Toen dat over Twitter werd gepost ja. Ik dacht 'Heeuj ff proberen dan'. En hats.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberen
Ja, rond 21:45.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nu net? Dan blijf ik het de hele avond/nacht wel proberen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toen dat over Twitter werd gepost ja. Ik dacht 'Heeuj ff proberen dan'. En hats.
En nu breekt de pleuris uit
Klinkt cynisch, maar niet zo bedoelt: Fijn voor jullie, iig mensen bij wie het wel luktquote:
Geniaal toch? Zo'n interesse in zo'n wedstrijd. Wie is nou de populairste club van Nederland?!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Muto het volgende:
Gewoon dit volgen en hard lachen. https://twitter.com/FRFC1908
Ze zullen wel weer alles annuleren.
Dit doet me denken aan die SCC prijzen, die per ongeluk online kwamen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Muto het volgende:
Gewoon dit volgen en hard lachen. https://twitter.com/FRFC1908
Ze zullen wel weer alles annuleren.
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:36:16FEYENOORD - AS ROMA UITVERKOCHT! IN EEN RECORDTIJD VAN MIN 10 UUR! reageer retweet
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Gudde heeft even een heel boos telefoontje gepleegd denk ik
Maasgebouw bestormen nu!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Dekatria het volgende:
We schrijven een uur geleden, in het Maasgebouw:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Muto het volgende:
[..]
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.
Krijgt zich weer iets in de maag gesplitst.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef Muto het volgende:
In Dubai is het een aantal uur later. Dus hij is of aan het slapen of heeft via de contacten van Mulder andere activiteiten gepland staan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:36:16FEYENOORD - AS ROMA UITVERKOCHT! IN EEN RECORDTIJD VAN MIN 10 UUR! reageer retweet
Is nog helemaal niet bekend, vandaag was het gewoon chaos en alle verkoop was gestart zolang je maar een (S)CC had, of die wel of niet verlopen was maakte ook niet uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef Multiply het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n haast? Je hebt toch 2 weken om je "eigen"stoel terug te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |