Alle kaarten van gister zijn dus, lijkt mij, geldigquote:LET OP: Tijdens het inrichten van het verkoopproces bleek dat door een technisch mankement bij het terugkopen van de eigen plaats, het vak en eventuele rij- en stoelnummer van de eigen plaats niet worden weergegeven in de online ticketshop. Tijdens de werkzaamheden om dit probleem te verhelpen hebben oplettende seizoenkaarthouders dinsdagavond al een kaart kunnen kopen. Deze kaarten zijn geldig. Het probleem is helaas nog niet verholpen, excuses voor het ongemak.
Bron
Intercepties, bal afpakken, splijtende passes, assists. Hij was wel oké, maar nooit zo dominant aanwezig als El Ahmadi dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alle kaarten van gister zijn dus, lijkt mij, geldig
Als je naar een nummer 10 gaat en je vertelt hem dat je waarschijnlijk op rechtsbuiten moet gaan spelen omdat Immers er al speelt dan zegt dat genoeg. Je ziet het nu toch ook? Toornstra is 1 van de beste spelers en die speelt nog steeds rechtsbuiten omdat Immers op nummer 10 heilig is ondanks zijn velen gebreken en kostbare fouten. Dat is oneerlijke concurrentie, als Toornstra het al niet kan, dan kan een jeugdspeler die inmiddels meer CM dan CAM heeft gespeeld het al helemaal niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt niet. Ze wilden Ziyech wel halen, maar ze gingen hem geen positie beloven en dat is logisch. Je kan een speler geen positie beloven, je speelt waar het het beste is voor het team, niet voor de individuele speler. Daarbij werd Vilhena vorig jaar al gewisseld voor Vormer omdat hij matig speelde, maar omdat Vormer geblesseerd raakte kwam hij terug in de basis
Jij ziet het zo, ik zie het anders. Er is tegen Ziyech gehaald dat hij de concurrentiestrijd aan moet gaan met Immers, maar dat er ook een kans is dat hij op een buitenpositie of meer controlerende positie komt te spelen. Meneer pikte dat niet en ging naar Twente. Tegen Toornstra is precies hetzelfde gezegd en aangezien onze buitenspelers kneitertjeshard falen dit seizoen, is Toornstra op rechtsbuiten dus de opstelling voor Feyenoord nu. Ik geloof helemaal niet in de heiligheid van Immers, ik denk dat dit gewoon de beste opstelling is voor Feyenoord en dus worden er mensen op andere plekken gezet. Rutten wilde van Schaken ook een rechtsback maken, had je dat dan net zo belachelijk gevonden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je naar een nummer 10 gaat en je vertelt hem dat je waarschijnlijk op rechtsbuiten moet gaan spelen omdat Immers er al speelt dan zegt dat genoeg. Je ziet het nu toch ook? Toornstra is 1 van de beste spelers en die speelt nog steeds rechtsbuiten omdat Immers op nummer 10 heilig is ondanks zijn velen gebreken en kostbare fouten. Dat is oneerlijke concurrentie, als Toornstra het al niet kan, dan kan een jeugdspeler die inmiddels meer CM dan CAM heeft gespeeld het al helemaal niet.
Linkermiddenvelder en 10 zijn niet zon groot verschil als de posities die jij nu noemt..quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Heeft Clasie eerst op linksback gespeeld voor ie naar zijn plekje kon? Vermeer eerst in de spits? Immers blonk uit als rechtsbuiten?
Jeugdvoetbal is iets anders dan grote mensen voetbal.. in de jeugd was Vilhena altijd fysiek veel sterker dan zijn leeftijdsgenoten. Dat voordeel valt nu weg. Er zijn zat voorbeelden van talenten die in de jeugd erbovenuit staken maar in het 1e gewoon middelmaat zijn. Te Vrede was ooit topscorer van de landelijke A-competitie.. dus tsja, wat iemand in de jeugd presteert zegt lang niet allesquote:Oh, Vilhena heeft dus nooit iets gepresteerd op 10 in de jeugd waardoor hij nog altijd op diverse scoutingslijstjes staat? Die zien het állemaal verkeerd?
1: Nee, maar welke spelers moeten zich er nog meer eerst op positie X bewijzen voor ze naar positie Y mogen? Voorbeelden graag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Linkermiddenvelder en 10 zijn niet zon groot verschil als de posities die jij nu noemt..
[..]
[..]
Jeugdvoetbal is iets anders dan grote mensen voetbal.. in de jeugd was Vilhena altijd fysiek veel sterker dan zijn leeftijdsgenoten. Dat voordeel valt nu weg. Er zijn zat voorbeelden van talenten die in de jeugd erbovenuit staken maar in het 1e gewoon middelmaat zijn. Te Vrede was ooit topscorer van de landelijke A-competitie.. dus tsja, wat iemand in de jeugd presteert zegt lang niet alles
4:1 verkoop zelfs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:53 schreef Bombvis het volgende:
Uh, is Feyenoord-Roma een 2:1 verkoop? Ik ging namelijk nog even proberen en kan nog een kaart bijkopen, maar kan nergens vinden dat het 2:1 is..
Isoufi terug halen dit dat!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij denkt dat Vilhena nog altijd een wereldtopper kan worden op basis van jeugdwedstrijden?
Ah, dat is top, dan ga ik nog even wat bestellenquote:
Seizoenskaarthouders kunnen er ééntje bijhalen ja. Maar alle goedkope vakken zijn er al uit zie ik (op J en JJ na)quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:53 schreef Bombvis het volgende:
Uh, is Feyenoord-Roma een 2:1 verkoop? Ik ging namelijk nog even proberen en kan nog een kaart bijkopen, maar kan nergens vinden dat het 2:1 is..
Fredje is lovend.quote:Tonny Vilhena lijkt aan te sturen op een vertrek bij Feyenoord, maar Fred Rutten wil dat de middenvelder 'gewoon' in De Kuip blijft spelen. Op het trainingskamp in Dubai besteedt de trainer deze week extra aandacht aan de jonge speler, die al een tijdje veroordeeld is tot een plaats op de reservebank.
"Voor het eerst in zijn carrière zit hij in deze situatie", zegt Rutten tegen Voetbal International over Vilhena. "Dat is heel vervelend, maar hoort wel bij de ontwikkeling van Feyenoord", benadrukt de keuzeheer, die er geen geheim van maakt dat hij de jongeling aan boord wil houden. "Dat weet hij, het liefst neem ik iedereen straks weer mee terug naar huis."
Wat Rutten precies bedoelt met 'het hoort bij de ontwikkeling van Feyenoord', legt hij nader uit. "We groeien van arm naar stabiel en daarbij tekenen de contouren zich steeds meer af van een topclub. Concurrentie hoort daarbij, zo simpel is het", aldus de coach. Hij ziet de teleurstelling van Vilhena overigens niet terug op het trainingsveld.. "Als ik hem hier zo zie trainen, denk ik: Jaha, jochie, jij bent wel een échte professional."
Ik vond het een bezopen idee en dat heb ik hier ook al gezegd. Verder prima dat je een andere mening hebt. Je onderbouwt het tenminste tot in tegenstelling van anderen hier die niet verder komen dan: 'quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij ziet het zo, ik zie het anders. Er is tegen Ziyech gehaald dat hij de concurrentiestrijd aan moet gaan met Immers, maar dat er ook een kans is dat hij op een buitenpositie of meer controlerende positie komt te spelen. Meneer pikte dat niet en ging naar Twente. Tegen Toornstra is precies hetzelfde gezegd en aangezien onze buitenspelers kneitertjeshard falen dit seizoen, is Toornstra op rechtsbuiten dus de opstelling voor Feyenoord nu. Ik geloof helemaal niet in de heiligheid van Immers, ik denk dat dit gewoon de beste opstelling is voor Feyenoord en dus worden er mensen op andere plekken gezet. Rutten wilde van Schaken ook een rechtsback maken, had je dat dan net zo belachelijk gevonden?
Wie precies op 10 moet spelen is een hele andere discussie en daarin ben ik het ook zeer zeker met je eens. De kwestie Immers snap ik ook geen pepernoot van. Feit is wel dat 2 verschillende coaches altijd een voorkeur hebben gegeven aan die Haagse Harry op 10. Mag hopen dat dat enigzins op sportieve gronden is gestaafd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je beste speler rechtsbuiten zet in plaats van op 10 (wat zijn positie is) en Ziyech niet wil halen omdat hij dan niet op 10 kan spelen omdat we Immers al hebben dan mag je inderdaad spreken van oneerlijke concurrentie. Vilhena speelt twee jaar basis en wordt zonder pardon eruit gehaald na de komst van El Ahmadi. Zo gek vind ik zijn reactie niet.
Het zal altijd een mysterie blijven waarom die pepernoot in de basis staatquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:00 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Wie precies op 10 moet spelen is een hele andere discussie en daarin ben ik het ook zeer zeker met je eens. De kwestie Immers snap ik ook geen pepernoot van. Feit is wel dat 2 verschillende coaches altijd een voorkeur hebben gegeven aan die Haagse Harry op 10. Mag hopen dat dat enigzins op sportieve gronden is gestaafd.![]()
Echter is oneerlijke concurrentie gewoon kul, zo voelt het voor Tonny allicht, maar dat is gewoon een smoes voor eigen onvermogen.
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef Caland het volgende:
De discussie mbt Vilhena moet niet gaan over Immers maar over het aantrekken van El Ahmadi. Daar zit toch het hele punt.
De enige reden dat Vilhena op de bank zit is omdat El Ahmadi is gehaald, niet omdat de trainer voor Immers kiest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.
#schuldvanimmersquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:11 schreef Pascalus het volgende:
De Immersdiscussie houdt ook nooit op.
waarom word er zo op posities gezeken ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vilhena speelde dan op zijn plek, maar hoort op Immers zijn plek.
Jawel, want in plaats van voor Immers te kiezen kan hij ook voor Vilhena of Toornstra kiezen. Want dat is hun positie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige reden dat Vilhena op de bank zit is omdat El Ahmadi is gehaald, niet omdat de trainer voor Immers kiest.
Maar dan moet er dus een buitenspeler op rechtsbuiten en die lopen allemaal dit seizoen te klootviolen. Ook Manu is weer teruggezakt naar zijn normale niveau.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, want in plaats van voor Immers te kiezen kan hij ook voor Vilhena of Toornstra kiezen. Want dat is hun positie.
Nee hoor, ik vind El Ahmadi gewoon beter op zijn eigen plek. Dus daar komt Vilhena niet voor in aanmerking, wat mij betreft. Da's allesquote:
Ja, dat klopt. Dus moet Toornstra gewoon op rechts blijven, en Vilhena op 10quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan moet er dus een buitenspeler op rechtsbuiten en die lopen allemaal dit seizoen te klootviolen. Ook Manu is weer teruggezakt naar zijn normale niveau.
Lijkt mij logisch dat je het beste uit spelers haalt als je ze daar laat spelen waar ze ervaring hebben/prettig bij voelen. Zouden we nou stijf eerste staan dan valt er wat voor te zeggen, maar zo denderend is het allemaal niet.quote:
Je geeft ook lekkere voorbeelden aan joh. Boetius die is doorgebroken op linksbuiten, daar echt geweldige wedstrijden heeft gespeeld. Nu een dipje heeft, dan roept Derksen dat hij met iemand van Varkenoord heeft gesproken dat 'ie gewoon op rechts hoort en loopt de hele meute daar achteraan. Wilkshere die voor de gelegenheid een paar keer op de rechterflank (dus niet rechtsbuiten) werd geposteerd, Kazim die als 9 een klasse of 5 beter is dan Te Vrede.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat je het beste uit spelers haalt als je ze daar laat spelen waar ze ervaring hebben/prettig bij voelen. Zouden we nou stijf eerste staan dan valt er wat voor te zeggen, maar zo denderend is het allemaal niet.
Ze halen een gefaalde rechtsbuiten en op de gok wordt hij een heel seizoen als eerste spits neergezet en dat zegt genoeg over Feyenoord op dit moment.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je geeft ook lekkere voorbeelden aan joh. Boetius die is doorgebroken op linksbuiten, daar echt geweldige wedstrijden heeft gespeeld. Nu een dipje heeft, dan roept Derksen dat hij met iemand van Varkenoord heeft gesproken dat 'ie gewoon op rechts hoort en loopt de hele meute daar achteraan. Wilkshere die voor de gelegenheid een paar keer op de rechterflank (dus niet rechtsbuiten) werd geposteerd, Kazim die als 9 een klasse of 5 beter is dan Te Vrede.
Vooral op de backposities is de spoeling erg dun, dus daar wil het nog wel eens zo zijn dat Rutten met een noodoplossing komt. Juist daarom moet je je misschien wel afvragen of het aantrekken van El Ahmadi wel echt nodig was (wat mij betreft wel overigens). Dan had je deze hele Vilhena-discussie ook nooit gehad.
Kazim is gehaald als spits, niet als rechtsbuiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze halen een gefaalde rechtsbuiten en op de gok wordt hij een heel seizoen als eerste spits neergezet en dat zegt genoeg over Feyenoord op dit moment.
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kazim is gehaald als spits, niet als rechtsbuiten.
Hij doet het beter dan Guidetti bij Celtic, waar heel dit topic om zat te janken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan Guidetti bij Celtic, waar heel dit topic om zat te janken.
En wat dat zegt; de scouting is kut (voor jeugdspelers prima, maar voor de rest kut en dat wisten we al), netwerk van Van Geel is niet extreem groot (ook niet heel oud nieuws) en Feyenoord heeft nog geen geld om andere spelers te halen die zich al bewezen heeft, en is dus aangewezen op 'spelers met een krasje'. Dat zal de komende jaren nog steeds wel zo zijn, dus ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt. Dat de scouting verbeterd moet worden ziet iedereen, maar ook daar is geld voor nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je elke keer maar weer een Guidetti (zoals die was voor zijn ebola) of Pelle kan weten te strikken, Ritmo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.
"Wij zijn geen Celtic" maar dan Kazim wel met Guidetti vergelijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En wat dat zegt; de scouting is kut (voor jeugdspelers prima, maar voor de rest kut en dat wisten we al), netwerk van Van Geel is niet extreem groot (ook niet heel oud nieuws) en Feyenoord heeft nog geen geld om andere spelers te halen die zich al bewezen heeft, en is dus aangewezen op 'spelers met een krasje'. Dat zal de komende jaren nog steeds wel zo zijn, dus ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt. Dat de scouting verbeterd moet worden ziet iedereen, maar ook daar is geld voor nodig.
Ofwel, zolang er geen geld is zal je het hiermee moeten blijven doen. En voor de aankoop van Bilal ten sprake komt; die snap ik prima, ¤3 miljoen voor een talent, terwijl je 2 spelers hebt die niet voldoen (Schaken/Verhoek) en dus maar 2 spelers overhoudt voor de flanken, dan snap ik dat prima
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je een mislukte rechtsbuiten kan halen en dat hij het dan goed doet als eerste spits een seizoen lang. We zijn geen Nac. Met een fatsoenlijke spits en Toornstra op 10 hadden we meer punten gepakt, daar ben ik heilig van overtuigd, Happel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je elke keer maar weer een Guidetti (zoals die was voor zijn ebola) of Pelle kan weten te strikken, Ritmo.
Ik begon niet over Guidettiquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"Wij zijn geen Celtic" maar dan Kazim wel met Guidetti vergelijken.
Ah, nog een speler die geen vertrouwen krijgt volgens jou. Zullen we volgende week gewoon met 15 basisspelers proberen te starten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.
Overigens raak je de spijker op de kop en dat is wat mij zo frustreert aan Feyenoord.
Heb mogen spelen, gaat ie weg?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:40 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nooit een eerlijke kans gehad, toch Kid?
Maar moet je Bilal dan laten aanmodderen, terwijl het prima loopt met Toornstra op rechts? Dan lijkt het mij handiger om Bilal vertrouwen op te laten doen in Jong Feyenoord en dan weer wat minuten geven in Feyenoord 1, kan die op den duur de vaste rechtsbuiten worden en Toornstra naar de bank (want Immers op 10quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.
Overigens raak je de spijker op de kop en dat is wat mij zo frustreert aan Feyenoord.
Hij voldoet toch, stuk of 7 goals stuk of 10 assists. Ik ben niet heel erg ontevreden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je een mislukte rechtsbuiten kan halen en dat hij het dan goed doet als eerste spits een seizoen lang. We zijn geen Nac. Met een fatsoenlijke spits en Toornstra op 10 hadden we meer punten gepakt, daar ben ik heilig van overtuigd, Happel.
Nee, hij wordt gewoon nooit meer opgesteld, ook niet bij Jong Feyenoord. Dus heb mogen spelen is correctquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heb mogen spelen, gaat ie weg?Droeftoeter Verhoek
Wie waren de andere 14 die moeten spelen volgens mij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, nog een speler die geen vertrouwen krijgt volgens jou. Zullen we volgende week gewoon met 15 basisspelers proberen te starten?
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven isquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij voldoet toch, stuk of 7 goals stuk of 10 assists. Ik ben niet heel erg ontevreden.
Feyenoord heeft een lijstje gehad van 3,4 spitsen is daar ook vol voor gegaan. Rutten gaf aan dat Zapata zelfs al rond was maar de trainer op het laatste moment die transfer heeft geblokkeerd. Naam van die andere spits ben ik even kwijt, ook een Zuid-Amerikaan geloof ik. Luuk de Jong, Guidetti, allemaal niet haalbaar om uiteenlopende redenen. Dan kom je vanzelf wel een keer in de budgetbak terecht.
Diep triest dat hij zich daarbij neerlegt. Met het vertrek van Schaken zou hij toch weer enigszins zijn kans moeten ruiken, maar hij is gewoon #viesdik en geen professional.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gewoon nooit meer opgesteld, ook niet bij Jong Feyenoord. Dus heb mogen spelen is correct
En in Europa een stuk of 6. Belangrijke man hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven is
Ook nog aantal assists in EL hè. Wellicht geen 10 dus, wel een stuk of 7quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven is
Er zijn heel veel spitsen in de wereld en er worden mensen rijkelijk betaald om naar spitsen te kijken/zoeken en ze komen alleen maar aan met (ex) eredivisie spelers op die Zapata na. Ik vind dus niet dat het prima loopt, we staan al een straatlengte achter en we krijgen nauwelijks kansen voorin. Het is vooral heel veel rond tikken, met een snelle/wendbare rechtsbuiten en een fatsoenlijke 10 heb ik het idee dat er veel meer uit te halen valt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar moet je Bilal dan laten aanmodderen, terwijl het prima loopt met Toornstra op rechts? Dan lijkt het mij handiger om Bilal vertrouwen op te laten doen in Jong Feyenoord en dan weer wat minuten geven in Feyenoord 1, kan die op den duur de vaste rechtsbuiten worden en Toornstra naar de bank (want Immers op 10![]()
). Maar ik zou verder ook weinig spitsen weten die Feyenoord had moeten halen; De Jong was te duur, Necid was ook een gok geweest, Guidetti (om hem toch maar even te noemen) een gok + kon pas allerlaatste moment huur, verder was er volgens mij niet heel veel voor handen (iig niet die ik weet en dus die Feyenoord weet..)
Hij is minimaal 5e keus achter Toornstra, Manu, JPB, Wilkshire, waarschijnlijk komen daarna zooitje jeugdspelers. Niet voor niks dat Feyenoord z'n contract wilde afkopen, alleen vond hij het bod te laagquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Diep triest dat hij zich daarbij neerlegt. Met het vertrek van Schaken zou hij toch weer enigszins zijn kans moeten ruiken, maar hij is gewoon #viesdik en geen professional.
T.o.v. vorig seizoenen is het redelijk gelijk gebleven qua behaalde punten. De 'pech' is echter dat Psv en Ajax veel beter presteren dan afgelopen seizoen en dan kan Feyenoord dus niet mee. Veldspel is stuk verbeterd t.o.v. afgelopen seizoen, maar kan natuurlijk altijd beter. Echter zijn we geen Bayern/Barcelona/Madrid, dus moet je het zo goed mogelijk proberen te doen. Kan beter, maar ik vind het absoluut niet slecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn heel veel spitsen in de wereld en er worden mensen rijkelijk betaald om naar spitsen te kijken/zoeken en ze komen alleen maar aan met (ex) eredivisie spelers op die Zapata na. Ik vind dus niet dat het prima loopt, we staan al een straatlengte achter en we krijgen nauwelijks kansen voorin. Het is vooral heel veel rond tikken, met een snelle/wendbare rechtsbuiten en een fatsoenlijke 10 heb ik het idee dat er veel meer uit te halen valt.
Kan mij wel vinden wat je zegt. We gaan het wel zien, maar ik houd mijn hart vast gezien het speelprogramma. Ik ben bang dat we nog wel een plek of 2 zullen zakken en dan is dat toch een teleurstelling na 3 jaar lang goed gepresteerd te hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij is minimaal 5e keus achter Toornstra, Manu, JPB, Wilkshire, waarschijnlijk komen daarna zooitje jeugdspelers. Niet voor niks dat Feyenoord z'n contract wilde afkopen, alleen vond hij het bod te laag
[..]
T.o.v. vorig seizoenen is het redelijk gelijk gebleven qua behaalde punten. De 'pech' is echter dat Psv en Ajax veel beter presteren dan afgelopen seizoen en dan kan Feyenoord dus niet mee. Veldspel is stuk verbeterd t.o.v. afgelopen seizoen, maar kan natuurlijk altijd beter. Echter zijn we geen Bayern/Barcelona/Madrid, dus moet je het zo goed mogelijk proberen te doen. Kan beter, maar ik vind het absoluut niet slecht.
Ben het wel eens dat een 'echte' rechtsbuiten wellicht meer oplevert, maar aangezien die allemaal dramatisch waren, moet je improviseren. Rutten heeft niet voor niks gezegd dat hij liever een klassieke 4-3-3 wil spelen, maar dan moeten wel de juiste spelers in vorm zijn, daar is Feyenoord wel van afhankelijk. Onze selectie is een stuk breder dan afgelopen jaren, maar het is nog steeds niet zo dat we vervangers hebben op elke positie die gelijkwaardig zijn aan de spelers die er al staan, vooral in de aanval is dat niet zo.
Kuyt komt terug, jaar erna Herrmann in de spitsquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoop trouwens wel dat Kazim Kazan blijft als ie niet teveel salaris wil. Vind 't een prima gozer eigenlijk, en voetballend voegt ie echt wel wat toe. Wel met een echte concurrent als spits erbij komend seizoen.
Kuyt met Kazim erachter op de bank, lijkt me prima voor komend jaar. Bij uitvallen rechtsbuiten Kuyt naar rechts, Kazim spitsje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kuyt komt terug, jaar erna Herrmann in de spits
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegtquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kuyt met Kazim erachter op de bank, lijkt me prima voor komend jaar. Bij uitvallen rechtsbuiten Kuyt naar rechts, Kazim spitsje.
Die Hermann zou mooi zijn als dat echt wat word.
Gewoon een prestatie contract geven. Kan je je er ook geen buil aan vallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegt
Alleen bij een laag salaris en maximaal 1 jaar is het misschien nog de gok waard. Maar weer een miljoen salaris betalen ongeacht contractsduur is gewoon onverstandig. Kunnen ze dat geld wel beter bestedenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegt
Gewoon 400k basissalaris en dan 10k per wedstrijd en 10k per goal. Heeft ie z'n miljoen bij elkaar bij 30 goals in 30 wedstrijdenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen bij een laag salaris en maximaal 1 jaar is het misschien nog de gok waard. Maar weer een miljoen salaris betalen ongeacht contractsduur is gewoon onverstandig. Kunnen ze dat geld wel beter besteden
Toch moet je niet veel meer willen betalen voor een speler zonder restwaarde anders vervallen we weer een beetje in een oud patroonquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon 400k basissalaris en dan 10k per wedstrijd en 10k per goal. Heeft ie z'n miljoen bij elkaar bij 30 goals in 30 wedstrijden
Was het maar zo makkelijk
Dat was altijd zo pijnlijk, dan wissel je Schaken en komt fucking Verhoek. Dat was de reden voor veel tegenstanders om de linksback ook maar te wisselen voor een extra spits....quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verhoek werd er een tijdje standaard ingebracht en dan nu klagen over te weinig kansen eerder teveel.
Prima tekstquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Luni het volgende:
'Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde'
Tonny Vilhena wil zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder voelt geen enkel vertrouwen van Fred Rutten en clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International snapt de onvrede bij het talent wel.
"Toen Vilhena zijn contract verlengde bij Feyenoord, deed hij dat op basis van een toekomstvisie waarin hij een prominente rol zou gaan spelen", legt de journalist uit in het weekblad. "Daarin paste in zijn optiek niet de komst van Karim El Ahmadi en Jens Toornstra en het aanblijven van Jordy Clasie. Vilhena moet volgens trainer Fred Rutten zorgen beter te zijn dan deze onbetwiste basisspelers, maar de jeugdinternational ziet het vooral als een ongelijke strijd die hij niet kan winnen."
Krabbendam zet zelf ook zijn vraagtekens bij het beleid van Feyenoord. "Het is alsof Ajax Rafael van der Vaart terughaalt en tegen Davy Klaassen zegt dat hij de concurrentie maar moet aangaan. Toen Feyenoord voor de belangrijke competitiewedstrijd uit tegen PSV Jens Toornstra moest missen vanwege een hamstringblessure, zag Vilhena zijn kans. Maar zijn trainer gaf op het middenveld de voorkeur aan de 32-jarige rechtsback Luke Wilkshire. Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde."
Als je als voetballer niet meer van Vd Vaart kan winnen, kan je beter maar stoppen met voetbal. Wat is die gozert slecht zegquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Luni het volgende:
'Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde'
Tonny Vilhena wil zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder voelt geen enkel vertrouwen van Fred Rutten en clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International snapt de onvrede bij het talent wel.
"Toen Vilhena zijn contract verlengde bij Feyenoord, deed hij dat op basis van een toekomstvisie waarin hij een prominente rol zou gaan spelen", legt de journalist uit in het weekblad. "Daarin paste in zijn optiek niet de komst van Karim El Ahmadi en Jens Toornstra en het aanblijven van Jordy Clasie. Vilhena moet volgens trainer Fred Rutten zorgen beter te zijn dan deze onbetwiste basisspelers, maar de jeugdinternational ziet het vooral als een ongelijke strijd die hij niet kan winnen."
Krabbendam zet zelf ook zijn vraagtekens bij het beleid van Feyenoord. "Het is alsof Ajax Rafael van der Vaart terughaalt en tegen Davy Klaassen zegt dat hij de concurrentie maar moet aangaan. Toen Feyenoord voor de belangrijke competitiewedstrijd uit tegen PSV Jens Toornstra moest missen vanwege een hamstringblessure, zag Vilhena zijn kans. Maar zijn trainer gaf op het middenveld de voorkeur aan de 32-jarige rechtsback Luke Wilkshire. Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde."
Ik denk van wel, als controleur is hij veel beter als Vilhena. Vilhena gaat z'n gang maar, maar als je niet voor je plek wil knokken ga je het elders ook niet redden! Kan wel begrijpen dat hij teleurgesteld is dat hij tegen PSV niet mocht spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Caland het volgende:
Wat ik al eerder zei ja, de discussie moet eigenlijk gaan of het wel zo handig was om El Ahmadi aan te trekken.
Maar goed dat het besloten is, de harde kern van FC Bunyodkor is op volle sterkte afgereisd naar Dubai.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:55:20Feyenoord speelt morgen een besloten oefenduel tegen FC Bunyodkor uit Oezbekistan. Hierdoor komt de eerder geplande training te vervallen. reageer retweet
Een club die in 10 jaar 3x van naam verwisseld (Neftgazmontaj-Quruvchi, PFC Kuruvchi en nu dus deze) moet je zeer serieus nemen. Plus dat ze in hun 10-jarig bestaan 5x kampioen zijn geworden en 5x de beker hebben gewonnen, niet te onderschatten dus!quote:
De meeste media zeiden dat El Ahmadi de Toornstra rol zou invullen en Vilhena weer vertrouwelijk met Clasie zou spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je als voetballer niet meer van Vd Vaart kan winnen, kan je beter maar stoppen met voetbal. Wat is die gozert slecht zegVerder snap ik het van PSV niet zo goed, had Tonny dan op rechtsbuiten gaan voetballen? Dan had ik het nog meer begrepen als deze tekst was geschreven voor Bilal, maar dit is echt een vreemde vergelijking.. Verder blijft het Krabby natuurlijk, dus ja..
Tegen PSV snapte ik de keus voor Wilkshire nog wel, iets meer defensieve zekerheid. Tegen NAC niet, dan had ik een echte buitenspeler als Bilal er neergezet, maar nog steeds geen Tonny. Ik zie Tonny als vervanger van Immers, Clasie of El Ahmadi, niet als vervanger van Toornstra. Ik vind ook niet dat we 4-4-2 spelen, we spelen een verkapte 4-3-3 met valse rechtsbuiten. Om Karim Toornstra te laten vervangen was extreem raar geweest, net als dat je daar Clasie had neergezet, dan haal je je complete middenveld uit elkaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef satecl het volgende:
[..]
De meeste media zeiden dat El Ahmadi de Toornstra rol zou invullen en Vilhena weer vertrouwelijk met Clasie zou spelen.
Ik snap wat dat betreft Vilhena wel. We doen allemaal net alsof we 4-3-3 spelen, maar we spelen gewoon 4-4-2. Als Toornstra dan wegvalt, en ze zetten een rechtsback op die positie tegen zowel PSV als NAC(!), dan zou ik me ook genaaid voelen.
Vergeet niet dat Vilhena ook veel voor de club heeft gedaan. Contract verlengd, Raiola weggestuurd, in zijn jeugd topclubs heeft afgeslagen i.t.t. Bruma/Rekik/Ebecillio, een echte Rotterdammer... Als je dan niet de kans krijgt, maar wel een 34-jarige rechtsback op het middenveld.... Zou ik ook denken: zoek het lekker uit! Heb ik daar al die jaren m'n best voor gedaan.
Tevens hoort Vilhena gewoon de voorkeur te krijgen boven Immers. Maar dat is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |