniack28 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik wel weer wacht op een nieuwe vette game. Destiny was ruk, TLOU 2e keer uitgespeeld. Infamous compleet.. Ik speel nu voornamelijk NHL en ik ben oude games op mijn 360 aan het uitspelen. De cross console platformers speel ik lekker op mijn vita.

Ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef Tortugal het volgende:
Ik twijfel om Tomb Raider:Definitive edition uit de digitale koopjesbak te halen voor twintig euro, aanrader?

Ik kijk alle wedstrijden van de Pittsburgh Penguins dus jaquote:Op zondag 11 januari 2015 14:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vind je NHL wel wat? Heb die demo gedaan en vond t echt ruk

First person schieten in een post-nucleair Rusland.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Nog nooit een Metro game gespeeld. Waar kan ik het mee vergelijken? TLOU, met meer schieten, 1st person en een vergelijkbare storyline?

Ik bedoelde dus qua ervaringquote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
First person schieten in een post-nucleair Rusland.

Nee het is geen soortgelijke TLOU. Het is echt een shooter. Je kan het meer met Fallout 3 vergelijken, maar dan echt in een shootervorm. Verrotte wereld, metrostelsels, radiatie en mutanten.quote:

Hmmm ik vond Fallout iets te rpgig dusquote:Op zondag 11 januari 2015 16:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee het is geen soortgelijke TLOU. Het is echt een shooter. Je kan het meer met Fallout 3 vergelijken, maar dan echt in een shootervorm. Verrotte wereld, metrostelsels, radiatie en mutanten.
Ik vind het echt wel weer super

Vind je shooter wel leuk dan? En vond je de setting van Fallout 3 ook leuk?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm ik vond Fallout iets te rpgig dus

Weetje zeker? Dacht er ook aan te kopen maar als ik die screenshots zie in de store schrik ik wel..quote:Op zondag 11 januari 2015 13:38 schreef I.C.O.N. het volgende:
Na het lezen hier hotline Miami gekocht.. Voor 3 euro een absoluut koopje. Wat een heerlijke game!!

Het is een indiegame voor 3 euro, het is geen ultra high definition 4K mega quality resolutie.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Weetje zeker? Dacht er ook aan te kopen maar als ik die screenshots zie in de store schrik ik wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |