Als Kazim zijn ontwikkeling doorzet het komende halfjaar mag hij van mij wel een contract voor een extra jaar krijgen.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niks, straks verlengen ze hem. Zie die Kazim nu ook wel weer blijven
Van niks naar een beetje, ik weet het niet. Lijkt mij geen jongen voor op de bank en dat is wel waar hij hoort. Nu geniet hij van speeltijd omdat de reserve spits van Excelsior geen potten kan brekenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als Kazim zijn ontwikkeling doorzet het komende halfjaar mag hij van mij wel een contract voor een extra jaar krijgen.
Eerst het komende halfjaar maar eens afwachten.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van niks naar een beetje, ik weet het niet. Lijkt mij geen jongen voor op de bank en dat is wel waar hij hoort. Nu geniet hij van speeltijd omdat de reserve spits van Excelsior geen potten kan breken
Ga ik ook wel vanuit ja, al denk ik dat als ie in 1e instantie voor 2 seizoenen was vastgelegd dat ze die nog wel verlengd hadden voor dit 3e jaarquote:Op maandag 5 januari 2015 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mathijsen sowieso wel exit dit jaar mag ik hopen
Als ie zich wel zou kunnen schikken als bankspeler is het wel een speler die wat kan forceren, een beetje de Bombarda-rolquote:Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van niks naar een beetje, ik weet het niet. Lijkt mij geen jongen voor op de bank en dat is wel waar hij hoort. Nu geniet hij van speeltijd omdat de reserve spits van Excelsior geen potten kan breken
2 opties:quote:Op maandag 5 januari 2015 14:17 schreef Caland het volgende:
Krabby heeft een nieuwtjetwitter:Mkrabby twitterde op maandag 05-01-2015 om 14:15:25Heel #Feyenoord vliegt businessclass, maar dat geldt blijkbaar niet voor Anass Achahbar, hij zit tussen de 'gewone' stoelen reageer retweet
Meer dan een reserve zou hij nooit moeten zijn mits je meer wilt. Als wisselspeler prima, maar of hij zich dan goed gedraagt? Ik weet niet het niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als ie zich wel zou kunnen schikken als bankspeler is het wel een speler die wat kan forceren, een beetje de Bombarda-rol
Edit: al kun je Manu daar beter mee vergelijken en op de bank hebben...
Is toch al een tijdje geleden naar buiten gekomen dat Mathijsen inderdaad niet verlengd zal worden?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ga ik ook wel vanuit ja, al denk ik dat als ie in 1e instantie voor 2 seizoenen was vastgelegd dat ze die nog wel verlengd hadden voor dit 3e jaar
Die gaat lekker TD worden bij Willem II ofzo. Kan hij ook te voet naar z'n sportzaak.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is toch al een tijdje geleden naar buiten gekomen dat Mathijsen inderdaad niet verlengd zal worden?
Klopt, zowel Mulder als Mathijsen zullen niet verlengd wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is toch al een tijdje geleden naar buiten gekomen dat Mathijsen inderdaad niet verlengd zal worden?
Godver, wat sneu.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
@Mkrabby: Heel #Feyenoord vliegt businessclass, maar dat geldt blijkbaar niet voor Anass Achahbar, hij zit tussen de 'gewone' stoelen
Niet dat we hem persé nodig hebben, maar 3 keer raden waar hij heen gaat.quote:Feyenoord lonkt naar Wesley Hoedt
Volgens het Noordhollands Dagblad heeft Feyenoord een oogje op AZ-verdediger Wesley Hoedt, die ook in de belangstelling staat van de twee topclubs van Rome (Lazio en AS) en FC Twente. De 20-jarige verdediger van AZ, die zijn komende zomer aflopende contract in Alkmaar niet wil verlengen, wil zo snel mogelijk weg uit Alkmaar. Hij werd deze dagen op het trainingskamp in Portugal werd ingedeeld bij de reserves. ,,Als de club het zo gaat spelen, wil ik al helemáál meteen weg'', zo hief Hoedt in het Noordholland Dagblad vanmorgen een waarschuwend vingertje.
Dat verwacht ik wel ja, aangezien die geen LCV meer hebben komende zomer (op wellicht jeugd na, dat weet ik niet)quote:
Lekker hypocriet zou dat zijn. Bij Ajax is het beleid precíes hetzelfde als waar hij nu bij AZ op afgeeft...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Niet dat we hem persé nodig hebben, maar 3 keer raden waar hij heen gaat.
Twente natuurlijk! Die geilen op Feyenoord targets of spelers met een Feyenoord verleden.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Kiid het volgende:
Zou wel een mooie stunt zijn als Vilhena naar Ajax gaat
Ja, maar Twente heeft net Ziyech gehaald en die hebben nog wel wat nieuwe cm's, maar Ajax kan nog wel een middenvelder gebruiken + nog revanche voor Vermeer.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Twente natuurlijk! Die geilen op Feyenoord targets of spelers met een Feyenoord verleden.
Van Geel is geen Overmars, dus dan moeten ze wel flink gaan betalenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Kiid het volgende:
Zou wel een mooie stunt zijn als Vilhena naar Ajax gaat
Categorie I, geen geld dusquote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Twente natuurlijk! Die geilen op Feyenoord targets of spelers met een Feyenoord verleden.
Denk wel dat het makkelijker te accepteren is dat je 2e keus bent achter een speler van Napoli (De Guzman/Mertens?) dan achter Immersquote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef Aloulu het volgende:
Vilhena wil weg vanwege te weinig speeltijd en overweegt dan naar Napoli te gaan![]()
Juist omdat het van Geel is hoeft Ajax niet veel te betalen. Vilhena wil weg, geen langdurig contract, geen basisspeler dus op basis waarvan zou Ajax dik moeten betalen?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Geel is geen Overmars, dus dan moeten ze wel flink gaan betalen
[..]
Categorie I, geen geld dus
Jij denkt dat een tweede keus bij ons ook tweede keus gaat worden in Napoli?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef Kiid het volgende:
Denk wel dat het makkelijker te accepteren is dat je 2e keus bent achter een speler van Napoli (De Guzman/Mertens?) dan achter Immers
Ik denk dat het nog wel eens kan meevallenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Jij denkt dat een tweede keus bij ons ook tweede keus gaat worden in Napoli?
Als Vilhena Napoli serieus overweegt is ie oerdom en gaat het sowieso niets worden met zijn carriere.
Kan je het je voorstellen 2e keus bij Cambuur zijn, meer speeltijd willen en dan naar Feyenoord vertrekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |