Hij vindt het wel gezellig in Rotterdam volgens mijquote:Verhoek heeft minder haast. De aanvaller ligt nog anderhalf jaar vast in De Kuip en voelt zich niet geroepen om zelf op te stappen. Verhoek, die via een ruildeal met FC Twente bij Feyenoord terechtkwam, mag weliswaar niet naar Dubai, maar heeft wel de zekerheid dat hij gewoon met het eerste elftal mag meetrainen.
Tja, alsof een andere club dat salaris voor hem gaat ophoesten.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:55 schreef Merkie het volgende:
Hij vindt het wel gezellig in Rotterdam volgens mij.
De nieuwe Erwin Mulder ook zag ik (sorry, te makkelijk op basis van zo'n filmpje)quote:Op maandag 5 januari 2015 08:19 schreef Happel het volgende:
Het AD, ach.
Feyenoord onder 18 is inmiddels bezig met een toernooi, met o.a. Liverpool, ergens in Azië. Highlights van hun eerste pot:
De nieuwe spits dient zich aan.
Scoort wel makkelijk en voor zover te zien in de highlights loopt ie wel goedquote:Op maandag 5 januari 2015 08:19 schreef Happel het volgende:
Het AD, ach.
Feyenoord onder 18 is inmiddels bezig met een toernooi, met o.a. Liverpool, ergens in Azië. Highlights van hun eerste pot:
Die keeper leek nog kleiner dan Lamprou. En stond er niet best bij inderdaad. Al was het prachtig ingeschoten.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De nieuwe Erwin Mulder ook zag ik (sorry, te makkelijk op basis van zo'n filmpje)
Die nummer 7 had ook wel een paar mooie acties.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:19 schreef Happel het volgende:
Het AD, ach.
Hij was altijd een nummer 10, ook in jong Oranje. Dus niet alleen de 'F1'. Het is wel een 10, maar geen centrale middenvelder. Daar moet hij altijd meelopen en mee verdedigen en daar heeft hij niet de vrijheid om de ballen diep te geven want hij moet ze altijd inleveren.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:55 schreef Merkie het volgende:
Vraag me serieus af waarom iedereen Vilhena altijd op 10 wil zien. Kennelijk heeft hij dat in de F1 3x leuk gedaan, maar dat zegt toch niks. Is gewoon geen 10.
Anders nieuws:
[..]
Hij vindt het wel gezellig in Rotterdam volgens mij.
Altijd inleveren? Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij was altijd een nummer 10, ook in jong Oranje. Dus niet alleen de 'F1'. Het is wel een 10, maar geen centrale middenvelder. Daar moet hij altijd meelopen en mee verdedigen en daar heeft hij niet de vrijheid om de ballen diep te geven want hij moet ze altijd inleveren.
CM is niet echt een positie waar je gaat zwerven dus geef je al snel de bal aan de linksbuiten, 10 of spits.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Altijd inleveren? Hoe kom je daar nu bij?
Feyenoord doet veel aan positiewisselingen op het middenveld, dus juist veel kans om je te laten zien. Opduiken voor de keeper, steekpassjes enzovoort. Al houdt dat niet persé in dat hij niet voldoet. Maar hij heeft best de kans iets te laten zien. Maargoed, nu een dipje en straks misschien wel weer beter eruit. Hij is nog maar jong, tijd zat.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
CM is niet echt een positie waar je gaat zwerven dus geef je al snel de bal aan de linksbuiten, 10 of spits.
Dat valt allemaal wel mee. Hij heeft niet zozeer een dipje, maar hij gewoon nooit een eerlijke kans gekregen op zijn positie en is zijn plaats direct kwijt geraakt aan El Ahmadi.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Feyenoord doet veel aan positiewisselingen op het middenveld, dus juist veel kans om je te laten zien. Opduiken voor de keeper, steekpassjes enzovoort. Al houdt dat niet persé in dat hij niet voldoet. Maar hij heeft best de kans iets te laten zien. Maargoed, nu een dipje en straks misschien wel weer beter eruit. Hij is nog maar jong, tijd zat.
En dan beroepen ze zich op voetbalkenners wiens veters ze nog niet mogen strikken, zonder te zeggen wie die voetbalkenners dan wel zijn, en iedereen die een andere mening heeft over Vilhena die heeft er geen verstand van. De discussie over Vilhena is een van de vreemdste van de laatste jaren m.b.t. Feyenoordquote:Op maandag 5 januari 2015 07:55 schreef Merkie het volgende:
Vraag me serieus af waarom iedereen Vilhena altijd op 10 wil zien. Kennelijk heeft hij dat in de F1 3x leuk gedaan, maar dat zegt toch niks. Is gewoon geen 10.
Hij heeft ook niet écht laten zien dat hij in de basis moest staan.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Hij heeft niet zozeer een dipje, maar hij gewoon nooit een eerlijke kans gekregen op zijn positie en is zijn plaats direct kwijt geraakt aan El Ahmadi.
Klinkt een beetje als de Immers discussiequote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En dan beroepen ze zich op voetbalkenners wiens veters ze nog niet mogen strikken, zonder te zeggen wie die voetbalkenners dan wel zijn, en iedereen die een andere mening heeft over Vilhena die heeft er geen verstand van. De discussie over Vilhena is een van de vreemdste van de laatste jaren m.b.t. Feyenoord
Zijn jonge leeftijd en het feit dat hij nooit 'een eerlijke kans' heeft gekregen op 10 wordt steeds weer herhaald door zijn fans. Hij speelt al 3 jaar in Feyenoord 1 en als hij echt zo goed was dan zou hij wel iets meer hebben laten zien. Op basis van wat hij heeft laten zien zou ik niet weten waarom hij op 10 zou moeten staan.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Hij heeft niet zozeer een dipje, maar hij gewoon nooit een eerlijke kans gekregen op zijn positie en is zijn plaats direct kwijt geraakt aan El Ahmadi.
Misschien, misschien niet, maar feit is wel dat Vilhena nooit de kans heeft gekregen om op zijn positie te spelen. In ieder geval niet meer dan 1/2 wedstrijdjes en het maakte nooit uit hoe hij speelde want Immers zou er daarna toch weer instaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet écht laten zien dat hij in de basis moest staan.
Vorig jaar zou hij z'n plek al gaan verliezen aan Vormer, maar die raakte geblesseerd.
Een echt groot talent kan ook in een net iets andere rol uit de voeten.
Heb soms ook het idee dat Vilhena amper opvalt als hij meedoet omdat hij zich een beetje verstopt. Middenvelders als Clasie en El Ahmadi zijn voortdurend aanspeelbaar, eisen de bal op en zijn dwingend aanwezig. Tonny speelt dan wel op een iets andere positie, je ziet hem nooit iets bijzonders doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je op je 20e een stuk of 80 wedstrijden heeft gespeeld en deel heb uitgemaakt van het Feyenoord die de weg weer omhoog vond dan verdien je wel wat meer krediet. En dat je als CM niet opvalt is alleen maar goed aangezien dat betekent dat je je taken goed uitvoert.
Immers laat ook vaak zat zijn man lopen of laat zich als een wijf wegzetten bij corners dus dat zal het niet zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:18 schreef Calciumdude het volgende:
misschien heeft ie dat dan dus niet op trainingen afgedwongen..
vind vilhena een bruikbare speler , maar hij mist gewoon de absolute wil om alles uit zijn spel te halen.
loopt vaak veel te nonchalant op het veld.
en de discussie om Immers.... tja.. dat zal altijd wel blijven...
blijkt nou eenmaal dat trainers liever iemand hebben die meters maakt en af een toe een verdwaalde bal erin kegelt dan iemand die zijn man keer op keer laat lopen (en heel misschien de sterren van de hemel balt op 10 , want dat weten we niet eens van vilhena )
wat dat betreft is Toornstra een vilhena en immers ineen.. immers met techniek en overzicht..
beste aankoop in tijden...
En in niet-balbezit liet hij begin vorig seizoen vaak zijn mannetje lopen, dat hielp ook niet voor zijn krediet. Immers is/was ook wel een beetje een schijnverdediger, maar joeg zijn man wel meer op dan Vilhena. Ik vind overigens dat Vilhena eind vorig seizoen wel beter en beter oppikte.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb soms ook het idee dat Vilhena amper opvalt als hij meedoet omdat hij zich een beetje verstopt. Middenvelders als Clasie en El Ahmadi zijn voortdurend aanspeelbaar, eisen de bal op en zijn dwingend aanwezig. Tonny speelt dan wel op een iets andere positie, je ziet hem nooit iets bijzonders doen.
Wat ben jij een vies vervelend mannetje zeg. valt best meequote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En dan beroepen ze zich op voetbalkenners wiens veters ze nog niet mogen strikken, zonder te zeggen wie die voetbalkenners dan wel zijn, en iedereen die een andere mening heeft over Vilhena die heeft er geen verstand van. De discussie over Vilhena is een van de vreemdste van de laatste jaren m.b.t. Feyenoord
Dat valt reuze mee.. had het misschien iets anders moeten verwoorden. Mijn excusesquote:Op maandag 5 januari 2015 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben jij een vies vervelend mannetje zeg.
geaccepteerd.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.. had het misschien iets anders moeten verwoorden. Mijn excuses
Je kan je afvragen in hoeverre het een eerlijke strijd is, Toornstra speelt ook als rechtsbuiten omdat hij Immers niet uit de basis kan spelen op 10. Is Immers dan beter dan zowel Vilhena en Toornstra?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En in niet-balbezit liet hij begin vorig seizoen vaak zijn mannetje lopen, dat hielp ook niet voor zijn krediet. Immers is/was ook wel een beetje een schijnverdediger, maar joeg zijn man wel meer op dan Vilhena. Ik vind overigens dat Vilhena eind vorig seizoen wel beter en beter oppikte.
Ik denk overigens dat het vooral een beetje media-onrust is, Vilhena wilt volgens mij helemaal niet zo nodig weg
Ik Vilhena wel regelmatig op sublieme passjes betrapt, maar volgens mij waren 99 v/d 100 van die passjes wel op Boetius, die twee voelen/vullen elkaar bijzonder goed aan. Ik zou hem ook wel eens op 10 willen zien, vooral omdat er zoveel mensen overtuigd zijn dat hij het daar zal laten zien, maar dat zal op trainingen ongetwijfeld geprobeerd worden, en als je Immers niet uit de basis kunt spelen, en El Ahmadi en Clasie ook onomstreden zijn, tsja, dan moet je banken...
Ik denk overigens dat een Vilhena op 10 niet helemaal zo goed past met een Kazim ervoor, lijkt me veel geschikter in combinatie met een meer beweeglijke spits die om hem heen dwaalt en zijn momentjes kiest.
Lexie speelt iedereen uit de basisquote:Op maandag 5 januari 2015 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan je afvragen in hoeverre het een eerlijke strijd is, Toornstra speelt ook als rechtsbuiten omdat hij Immers niet uit de basis kan spelen op 10. Is Immers dan beter dan zowel Vilhena en Toornstra?
Super Lexiequote:Op maandag 5 januari 2015 11:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Lexie speelt iedereen uit de basis
Immers > Vilhena, Toornstra , Schaken , Verhoek , Bilal...
Dat hebben we nu dus niet en eigenlijk spelen we een spel die niet past bij de spelers die we hebben. Als je er nog een creatieve 10 achter hebt + een spits die weet hoe hij moet schieten & lopen dan is dit inderdaad een hele goede manier van spelen. Maar met een hit or not miss spits die vaker verkeerd loopt dan goed en een loopwonder op 10 lijkt het ergens gewoon nergens op. Beetje rondspelen, that's it. Helaas krijg je geen titels voor het houden van balbezitquote:Op maandag 5 januari 2015 11:20 schreef Calciumdude het volgende:
los van de hele Immers discussie die toch nooit zal overgaan zolang ie onder contract staat , vond ik het veldspel met Toornstra als valse rechtsbuiten wel gewoon het beste sinds jaren..
waarom zouden ze daaraan gaan sleutelen ?
met de traditionele buitenspelers ben je zo afhankelijk van hun vorm en vooral of ze durven of niet (in geval van schaken) dat je soms gewoon zonder je voorhoede speelde.
met Toornstra als extra man op het middenveld en daardoor een soort mierennest aan lopende spelers ben je veel minder makkelijk te verdedigen.
voeg daar een echte afmaker aan toe en wie weet waar het eindigt
vond vilhena trouwens uitstekend invallen toen el Ahmadi geschorst was dus zou niet weten waarom die twee niet kunnen rouleren
Verdedigend gezien is Immers gewoon belangrijk, aanvallend komt hij tekort, hij is er voor "de balans" om er maar een trainers cliché uit te gooien.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan je afvragen in hoeverre het een eerlijke strijd is, Toornstra speelt ook als rechtsbuiten omdat hij Immers niet uit de basis kan spelen op 10. Is Immers dan beter dan zowel Vilhena en Toornstra?
Financieel gaat hij er in ieder geval op vooruit, want dan verdient hij in 2 jaar tijd net zo veel als hij bij Feyenoord in 5 jaar zou verdienenquote:Op maandag 5 januari 2015 07:45 schreef Muto het volgende:
Vilhena is dan ook totaal geen nummer 10. Maar, dan gaat hij toch weg. Lekker anderhalf jaar banken bij Napoli om uiteindelijk bij Twente te eindigen.
Ik vind dat zo'n cliché, sorry hoor. Hij rent vaak achter de ballen aan die hij zelf heeft verloren en verdedigend vind ik hem ook zeer zwak. Hij heeft al een aantal keer iemand laten lopen die vervolgens kon scoren of liet zich kinderlijk wegzetten bij kopballen. En de balans is helemaal niet nodig als je twee verdedigende centrale middenvelders heb lopen. Dan heb je juist een goede aanvaller nodig voor de 'balans'.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigend gezien is Immers gewoon belangrijk, aanvallend komt hij tekort, hij is er voor "de balans" om er maar een trainers cliché uit te gooien.
Jij bent zeker ook zo'n lul de behanger die hem op een striemend fluitconcert trakteert als hij straks terugkeert in de kuip?quote:Op maandag 5 januari 2015 07:48 schreef Toekito het volgende:
hoe oud is die blaag helemaal?jammer van zn ego.
Toornstra speelt volgens mij voornamelijk als rechtsbuiten omdat Rutten Schaken en Bilal niet goed genoeg vindt.. met Immers heeft het weinig te makenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn balaanname en handelingssnelheid is niet goed genoeg voor een nr. 10 positie.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij was altijd een nummer 10, ook in jong Oranje. Dus niet alleen de 'F1'. Het is wel een 10, maar geen centrale middenvelder. Daar moet hij altijd meelopen en mee verdedigen en daar heeft hij niet de vrijheid om de ballen diep te geven want hij moet ze altijd inleveren.
Deels wel natuurlijk; hij heeft dus liever Immers dan een Bilal of Schaken en dus speelt Toornstra daarquote:Op maandag 5 januari 2015 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toornstra speelt volgens mij voornamelijk als rechtsbuiten omdat Rutten Schaken en Bilal niet goed genoeg vindt.. met Immers heeft het weinig te maken
Het beste elftal bestaat niet altijd uit de beste 11 spelers. Ik denk dat Immers veel werk voor andere opknapt, waardoor andere spelers beter tot hun recht komen. Het gaat erom dat elf spelers het beste elftal vormen en niet dat de beste 11 voetballers in de basis staan.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld natuurlijk dit. Hij vindt zelfs Wilkshire goed genoeg als rechtsbuiten dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toornstra speelt volgens mij voornamelijk als rechtsbuiten omdat Rutten Schaken en Bilal niet goed genoeg vindt.. met Immers heeft het weinig te maken
Wilkshire > Verhoek, Schaken, Bilal, Manu/JPBquote:Op maandag 5 januari 2015 12:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld natuurlijk dit. Hij vindt zelfs Wilkshire goed genoeg als rechtsbuiten dus dat zegt niet zoveel.
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wilkshire > Verhoek, Schaken, Bilal, Manu/JPB
Ergens wel, leuke back-up. Maar daar zal hij niet in geïnteresseerd zijn en z'n mediagedrag is ook wel van een huilend jochie van 4 die z'n zin niet krijgtquote:
Als hij de concurrentiestrijd met Kongolo en van Beek aan wil gaan wel, prima vervanger van Mathijsen.quote:
Mathijsen sowieso wel exit dit jaar mag ik hopenquote:Op maandag 5 januari 2015 13:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als hij de concurrentiestrijd met Kongolo en van Beek aan wil gaan wel, prima vervanger van Mathijsen.
Aflopend contract hé.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mathijsen sowieso wel exit dit jaar mag ik hopen
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 05-01-2015 om 14:15:25Heel #Feyenoord vliegt businessclass, maar dat geldt blijkbaar niet voor Anass Achahbar, hij zit tussen de 'gewone' stoelen reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |