Kazim is gehaald als spits, niet als rechtsbuiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze halen een gefaalde rechtsbuiten en op de gok wordt hij een heel seizoen als eerste spits neergezet en dat zegt genoeg over Feyenoord op dit moment.
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kazim is gehaald als spits, niet als rechtsbuiten.
Hij doet het beter dan Guidetti bij Celtic, waar heel dit topic om zat te janken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan Guidetti bij Celtic, waar heel dit topic om zat te janken.
En wat dat zegt; de scouting is kut (voor jeugdspelers prima, maar voor de rest kut en dat wisten we al), netwerk van Van Geel is niet extreem groot (ook niet heel oud nieuws) en Feyenoord heeft nog geen geld om andere spelers te halen die zich al bewezen heeft, en is dus aangewezen op 'spelers met een krasje'. Dat zal de komende jaren nog steeds wel zo zijn, dus ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt. Dat de scouting verbeterd moet worden ziet iedereen, maar ook daar is geld voor nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar Kazim heeft altijd op rechtsbuiten gespeeld en presteerde daar ook niks. Lekkere club ben je dan als je zo'n jongen haalt en een seizoen lang als eerste spits aanstelt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen kampioen wordt.
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je elke keer maar weer een Guidetti (zoals die was voor zijn ebola) of Pelle kan weten te strikken, Ritmo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.
"Wij zijn geen Celtic" maar dan Kazim wel met Guidetti vergelijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zijn geen Celtic, Guidetti scoorde er 23 in 20 en Kazim wat, stuk of 6/7 in een wedstrijd of 15? Nou, geweldig hoor.
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En wat dat zegt; de scouting is kut (voor jeugdspelers prima, maar voor de rest kut en dat wisten we al), netwerk van Van Geel is niet extreem groot (ook niet heel oud nieuws) en Feyenoord heeft nog geen geld om andere spelers te halen die zich al bewezen heeft, en is dus aangewezen op 'spelers met een krasje'. Dat zal de komende jaren nog steeds wel zo zijn, dus ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt. Dat de scouting verbeterd moet worden ziet iedereen, maar ook daar is geld voor nodig.
Ofwel, zolang er geen geld is zal je het hiermee moeten blijven doen. En voor de aankoop van Bilal ten sprake komt; die snap ik prima, ¤3 miljoen voor een talent, terwijl je 2 spelers hebt die niet voldoen (Schaken/Verhoek) en dus maar 2 spelers overhoudt voor de flanken, dan snap ik dat prima
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je een mislukte rechtsbuiten kan halen en dat hij het dan goed doet als eerste spits een seizoen lang. We zijn geen Nac. Met een fatsoenlijke spits en Toornstra op 10 hadden we meer punten gepakt, daar ben ik heilig van overtuigd, Happel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je elke keer maar weer een Guidetti (zoals die was voor zijn ebola) of Pelle kan weten te strikken, Ritmo.
Ik begon niet over Guidettiquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"Wij zijn geen Celtic" maar dan Kazim wel met Guidetti vergelijken.
Ah, nog een speler die geen vertrouwen krijgt volgens jou. Zullen we volgende week gewoon met 15 basisspelers proberen te starten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.
Overigens raak je de spijker op de kop en dat is wat mij zo frustreert aan Feyenoord.
Heb mogen spelen, gaat ie weg?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:40 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nooit een eerlijke kans gehad, toch Kid?
Maar moet je Bilal dan laten aanmodderen, terwijl het prima loopt met Toornstra op rechts? Dan lijkt het mij handiger om Bilal vertrouwen op te laten doen in Jong Feyenoord en dan weer wat minuten geven in Feyenoord 1, kan die op den duur de vaste rechtsbuiten worden en Toornstra naar de bank (want Immers op 10quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met Bilal, maar vind het zonde dat hij geen vertrouwen krijgt en gewoon mag spelen op rechts en Toornstra gewoon waar hij hoort. Het geen geld is natuurlijk wel een excuus, er was best geld voor een spits.
Overigens raak je de spijker op de kop en dat is wat mij zo frustreert aan Feyenoord.
Hij voldoet toch, stuk of 7 goals stuk of 10 assists. Ik ben niet heel erg ontevreden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien is het ook nogal naïef om te denken dat je een mislukte rechtsbuiten kan halen en dat hij het dan goed doet als eerste spits een seizoen lang. We zijn geen Nac. Met een fatsoenlijke spits en Toornstra op 10 hadden we meer punten gepakt, daar ben ik heilig van overtuigd, Happel.
Nee, hij wordt gewoon nooit meer opgesteld, ook niet bij Jong Feyenoord. Dus heb mogen spelen is correctquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heb mogen spelen, gaat ie weg?Droeftoeter Verhoek
Wie waren de andere 14 die moeten spelen volgens mij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, nog een speler die geen vertrouwen krijgt volgens jou. Zullen we volgende week gewoon met 15 basisspelers proberen te starten?
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven isquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij voldoet toch, stuk of 7 goals stuk of 10 assists. Ik ben niet heel erg ontevreden.
Feyenoord heeft een lijstje gehad van 3,4 spitsen is daar ook vol voor gegaan. Rutten gaf aan dat Zapata zelfs al rond was maar de trainer op het laatste moment die transfer heeft geblokkeerd. Naam van die andere spits ben ik even kwijt, ook een Zuid-Amerikaan geloof ik. Luuk de Jong, Guidetti, allemaal niet haalbaar om uiteenlopende redenen. Dan kom je vanzelf wel een keer in de budgetbak terecht.
Diep triest dat hij zich daarbij neerlegt. Met het vertrek van Schaken zou hij toch weer enigszins zijn kans moeten ruiken, maar hij is gewoon #viesdik en geen professional.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gewoon nooit meer opgesteld, ook niet bij Jong Feyenoord. Dus heb mogen spelen is correct
En in Europa een stuk of 6. Belangrijke man hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven is
Ook nog aantal assists in EL hè. Wellicht geen 10 dus, wel een stuk of 7quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 assists inderdaad. En hij voldoet prima als plek 3/4/5 je streven is
Er zijn heel veel spitsen in de wereld en er worden mensen rijkelijk betaald om naar spitsen te kijken/zoeken en ze komen alleen maar aan met (ex) eredivisie spelers op die Zapata na. Ik vind dus niet dat het prima loopt, we staan al een straatlengte achter en we krijgen nauwelijks kansen voorin. Het is vooral heel veel rond tikken, met een snelle/wendbare rechtsbuiten en een fatsoenlijke 10 heb ik het idee dat er veel meer uit te halen valt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar moet je Bilal dan laten aanmodderen, terwijl het prima loopt met Toornstra op rechts? Dan lijkt het mij handiger om Bilal vertrouwen op te laten doen in Jong Feyenoord en dan weer wat minuten geven in Feyenoord 1, kan die op den duur de vaste rechtsbuiten worden en Toornstra naar de bank (want Immers op 10![]()
). Maar ik zou verder ook weinig spitsen weten die Feyenoord had moeten halen; De Jong was te duur, Necid was ook een gok geweest, Guidetti (om hem toch maar even te noemen) een gok + kon pas allerlaatste moment huur, verder was er volgens mij niet heel veel voor handen (iig niet die ik weet en dus die Feyenoord weet..)
Hij is minimaal 5e keus achter Toornstra, Manu, JPB, Wilkshire, waarschijnlijk komen daarna zooitje jeugdspelers. Niet voor niks dat Feyenoord z'n contract wilde afkopen, alleen vond hij het bod te laagquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Diep triest dat hij zich daarbij neerlegt. Met het vertrek van Schaken zou hij toch weer enigszins zijn kans moeten ruiken, maar hij is gewoon #viesdik en geen professional.
T.o.v. vorig seizoenen is het redelijk gelijk gebleven qua behaalde punten. De 'pech' is echter dat Psv en Ajax veel beter presteren dan afgelopen seizoen en dan kan Feyenoord dus niet mee. Veldspel is stuk verbeterd t.o.v. afgelopen seizoen, maar kan natuurlijk altijd beter. Echter zijn we geen Bayern/Barcelona/Madrid, dus moet je het zo goed mogelijk proberen te doen. Kan beter, maar ik vind het absoluut niet slecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn heel veel spitsen in de wereld en er worden mensen rijkelijk betaald om naar spitsen te kijken/zoeken en ze komen alleen maar aan met (ex) eredivisie spelers op die Zapata na. Ik vind dus niet dat het prima loopt, we staan al een straatlengte achter en we krijgen nauwelijks kansen voorin. Het is vooral heel veel rond tikken, met een snelle/wendbare rechtsbuiten en een fatsoenlijke 10 heb ik het idee dat er veel meer uit te halen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |