Ik kan geen eigen stoel bestellen, terwijl ze die optie wel aangevenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Online kon ik er zo in met SCC barcode.
Iedereen, kaartverkoop is plotseling gestartquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uh, ik dacht dat Feyenoord wat zou communiceren ofzo? Heb ik kennelijk gemist dan..
Welk vak?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan geen eigen stoel bestellen, terwijl ze die optie wel aangeven![]()
Ah, en nu ligt de ticket shop plat
W1quote:
https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=411289quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd staat niet online?
Je staat op W gast, daar hebbie geen eigen stoel hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Bombvis het volgende:
Ik kan geen eigen stoel bestellen, terwijl ze die optie wel aangeven![]()
Ah, en nu ligt de ticket shop plat
Ja duhquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je staat op W gast, daar hebbie geen eigen stoel he
Eigen stoel = eigen vak.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je staat op W gast, daar hebbie geen eigen stoel he
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankje dat je m'n grap even uitlegt
Schat je mij zo laag in dat ik die niet snapte andersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankje dat je m'n grap even uitlegt
De kaartverkoop is vandaag, per ongeluk, al van start gegaan. Hier hebben al een aantal supporters gebruik van gemaakt door kaarten te kopen. Ze zullen het nu al wel geblokkeerd hebben en morgen met de definitieve info komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Neem aan dat scc houders voorrang hebben bij de kaartverkoop, of is dat niet meer zo?
Er hebben dus ook mensen van bijv Vak Y kaarten kunnen kopen voor Vak R, wat normaal volledig vol zit met SK houders (aka 'bestel eigen stoel mensen'). Lekker knus straks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De kaartverkoop is vandaag, per ongeluk, al van start gegaan. Hier hebben al een aantal supporters gebruik van gemaakt door kaarten te kopen. Ze zullen het nu al wel geblokkeerd hebben en morgen met de definitieve info komen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Neem aan dat scc houders voorrang hebben bij de kaartverkoop, of is dat niet meer zo?
Maar op Twitter zie ik al complete prijzenlijsten voorbij komen, mensen die al kaart binnen hebben via Primera (zie https://twitter.com/feyenoordeuropa)quote:Feyenoord - AS Roma (donderdag 26 februari 2015, 21.05 uur)
Woensdag 7 januari 2015 wordt in de loop van de ochtend alle kaartverkoopinformatie voor Feyenoord - AS Roma (donderdag 26 februari 2015 om 21.05 uur) op deze pagina gepubliceerd. Eerder is er nog geen informatie beschikbaar over de kaartverkoop voor deze wedstrijd. Bron
Ik heb gewoon via internet gekocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Maar op Twitter zie ik al complete prijzenlijsten voorbij komen, mensen die al kaart binnen hebben via Primera (zie https://twitter.com/feyenoordeuropa)
En mensen hebben met hun SK meerdere kaarten voor vakkie W kunnen kopen. Gaat weer lekker _o-quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef Grifte het volgende:
Hij geeft constant aan dat ik geen eigen stoel kan terugkopen.
De tering, wat een debielen werken er toch ook bij de club.
[..]
Er hebben dus ook mensen van bijv Vak Y kaarten kunnen kopen voor Vak R, wat normaal volledig vol zit met SK houders (aka 'bestel eigen stoel mensen'). Lekker knus straks.
SK-houders betalen wel minder. Ongeveer 5 euro op Noordzijdequote:
quote:
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberenquote:
Toen dat over Twitter werd gepost ja. Ik dacht 'Heeuj ff proberen dan'. En hats.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberen
Ja, rond 21:45.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toen dat over Twitter werd gepost ja. Ik dacht 'Heeuj ff proberen dan'. En hats.
En nu breekt de pleuris uit
Klinkt cynisch, maar niet zo bedoelt: Fijn voor jullie, iig mensen bij wie het wel luktquote:
Geniaal toch? Zo'n interesse in zo'n wedstrijd. Wie is nou de populairste club van Nederland?!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Muto het volgende:
Gewoon dit volgen en hard lachen. https://twitter.com/FRFC1908
Ze zullen wel weer alles annuleren.
Dit doet me denken aan die SCC prijzen, die per ongeluk online kwamen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Muto het volgende:
Gewoon dit volgen en hard lachen. https://twitter.com/FRFC1908
Ze zullen wel weer alles annuleren.
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:36:16FEYENOORD - AS ROMA UITVERKOCHT! IN EEN RECORDTIJD VAN MIN 10 UUR! reageer retweet
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Gudde heeft even een heel boos telefoontje gepleegd denk ik
Maasgebouw bestormen nu!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Dekatria het volgende:
We schrijven een uur geleden, in het Maasgebouw:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Muto het volgende:
[..]
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.
Krijgt zich weer iets in de maag gesplitst.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Muto het volgende:
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:36:16FEYENOORD - AS ROMA UITVERKOCHT! IN EEN RECORDTIJD VAN MIN 10 UUR! reageer retweet
Is nog helemaal niet bekend, vandaag was het gewoon chaos en alle verkoop was gestart zolang je maar een (S)CC had, of die wel of niet verlopen was maakte ook niet uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef Multiply het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n haast? Je hebt toch 2 weken om je "eigen"stoel terug te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |