Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Vilhena nou geweldig had gespeeld vorig jaar had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Weer lekker een overvolle gele zijde. Incompetente organisatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Caland het volgende:
Vaag dat je bijvoorbeeld ook voor de gele zijde kaarten kan bijkopen, daar zitten toch sowieso alleen maar scc-houders dus gaan er mensen automatisch teleurgesteld worden
Fixeer je niet zo op posities joh. Als 8 had ie ook meer mogen laten zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Op 8 zijn er andere dingen belangrijk dan op 10.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fixeer je niet zo op posities joh. Als 8 had ie ook meer mogen laten zien.
Waar zeg ik dat ik tevreden ben met middelmaat, Loekie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is jammer dat Feyenoord supporters heeft die tevreden zijn met het middelmaat cultuur tegenwoordig. De club verdient beter.
Oke Crane. Maar ook die andere dingen heeft ie niet in geexcelleerd, wat wel zou moeten bij een club als Feyenoord waar we niet te ambitieloos moeten zijn!quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op 8 zijn er andere dingen belangrijk dan op 10.
Een kans op 10 moet je verdienen door op de plek waar je staat opgesteld goed te presteren. Vilhena heeft niets laten zien waardoor je zou kunnen denken dat hij op 10 wel goed zou zijn, dus ik begrijp die blinde adoratie niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Vilhena nou 10 wedstrijden de kans had gehad op 10 had je een punt gehad. Maar dat was dus niet zo.
Ja, gooi dan gewoon een week lang alleen eigen de plekken van seizoenskaarthouders in de verkoop en start daarna pas met de losse kaartverkoop lijkt mij dan het handigste.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weer lekker een overvolle gele zijde. Incompetente organisatie.
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een kans op 10 moet je verdienen door op de plek waar je staat opgesteld goed te presteren.
Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het įllemaal verkeerd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena heeft niets laten zien waardoor je zou kunnen denken dat hij op 10 wel goed zou zijn, dus ik begrijp die blinde adoratie niet eerlijk gezegd
Wat is een Loekie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik tevreden ben met middelmaat, Loekie?
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?
[..]
Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het įllemaal verkeerd?
Wat zijn die andere dingen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke Crane. Maar ook die andere dingen heeft ie niet in geexcelleerd, wat wel zou moeten bij een club als Feyenoord waar we niet te ambitieloos moeten zijn!
Ik twijfel, geef ik gelijk toe. Scouts uit Europa van topclubs niet en die hebben er meer zicht op dan ik geef ik eerlijk toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?
Niks over bekendgemaakt, dus geen idee..quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en mijn kaart die ik gister gekocht heb dan
Is die nog geldig? Zo maar even bellen
Klopt niet. Ze wilden Ziyech wel halen, maar ze gingen hem geen positie beloven en dat is logisch. Je kan een speler geen positie beloven, je speelt waar het het beste is voor het team, niet voor de individuele speler. Daarbij werd Vilhena vorig jaar al gewisseld voor Vormer omdat hij matig speelde, maar omdat Vormer geblesseerd raakte kwam hij terug in de basisquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.
Alle kaarten van gister zijn dus, lijkt mij, geldigquote:LET OP: Tijdens het inrichten van het verkoopproces bleek dat door een technisch mankement bij het terugkopen van de eigen plaats, het vak en eventuele rij- en stoelnummer van de eigen plaats niet worden weergegeven in de online ticketshop. Tijdens de werkzaamheden om dit probleem te verhelpen hebben oplettende seizoenkaarthouders dinsdagavond al een kaart kunnen kopen. Deze kaarten zijn geldig. Het probleem is helaas nog niet verholpen, excuses voor het ongemak.
Bron
Intercepties, bal afpakken, splijtende passes, assists. Hij was wel oké, maar nooit zo dominant aanwezig als El Ahmadi dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alle kaarten van gister zijn dus, lijkt mij, geldig
Als je naar een nummer 10 gaat en je vertelt hem dat je waarschijnlijk op rechtsbuiten moet gaan spelen omdat Immers er al speelt dan zegt dat genoeg. Je ziet het nu toch ook? Toornstra is 1 van de beste spelers en die speelt nog steeds rechtsbuiten omdat Immers op nummer 10 heilig is ondanks zijn velen gebreken en kostbare fouten. Dat is oneerlijke concurrentie, als Toornstra het al niet kan, dan kan een jeugdspeler die inmiddels meer CM dan CAM heeft gespeeld het al helemaal niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt niet. Ze wilden Ziyech wel halen, maar ze gingen hem geen positie beloven en dat is logisch. Je kan een speler geen positie beloven, je speelt waar het het beste is voor het team, niet voor de individuele speler. Daarbij werd Vilhena vorig jaar al gewisseld voor Vormer omdat hij matig speelde, maar omdat Vormer geblesseerd raakte kwam hij terug in de basis
Jij ziet het zo, ik zie het anders. Er is tegen Ziyech gehaald dat hij de concurrentiestrijd aan moet gaan met Immers, maar dat er ook een kans is dat hij op een buitenpositie of meer controlerende positie komt te spelen. Meneer pikte dat niet en ging naar Twente. Tegen Toornstra is precies hetzelfde gezegd en aangezien onze buitenspelers kneitertjeshard falen dit seizoen, is Toornstra op rechtsbuiten dus de opstelling voor Feyenoord nu. Ik geloof helemaal niet in de heiligheid van Immers, ik denk dat dit gewoon de beste opstelling is voor Feyenoord en dus worden er mensen op andere plekken gezet. Rutten wilde van Schaken ook een rechtsback maken, had je dat dan net zo belachelijk gevonden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je naar een nummer 10 gaat en je vertelt hem dat je waarschijnlijk op rechtsbuiten moet gaan spelen omdat Immers er al speelt dan zegt dat genoeg. Je ziet het nu toch ook? Toornstra is 1 van de beste spelers en die speelt nog steeds rechtsbuiten omdat Immers op nummer 10 heilig is ondanks zijn velen gebreken en kostbare fouten. Dat is oneerlijke concurrentie, als Toornstra het al niet kan, dan kan een jeugdspeler die inmiddels meer CM dan CAM heeft gespeeld het al helemaal niet.
Linkermiddenvelder en 10 zijn niet zon groot verschil als de posities die jij nu noemt..quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?
Jeugdvoetbal is iets anders dan grote mensen voetbal.. in de jeugd was Vilhena altijd fysiek veel sterker dan zijn leeftijdsgenoten. Dat voordeel valt nu weg. Er zijn zat voorbeelden van talenten die in de jeugd erbovenuit staken maar in het 1e gewoon middelmaat zijn. Te Vrede was ooit topscorer van de landelijke A-competitie.. dus tsja, wat iemand in de jeugd presteert zegt lang niet allesquote:Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het įllemaal verkeerd?
1: Nee, maar welke spelers moeten zich er nog meer eerst op positie X bewijzen voor ze naar positie Y mogen? Voorbeelden graag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Linkermiddenvelder en 10 zijn niet zon groot verschil als de posities die jij nu noemt..
[..]
[..]
Jeugdvoetbal is iets anders dan grote mensen voetbal.. in de jeugd was Vilhena altijd fysiek veel sterker dan zijn leeftijdsgenoten. Dat voordeel valt nu weg. Er zijn zat voorbeelden van talenten die in de jeugd erbovenuit staken maar in het 1e gewoon middelmaat zijn. Te Vrede was ooit topscorer van de landelijke A-competitie.. dus tsja, wat iemand in de jeugd presteert zegt lang niet alles
4:1 verkoop zelfs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:53 schreef Bombvis het volgende:
Uh, is Feyenoord-Roma een 2:1 verkoop? Ik ging namelijk nog even proberen en kan nog een kaart bijkopen, maar kan nergens vinden dat het 2:1 is..
Isoufi terug halen dit dat!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?
Ah, dat is top, dan ga ik nog even wat bestellenquote:
Seizoenskaarthouders kunnen er ééntje bijhalen ja. Maar alle goedkope vakken zijn er al uit zie ik (op J en JJ na)quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:53 schreef Bombvis het volgende:
Uh, is Feyenoord-Roma een 2:1 verkoop? Ik ging namelijk nog even proberen en kan nog een kaart bijkopen, maar kan nergens vinden dat het 2:1 is..
Fredje is lovend.quote:Tonny Vilhena lijkt aan te sturen op een vertrek bij Feyenoord, maar Fred Rutten wil dat de middenvelder 'gewoon' in De Kuip blijft spelen. Op het trainingskamp in Dubai besteedt de trainer deze week extra aandacht aan de jonge speler, die al een tijdje veroordeeld is tot een plaats op de reservebank.
"Voor het eerst in zijn carričre zit hij in deze situatie", zegt Rutten tegen Voetbal International over Vilhena. "Dat is heel vervelend, maar hoort wel bij de ontwikkeling van Feyenoord", benadrukt de keuzeheer, die er geen geheim van maakt dat hij de jongeling aan boord wil houden. "Dat weet hij, het liefst neem ik iedereen straks weer mee terug naar huis."
Wat Rutten precies bedoelt met 'het hoort bij de ontwikkeling van Feyenoord', legt hij nader uit. "We groeien van arm naar stabiel en daarbij tekenen de contouren zich steeds meer af van een topclub. Concurrentie hoort daarbij, zo simpel is het", aldus de coach. Hij ziet de teleurstelling van Vilhena overigens niet terug op het trainingsveld.. "Als ik hem hier zo zie trainen, denk ik: Jaha, jochie, jij bent wel een échte professional."
Ik vond het een bezopen idee en dat heb ik hier ook al gezegd. Verder prima dat je een andere mening hebt. Je onderbouwt het tenminste tot in tegenstelling van anderen hier die niet verder komen dan: 'quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij ziet het zo, ik zie het anders. Er is tegen Ziyech gehaald dat hij de concurrentiestrijd aan moet gaan met Immers, maar dat er ook een kans is dat hij op een buitenpositie of meer controlerende positie komt te spelen. Meneer pikte dat niet en ging naar Twente. Tegen Toornstra is precies hetzelfde gezegd en aangezien onze buitenspelers kneitertjeshard falen dit seizoen, is Toornstra op rechtsbuiten dus de opstelling voor Feyenoord nu. Ik geloof helemaal niet in de heiligheid van Immers, ik denk dat dit gewoon de beste opstelling is voor Feyenoord en dus worden er mensen op andere plekken gezet. Rutten wilde van Schaken ook een rechtsback maken, had je dat dan net zo belachelijk gevonden?
Wie precies op 10 moet spelen is een hele andere discussie en daarin ben ik het ook zeer zeker met je eens. De kwestie Immers snap ik ook geen pepernoot van. Feit is wel dat 2 verschillende coaches altijd een voorkeur hebben gegeven aan die Haagse Harry op 10. Mag hopen dat dat enigzins op sportieve gronden is gestaafd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.
Het zal altijd een mysterie blijven waarom die pepernoot in de basis staatquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:00 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Wie precies op 10 moet spelen is een hele andere discussie en daarin ben ik het ook zeer zeker met je eens. De kwestie Immers snap ik ook geen pepernoot van. Feit is wel dat 2 verschillende coaches altijd een voorkeur hebben gegeven aan die Haagse Harry op 10. Mag hopen dat dat enigzins op sportieve gronden is gestaafd.![]()
Echter is oneerlijke concurrentie gewoon kul, zo voelt het voor Tonny allicht, maar dat is gewoon een smoes voor eigen onvermogen.
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef Caland het volgende:
De discussie mbt Vilhena moet niet gaan over Immers maar over het aantrekken van El Ahmadi. Daar zit toch het hele punt.
De enige reden dat Vilhena op de bank zit is omdat El Ahmadi is gehaald, niet omdat de trainer voor Immers kiest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.
#schuldvanimmersquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:11 schreef Pascalus het volgende:
De Immersdiscussie houdt ook nooit op.
waarom word er zo op posities gezeken ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.
Jawel, want in plaats van voor Immers te kiezen kan hij ook voor Vilhena of Toornstra kiezen. Want dat is hun positie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige reden dat Vilhena op de bank zit is omdat El Ahmadi is gehaald, niet omdat de trainer voor Immers kiest.
Maar dan moet er dus een buitenspeler op rechtsbuiten en die lopen allemaal dit seizoen te klootviolen. Ook Manu is weer teruggezakt naar zijn normale niveau.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, want in plaats van voor Immers te kiezen kan hij ook voor Vilhena of Toornstra kiezen. Want dat is hun positie.
Nee hoor, ik vind El Ahmadi gewoon beter op zijn eigen plek. Dus daar komt Vilhena niet voor in aanmerking, wat mij betreft. Da's allesquote:
Ja, dat klopt. Dus moet Toornstra gewoon op rechts blijven, en Vilhena op 10quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan moet er dus een buitenspeler op rechtsbuiten en die lopen allemaal dit seizoen te klootviolen. Ook Manu is weer teruggezakt naar zijn normale niveau.
Lijkt mij logisch dat je het beste uit spelers haalt als je ze daar laat spelen waar ze ervaring hebben/prettig bij voelen. Zouden we nou stijf eerste staan dan valt er wat voor te zeggen, maar zo denderend is het allemaal niet.quote:
Je geeft ook lekkere voorbeelden aan joh. Boetius die is doorgebroken op linksbuiten, daar echt geweldige wedstrijden heeft gespeeld. Nu een dipje heeft, dan roept Derksen dat hij met iemand van Varkenoord heeft gesproken dat 'ie gewoon op rechts hoort en loopt de hele meute daar achteraan. Wilkshere die voor de gelegenheid een paar keer op de rechterflank (dus niet rechtsbuiten) werd geposteerd, Kazim die als 9 een klasse of 5 beter is dan Te Vrede.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat je het beste uit spelers haalt als je ze daar laat spelen waar ze ervaring hebben/prettig bij voelen. Zouden we nou stijf eerste staan dan valt er wat voor te zeggen, maar zo denderend is het allemaal niet.
Ze halen een gefaalde rechtsbuiten en op de gok wordt hij een heel seizoen als eerste spits neergezet en dat zegt genoeg over Feyenoord op dit moment.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je geeft ook lekkere voorbeelden aan joh. Boetius die is doorgebroken op linksbuiten, daar echt geweldige wedstrijden heeft gespeeld. Nu een dipje heeft, dan roept Derksen dat hij met iemand van Varkenoord heeft gesproken dat 'ie gewoon op rechts hoort en loopt de hele meute daar achteraan. Wilkshere die voor de gelegenheid een paar keer op de rechterflank (dus niet rechtsbuiten) werd geposteerd, Kazim die als 9 een klasse of 5 beter is dan Te Vrede.
Vooral op de backposities is de spoeling erg dun, dus daar wil het nog wel eens zo zijn dat Rutten met een noodoplossing komt. Juist daarom moet je je misschien wel afvragen of het aantrekken van El Ahmadi wel echt nodig was (wat mij betreft wel overigens). Dan had je deze hele Vilhena-discussie ook nooit gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |