Eigen stoel = eigen vak.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je staat op W gast, daar hebbie geen eigen stoel he
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankje dat je m'n grap even uitlegt
Schat je mij zo laag in dat ik die niet snapte andersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankje dat je m'n grap even uitlegt
De kaartverkoop is vandaag, per ongeluk, al van start gegaan. Hier hebben al een aantal supporters gebruik van gemaakt door kaarten te kopen. Ze zullen het nu al wel geblokkeerd hebben en morgen met de definitieve info komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Neem aan dat scc houders voorrang hebben bij de kaartverkoop, of is dat niet meer zo?
Er hebben dus ook mensen van bijv Vak Y kaarten kunnen kopen voor Vak R, wat normaal volledig vol zit met SK houders (aka 'bestel eigen stoel mensen'). Lekker knus straks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De kaartverkoop is vandaag, per ongeluk, al van start gegaan. Hier hebben al een aantal supporters gebruik van gemaakt door kaarten te kopen. Ze zullen het nu al wel geblokkeerd hebben en morgen met de definitieve info komen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Neem aan dat scc houders voorrang hebben bij de kaartverkoop, of is dat niet meer zo?
Maar op Twitter zie ik al complete prijzenlijsten voorbij komen, mensen die al kaart binnen hebben via Primera (zie https://twitter.com/feyenoordeuropa)quote:Feyenoord - AS Roma (donderdag 26 februari 2015, 21.05 uur)
Woensdag 7 januari 2015 wordt in de loop van de ochtend alle kaartverkoopinformatie voor Feyenoord - AS Roma (donderdag 26 februari 2015 om 21.05 uur) op deze pagina gepubliceerd. Eerder is er nog geen informatie beschikbaar over de kaartverkoop voor deze wedstrijd. Bron
Ik heb gewoon via internet gekocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Maar op Twitter zie ik al complete prijzenlijsten voorbij komen, mensen die al kaart binnen hebben via Primera (zie https://twitter.com/feyenoordeuropa)
En mensen hebben met hun SK meerdere kaarten voor vakkie W kunnen kopen. Gaat weer lekker _o-quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef Grifte het volgende:
Hij geeft constant aan dat ik geen eigen stoel kan terugkopen.
De tering, wat een debielen werken er toch ook bij de club.
[..]
Er hebben dus ook mensen van bijv Vak Y kaarten kunnen kopen voor Vak R, wat normaal volledig vol zit met SK houders (aka 'bestel eigen stoel mensen'). Lekker knus straks.
SK-houders betalen wel minder. Ongeveer 5 euro op Noordzijdequote:
quote:
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberenquote:
Toen dat over Twitter werd gepost ja. Ik dacht 'Heeuj ff proberen dan'. En hats.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberen
Ja, rond 21:45.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toen dat over Twitter werd gepost ja. Ik dacht 'Heeuj ff proberen dan'. En hats.
En nu breekt de pleuris uit
Klinkt cynisch, maar niet zo bedoelt: Fijn voor jullie, iig mensen bij wie het wel luktquote:
Geniaal toch? Zo'n interesse in zo'n wedstrijd. Wie is nou de populairste club van Nederland?!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Muto het volgende:
Gewoon dit volgen en hard lachen. https://twitter.com/FRFC1908
Ze zullen wel weer alles annuleren.
Dit doet me denken aan die SCC prijzen, die per ongeluk online kwamen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Muto het volgende:
Gewoon dit volgen en hard lachen. https://twitter.com/FRFC1908
Ze zullen wel weer alles annuleren.
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:36:16FEYENOORD - AS ROMA UITVERKOCHT! IN EEN RECORDTIJD VAN MIN 10 UUR! reageer retweet
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Gudde heeft even een heel boos telefoontje gepleegd denk ik
Maasgebouw bestormen nu!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Dekatria het volgende:
We schrijven een uur geleden, in het Maasgebouw:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Muto het volgende:
[..]
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.
Krijgt zich weer iets in de maag gesplitst.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Muto het volgende:
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:36:16FEYENOORD - AS ROMA UITVERKOCHT! IN EEN RECORDTIJD VAN MIN 10 UUR! reageer retweet
Is nog helemaal niet bekend, vandaag was het gewoon chaos en alle verkoop was gestart zolang je maar een (S)CC had, of die wel of niet verlopen was maakte ook niet uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef Multiply het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n haast? Je hebt toch 2 weken om je "eigen"stoel terug te kopen?
Het leek erop dat supporters ook kaarten uit andere (uitverkochte voor sk'ers) vakken konden kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef Multiply het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n haast? Je hebt toch 2 weken om je "eigen"stoel terug te kopen?
Ah ok. Collega van me had een mail gekregen gisteren dat vanaf morgen de voorrangsperiode voor SCC houders zou starten tot de 21e.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is nog helemaal niet bekend, vandaag was het gewoon chaos en alle verkoop was gestart zolang je maar een (S)CC had, of die wel of niet verlopen was maakte ook niet uit
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:46:20Je zou morgen bij de klantenservice moten werken... Wie gaat die lieve mensen morgenochtend even een gebakje met wat Prozac brengen? reageer retweet
Die replies ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Stap 1: Je legt de schuld bij de supporters neerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dit weer op gaan lossen.
Die mail is dan ook willekeurig verstuurd naar mensen, ik heb iig niks gekregenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:50 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ah ok. Collega van me had een mail gekregen gisteren dat vanaf morgen de voorrangsperiode voor SCC houders zou starten tot de 21e.
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:42:19Weet je wat zou helpen? Als iedereen morgen de klantenservice belt. #FEYrom reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:50:20Gerucht: Feyenoord overweegt thuiswedstrijd tegen Roma twee keer te spelen vanwege dubbel verkochte kaarten... reageer retweet
twitter:BvNonTour twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:44:44Uiteindelijk is dit natuurlijk gewoon de schuld van vermeer reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:59:05Morgen protestmars voor de klantenservice. Be there. reageer retweet
Hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Bombvis het volgende:
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:59:05Morgen protestmars voor de klantenservice. Be there. reageer retweet
twitter:BvNonTour twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:37:02RT @Feyenoord: Feyenoord-AS Roma is volledig uitverkocht, dank voor jullie massale steun! #legioen #EuropaLeague reageer retweet
Ik stel een doodskist voor met daarop het nummer 0900-1908quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Bombvis het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel een doodskist voor met daarop het nummer 0900-1908
Kom je terug in Nederland is het uitverkochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:37 schreef Bombvis het volgende:
Je zou maar in Dubai zitten, fijn je club achterna gereisd, trainingskampje meepakken enzo..
Alleen mogelijk bij Feyenoordquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Kom je terug in Nederland is het uitverkocht![]()
Over aannames gesproken.. Je gaat er nu vanuit dat Schaken 4 ton in heeft geleverd maar dat kan ik nergens uit opmaken. Ze noemden het 'onderling overeenstemming bereikt tot ontbinding contract ' dus het zou me niets verbazen als Schaken nog 50% salaris bedongen heeft.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Aannames aannames. Vind t wel sjiek dat t zo opgelost kan worden. Hij had ook nog een half seizoen op de bank kunnen doorbrengen à 400k. Een salaris wat de gem. eredivisie club niet eens meer kan ophoesten.
Hij verdient wel wat krediet. Jammer dat hij weg gaat, maar zo gaat t in de voetballerij. Heeft echt wel wat voor Feyenoord betekend de afgelopen seizoenen, niet in het veld dan wel in de groep. Gun hem t allerbeste.
Loop je wel het risico dat er honderden mensen met geblokkeerde kaarten aan de poort staan door "medesupporters" die hun geblokkeerde kaarten via marktplaats verkopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Maastoren het volgende:
Kaarten blokkeren lijkt me de enige optie. Met 1 sk barcode kon je meerdere kaarten bestellen. Anders moet je sk-houders gaan uitleggen dat ze niet op hun eigen vak kunnen gaan staan/zitten/liggen omdat het al uitverkocht is.
Om te voorkomen dat de pleuris uitbreekt, kunnen ze het beter zo oplossen inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Maastoren het volgende:
Kaarten blokkeren lijkt me de enige optie. Met 1 sk barcode kon je meerdere kaarten bestellen. Anders moet je sk-houders gaan uitleggen dat ze niet op hun eigen vak kunnen gaan staan/zitten/liggen omdat het al uitverkocht is.
En dan zegt Feyenoord: dikke pech. Had je maar kaarten via de officiële verkooppunten moeten kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:19 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Loop je wel het risico dat er honderden mensen met geblokkeerde kaarten aan de poort staan door "medesupporters" die hun geblokkeerde kaarten via marktplaats verkopen.
Ik zag op twitter ook gewoon al uitgedraaide primera-kaartjes voorbij komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En dan zegt Feyenoord: dikke pech. Had je maar kaarten via de officiële verkooppunten moeten kopen.
Die zag ik ook ja. Ze hebben er hoe dan ook een gigantische pleuris zooi van gemaakt. Diegene die hier verantwoordelijk voor is kan denk ik langs het UWV morgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag op twitter ook gewoon al uitgedraaide primera-kaartjes voorbij komen.
Uiteraard komt bij zoiets het e.e.a. aan bargaining bij kijken. Maar t blijft hoe dan ook een win - win voor beide partijen in dit geval.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Over aannames gesproken.. Je gaat er nu vanuit dat Schaken 4 ton in heeft geleverd maar dat kan ik nergens uit opmaken. Ze noemden het 'onderling overeenstemming bereikt tot ontbinding contract ' dus het zou me niets verbazen als Schaken nog 50% salaris bedongen heeft.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:49 schreef hhh38 het volgende:
Dat interview met Kongolo en Van Beek bij Nieuwsuur
En ik de mijne.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft geen eerlijke kans gehad op 10 en heeft nu te maken met oneerlijke concurrentie. Op zo'n moment zou ik ook vertrekken, Feyenoord of niet. Dat twee trainers het anders zien interesseert mij niet, zij hebben hun mening en ik de mijne. Rutten wint nooit prijzen en staat nu ook weer mijlenver achter in de competitie, dus op basis waarvan zou hij gelijk moeten hebben?
Er zijn weinig mensen te vinden die Immers een goede speler vinden op die paar verstokte Feyenoord fans die dol zijn op alles wat een tackle maakt en achter de bal aan rent. Bij Ajax/Psv zou zo'n pipo allang vertrokken zijn, maar bij Feyenoord niet en dat is waarom zij kampioen worden en wij niet. We zijn tevreden met subtop materiaal en daarmee eindig je waar je hoort; subtop.
Wanneer vandaag nog niet bekend, staat er nu nog niet op iigquote:Feyenoord – AS Roma: Seizoenkaarthouders twee weken lang voorrang en korting
In de periode van woensdag 7 januari t/m donderdag 22 januari hebben seizoenkaarthouders de mogelijkheid om hun seizoenkaartplaats terug te kopen voor de wedstrijd Feyenoord – AS Roma (donderdag 26 februari 2015 om 21.05 uur). In deze periode van ruim twee weken is de ‘eigen plaats’ exclusief gereserveerd voor seizoenkaarthouders. Er is dus tijdens de voorrangsperiode geen tijdsdruk op het kopen van een kaart.
Seizoenkaarthouders krijgen 15% korting t.o.v. andere supporters die later een kaart kopen. Het terugkopen van de eigen plaats kan via TicketBox en via www.feyenoord.nl/ticketshop (kies ‘Eigen plaats’ i.p.v. ‘Bestel’). Na 22 januari gaan alle niet-teruggekochte plaatsen in de verkoop voor overige supporter, waarbij leden van Het Legioen (w.o. ook seizoenkaarthouders) nog een paar dagen voorrang (en korting) hebben op clubkaarthouders. Voor clubkaarthouders start de verkoop op woensdag 28 januari.
Uitzonderingsgroepen
Er zijn verschillende uitzonderingsgroepen; seizoenkaarthouders die om verschillende redenen hun eigen plaats niet of tegen andere voorwaarden kunnen terugkopen. De bewuste supporters zijn hierover geïnformeerd:
• Alle seizoenkaarthouders op de vakken F, H en Y2
• Enkele seizoenkaarthouders op de vakken K, M en N
• Alle seizoenkaarthouders op gezinsvak P
• Alle seizoenkaarthouders op gezinsvak CC, DD, OO en PP
• Enkele seizoenkaarthouders die (tijdelijk) geen actieve seizoenkaart hebben/hadden (bijvoorbeeld seizoenkaarthouders die pasgeleden een Silvercard hebben aangevraagd)
Beschikbare vakken en prijzen
Klik hier voor een actueel overzicht.
Kaart kopen via TicketBox en Internet
Als je niet valt binnen een van de uitzonderingsgroepen valt, dan kun je als seizoenkaarthouder je eigen plaats terugkopen of een kaart voor een ander vak kopen:
Eigen plaats
Het terugkopen van je eigen plaats kan via TicketBox en via www.feyenoord.nl/ticketshop. In beide gevallen (bij TicketBox moet je erom vragen) moet er bij het bestellen gekozen worden voor ‘Eigen plaats’ i.p.v. ‘Bestel’.
Wat als het terugkopen niet lukt?
Het kan gebeuren dat het niet wil lukken om je eigen plaats terug te kopen. In dat geval is het goed om te weten dat je d.m.v. een speciaal formulier op www.feyenoord.nl/eigenplaats bij Feyenoord het verzoek kunt neerleggen om een reservering van je eigen plaats voor je te maken. Dat voorkomt dat je contact moet opnemen met Feyenoord Service & Tickets. Aan de hand van het ingevulde formulier maken wij een reservering voor je en vervolgens sturen wij de kaart simpelweg naar je op. Betaling kan naderhand via iDEAL (je ontvangt van onze betaalpartner Buckaroo een email met daarin een betaalverzoek en een link naar iDEAL).
Ander vak
Wil je niet plaatsnemen op je eigen stoel, dan kun je natuurlijk ook proberen een kaart te kopen voor een ander vak (voor beschikbare vakken, zie www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie). Houd er rekening mee dat je kiest voor ‘Bestel’ i.p.v. ‘Eigen plaats’.
Samen met iemand anders naar een ander vak
Waarschijnlijk wil je niet alleen plaatsnemen op een ander vak. Daarom kun je in één bestelling voor meerdere supporters tegelijk kaarten kopen. Bij TicketBox kun je dat doen door de seizoenkaart van de ander(en) bij te laten scannen (en geef aan dat men op ‘Bestel’ klikt i.p.v. ‘Eigen plaats), in de online ticketshop kun je dat zelf doen door extra barcodes toe te voegen (na op ‘Bestel’ te hebben geklikt, kies je voor ‘Barcode toevoegen’ en pas daarna klik je op ‘Doorgaan’). Natuurlijk kun je alleen kaarten kopen voor andere seizoenkaarthouders die ook mogen kopen tijdens dezelfde verkoopperiode als jij.
Voorrang leden Het Legioen
Op zaterdag 24 januari gaan alle niet-teruggekochte plaatsen van seizoenkaarthouders samen met de resterende, vrije plaatsen in de verkoop voor Legioen-leden (Legioen Clubkaarthouders). Dit betekent dat ook seizoenkaarthouders nog een paar dagen langer de tijd hebben om een kaart te kopen. De eigen plaats terugkopen kan alleen niet meer. Ook in deze periode ontvangen kopers van een kaart 15% korting. Verdere verkoopinformatie (zoals aantal kaarten dat per Legioen-lid gekocht kan worden) volgt.
Losse verkoop
Vanaf woensdag 28 januari kunnen ook clubkaarthouders een kaart kopen. Verdere verkoopinformatie (zoals aantal kaarten dat per clubkaart gekocht kan worden) volgt.
Silvercard aangevraagd, heb een kaart toegestuurd gekregen, moet nu alleen nog een bericht krijgen van Buckaroo om hem te betalen/ valideren...quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wanneer vandaag nog niet bekend, staat er nu nog niet op iig
Edit: En 30 seconden later wel![]()
Edit2: Waarop 5 seconden later de shop crasht![]()
Edit3: Kaarten binnen![]()
en mijn kaart die ik gister gekocht heb danquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wanneer vandaag nog niet bekend, staat er nu nog niet op iig
Edit: En 30 seconden later wel![]()
Edit2: Waarop 5 seconden later de shop crasht![]()
Edit3: Kaarten binnen![]()
Jij bent wel van de constructieve reacties, of niet? Tijden veranderen pik, vroeger voegde je nog wel eens wat toe, maar tegenwoordig ben je maar een irritant mannetje geworden. En dat was dan nog in het 10-0/Been tijdperk, kan je nagaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:57 schreef Happel het volgende:
Mijn kaart voor de thuiswedstrijd ligt allang veilig bij mij thuis.
[..]
En ik de mijne.
Ik heb godverdomme nog nooit zo hard gelachen hier.![]()
Sorry. Valt weinig constructiefs toe te voegen aan iemand die zo ingenomen is met zichzelf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent wel van de constructieve reacties, of niet? Tijden veranderen pik, vroeger voegde je nog wel eens wat toe, maar tegenwoordig ben je maar een irritant mannetje geworden. En dat was dan nog in het 10-0/Been tijdperk, kan je nagaan.
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:54 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Wat een stom gelul. Sinds wanneer is concurrentie oneerlijk? De beste spelers spelen simpelweg.
Allicht die jongen een jaartje verhuren als hij zo om speeltijd verlegen zit?
Een transfer naar een club zoals Napoli loopt ook uit op de bank warm houden.
Edit: en wat Sunri5e zegt.
Als Vilhena nou geweldig had gespeeld vorig jaar had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.
Het is jammer dat Feyenoord supporters heeft die tevreden zijn met het middelmaat cultuur tegenwoordig. De club verdient beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Sorry. Valt weinig constructiefs toe te voegen aan iemand die zo ingenomen is met zichzelf.
Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Vilhena nou geweldig had gespeeld vorig jaar had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Weer lekker een overvolle gele zijde. Incompetente organisatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Caland het volgende:
Vaag dat je bijvoorbeeld ook voor de gele zijde kaarten kan bijkopen, daar zitten toch sowieso alleen maar scc-houders dus gaan er mensen automatisch teleurgesteld worden
Fixeer je niet zo op posities joh. Als 8 had ie ook meer mogen laten zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Op 8 zijn er andere dingen belangrijk dan op 10.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fixeer je niet zo op posities joh. Als 8 had ie ook meer mogen laten zien.
Waar zeg ik dat ik tevreden ben met middelmaat, Loekie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is jammer dat Feyenoord supporters heeft die tevreden zijn met het middelmaat cultuur tegenwoordig. De club verdient beter.
Oke Crane. Maar ook die andere dingen heeft ie niet in geexcelleerd, wat wel zou moeten bij een club als Feyenoord waar we niet te ambitieloos moeten zijn!quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op 8 zijn er andere dingen belangrijk dan op 10.
Een kans op 10 moet je verdienen door op de plek waar je staat opgesteld goed te presteren. Vilhena heeft niets laten zien waardoor je zou kunnen denken dat hij op 10 wel goed zou zijn, dus ik begrijp die blinde adoratie niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Ja, gooi dan gewoon een week lang alleen eigen de plekken van seizoenskaarthouders in de verkoop en start daarna pas met de losse kaartverkoop lijkt mij dan het handigste.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weer lekker een overvolle gele zijde. Incompetente organisatie.
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een kans op 10 moet je verdienen door op de plek waar je staat opgesteld goed te presteren.
Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het állemaal verkeerd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft niets laten zien waardoor je zou kunnen denken dat hij op 10 wel goed zou zijn, dus ik begrijp die blinde adoratie niet eerlijk gezegd
Wat is een Loekie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik tevreden ben met middelmaat, Loekie?
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?
[..]
Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het állemaal verkeerd?
Wat zijn die andere dingen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke Crane. Maar ook die andere dingen heeft ie niet in geexcelleerd, wat wel zou moeten bij een club als Feyenoord waar we niet te ambitieloos moeten zijn!
Ik twijfel, geef ik gelijk toe. Scouts uit Europa van topclubs niet en die hebben er meer zicht op dan ik geef ik eerlijk toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?
Niks over bekendgemaakt, dus geen idee..quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en mijn kaart die ik gister gekocht heb dan
Is die nog geldig? Zo maar even bellen
Klopt niet. Ze wilden Ziyech wel halen, maar ze gingen hem geen positie beloven en dat is logisch. Je kan een speler geen positie beloven, je speelt waar het het beste is voor het team, niet voor de individuele speler. Daarbij werd Vilhena vorig jaar al gewisseld voor Vormer omdat hij matig speelde, maar omdat Vormer geblesseerd raakte kwam hij terug in de basisquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |