Kan mij wel vinden wat je zegt. We gaan het wel zien, maar ik houd mijn hart vast gezien het speelprogramma. Ik ben bang dat we nog wel een plek of 2 zullen zakken en dan is dat toch een teleurstelling na 3 jaar lang goed gepresteerd te hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij is minimaal 5e keus achter Toornstra, Manu, JPB, Wilkshire, waarschijnlijk komen daarna zooitje jeugdspelers. Niet voor niks dat Feyenoord z'n contract wilde afkopen, alleen vond hij het bod te laag
[..]
T.o.v. vorig seizoenen is het redelijk gelijk gebleven qua behaalde punten. De 'pech' is echter dat Psv en Ajax veel beter presteren dan afgelopen seizoen en dan kan Feyenoord dus niet mee. Veldspel is stuk verbeterd t.o.v. afgelopen seizoen, maar kan natuurlijk altijd beter. Echter zijn we geen Bayern/Barcelona/Madrid, dus moet je het zo goed mogelijk proberen te doen. Kan beter, maar ik vind het absoluut niet slecht.
Ben het wel eens dat een 'echte' rechtsbuiten wellicht meer oplevert, maar aangezien die allemaal dramatisch waren, moet je improviseren. Rutten heeft niet voor niks gezegd dat hij liever een klassieke 4-3-3 wil spelen, maar dan moeten wel de juiste spelers in vorm zijn, daar is Feyenoord wel van afhankelijk. Onze selectie is een stuk breder dan afgelopen jaren, maar het is nog steeds niet zo dat we vervangers hebben op elke positie die gelijkwaardig zijn aan de spelers die er al staan, vooral in de aanval is dat niet zo.
Kuyt komt terug, jaar erna Herrmann in de spitsquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Hoop trouwens wel dat Kazim Kazan blijft als ie niet teveel salaris wil. Vind 't een prima gozer eigenlijk, en voetballend voegt ie echt wel wat toe. Wel met een echte concurrent als spits erbij komend seizoen.
Kuyt met Kazim erachter op de bank, lijkt me prima voor komend jaar. Bij uitvallen rechtsbuiten Kuyt naar rechts, Kazim spitsje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kuyt komt terug, jaar erna Herrmann in de spits
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegtquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kuyt met Kazim erachter op de bank, lijkt me prima voor komend jaar. Bij uitvallen rechtsbuiten Kuyt naar rechts, Kazim spitsje.
Die Hermann zou mooi zijn als dat echt wat word.
Gewoon een prestatie contract geven. Kan je je er ook geen buil aan vallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegt
Alleen bij een laag salaris en maximaal 1 jaar is het misschien nog de gok waard. Maar weer een miljoen salaris betalen ongeacht contractsduur is gewoon onverstandig. Kunnen ze dat geld wel beter bestedenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kuyt zou in en in triest zijn. Dan nog liever Kazim die eigenlijk niets toevoegt
Gewoon 400k basissalaris en dan 10k per wedstrijd en 10k per goal. Heeft ie z'n miljoen bij elkaar bij 30 goals in 30 wedstrijdenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen bij een laag salaris en maximaal 1 jaar is het misschien nog de gok waard. Maar weer een miljoen salaris betalen ongeacht contractsduur is gewoon onverstandig. Kunnen ze dat geld wel beter besteden
Toch moet je niet veel meer willen betalen voor een speler zonder restwaarde anders vervallen we weer een beetje in een oud patroonquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon 400k basissalaris en dan 10k per wedstrijd en 10k per goal. Heeft ie z'n miljoen bij elkaar bij 30 goals in 30 wedstrijden
Was het maar zo makkelijk
Dat was altijd zo pijnlijk, dan wissel je Schaken en komt fucking Verhoek. Dat was de reden voor veel tegenstanders om de linksback ook maar te wisselen voor een extra spits....quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verhoek werd er een tijdje standaard ingebracht en dan nu klagen over te weinig kansen eerder teveel.
Prima tekstquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Luni het volgende:
'Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde'
Tonny Vilhena wil zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder voelt geen enkel vertrouwen van Fred Rutten en clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International snapt de onvrede bij het talent wel.
"Toen Vilhena zijn contract verlengde bij Feyenoord, deed hij dat op basis van een toekomstvisie waarin hij een prominente rol zou gaan spelen", legt de journalist uit in het weekblad. "Daarin paste in zijn optiek niet de komst van Karim El Ahmadi en Jens Toornstra en het aanblijven van Jordy Clasie. Vilhena moet volgens trainer Fred Rutten zorgen beter te zijn dan deze onbetwiste basisspelers, maar de jeugdinternational ziet het vooral als een ongelijke strijd die hij niet kan winnen."
Krabbendam zet zelf ook zijn vraagtekens bij het beleid van Feyenoord. "Het is alsof Ajax Rafael van der Vaart terughaalt en tegen Davy Klaassen zegt dat hij de concurrentie maar moet aangaan. Toen Feyenoord voor de belangrijke competitiewedstrijd uit tegen PSV Jens Toornstra moest missen vanwege een hamstringblessure, zag Vilhena zijn kans. Maar zijn trainer gaf op het middenveld de voorkeur aan de 32-jarige rechtsback Luke Wilkshire. Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde."
Als je als voetballer niet meer van Vd Vaart kan winnen, kan je beter maar stoppen met voetbal. Wat is die gozert slecht zegquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:44 schreef Luni het volgende:
'Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde'
Tonny Vilhena wil zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder voelt geen enkel vertrouwen van Fred Rutten en clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International snapt de onvrede bij het talent wel.
"Toen Vilhena zijn contract verlengde bij Feyenoord, deed hij dat op basis van een toekomstvisie waarin hij een prominente rol zou gaan spelen", legt de journalist uit in het weekblad. "Daarin paste in zijn optiek niet de komst van Karim El Ahmadi en Jens Toornstra en het aanblijven van Jordy Clasie. Vilhena moet volgens trainer Fred Rutten zorgen beter te zijn dan deze onbetwiste basisspelers, maar de jeugdinternational ziet het vooral als een ongelijke strijd die hij niet kan winnen."
Krabbendam zet zelf ook zijn vraagtekens bij het beleid van Feyenoord. "Het is alsof Ajax Rafael van der Vaart terughaalt en tegen Davy Klaassen zegt dat hij de concurrentie maar moet aangaan. Toen Feyenoord voor de belangrijke competitiewedstrijd uit tegen PSV Jens Toornstra moest missen vanwege een hamstringblessure, zag Vilhena zijn kans. Maar zijn trainer gaf op het middenveld de voorkeur aan de 32-jarige rechtsback Luke Wilkshire. Voor Vilhena voelde dát als het definitieve einde."
Ik denk van wel, als controleur is hij veel beter als Vilhena. Vilhena gaat z'n gang maar, maar als je niet voor je plek wil knokken ga je het elders ook niet redden! Kan wel begrijpen dat hij teleurgesteld is dat hij tegen PSV niet mocht spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Caland het volgende:
Wat ik al eerder zei ja, de discussie moet eigenlijk gaan of het wel zo handig was om El Ahmadi aan te trekken.
Maar goed dat het besloten is, de harde kern van FC Bunyodkor is op volle sterkte afgereisd naar Dubai.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 07-01-2015 om 15:55:20Feyenoord speelt morgen een besloten oefenduel tegen FC Bunyodkor uit Oezbekistan. Hierdoor komt de eerder geplande training te vervallen. reageer retweet
Een club die in 10 jaar 3x van naam verwisseld (Neftgazmontaj-Quruvchi, PFC Kuruvchi en nu dus deze) moet je zeer serieus nemen. Plus dat ze in hun 10-jarig bestaan 5x kampioen zijn geworden en 5x de beker hebben gewonnen, niet te onderschatten dus!quote:
De meeste media zeiden dat El Ahmadi de Toornstra rol zou invullen en Vilhena weer vertrouwelijk met Clasie zou spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je als voetballer niet meer van Vd Vaart kan winnen, kan je beter maar stoppen met voetbal. Wat is die gozert slecht zegVerder snap ik het van PSV niet zo goed, had Tonny dan op rechtsbuiten gaan voetballen? Dan had ik het nog meer begrepen als deze tekst was geschreven voor Bilal, maar dit is echt een vreemde vergelijking.. Verder blijft het Krabby natuurlijk, dus ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |