Ja, maar zijn Duartesque fysiek staat me een beetje tegen. Damn right, Tonny.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Kiid het volgende:
Zou wel een mooie stunt zijn als Vilhena naar Ajax gaat
Groot talent, aardig wat eredivisie-ervaring, het is Ajax.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist omdat het van Geel is hoeft Ajax niet veel te betalen. Vilhena wil weg, geen langdurig contract, geen basisspeler dus op basis waarvan zou Ajax dik moeten betalen?
In een ideale wereld wel, maar helaas zit het niet zo in elkaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Groot talent, aardig wat eredivisie-ervaring, het is Ajax.
Ik verwacht toch niet dat hij voor een Vermeerachtigbedrag zal vertrekkenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
In een ideale wereld wel, maar helaas zit het niet zo in elkaar.
Dat denk ik ook niet, maar voor 3/4 miljoen wel en dat vind ik ook belachelijk laag, maar daar maakt Feyenoord het wel naar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik verwacht toch niet dat hij voor een Vermeerachtigbedrag zal vertrekken
Dan zal Achabar wel definitief de rol van Vilhena overnemen, dit zal dan de laatste kans zijn voor hem om zich te bewijzen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef satecl het volgende:
Ik heb het talent in Vilhena eigenlijk nooit gezien. Ik had altijd wel een zwak voor die jongen. Waarom weet ik niet. Maar wat is nou eigenlijk een goeie eigenschap van hem? Niet aanwezig op het middenveld, geen goed schot, vrije trappen drama, geen sterke kopper, geen grote kerel, geniale steekpasses zijn op 1 hand te tellen. Net als wedstrijden. Jammer, maar hij komt gewoon te kort. Nieuwkoop, Schuurman, Karsdorp, Sleegers zijn de volgende die het mogen laten zien.
Achahbar? Wat heeft hij hiermee te maken? Dat is een spits.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dan zal Achabar wel definitief de rol van Vilhena overnemen, dit zal dan de laatste kans zijn voor hem om zich te bewijzen.
Rutten zei toch dat ie eraan zit te komen, qua speelminuten? ik dacht dat Kazim niet zo vaak gewisseld gaat wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Achahbar? Wat heeft hij hiermee te maken? Dat is een spits.
Ik denk het niet.. In Italië krijgen jonge spelers niet snel een kans. Maar we zullen wel zien.. dat hele Napoli-verhaal zal wel niet doorgaan denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel eens kan meevallen
*kuch* Te Vrede *kuch*quote:Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Jij denkt dat een tweede keus bij ons ook tweede keus gaat worden in Napoli?
Als Vilhena Napoli serieus overweegt is ie oerdom en gaat het sowieso niets worden met zijn carriere.
Kan je het je voorstellen 2e keus bij Cambuur zijn, meer speeltijd willen en dan naar Feyenoord vertrekken![]()
Nja, die wist wel 2e keus te zijn achter Pellè, dat ie nou speelminuten verwacht na acclimatiseren en na vertrek van Pellè zonder een degelijke opvolger gehaald wordt lijkt me niet zo vreemd.quote:
Ik vind dat altijd een eng bericht. Bij Feyenoord betekende dat namelijk altijd: Je krijgt alsnog al je geld, maar je mag nu ook lekker elders gaan ballen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Heeinz het volgende:
Bless vertrekt, contract ontbonden alles
Dat betekent het nog steeds hoor, geen enkele profvoetballer die vrijwillig afstand gaat doen van zijn oude (betere) salaris.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een eng bericht. Bij Feyenoord betekende dat namelijk altijd: Je krijgt alsnog al je geld, maar je mag nu ook lekker elders gaan ballen.
Als je hem toch moet betalen, dan laat je hem toch klusjes opknappen in de Kuip ofzo..quote:Op maandag 5 januari 2015 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betekent het nog steeds hoor, geen enkele profvoetballer die vrijwillig afstand gaat doen van zijn oude (betere) salaris.
De sfeer verzieken en janken.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je hem toch moet betalen, dan laat je hem toch klusjes opknappen in de Kuip ofzo..
Hmm wat wordt Feyenoord hier wijzer van dan? Bij Goossens deden ze het ook al. Kennelijk is geen enkele club bereid er een stuiver voor te betalenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een eng bericht. Bij Feyenoord betekende dat namelijk altijd: Je krijgt alsnog al je geld, maar je mag nu ook lekker elders gaan ballen.
SCH wilde hem huren, neem aan dat ze dan toch iig gedeelte van salaris zouden overnemen. Lijkt mij goedkoper voor Feyenoord, maar zou Schaken wel niet gewild hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm wat wordt Feyenoord hier wijzer van dan? Bij Goossens deden ze het ook al. Kennelijk is geen enkele club bereid er een stuiver voor te betalen
Hij heeft alles uit zijn kwaliteiten geperst en zelfs Oranje gehaald.. vond dat hij wel een goede voorzet in huis had waar Pelle vaak van profiteerde. Zonder Pelle heb je ook weinig meer aan Schaken en zijn spel werd ook ieder jaar minder.. hoop dat hij nog een leuk clubje vindt om wat te cashen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef Slobeend het volgende:
Toch even eenvoor Schaken. Vooral zijn 2e jaar was hij belangrijk.
Stel dat hij bij een nieuwe club 2 ton gaat verdienen dan vult Feyenoord de rest aan, bespaart je toch weer die 2 ton. Gebeurt eigenlijk ook vooral bij spelers die echt een uitzichtloze situatie hebben.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm wat wordt Feyenoord hier wijzer van dan? Bij Goossens deden ze het ook al. Kennelijk is geen enkele club bereid er een stuiver voor te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |