quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
En toch heeft hij de afgelopen weken herrie lopen maken binnen Feyenoord. Je proefde aan de opmerkingen en de sneren van Rutten dat daar wel wat dingen zijn gebeurd.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ben altijd wel fan geweest van Schaken. Sympatieke kerel met een goede instelling. #bless
Eigenlijk sinds hij kritiek had op Van Geel dat de aankopen achterwege bleven is hij compleet uit beeld geraakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Muto het volgende:
[..]
En toch heeft hij de afgelopen weken herrie lopen maken binnen Feyenoord. Je proefde aan de opmerkingen en de sneren van Rutten dat daar wel wat dingen zijn gebeurd.
Ach, trainingskamp zelf is gratiesch, dan maakt zo'n vluchtje weinig uit.quote:
Aha.. dus net zo'n soort constructie als bij trainers die een ontslagvergoeding krijgen voor de resterende looptijd van hun contract, die ophoudt wanneer ze een nieuwe club vinden.. Lowie bleef daarom na Bayern een tijdje werkloos geloof ik.. anders had hem dat teveel geld gekost.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Stel dat hij bij een nieuwe club 2 ton gaat verdienen dan vult Feyenoord de rest aan, bespaart je toch weer die 2 ton. Gebeurt eigenlijk ook vooral bij spelers die echt een uitzichtloze situatie hebben.
Rond de 9 ton inderdaad. Maar ben ik heel benieuwd, straks duikt die bij een Heerenveen op en scoort die er 2quote:Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef Muto het volgende:
Maar Schaken verdiende rond 800.000 volgens mij
Zeker jammer maar wel begrijpelijk. Hij had Toornstra en Bilal voor zich in de pikorde.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Rond de 9 ton inderdaad. Maar ben ik heel benieuwd, straks duikt die bij een Heerenveen op en scoort die er 2
Toch jammer dat hij zo weg gaat vind ik. Toch een tijd heel bruikbaar geweest.
liever dit dan tribune.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Rond de 9 ton inderdaad. Maar ben ik heel benieuwd, straks duikt die bij een Heerenveen op en scoort die er 2
Toch jammer dat hij zo weg gaat vind ik. Toch een tijd heel bruikbaar geweest.
Dit soort opmerkingen..quote:Op maandag 5 januari 2015 17:22 schreef H.FR het volgende:
Maar ben ik heel benieuwd, straks duikt die bij een Heerenveen op en scoort die er 2
Gebruikelijk fenomeen hoor.quote:
Die schijnt niet mee te willen werken aan ontbinding. En dan kan zoiets een dure aangelegenheid worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Caland het volgende:
Vraag ik me ook wel af ja, zo'n contract van Schaken wordt per direct ontbonden en over Verhoek hoor je niks.
Die is goed voor de sfeer in de kleedkamer.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Caland het volgende:
Vraag ik me ook wel af ja, zo'n contract van Schaken wordt per direct ontbonden en over Verhoek hoor je niks.
Dat zegt wel genoeg eigenlijk. Volgens mij had hij pas kans op speelminuten gehad als Toornstra, Bilal, JPB, Manu, Wilkshire, Karsdorp, Immers en Vilhena tegelijk geblesseerd waren geweest.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds hij kritiek had op Van Geel dat de aankopen achterwege bleven is hij compleet uit beeld geraakt.
Die heeft de grootste lol met Immers en krijgt daar nog een paar ton voor betaaldquote:Op maandag 5 januari 2015 17:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is goed voor de sfeer in de kleedkamer.
Lijkt er op dat die geen enkele zin heeft om op te rotten, omdat hij voor 0,0 een mooi salaris vangt en nog 1,5 jaar tegoed heeft. Feyenoord zal hem naar zijn zin te weinig mee willen geven. Van mij mag hij de touwtyfus krijgen. Meest Feyenoord-onwaardige speler sinds Leonard.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Toen ik de titel "Feijenoord per direct verlost van overbodige aanvaller" las, hoopte ik dat het over Verhoek zou gaan.
Geef hem groot gelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt er op dat die geen enkele zin heeft om op te rotten, omdat hij voor 0,0 een mooi salaris vangt en nog 1,5 jaar tegoed heeft. Feyenoord zal hem naar zijn zin te weinig mee willen geven. Van mij mag hij de touwtyfus krijgen. Meest Feyenoord-onwaardige speler sinds Leonard.
Van Beukering kwam nog na Leonard, maar Verhoek is inderdaad met afstand de meest waardeloze speler van de afgelopen 4 seizoenen. Het is echter de schuld van Feyenoord dat ze hem zo'n lang contract hebben aangeboden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt er op dat die geen enkele zin heeft om op te rotten, omdat hij voor 0,0 een mooi salaris vangt en nog 1,5 jaar tegoed heeft. Feyenoord zal hem naar zijn zin te weinig mee willen geven. Van mij mag hij de touwtyfus krijgen. Meest Feyenoord-onwaardige speler sinds Leonard.
Die fout hebben ze wel vaker gemaakt helaasquote:Op maandag 5 januari 2015 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Beukering kwam nog na Leonard, maar Verhoek is inderdaad met afstand de meest waardeloze speler van de afgelopen 4 seizoenen. Het is echter de schuld van Feyenoord dat ze hem zo'n lang contract hebben aangeboden.
Uiteraard. Desalniettemin mag hij de tyfus genieten.quote:
Hoezo via de achterdeur?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:09 schreef Kiid het volgende:
Ik vind dit overigens niet netjes. Het beste aan Schaken is er wel 1.5 seizoen eraf, maar heeft toch leuke dingen laten zien tot zelfs het Nederlands elftal en dan zo via de achterdeur eruit. Komt vast omdat hij weigerde als rechtsback misbruikt te worden, zou ik ook doen
Aannames aannames. Vind t wel sjiek dat t zo opgelost kan worden. Hij had ook nog een half seizoen op de bank kunnen doorbrengen à 400k. Een salaris wat de gem. eredivisie club niet eens meer kan ophoesten.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Muto het volgende:
[..]
En toch heeft hij de afgelopen weken herrie lopen maken binnen Feyenoord. Je proefde aan de opmerkingen en de sneren van Rutten dat daar wel wat dingen zijn gebeurd.
Na 4,5 jaar mag het ook wel netjes worden opgelost.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Aannames aannames. Vind t wel sjiek dat t zo opgelost kan worden. Hij had ook nog een half seizoen op de bank kunnen doorbrengen à 400k. Een salaris wat de gem. eredivisie club niet eens meer kan ophoesten.
Hij verdient wel wat krediet. Jammer dat hij weg gaat, maar zo gaat t in de voetballerij. Heeft echt wel wat voor Feyenoord betekend de afgelopen seizoenen, niet in het veld dan wel in de groep. Gun hem t allerbeste.
Valt best mee, Schaken heeft nog gespeeld tegen Dordrechtquote:Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg eigenlijk. Volgens mij had hij pas kans op speelminuten gehad als Toornstra, Bilal, JPB, Manu, Wilkshire, Karsdorp, Immers en Vilhena tegelijk geblesseerd waren geweest.
Ligt eraan op wat voor een manier het gaat, vind dat hier echt totaal niet van toepassing. Schaken gaat ongetwijfeld een mooi afscheid krijgen. Nooit mijn favoriete speler geweest, maar wel respect dat iemand met zoveel beperkingen toch nog een redelijk niveau heeft kunnen halen voor een vrij lange tijd.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het ontbinden van iemand zijn contract is nou niet bepaald een mooi afscheid, wel?
Als Schaken dat zelf ook zo wil, is het ook netjes om hem dan te laten gaan Je kan hem ook tegenhouden en voorkomen dat hij straks voor Heerenveen de winnende scoort tegen Feyenoord. Dan is het minder netjesquote:Op maandag 5 januari 2015 18:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het ontbinden van iemand zijn contract is nou niet bepaald een mooi afscheid, wel?
idd ja , zo'n clubicoon kan nooit vergeten wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:16 schreef Elan het volgende:
Wtf gelijk contract gelijk ontbinden komt er nog wel een fatsoenlijk afscheid
Heb het over een afscheid niet een standbeeld mongoolquote:Op maandag 5 januari 2015 21:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
idd ja , zo'n clubicoon kan nooit vergeten worden
snap ik, ik had het ook over afscheid!quote:Op maandag 5 januari 2015 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het over een afscheid niet een standbeeld mongool
Toch 100+ wedstrijden in het eerste.
Prima speler geweest, altijd al een held gevonden. Hoeveel spelers van dit elftal hebben Oranje gehaald?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor een manier het gaat, vind dat hier echt totaal niet van toepassing. Schaken gaat ongetwijfeld een mooi afscheid krijgen. Nooit mijn favoriete speler geweest, maar wel respect dat iemand met zoveel beperkingen toch nog een redelijk niveau heeft kunnen halen voor een vrij lange tijd.
Nelom bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima speler geweest, altijd al een held gevonden. Hoeveel spelers van dit elftal hebben Oranje gehaald?
Die zal nooit zo'n topic van mij krijgen en ontbeert ook de internationale allure van een Schaken.quote:
Geplukt van Lunatic, iig wat (mogelijks) interessants om de voetballoze zondag door te komenquote:Zondag 11 januari
A.s. zondag op Radio Rijnmond: Een LIVE radio uitzending over het (huidige) stadiondossier van De Kuip. De uitzending start om 14.00 uur en duurt tot 17.00 uur.
Tijdens de uitzending komen onder leiding van presentator Frank Vijg en verslaggever Jan Dirk Stouten diverse betrokkenen bij het stadionproject aan het woord. Zo hebben hoofdverkenner Hans Vervat en diverse politici toegezegd aanwezig te zullen zijn.
Ook het publiek krijgt de kans mee te praten. Oftewel: RTV Rijnmond is momenteel flink supporters en architecten fanatici aan het ronselen voor de radio uitzending van a.s zondag. De uitzending biedt dan ook een podium voor de (felle) voor en tegenstanders van nieuwbouw, vernieuwbouw en renovatie. ‘The Never Ending Story’ zeg maar. Iets wat ook voortkomt uit de (gecreëerde) onzekerheid over het stadionplan.
twitter:RubenSchaken twitterde op maandag 05-01-2015 om 19:30:25Wil iedereen bij #Feyenoord bedanken met name de supporters! 4,5 jaar voor de mooiste club van NL gespeeld. Wens de club veel suk6 Bless... reageer retweet
twitter:raemonsluiter twitterde op maandag 05-01-2015 om 21:26:49@RubenSchaken Geweldig gedaan man. Hoop dat je een mooie nieuwe uitdaging vindt. Of een mooie financiële klapper. Of allebei. Dank en Bless! reageer retweet
Feyenoord zal waarschijnlijk weer schitteren door afwezigheid.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geplukt van Lunatic, iig wat (mogelijks) interessants om de voetballoze zondag door te komen
Hah, ik voorzie een Ard Buijssen en Erwin Pakasi daarquote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geplukt van Lunatic, iig wat (mogelijks) interessants om de voetballoze zondag door te komen
Denk dat de tegenhangers er ook wel aanwezig zullen zijn. Wees niet bang.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, ik voorzie een Ard Buijssen en Erwin Pakasi daar. Als we mazzel hebben doet Charles Versnick ook nog een duit in het zakje, en je kan van te voren bedenken wat voor showtje dat gaat worden.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat de tegenhangers er ook wel aanwezig zullen zijn. Wees niet bang.
Versnick is trouwens een eng ventje.
Volgens LN wil Rijnmond beide kampen hebben, dus ik gok/hoop dat er zowel (extreme) voor- als tegenstanders zijn. Hoop alleen wel dat het dan ook nog een constructief debat gaat kunnen worden, en dat betwijfel ik..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we het hopen.Als beide kampen vertegenwoordigd zijn word het gezellig, anders een belachelijke 'laten we BAM nog harder onderuitschoppen dan we al hebben gedaan' showtje.
Je mag toch aannemen dat iig Salomon er is als Manager Media & Communicatie.. Toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord zal waarschijnlijk weer schitteren door afwezigheid.
Dat klopt ja, zie vanaf 31:45: http://www.rijnmond.nl/programmas/fc-rijnmond-0quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens LN wil Rijnmond beide kampen hebben, dus ik gok/hoop dat er zowel (extreme) voor- als tegenstanders zijn.
Een constructieve discussie zou wel eens fijn zijn ja, en nee, ik denk dat Feyenoord zich weer afzijdig zal houden, die willen zich natuurlijk weer niet branden door publiekelijk het een boven het andere te verkiezen...quote:Hoop alleen wel dat het dan ook nog een constructief debat gaat kunnen worden, en dat betwijfel ik..
[..]
Je mag toch aannemen dat iig Salomon er is als Manager Media & Communicatie.. Toch?
quote:Feyenoord is dinsdag warm welkom geheten op het Nad Al Sheba sportcomplex, waar de ploeg deze week haar trainingen afwerkt. Het hele complex, waar afgelopen week nog Real Madrid en AC Milan trainden, was omgetoverd tot een soort Varkenoord in Dubai, met grote Feyenoord-banners langs het veld en er omheen. Het grote verschil was niet alleen de temperatuur – het kwik schommelde rond de 25 graden Celsius – maar ook de omgeving. Zo wordt het terrein naast het trainingsveld van Feyenoord normaal gesproken gebruikt voor kamelenraces.
Feyenoord werd op het complex welkom geheten door Hamad M bin Mejren, directeur van het Dubai Events en Convention Bureau, op wiens uitnodiging het team deze week in Dubai verblijft. Mejren is een goede bekende van Giovanni van Bronckhorst en volgt Feyenoord in die hoedanigheid op de voet. ‘Alle wedstrijden van Feyenoord worden hier uitgezonden’, glimlachte hij langs de lijn van het trainingsveld. ‘We zijn er heel blij mee dat we Feyenoord deze week in Dubai mogen ontvangen, zodat ook de Nederlandse voetballiefhebbers kunnen zien wat een fantastische plek dit is om naartoe te komen.’
De directeur zag even later alle 26 spelers die deze week zijn meegereisd naar Dubai het veld betreden, waar Feyenoord onder stralend blauwe lucht een eerste, korte training afwerkte. De groep werd voor een groot deel van de sessie opgedeeld in drieën, voor verschillende positiespelen. Patrick Lodewijks nam ondertussen de vier meegereisde keepers onder handen.
Bij terugkeer in het spelershotel staat voor de Feyenoorders het eerste persmoment van deze week gepland. Meegereisde journalisten krijgen hier de kans om spelers te interviewen over de week in Dubai.
Dat is eigenlijk wel vreemd, om van "Jong Feyenoord, af en toe selectie 1e" de stap naar "profcontract en verhuur naar profclub om minuten te maken" geen goede ontwikkelingsstap te vinden, maar uiteindelijk wel bij Utrecht willen spelenquote:Ik kon een contract tekenen, maar dan zou ik meteen verhuurd worden
Jeff Hardeveld speelde 11 jaar in de jeugd van Feyenoord.
Toen hij op drempel van zijn doorbraak in het betaald voetbal stond in Rotterdam, vertrok hij naar FC Utrecht. Daar greep de verdediger vlak voor de winterstop zijn kans.
,,Ik kon een contract tekenen, maar dan zou ik meteen verhuurd worden. Daar klonk niet echt vertrouwen uit, vond ik, verteld Hardeveld tegen het Algemeen Dagblad.
Natuurlijk is het wel even lastig een mooie club als Feyenoord te verlaten. Zeker omdat ik afgelopen seizoen twee keer bij de selectie zat – tegen NEC en PSV – en bij Jong Feyenoord de laatste periode alles speelde. Ik heb echter geen spijt van mijn keuze.”
Inderdaad nogal vreemd, een contract bij Feyenoord spreekt toch vertrouwen uit?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel vreemd, om van "Jong Feyenoord, af en toe selectie 1e" de stap naar "profcontract en verhuur naar profclub om minuten te maken" geen goede ontwikkelingsstap te vinden, maar uiteindelijk wel bij Utrecht willen spelen
Hij had waarschijnlijk verwacht eerst te kunnen laten zien wat hij waard was op de training/oefenwedstrijden ipv direct verhuurd te worden. Kan ik ook wel deels begrijpen, alhoewel die al jaren gevolgd wordt door de jeugdtrainers en ze dus al weten wat hij kan. Kennelijk wilde hij zich eerst bewijzen aan Ruttenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad nogal vreemd, een contract bij Feyenoord spreekt toch vertrouwen uit?
Dat je dan eerst gevraagd wordt ergens anders ervaring op te doen lijkt me alles behalve raar.
Clasie is toch ook eerst verhuurdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk verwacht eerst te kunnen laten zien wat hij waard was op de training/oefenwedstrijden ipv direct verhuurd te worden. Kan ik ook wel deels begrijpen, alhoewel die al jaren gevolgd wordt door de jeugdtrainers en ze dus al weten wat hij kan. Kennelijk wilde hij zich eerst bewijzen aan Rutten
Plus dat je bij GAE nog foutjes mag maken, die jeugdspelers bijna altijd maken, plus dat hij kan wennen aan de fysiek veel sterkere eredivisie, dingen oppikken van de veel oudere, sterkere en meer ervaren spelers.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie is toch ook eerst verhuurd
Zou er wel blij mee zijn, veel meer kans op speeltijd bij een andere club.
Beter 20 wedstrijdjes basis bij GAE, dan 3x invallen bij Feyenoord. Op die leeftijd.
Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met hem, maar ik kan hem ergens wel begrijpen dat hij zich eerst een paar weken wilde bewijzen voor Rutten om daarna evt. alsnog verhuurd te worden. Althans, dat is hoe ik zijn woorden interpreteerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie is toch ook eerst verhuurd
Zou er wel blij mee zijn, veel meer kans op speeltijd bij een andere club.
Beter 20 wedstrijdjes basis bij GAE, dan 3x invallen bij Feyenoord. Op die leeftijd.
KNFBquote:Van Meenen maakt transfer naar Feyenoord
Raymond van Meenen (40) verlaat per 1 februari 2015 de KNVB en treedt in dienst bij Feyenoord. Van Meenen gaat bij de Rotterdamse club aan de slag als manager jeugdopleiding, waar hij onder andere verantwoordelijk wordt voor de beleidsmatige en beleidsuitvoerende aansturing van de FeyenoordAcademy.
Van Meenen was tussen 2001 en 2010 actief als scheidsrechter in het betaald voetbal. Daarnaast was hij sinds 2003 werkzaam in verschillende functies op de scheidsrechtersafdeling van de KNVB.
Nadat Van Meenen in 2010 een punt achter zijn scheidsrechterscarrière zette werd hij lid van de technische staf van de afdeling scheidsrechterszaken betaald voetbal. In deze rol was hij onder andere verantwoordelijk voor het uitzetten van de technische leerlijn arbitrage en gaf hij leiding aan de talententraject van de arbitrage van de KNVB. Aanvullend was hij projectleider van de tweejarige pilot Arbitrage 2.0
Raymond van Meenen: ,,Ik heb de afgelopen jaren met ontzettend veel plezier bij de KNVB gewerkt. Ik ben er trots op dat ik de kans krijg terug te keren bij de club waar ik ooit als 16-jarige jongen mijn eerste wedstrijden floot, en een bijdrage kan leveren aan een van de beste jeugdopleidingen van Nederland."
Gijs de Jong, operationeel directeur van de KNVB: ,,We bedanken Raymond voor zijn jarenlange inzet voor de KNVB. Hij heeft een belangrijke rol gespeeld in de professionalisering van de arbitrage en de begeleiding van de talentvolle scheidsrechters. De KNVB wenst Raymond veel succes met deze nieuwe uitdaging in zijn carrière.”
De KNVB zal zich de komende tijd beraden over de invulling van de ontstane vacature.
Bron
quote:Lex Immers beloofde in een programma van Harry Vermeegen ooit al een Feyenoord-tattoo te zetten als de club kampioen zou worden. Vandaag is het Colin-Kazim Richards die dezelfde belofte doet. ''100%'', antwoordde hij op de vraag van journalist Mikos Gouka.
De verslaggever van het Algemeen Dagblad vroeg supporters gisteravond om vragen in te sturen voor het persmoment van vandaag met de spits. De meest gestelde vraag was of Kazim-Richards, die al aardig veel inkt op zijn lijf heeft, een plaatsje vrijhoudt voor een Feyenoord-tattoo. Ja, was het antwoord. Als Feyenoord een prijs wint, komt er een permanent aandenken op het imponerende lichaam van de Engelse-Turk.
Slimme vent.quote:Chelsea's pursuit of Croatian striker Andrej Kramaric is set to end in disappointment with the 23-year-old choosing Leicester City instead of the Blues.
quote:Southampton are considering a move for Porto defender Bruno Martins Indi. The 22-year-old was a target for Saints boss Ronald Koeman in the summer.
Geloof er niks van.quote:
BMI en De Vrij in ieder geval opleidingsvergoeding. 5% of zo, is dat toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:54 schreef koosfransoos het volgende:
Zouden we nog doorverkoop percentages hebben bij de spelers die afgelopen zomer zijn vertrokken?
Chelsea biedt 3,5 miljoen, Leicester biedt 9 miljoen aan Rijeka. Kramaric wil naar Engeland, Rijeka accepteert Leicester wel en Chelsea niet.. Hij zou dus wel naar Leicester moeten gaan, anders moet die blijven bij Rijekaquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:04 schreef Muto het volgende:
Die Vilhena in dat interview met Krabby. Man man man, wat sneu.
Dan mogen ze flink betalen.quote:
Het is ook vrij sneu hoe Feyenoord met Vilhena omgaatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:04 schreef Muto het volgende:
Die Vilhena in dat interview met Krabby. Man man man, wat sneu.
Dit. Hij wordt aan de kant gezet als oud vuil terwijl hij nooit een eerlijke kans heeft gekregen op 10. Slikt zijn trots in en doet zijn stikende best op cm en bij de eerste de beste kans ligt hij eruit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is ook vrij sneu hoe Feyenoord met Vilhena omgaat
Nou, als twee coaches en blijkbaar ook assistent-trainers al drie jaar lang een andere speler op 10 zetten, dan geloof ik dat Vilhena niet zo goed is op 10 als we allemaal denken. Bovendien, als je drie maanden minder speelt en gelijk weg wil dan heeft hij denk ik het verkeerde vak gekozen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit. Hij wordt aan de kant gezet als oud vuil terwijl hij nooit een eerlijke kans heeft gekregen op 10. Slikt zijn trots in en doet zijn stikende best op cm en bij de eerste de beste kans ligt hij eruit.
Hij heeft geen eerlijke kans gehad op 10 en heeft nu te maken met oneerlijke concurrentie. Op zo'n moment zou ik ook vertrekken, Feyenoord of niet. Dat twee trainers het anders zien interesseert mij niet, zij hebben hun mening en ik de mijne. Rutten wint nooit prijzen en staat nu ook weer mijlenver achter in de competitie, dus op basis waarvan zou hij gelijk moeten hebben?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, als twee coaches en blijkbaar ook assistent-trainers al drie jaar lang een andere speler op 10 zetten, dan geloof ik dat Vilhena niet zo goed is op 10 als we allemaal denken. Bovendien, als je drie maanden minder speelt en gelijk weg wil dan heeft hij denk ik het verkeerde vak gekozen.
Was geen interview, sorry. Was slechts een artikel van Krabby over Vilhena.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar staat dat interview met Vilhena?
Jij ziet de trainingen? Of krijgt hij op de trainingen ook geen kans om zijn kunsten als nummer 10 te laten zien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft geen eerlijke kans gehad op 10 en heeft nu te maken met oneerlijke concurrentie. Op zo'n moment zou ik ook vertrekken, Feyenoord of niet. Dat twee trainers het anders zien interesseert mij niet, zij hebben hun mening en ik de mijne. Rutten wint nooit prijzen en staat nu ook weer mijlenver achter in de competitie, dus op basis waarvan zou hij gelijk moeten hebben?
Er zijn weinig mensen te vinden die Immers een goede speler vinden op die paar verstokte Feyenoord fans die dol zijn op alles wat een tackle maakt en achter de bal aan rent. Bij Ajax/Psv zou zo'n pipo allang vertrokken zijn, maar bij Feyenoord niet en dat is waarom zij kampioen worden en wij niet. We zijn tevreden met subtop materiaal en daarmee eindig je waar je hoort; subtop.
Ja dat zegt hij zelf ook. Omdat de rest gewoon beter is? Jammer dan.quote:
Jens moet naar 10. Niet Vilhena.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef Scrummie het volgende:
Artikel over onze Tonny, en waarom ie dus wél moet blijven.
http://levenmetfeyenoord.(...)ilhena-naar-10-moet/
Wat een stom gelul. Sinds wanneer is concurrentie oneerlijk? De beste spelers spelen simpelweg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft geen eerlijke kans gehad op 10 en heeft nu te maken met oneerlijke concurrentie.
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef Muto het volgende:
Gaat wel lekker met de kaartverkoop voor Roma-thuis als ik twitter zo zie.
Ticket is al binnen hierquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef Muto het volgende:
Kaart is voor jou al gereserveerd zeker omdat je een silvercard hebt aangevraagd?quote:
Online kon ik er zo in met SCC barcode.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Kaart is voor jou al gereserveerd zeker omdat je een silvercard hebt aangevraagd?
Uh, ik dacht dat Feyenoord wat zou communiceren ofzo? Heb ik kennelijk gemist dan..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef Muto het volgende:
Maar die wedstrijd staat niet online?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Online kon ik er zo in met SCC barcode.
Ik kan geen eigen stoel bestellen, terwijl ze die optie wel aangevenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Online kon ik er zo in met SCC barcode.
Iedereen, kaartverkoop is plotseling gestartquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uh, ik dacht dat Feyenoord wat zou communiceren ofzo? Heb ik kennelijk gemist dan..
Welk vak?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan geen eigen stoel bestellen, terwijl ze die optie wel aangeven![]()
Ah, en nu ligt de ticket shop plat
W1quote:
https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=411289quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd staat niet online?
Je staat op W gast, daar hebbie geen eigen stoel hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Bombvis het volgende:
Ik kan geen eigen stoel bestellen, terwijl ze die optie wel aangeven![]()
Ah, en nu ligt de ticket shop plat
Ja duhquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je staat op W gast, daar hebbie geen eigen stoel he
Eigen stoel = eigen vak.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je staat op W gast, daar hebbie geen eigen stoel he
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankje dat je m'n grap even uitlegt
Schat je mij zo laag in dat ik die niet snapte andersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankje dat je m'n grap even uitlegt
De kaartverkoop is vandaag, per ongeluk, al van start gegaan. Hier hebben al een aantal supporters gebruik van gemaakt door kaarten te kopen. Ze zullen het nu al wel geblokkeerd hebben en morgen met de definitieve info komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Neem aan dat scc houders voorrang hebben bij de kaartverkoop, of is dat niet meer zo?
Er hebben dus ook mensen van bijv Vak Y kaarten kunnen kopen voor Vak R, wat normaal volledig vol zit met SK houders (aka 'bestel eigen stoel mensen'). Lekker knus straks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De kaartverkoop is vandaag, per ongeluk, al van start gegaan. Hier hebben al een aantal supporters gebruik van gemaakt door kaarten te kopen. Ze zullen het nu al wel geblokkeerd hebben en morgen met de definitieve info komen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Neem aan dat scc houders voorrang hebben bij de kaartverkoop, of is dat niet meer zo?
Maar op Twitter zie ik al complete prijzenlijsten voorbij komen, mensen die al kaart binnen hebben via Primera (zie https://twitter.com/feyenoordeuropa)quote:Feyenoord - AS Roma (donderdag 26 februari 2015, 21.05 uur)
Woensdag 7 januari 2015 wordt in de loop van de ochtend alle kaartverkoopinformatie voor Feyenoord - AS Roma (donderdag 26 februari 2015 om 21.05 uur) op deze pagina gepubliceerd. Eerder is er nog geen informatie beschikbaar over de kaartverkoop voor deze wedstrijd. Bron
Ik heb gewoon via internet gekocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Maar op Twitter zie ik al complete prijzenlijsten voorbij komen, mensen die al kaart binnen hebben via Primera (zie https://twitter.com/feyenoordeuropa)
En mensen hebben met hun SK meerdere kaarten voor vakkie W kunnen kopen. Gaat weer lekker _o-quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef Grifte het volgende:
Hij geeft constant aan dat ik geen eigen stoel kan terugkopen.
De tering, wat een debielen werken er toch ook bij de club.
[..]
Er hebben dus ook mensen van bijv Vak Y kaarten kunnen kopen voor Vak R, wat normaal volledig vol zit met SK houders (aka 'bestel eigen stoel mensen'). Lekker knus straks.
SK-houders betalen wel minder. Ongeveer 5 euro op Noordzijdequote:
quote:
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberenquote:
Toen dat over Twitter werd gepost ja. Ik dacht 'Heeuj ff proberen dan'. En hats.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberen
Ja, rond 21:45.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toen dat over Twitter werd gepost ja. Ik dacht 'Heeuj ff proberen dan'. En hats.
En nu breekt de pleuris uit
Klinkt cynisch, maar niet zo bedoelt: Fijn voor jullie, iig mensen bij wie het wel luktquote:
Geniaal toch? Zo'n interesse in zo'n wedstrijd. Wie is nou de populairste club van Nederland?!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Muto het volgende:
Gewoon dit volgen en hard lachen. https://twitter.com/FRFC1908
Ze zullen wel weer alles annuleren.
Dit doet me denken aan die SCC prijzen, die per ongeluk online kwamen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Muto het volgende:
Gewoon dit volgen en hard lachen. https://twitter.com/FRFC1908
Ze zullen wel weer alles annuleren.
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:36:16FEYENOORD - AS ROMA UITVERKOCHT! IN EEN RECORDTIJD VAN MIN 10 UUR! reageer retweet
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Gudde heeft even een heel boos telefoontje gepleegd denk ik
Maasgebouw bestormen nu!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Dekatria het volgende:
We schrijven een uur geleden, in het Maasgebouw:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Muto het volgende:
[..]
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.
Krijgt zich weer iets in de maag gesplitst.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Muto het volgende:
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:36:16FEYENOORD - AS ROMA UITVERKOCHT! IN EEN RECORDTIJD VAN MIN 10 UUR! reageer retweet
Is nog helemaal niet bekend, vandaag was het gewoon chaos en alle verkoop was gestart zolang je maar een (S)CC had, of die wel of niet verlopen was maakte ook niet uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef Multiply het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n haast? Je hebt toch 2 weken om je "eigen"stoel terug te kopen?
Het leek erop dat supporters ook kaarten uit andere (uitverkochte voor sk'ers) vakken konden kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef Multiply het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n haast? Je hebt toch 2 weken om je "eigen"stoel terug te kopen?
Ah ok. Collega van me had een mail gekregen gisteren dat vanaf morgen de voorrangsperiode voor SCC houders zou starten tot de 21e.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is nog helemaal niet bekend, vandaag was het gewoon chaos en alle verkoop was gestart zolang je maar een (S)CC had, of die wel of niet verlopen was maakte ook niet uit
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:46:20Je zou morgen bij de klantenservice moten werken... Wie gaat die lieve mensen morgenochtend even een gebakje met wat Prozac brengen? reageer retweet
Die replies ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Stap 1: Je legt de schuld bij de supporters neerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dit weer op gaan lossen.
Die mail is dan ook willekeurig verstuurd naar mensen, ik heb iig niks gekregenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:50 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ah ok. Collega van me had een mail gekregen gisteren dat vanaf morgen de voorrangsperiode voor SCC houders zou starten tot de 21e.
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:42:19Weet je wat zou helpen? Als iedereen morgen de klantenservice belt. #FEYrom reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:50:20Gerucht: Feyenoord overweegt thuiswedstrijd tegen Roma twee keer te spelen vanwege dubbel verkochte kaarten... reageer retweet
twitter:BvNonTour twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:44:44Uiteindelijk is dit natuurlijk gewoon de schuld van vermeer reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:59:05Morgen protestmars voor de klantenservice. Be there. reageer retweet
Hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Bombvis het volgende:
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:59:05Morgen protestmars voor de klantenservice. Be there. reageer retweet
twitter:BvNonTour twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:37:02RT @Feyenoord: Feyenoord-AS Roma is volledig uitverkocht, dank voor jullie massale steun! #legioen #EuropaLeague reageer retweet
Ik stel een doodskist voor met daarop het nummer 0900-1908quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Bombvis het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel een doodskist voor met daarop het nummer 0900-1908
Kom je terug in Nederland is het uitverkochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:37 schreef Bombvis het volgende:
Je zou maar in Dubai zitten, fijn je club achterna gereisd, trainingskampje meepakken enzo..
Alleen mogelijk bij Feyenoordquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Kom je terug in Nederland is het uitverkocht![]()
Over aannames gesproken.. Je gaat er nu vanuit dat Schaken 4 ton in heeft geleverd maar dat kan ik nergens uit opmaken. Ze noemden het 'onderling overeenstemming bereikt tot ontbinding contract ' dus het zou me niets verbazen als Schaken nog 50% salaris bedongen heeft.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Aannames aannames. Vind t wel sjiek dat t zo opgelost kan worden. Hij had ook nog een half seizoen op de bank kunnen doorbrengen à 400k. Een salaris wat de gem. eredivisie club niet eens meer kan ophoesten.
Hij verdient wel wat krediet. Jammer dat hij weg gaat, maar zo gaat t in de voetballerij. Heeft echt wel wat voor Feyenoord betekend de afgelopen seizoenen, niet in het veld dan wel in de groep. Gun hem t allerbeste.
Loop je wel het risico dat er honderden mensen met geblokkeerde kaarten aan de poort staan door "medesupporters" die hun geblokkeerde kaarten via marktplaats verkopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Maastoren het volgende:
Kaarten blokkeren lijkt me de enige optie. Met 1 sk barcode kon je meerdere kaarten bestellen. Anders moet je sk-houders gaan uitleggen dat ze niet op hun eigen vak kunnen gaan staan/zitten/liggen omdat het al uitverkocht is.
Om te voorkomen dat de pleuris uitbreekt, kunnen ze het beter zo oplossen inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Maastoren het volgende:
Kaarten blokkeren lijkt me de enige optie. Met 1 sk barcode kon je meerdere kaarten bestellen. Anders moet je sk-houders gaan uitleggen dat ze niet op hun eigen vak kunnen gaan staan/zitten/liggen omdat het al uitverkocht is.
En dan zegt Feyenoord: dikke pech. Had je maar kaarten via de officiële verkooppunten moeten kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:19 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Loop je wel het risico dat er honderden mensen met geblokkeerde kaarten aan de poort staan door "medesupporters" die hun geblokkeerde kaarten via marktplaats verkopen.
Ik zag op twitter ook gewoon al uitgedraaide primera-kaartjes voorbij komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En dan zegt Feyenoord: dikke pech. Had je maar kaarten via de officiële verkooppunten moeten kopen.
Die zag ik ook ja. Ze hebben er hoe dan ook een gigantische pleuris zooi van gemaakt. Diegene die hier verantwoordelijk voor is kan denk ik langs het UWV morgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag op twitter ook gewoon al uitgedraaide primera-kaartjes voorbij komen.
Uiteraard komt bij zoiets het e.e.a. aan bargaining bij kijken. Maar t blijft hoe dan ook een win - win voor beide partijen in dit geval.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Over aannames gesproken.. Je gaat er nu vanuit dat Schaken 4 ton in heeft geleverd maar dat kan ik nergens uit opmaken. Ze noemden het 'onderling overeenstemming bereikt tot ontbinding contract ' dus het zou me niets verbazen als Schaken nog 50% salaris bedongen heeft.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef hhh38 het volgende:
Dat interview met Kongolo en Van Beek bij Nieuwsuur
En ik de mijne.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft geen eerlijke kans gehad op 10 en heeft nu te maken met oneerlijke concurrentie. Op zo'n moment zou ik ook vertrekken, Feyenoord of niet. Dat twee trainers het anders zien interesseert mij niet, zij hebben hun mening en ik de mijne. Rutten wint nooit prijzen en staat nu ook weer mijlenver achter in de competitie, dus op basis waarvan zou hij gelijk moeten hebben?
Er zijn weinig mensen te vinden die Immers een goede speler vinden op die paar verstokte Feyenoord fans die dol zijn op alles wat een tackle maakt en achter de bal aan rent. Bij Ajax/Psv zou zo'n pipo allang vertrokken zijn, maar bij Feyenoord niet en dat is waarom zij kampioen worden en wij niet. We zijn tevreden met subtop materiaal en daarmee eindig je waar je hoort; subtop.
Wanneer vandaag nog niet bekend, staat er nu nog niet op iigquote:Feyenoord – AS Roma: Seizoenkaarthouders twee weken lang voorrang en korting
In de periode van woensdag 7 januari t/m donderdag 22 januari hebben seizoenkaarthouders de mogelijkheid om hun seizoenkaartplaats terug te kopen voor de wedstrijd Feyenoord – AS Roma (donderdag 26 februari 2015 om 21.05 uur). In deze periode van ruim twee weken is de ‘eigen plaats’ exclusief gereserveerd voor seizoenkaarthouders. Er is dus tijdens de voorrangsperiode geen tijdsdruk op het kopen van een kaart.
Seizoenkaarthouders krijgen 15% korting t.o.v. andere supporters die later een kaart kopen. Het terugkopen van de eigen plaats kan via TicketBox en via www.feyenoord.nl/ticketshop (kies ‘Eigen plaats’ i.p.v. ‘Bestel’). Na 22 januari gaan alle niet-teruggekochte plaatsen in de verkoop voor overige supporter, waarbij leden van Het Legioen (w.o. ook seizoenkaarthouders) nog een paar dagen voorrang (en korting) hebben op clubkaarthouders. Voor clubkaarthouders start de verkoop op woensdag 28 januari.
Uitzonderingsgroepen
Er zijn verschillende uitzonderingsgroepen; seizoenkaarthouders die om verschillende redenen hun eigen plaats niet of tegen andere voorwaarden kunnen terugkopen. De bewuste supporters zijn hierover geïnformeerd:
• Alle seizoenkaarthouders op de vakken F, H en Y2
• Enkele seizoenkaarthouders op de vakken K, M en N
• Alle seizoenkaarthouders op gezinsvak P
• Alle seizoenkaarthouders op gezinsvak CC, DD, OO en PP
• Enkele seizoenkaarthouders die (tijdelijk) geen actieve seizoenkaart hebben/hadden (bijvoorbeeld seizoenkaarthouders die pasgeleden een Silvercard hebben aangevraagd)
Beschikbare vakken en prijzen
Klik hier voor een actueel overzicht.
Kaart kopen via TicketBox en Internet
Als je niet valt binnen een van de uitzonderingsgroepen valt, dan kun je als seizoenkaarthouder je eigen plaats terugkopen of een kaart voor een ander vak kopen:
Eigen plaats
Het terugkopen van je eigen plaats kan via TicketBox en via www.feyenoord.nl/ticketshop. In beide gevallen (bij TicketBox moet je erom vragen) moet er bij het bestellen gekozen worden voor ‘Eigen plaats’ i.p.v. ‘Bestel’.
Wat als het terugkopen niet lukt?
Het kan gebeuren dat het niet wil lukken om je eigen plaats terug te kopen. In dat geval is het goed om te weten dat je d.m.v. een speciaal formulier op www.feyenoord.nl/eigenplaats bij Feyenoord het verzoek kunt neerleggen om een reservering van je eigen plaats voor je te maken. Dat voorkomt dat je contact moet opnemen met Feyenoord Service & Tickets. Aan de hand van het ingevulde formulier maken wij een reservering voor je en vervolgens sturen wij de kaart simpelweg naar je op. Betaling kan naderhand via iDEAL (je ontvangt van onze betaalpartner Buckaroo een email met daarin een betaalverzoek en een link naar iDEAL).
Ander vak
Wil je niet plaatsnemen op je eigen stoel, dan kun je natuurlijk ook proberen een kaart te kopen voor een ander vak (voor beschikbare vakken, zie www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie). Houd er rekening mee dat je kiest voor ‘Bestel’ i.p.v. ‘Eigen plaats’.
Samen met iemand anders naar een ander vak
Waarschijnlijk wil je niet alleen plaatsnemen op een ander vak. Daarom kun je in één bestelling voor meerdere supporters tegelijk kaarten kopen. Bij TicketBox kun je dat doen door de seizoenkaart van de ander(en) bij te laten scannen (en geef aan dat men op ‘Bestel’ klikt i.p.v. ‘Eigen plaats), in de online ticketshop kun je dat zelf doen door extra barcodes toe te voegen (na op ‘Bestel’ te hebben geklikt, kies je voor ‘Barcode toevoegen’ en pas daarna klik je op ‘Doorgaan’). Natuurlijk kun je alleen kaarten kopen voor andere seizoenkaarthouders die ook mogen kopen tijdens dezelfde verkoopperiode als jij.
Voorrang leden Het Legioen
Op zaterdag 24 januari gaan alle niet-teruggekochte plaatsen van seizoenkaarthouders samen met de resterende, vrije plaatsen in de verkoop voor Legioen-leden (Legioen Clubkaarthouders). Dit betekent dat ook seizoenkaarthouders nog een paar dagen langer de tijd hebben om een kaart te kopen. De eigen plaats terugkopen kan alleen niet meer. Ook in deze periode ontvangen kopers van een kaart 15% korting. Verdere verkoopinformatie (zoals aantal kaarten dat per Legioen-lid gekocht kan worden) volgt.
Losse verkoop
Vanaf woensdag 28 januari kunnen ook clubkaarthouders een kaart kopen. Verdere verkoopinformatie (zoals aantal kaarten dat per clubkaart gekocht kan worden) volgt.
Silvercard aangevraagd, heb een kaart toegestuurd gekregen, moet nu alleen nog een bericht krijgen van Buckaroo om hem te betalen/ valideren...quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wanneer vandaag nog niet bekend, staat er nu nog niet op iig
Edit: En 30 seconden later wel![]()
Edit2: Waarop 5 seconden later de shop crasht![]()
Edit3: Kaarten binnen![]()
en mijn kaart die ik gister gekocht heb danquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wanneer vandaag nog niet bekend, staat er nu nog niet op iig
Edit: En 30 seconden later wel![]()
Edit2: Waarop 5 seconden later de shop crasht![]()
Edit3: Kaarten binnen![]()
Jij bent wel van de constructieve reacties, of niet? Tijden veranderen pik, vroeger voegde je nog wel eens wat toe, maar tegenwoordig ben je maar een irritant mannetje geworden. En dat was dan nog in het 10-0/Been tijdperk, kan je nagaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:57 schreef Happel het volgende:
Mijn kaart voor de thuiswedstrijd ligt allang veilig bij mij thuis.
[..]
En ik de mijne.
Ik heb godverdomme nog nooit zo hard gelachen hier.![]()
Sorry. Valt weinig constructiefs toe te voegen aan iemand die zo ingenomen is met zichzelf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent wel van de constructieve reacties, of niet? Tijden veranderen pik, vroeger voegde je nog wel eens wat toe, maar tegenwoordig ben je maar een irritant mannetje geworden. En dat was dan nog in het 10-0/Been tijdperk, kan je nagaan.
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:54 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Wat een stom gelul. Sinds wanneer is concurrentie oneerlijk? De beste spelers spelen simpelweg.
Allicht die jongen een jaartje verhuren als hij zo om speeltijd verlegen zit?
Een transfer naar een club zoals Napoli loopt ook uit op de bank warm houden.
Edit: en wat Sunri5e zegt.
Als Vilhena nou geweldig had gespeeld vorig jaar had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.
Het is jammer dat Feyenoord supporters heeft die tevreden zijn met het middelmaat cultuur tegenwoordig. De club verdient beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Sorry. Valt weinig constructiefs toe te voegen aan iemand die zo ingenomen is met zichzelf.
Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Vilhena nou geweldig had gespeeld vorig jaar had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Weer lekker een overvolle gele zijde. Incompetente organisatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Caland het volgende:
Vaag dat je bijvoorbeeld ook voor de gele zijde kaarten kan bijkopen, daar zitten toch sowieso alleen maar scc-houders dus gaan er mensen automatisch teleurgesteld worden
Fixeer je niet zo op posities joh. Als 8 had ie ook meer mogen laten zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Op 8 zijn er andere dingen belangrijk dan op 10.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fixeer je niet zo op posities joh. Als 8 had ie ook meer mogen laten zien.
Waar zeg ik dat ik tevreden ben met middelmaat, Loekie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is jammer dat Feyenoord supporters heeft die tevreden zijn met het middelmaat cultuur tegenwoordig. De club verdient beter.
Oke Crane. Maar ook die andere dingen heeft ie niet in geexcelleerd, wat wel zou moeten bij een club als Feyenoord waar we niet te ambitieloos moeten zijn!quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op 8 zijn er andere dingen belangrijk dan op 10.
Een kans op 10 moet je verdienen door op de plek waar je staat opgesteld goed te presteren. Vilhena heeft niets laten zien waardoor je zou kunnen denken dat hij op 10 wel goed zou zijn, dus ik begrijp die blinde adoratie niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Ja, gooi dan gewoon een week lang alleen eigen de plekken van seizoenskaarthouders in de verkoop en start daarna pas met de losse kaartverkoop lijkt mij dan het handigste.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weer lekker een overvolle gele zijde. Incompetente organisatie.
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een kans op 10 moet je verdienen door op de plek waar je staat opgesteld goed te presteren.
Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het állemaal verkeerd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft niets laten zien waardoor je zou kunnen denken dat hij op 10 wel goed zou zijn, dus ik begrijp die blinde adoratie niet eerlijk gezegd
Wat is een Loekie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik tevreden ben met middelmaat, Loekie?
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?
[..]
Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het állemaal verkeerd?
Wat zijn die andere dingen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke Crane. Maar ook die andere dingen heeft ie niet in geexcelleerd, wat wel zou moeten bij een club als Feyenoord waar we niet te ambitieloos moeten zijn!
Ik twijfel, geef ik gelijk toe. Scouts uit Europa van topclubs niet en die hebben er meer zicht op dan ik geef ik eerlijk toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?
Niks over bekendgemaakt, dus geen idee..quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en mijn kaart die ik gister gekocht heb dan
Is die nog geldig? Zo maar even bellen
Klopt niet. Ze wilden Ziyech wel halen, maar ze gingen hem geen positie beloven en dat is logisch. Je kan een speler geen positie beloven, je speelt waar het het beste is voor het team, niet voor de individuele speler. Daarbij werd Vilhena vorig jaar al gewisseld voor Vormer omdat hij matig speelde, maar omdat Vormer geblesseerd raakte kwam hij terug in de basisquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.
Alle kaarten van gister zijn dus, lijkt mij, geldigquote:LET OP: Tijdens het inrichten van het verkoopproces bleek dat door een technisch mankement bij het terugkopen van de eigen plaats, het vak en eventuele rij- en stoelnummer van de eigen plaats niet worden weergegeven in de online ticketshop. Tijdens de werkzaamheden om dit probleem te verhelpen hebben oplettende seizoenkaarthouders dinsdagavond al een kaart kunnen kopen. Deze kaarten zijn geldig. Het probleem is helaas nog niet verholpen, excuses voor het ongemak.
Bron
Intercepties, bal afpakken, splijtende passes, assists. Hij was wel oké, maar nooit zo dominant aanwezig als El Ahmadi dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alle kaarten van gister zijn dus, lijkt mij, geldig
Als je naar een nummer 10 gaat en je vertelt hem dat je waarschijnlijk op rechtsbuiten moet gaan spelen omdat Immers er al speelt dan zegt dat genoeg. Je ziet het nu toch ook? Toornstra is 1 van de beste spelers en die speelt nog steeds rechtsbuiten omdat Immers op nummer 10 heilig is ondanks zijn velen gebreken en kostbare fouten. Dat is oneerlijke concurrentie, als Toornstra het al niet kan, dan kan een jeugdspeler die inmiddels meer CM dan CAM heeft gespeeld het al helemaal niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt niet. Ze wilden Ziyech wel halen, maar ze gingen hem geen positie beloven en dat is logisch. Je kan een speler geen positie beloven, je speelt waar het het beste is voor het team, niet voor de individuele speler. Daarbij werd Vilhena vorig jaar al gewisseld voor Vormer omdat hij matig speelde, maar omdat Vormer geblesseerd raakte kwam hij terug in de basis
Jij ziet het zo, ik zie het anders. Er is tegen Ziyech gehaald dat hij de concurrentiestrijd aan moet gaan met Immers, maar dat er ook een kans is dat hij op een buitenpositie of meer controlerende positie komt te spelen. Meneer pikte dat niet en ging naar Twente. Tegen Toornstra is precies hetzelfde gezegd en aangezien onze buitenspelers kneitertjeshard falen dit seizoen, is Toornstra op rechtsbuiten dus de opstelling voor Feyenoord nu. Ik geloof helemaal niet in de heiligheid van Immers, ik denk dat dit gewoon de beste opstelling is voor Feyenoord en dus worden er mensen op andere plekken gezet. Rutten wilde van Schaken ook een rechtsback maken, had je dat dan net zo belachelijk gevonden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je naar een nummer 10 gaat en je vertelt hem dat je waarschijnlijk op rechtsbuiten moet gaan spelen omdat Immers er al speelt dan zegt dat genoeg. Je ziet het nu toch ook? Toornstra is 1 van de beste spelers en die speelt nog steeds rechtsbuiten omdat Immers op nummer 10 heilig is ondanks zijn velen gebreken en kostbare fouten. Dat is oneerlijke concurrentie, als Toornstra het al niet kan, dan kan een jeugdspeler die inmiddels meer CM dan CAM heeft gespeeld het al helemaal niet.
Linkermiddenvelder en 10 zijn niet zon groot verschil als de posities die jij nu noemt..quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?
Jeugdvoetbal is iets anders dan grote mensen voetbal.. in de jeugd was Vilhena altijd fysiek veel sterker dan zijn leeftijdsgenoten. Dat voordeel valt nu weg. Er zijn zat voorbeelden van talenten die in de jeugd erbovenuit staken maar in het 1e gewoon middelmaat zijn. Te Vrede was ooit topscorer van de landelijke A-competitie.. dus tsja, wat iemand in de jeugd presteert zegt lang niet allesquote:Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het állemaal verkeerd?
1: Nee, maar welke spelers moeten zich er nog meer eerst op positie X bewijzen voor ze naar positie Y mogen? Voorbeelden graag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Linkermiddenvelder en 10 zijn niet zon groot verschil als de posities die jij nu noemt..
[..]
[..]
Jeugdvoetbal is iets anders dan grote mensen voetbal.. in de jeugd was Vilhena altijd fysiek veel sterker dan zijn leeftijdsgenoten. Dat voordeel valt nu weg. Er zijn zat voorbeelden van talenten die in de jeugd erbovenuit staken maar in het 1e gewoon middelmaat zijn. Te Vrede was ooit topscorer van de landelijke A-competitie.. dus tsja, wat iemand in de jeugd presteert zegt lang niet alles
4:1 verkoop zelfs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:53 schreef Bombvis het volgende:
Uh, is Feyenoord-Roma een 2:1 verkoop? Ik ging namelijk nog even proberen en kan nog een kaart bijkopen, maar kan nergens vinden dat het 2:1 is..
Isoufi terug halen dit dat!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?
Ah, dat is top, dan ga ik nog even wat bestellenquote:
Seizoenskaarthouders kunnen er ééntje bijhalen ja. Maar alle goedkope vakken zijn er al uit zie ik (op J en JJ na)quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:53 schreef Bombvis het volgende:
Uh, is Feyenoord-Roma een 2:1 verkoop? Ik ging namelijk nog even proberen en kan nog een kaart bijkopen, maar kan nergens vinden dat het 2:1 is..
Fredje is lovend.quote:Tonny Vilhena lijkt aan te sturen op een vertrek bij Feyenoord, maar Fred Rutten wil dat de middenvelder 'gewoon' in De Kuip blijft spelen. Op het trainingskamp in Dubai besteedt de trainer deze week extra aandacht aan de jonge speler, die al een tijdje veroordeeld is tot een plaats op de reservebank.
"Voor het eerst in zijn carrière zit hij in deze situatie", zegt Rutten tegen Voetbal International over Vilhena. "Dat is heel vervelend, maar hoort wel bij de ontwikkeling van Feyenoord", benadrukt de keuzeheer, die er geen geheim van maakt dat hij de jongeling aan boord wil houden. "Dat weet hij, het liefst neem ik iedereen straks weer mee terug naar huis."
Wat Rutten precies bedoelt met 'het hoort bij de ontwikkeling van Feyenoord', legt hij nader uit. "We groeien van arm naar stabiel en daarbij tekenen de contouren zich steeds meer af van een topclub. Concurrentie hoort daarbij, zo simpel is het", aldus de coach. Hij ziet de teleurstelling van Vilhena overigens niet terug op het trainingsveld.. "Als ik hem hier zo zie trainen, denk ik: Jaha, jochie, jij bent wel een échte professional."
Ik vond het een bezopen idee en dat heb ik hier ook al gezegd. Verder prima dat je een andere mening hebt. Je onderbouwt het tenminste tot in tegenstelling van anderen hier die niet verder komen dan: 'quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij ziet het zo, ik zie het anders. Er is tegen Ziyech gehaald dat hij de concurrentiestrijd aan moet gaan met Immers, maar dat er ook een kans is dat hij op een buitenpositie of meer controlerende positie komt te spelen. Meneer pikte dat niet en ging naar Twente. Tegen Toornstra is precies hetzelfde gezegd en aangezien onze buitenspelers kneitertjeshard falen dit seizoen, is Toornstra op rechtsbuiten dus de opstelling voor Feyenoord nu. Ik geloof helemaal niet in de heiligheid van Immers, ik denk dat dit gewoon de beste opstelling is voor Feyenoord en dus worden er mensen op andere plekken gezet. Rutten wilde van Schaken ook een rechtsback maken, had je dat dan net zo belachelijk gevonden?
Wie precies op 10 moet spelen is een hele andere discussie en daarin ben ik het ook zeer zeker met je eens. De kwestie Immers snap ik ook geen pepernoot van. Feit is wel dat 2 verschillende coaches altijd een voorkeur hebben gegeven aan die Haagse Harry op 10. Mag hopen dat dat enigzins op sportieve gronden is gestaafd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zal altijd een mysterie blijven waarom die pepernoot in de basis staatquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:00 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Wie precies op 10 moet spelen is een hele andere discussie en daarin ben ik het ook zeer zeker met je eens. De kwestie Immers snap ik ook geen pepernoot van. Feit is wel dat 2 verschillende coaches altijd een voorkeur hebben gegeven aan die Haagse Harry op 10. Mag hopen dat dat enigzins op sportieve gronden is gestaafd.![]()
Echter is oneerlijke concurrentie gewoon kul, zo voelt het voor Tonny allicht, maar dat is gewoon een smoes voor eigen onvermogen.
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef Caland het volgende:
De discussie mbt Vilhena moet niet gaan over Immers maar over het aantrekken van El Ahmadi. Daar zit toch het hele punt.
De enige reden dat Vilhena op de bank zit is omdat El Ahmadi is gehaald, niet omdat de trainer voor Immers kiest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.
#schuldvanimmersquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:11 schreef Pascalus het volgende:
De Immersdiscussie houdt ook nooit op.
waarom word er zo op posities gezeken ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.
Jawel, want in plaats van voor Immers te kiezen kan hij ook voor Vilhena of Toornstra kiezen. Want dat is hun positie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige reden dat Vilhena op de bank zit is omdat El Ahmadi is gehaald, niet omdat de trainer voor Immers kiest.
Maar dan moet er dus een buitenspeler op rechtsbuiten en die lopen allemaal dit seizoen te klootviolen. Ook Manu is weer teruggezakt naar zijn normale niveau.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, want in plaats van voor Immers te kiezen kan hij ook voor Vilhena of Toornstra kiezen. Want dat is hun positie.
Nee hoor, ik vind El Ahmadi gewoon beter op zijn eigen plek. Dus daar komt Vilhena niet voor in aanmerking, wat mij betreft. Da's allesquote:
Ja, dat klopt. Dus moet Toornstra gewoon op rechts blijven, en Vilhena op 10quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan moet er dus een buitenspeler op rechtsbuiten en die lopen allemaal dit seizoen te klootviolen. Ook Manu is weer teruggezakt naar zijn normale niveau.
Lijkt mij logisch dat je het beste uit spelers haalt als je ze daar laat spelen waar ze ervaring hebben/prettig bij voelen. Zouden we nou stijf eerste staan dan valt er wat voor te zeggen, maar zo denderend is het allemaal niet.quote:
Je geeft ook lekkere voorbeelden aan joh. Boetius die is doorgebroken op linksbuiten, daar echt geweldige wedstrijden heeft gespeeld. Nu een dipje heeft, dan roept Derksen dat hij met iemand van Varkenoord heeft gesproken dat 'ie gewoon op rechts hoort en loopt de hele meute daar achteraan. Wilkshere die voor de gelegenheid een paar keer op de rechterflank (dus niet rechtsbuiten) werd geposteerd, Kazim die als 9 een klasse of 5 beter is dan Te Vrede.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat je het beste uit spelers haalt als je ze daar laat spelen waar ze ervaring hebben/prettig bij voelen. Zouden we nou stijf eerste staan dan valt er wat voor te zeggen, maar zo denderend is het allemaal niet.
Ze halen een gefaalde rechtsbuiten en op de gok wordt hij een heel seizoen als eerste spits neergezet en dat zegt genoeg over Feyenoord op dit moment.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je geeft ook lekkere voorbeelden aan joh. Boetius die is doorgebroken op linksbuiten, daar echt geweldige wedstrijden heeft gespeeld. Nu een dipje heeft, dan roept Derksen dat hij met iemand van Varkenoord heeft gesproken dat 'ie gewoon op rechts hoort en loopt de hele meute daar achteraan. Wilkshere die voor de gelegenheid een paar keer op de rechterflank (dus niet rechtsbuiten) werd geposteerd, Kazim die als 9 een klasse of 5 beter is dan Te Vrede.
Vooral op de backposities is de spoeling erg dun, dus daar wil het nog wel eens zo zijn dat Rutten met een noodoplossing komt. Juist daarom moet je je misschien wel afvragen of het aantrekken van El Ahmadi wel echt nodig was (wat mij betreft wel overigens). Dan had je deze hele Vilhena-discussie ook nooit gehad.
Kazim is gehaald als spits, niet als rechtsbuiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze halen een gefaalde rechtsbuiten en op de gok wordt hij een heel seizoen als eerste spits neergezet en dat zegt genoeg over Feyenoord op dit moment.
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kazim is gehaald als spits, niet als rechtsbuiten.
Hij doet het beter dan Guidetti bij Celtic, waar heel dit topic om zat te janken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan Guidetti bij Celtic, waar heel dit topic om zat te janken.
En wat dat zegt; de scouting is kut (voor jeugdspelers prima, maar voor de rest kut en dat wisten we al), netwerk van Van Geel is niet extreem groot (ook niet heel oud nieuws) en Feyenoord heeft nog geen geld om andere spelers te halen die zich al bewezen heeft, en is dus aangewezen op 'spelers met een krasje'. Dat zal de komende jaren nog steeds wel zo zijn, dus ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt. Dat de scouting verbeterd moet worden ziet iedereen, maar ook daar is geld voor nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je elke keer maar weer een Guidetti (zoals die was voor zijn ebola) of Pelle kan weten te strikken, Ritmo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.
"Wij zijn geen Celtic" maar dan Kazim wel met Guidetti vergelijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En wat dat zegt; de scouting is kut (voor jeugdspelers prima, maar voor de rest kut en dat wisten we al), netwerk van Van Geel is niet extreem groot (ook niet heel oud nieuws) en Feyenoord heeft nog geen geld om andere spelers te halen die zich al bewezen heeft, en is dus aangewezen op 'spelers met een krasje'. Dat zal de komende jaren nog steeds wel zo zijn, dus ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt. Dat de scouting verbeterd moet worden ziet iedereen, maar ook daar is geld voor nodig.
Ofwel, zolang er geen geld is zal je het hiermee moeten blijven doen. En voor de aankoop van Bilal ten sprake komt; die snap ik prima, ¤3 miljoen voor een talent, terwijl je 2 spelers hebt die niet voldoen (Schaken/Verhoek) en dus maar 2 spelers overhoudt voor de flanken, dan snap ik dat prima
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je een mislukte rechtsbuiten kan halen en dat hij het dan goed doet als eerste spits een seizoen lang. We zijn geen Nac. Met een fatsoenlijke spits en Toornstra op 10 hadden we meer punten gepakt, daar ben ik heilig van overtuigd, Happel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je elke keer maar weer een Guidetti (zoals die was voor zijn ebola) of Pelle kan weten te strikken, Ritmo.
Ik begon niet over Guidettiquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"Wij zijn geen Celtic" maar dan Kazim wel met Guidetti vergelijken.
Ah, nog een speler die geen vertrouwen krijgt volgens jou. Zullen we volgende week gewoon met 15 basisspelers proberen te starten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.
Overigens raak je de spijker op de kop en dat is wat mij zo frustreert aan Feyenoord.
Heb mogen spelen, gaat ie weg?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:40 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nooit een eerlijke kans gehad, toch Kid?
Maar moet je Bilal dan laten aanmodderen, terwijl het prima loopt met Toornstra op rechts? Dan lijkt het mij handiger om Bilal vertrouwen op te laten doen in Jong Feyenoord en dan weer wat minuten geven in Feyenoord 1, kan die op den duur de vaste rechtsbuiten worden en Toornstra naar de bank (want Immers op 10quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.
Overigens raak je de spijker op de kop en dat is wat mij zo frustreert aan Feyenoord.
Hij voldoet toch, stuk of 7 goals stuk of 10 assists. Ik ben niet heel erg ontevreden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je een mislukte rechtsbuiten kan halen en dat hij het dan goed doet als eerste spits een seizoen lang. We zijn geen Nac. Met een fatsoenlijke spits en Toornstra op 10 hadden we meer punten gepakt, daar ben ik heilig van overtuigd, Happel.
Nee, hij wordt gewoon nooit meer opgesteld, ook niet bij Jong Feyenoord. Dus heb mogen spelen is correctquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heb mogen spelen, gaat ie weg?Droeftoeter Verhoek
Wie waren de andere 14 die moeten spelen volgens mij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, nog een speler die geen vertrouwen krijgt volgens jou. Zullen we volgende week gewoon met 15 basisspelers proberen te starten?
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven isquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij voldoet toch, stuk of 7 goals stuk of 10 assists. Ik ben niet heel erg ontevreden.
Feyenoord heeft een lijstje gehad van 3,4 spitsen is daar ook vol voor gegaan. Rutten gaf aan dat Zapata zelfs al rond was maar de trainer op het laatste moment die transfer heeft geblokkeerd. Naam van die andere spits ben ik even kwijt, ook een Zuid-Amerikaan geloof ik. Luuk de Jong, Guidetti, allemaal niet haalbaar om uiteenlopende redenen. Dan kom je vanzelf wel een keer in de budgetbak terecht.
Diep triest dat hij zich daarbij neerlegt. Met het vertrek van Schaken zou hij toch weer enigszins zijn kans moeten ruiken, maar hij is gewoon #viesdik en geen professional.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gewoon nooit meer opgesteld, ook niet bij Jong Feyenoord. Dus heb mogen spelen is correct
En in Europa een stuk of 6. Belangrijke man hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven is
Ook nog aantal assists in EL hè. Wellicht geen 10 dus, wel een stuk of 7quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven is
Er zijn heel veel spitsen in de wereld en er worden mensen rijkelijk betaald om naar spitsen te kijken/zoeken en ze komen alleen maar aan met (ex) eredivisie spelers op die Zapata na. Ik vind dus niet dat het prima loopt, we staan al een straatlengte achter en we krijgen nauwelijks kansen voorin. Het is vooral heel veel rond tikken, met een snelle/wendbare rechtsbuiten en een fatsoenlijke 10 heb ik het idee dat er veel meer uit te halen valt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar moet je Bilal dan laten aanmodderen, terwijl het prima loopt met Toornstra op rechts? Dan lijkt het mij handiger om Bilal vertrouwen op te laten doen in Jong Feyenoord en dan weer wat minuten geven in Feyenoord 1, kan die op den duur de vaste rechtsbuiten worden en Toornstra naar de bank (want Immers op 10![]()
). Maar ik zou verder ook weinig spitsen weten die Feyenoord had moeten halen; De Jong was te duur, Necid was ook een gok geweest, Guidetti (om hem toch maar even te noemen) een gok + kon pas allerlaatste moment huur, verder was er volgens mij niet heel veel voor handen (iig niet die ik weet en dus die Feyenoord weet..)
Hij is minimaal 5e keus achter Toornstra, Manu, JPB, Wilkshire, waarschijnlijk komen daarna zooitje jeugdspelers. Niet voor niks dat Feyenoord z'n contract wilde afkopen, alleen vond hij het bod te laagquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Diep triest dat hij zich daarbij neerlegt. Met het vertrek van Schaken zou hij toch weer enigszins zijn kans moeten ruiken, maar hij is gewoon #viesdik en geen professional.
T.o.v. vorig seizoenen is het redelijk gelijk gebleven qua behaalde punten. De 'pech' is echter dat Psv en Ajax veel beter presteren dan afgelopen seizoen en dan kan Feyenoord dus niet mee. Veldspel is stuk verbeterd t.o.v. afgelopen seizoen, maar kan natuurlijk altijd beter. Echter zijn we geen Bayern/Barcelona/Madrid, dus moet je het zo goed mogelijk proberen te doen. Kan beter, maar ik vind het absoluut niet slecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn heel veel spitsen in de wereld en er worden mensen rijkelijk betaald om naar spitsen te kijken/zoeken en ze komen alleen maar aan met (ex) eredivisie spelers op die Zapata na. Ik vind dus niet dat het prima loopt, we staan al een straatlengte achter en we krijgen nauwelijks kansen voorin. Het is vooral heel veel rond tikken, met een snelle/wendbare rechtsbuiten en een fatsoenlijke 10 heb ik het idee dat er veel meer uit te halen valt.
Kan mij wel vinden wat je zegt. We gaan het wel zien, maar ik houd mijn hart vast gezien het speelprogramma. Ik ben bang dat we nog wel een plek of 2 zullen zakken en dan is dat toch een teleurstelling na 3 jaar lang goed gepresteerd te hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij is minimaal 5e keus achter Toornstra, Manu, JPB, Wilkshire, waarschijnlijk komen daarna zooitje jeugdspelers. Niet voor niks dat Feyenoord z'n contract wilde afkopen, alleen vond hij het bod te laag
[..]
T.o.v. vorig seizoenen is het redelijk gelijk gebleven qua behaalde punten. De 'pech' is echter dat Psv en Ajax veel beter presteren dan afgelopen seizoen en dan kan Feyenoord dus niet mee. Veldspel is stuk verbeterd t.o.v. afgelopen seizoen, maar kan natuurlijk altijd beter. Echter zijn we geen Bayern/Barcelona/Madrid, dus moet je het zo goed mogelijk proberen te doen. Kan beter, maar ik vind het absoluut niet slecht.
Ben het wel eens dat een 'echte' rechtsbuiten wellicht meer oplevert, maar aangezien die allemaal dramatisch waren, moet je improviseren. Rutten heeft niet voor niks gezegd dat hij liever een klassieke 4-3-3 wil spelen, maar dan moeten wel de juiste spelers in vorm zijn, daar is Feyenoord wel van afhankelijk. Onze selectie is een stuk breder dan afgelopen jaren, maar het is nog steeds niet zo dat we vervangers hebben op elke positie die gelijkwaardig zijn aan de spelers die er al staan, vooral in de aanval is dat niet zo.
Kuyt komt terug, jaar erna Herrmann in de spitsquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoop trouwens wel dat Kazim Kazan blijft als ie niet teveel salaris wil. Vind 't een prima gozer eigenlijk, en voetballend voegt ie echt wel wat toe. Wel met een echte concurrent als spits erbij komend seizoen.
Kuyt met Kazim erachter op de bank, lijkt me prima voor komend jaar. Bij uitvallen rechtsbuiten Kuyt naar rechts, Kazim spitsje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kuyt komt terug, jaar erna Herrmann in de spits
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegtquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kuyt met Kazim erachter op de bank, lijkt me prima voor komend jaar. Bij uitvallen rechtsbuiten Kuyt naar rechts, Kazim spitsje.
Die Hermann zou mooi zijn als dat echt wat word.
Gewoon een prestatie contract geven. Kan je je er ook geen buil aan vallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegt
Alleen bij een laag salaris en maximaal 1 jaar is het misschien nog de gok waard. Maar weer een miljoen salaris betalen ongeacht contractsduur is gewoon onverstandig. Kunnen ze dat geld wel beter bestedenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegt
Gewoon 400k basissalaris en dan 10k per wedstrijd en 10k per goal. Heeft ie z'n miljoen bij elkaar bij 30 goals in 30 wedstrijdenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen bij een laag salaris en maximaal 1 jaar is het misschien nog de gok waard. Maar weer een miljoen salaris betalen ongeacht contractsduur is gewoon onverstandig. Kunnen ze dat geld wel beter besteden
Toch moet je niet veel meer willen betalen voor een speler zonder restwaarde anders vervallen we weer een beetje in een oud patroonquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon 400k basissalaris en dan 10k per wedstrijd en 10k per goal. Heeft ie z'n miljoen bij elkaar bij 30 goals in 30 wedstrijden
Was het maar zo makkelijk
Dat was altijd zo pijnlijk, dan wissel je Schaken en komt fucking Verhoek. Dat was de reden voor veel tegenstanders om de linksback ook maar te wisselen voor een extra spits....quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verhoek werd er een tijdje standaard ingebracht en dan nu klagen over te weinig kansen eerder teveel.
Prima tekstquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Luni het volgende:
'Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde'
Tonny Vilhena wil zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder voelt geen enkel vertrouwen van Fred Rutten en clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International snapt de onvrede bij het talent wel.
"Toen Vilhena zijn contract verlengde bij Feyenoord, deed hij dat op basis van een toekomstvisie waarin hij een prominente rol zou gaan spelen", legt de journalist uit in het weekblad. "Daarin paste in zijn optiek niet de komst van Karim El Ahmadi en Jens Toornstra en het aanblijven van Jordy Clasie. Vilhena moet volgens trainer Fred Rutten zorgen beter te zijn dan deze onbetwiste basisspelers, maar de jeugdinternational ziet het vooral als een ongelijke strijd die hij niet kan winnen."
Krabbendam zet zelf ook zijn vraagtekens bij het beleid van Feyenoord. "Het is alsof Ajax Rafael van der Vaart terughaalt en tegen Davy Klaassen zegt dat hij de concurrentie maar moet aangaan. Toen Feyenoord voor de belangrijke competitiewedstrijd uit tegen PSV Jens Toornstra moest missen vanwege een hamstringblessure, zag Vilhena zijn kans. Maar zijn trainer gaf op het middenveld de voorkeur aan de 32-jarige rechtsback Luke Wilkshire. Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde."
Als je als voetballer niet meer van Vd Vaart kan winnen, kan je beter maar stoppen met voetbal. Wat is die gozert slecht zegquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Luni het volgende:
'Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde'
Tonny Vilhena wil zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder voelt geen enkel vertrouwen van Fred Rutten en clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International snapt de onvrede bij het talent wel.
"Toen Vilhena zijn contract verlengde bij Feyenoord, deed hij dat op basis van een toekomstvisie waarin hij een prominente rol zou gaan spelen", legt de journalist uit in het weekblad. "Daarin paste in zijn optiek niet de komst van Karim El Ahmadi en Jens Toornstra en het aanblijven van Jordy Clasie. Vilhena moet volgens trainer Fred Rutten zorgen beter te zijn dan deze onbetwiste basisspelers, maar de jeugdinternational ziet het vooral als een ongelijke strijd die hij niet kan winnen."
Krabbendam zet zelf ook zijn vraagtekens bij het beleid van Feyenoord. "Het is alsof Ajax Rafael van der Vaart terughaalt en tegen Davy Klaassen zegt dat hij de concurrentie maar moet aangaan. Toen Feyenoord voor de belangrijke competitiewedstrijd uit tegen PSV Jens Toornstra moest missen vanwege een hamstringblessure, zag Vilhena zijn kans. Maar zijn trainer gaf op het middenveld de voorkeur aan de 32-jarige rechtsback Luke Wilkshire. Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde."
Ik denk van wel, als controleur is hij veel beter als Vilhena. Vilhena gaat z'n gang maar, maar als je niet voor je plek wil knokken ga je het elders ook niet redden! Kan wel begrijpen dat hij teleurgesteld is dat hij tegen PSV niet mocht spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Caland het volgende:
Wat ik al eerder zei ja, de discussie moet eigenlijk gaan of het wel zo handig was om El Ahmadi aan te trekken.
Maar goed dat het besloten is, de harde kern van FC Bunyodkor is op volle sterkte afgereisd naar Dubai.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:55:20Feyenoord speelt morgen een besloten oefenduel tegen FC Bunyodkor uit Oezbekistan. Hierdoor komt de eerder geplande training te vervallen. reageer retweet
Een club die in 10 jaar 3x van naam verwisseld (Neftgazmontaj-Quruvchi, PFC Kuruvchi en nu dus deze) moet je zeer serieus nemen. Plus dat ze in hun 10-jarig bestaan 5x kampioen zijn geworden en 5x de beker hebben gewonnen, niet te onderschatten dus!quote:
De meeste media zeiden dat El Ahmadi de Toornstra rol zou invullen en Vilhena weer vertrouwelijk met Clasie zou spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je als voetballer niet meer van Vd Vaart kan winnen, kan je beter maar stoppen met voetbal. Wat is die gozert slecht zegVerder snap ik het van PSV niet zo goed, had Tonny dan op rechtsbuiten gaan voetballen? Dan had ik het nog meer begrepen als deze tekst was geschreven voor Bilal, maar dit is echt een vreemde vergelijking.. Verder blijft het Krabby natuurlijk, dus ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |