meestal tot het stoptquote:
der zijn der zat die er wel wat aan doen andersquote:
wassup ?quote:
quote:
Jij ook sterktequote:
ow dat, ik wist niks slechtersquote:
Hi Tombequote:
misschien ben je namaak-ziekquote:Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef DaMart het volgende:
Het is 19 graden in huis en ik begin te rillen en krijg koude handen... als ik maar niet echt ziek word.
dat zeg ik niet, maar hijzelf.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef DaMart het volgende:
Het is 19 graden in huis en ik begin te rillen en krijg koude handen... als ik maar niet echt ziek word.
ik noem dat NIET ziekquote:Op maandag 5 januari 2015 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben verkouden, dat noem ik niet echt ziek.
Ik heb dat echt compleet gemistquote:Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven dus plemp het maar gewoon neer. Ik ben verbaasd hoe gezellig iedereen doorpost nadat een medeposter (die een aantal mensen hebben gemeet en volgens mij best leuk in de groep ligt) meldt dat haar vader plotseling overleden is.![]()
Haar vader.
Plotseling overleden.
Natuurlijk heb ik de condoleances hier ook gelezen, maar dat het meteen daarna weer over werk en naamtopics gaat... tja. Natuurlijk komt het voor mij ook dichterbij omdat ik hem kende en misschien raakt het me daardoor meer. Maar niemand die vraagt hoe het met haar (en MPG) gaat.... het voelt niet fijn, net alsof de groep blijkbaar minder betrokken is bij en met elkaar dan ik dacht.
Dawast.
ik leef ook enorm mee met Takkie (en MPG) maar ik denk dat zei er niet bij gebaat is als wij hier het topic continue vol gooien met vragen hoe het gaat.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven dus plemp het maar gewoon neer. Ik ben verbaasd hoe gezellig iedereen doorpost nadat een medeposter (die een aantal mensen hebben gemeet en volgens mij best leuk in de groep ligt) meldt dat haar vader plotseling overleden is.![]()
Haar vader.
Plotseling overleden.
Natuurlijk heb ik de condoleances hier ook gelezen, maar dat het meteen daarna weer over werk en naamtopics gaat... tja. Natuurlijk komt het voor mij ook dichterbij omdat ik hem kende en misschien raakt het me daardoor meer. Maar niemand die vraagt hoe het met haar (en MPG) gaat.... het voelt niet fijn, net alsof de groep blijkbaar minder betrokken is bij en met elkaar dan ik dacht.
Dawast.
Mee eens!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik leef ook enorm mee met Takkie (en MPG) maar ik denk dat zei er niet bij gebaat is als wij hier het topic continue vol gooien met vragen hoe het gaat.
persoonlijk vondt ik het prettig toen mijn schoonouders overleden dat er juist doorgepost werd omdat als ik dan al op FOK zat, mijn aandacht kon verzetten. En als ik aanspraak wilde dan meldde ik dat.
maar iedereen is hierin natuurlijk anders.
Hoop dat T&M beseffen dat we voor ze klaar staan als luisterend "oor" of anderszins waar mogelijk
Vreselijk Takkie, woorden schieten tekortquote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Ik heb blijkbaar iets gemist.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Haar vader.
Plotseling overleden.
Dawast.
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:26 schreef tailfox het volgende:
Gecondoleerd Takaiki &MPG.
Team KSC is er voor jullie.
Mee eens, ook al zit ik hier weinig. Ze neemt nota bene helemaal de moeite t te melden hier!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Haar vader.
Plotseling overleden.
Dawast.
Dan is een tt met alleen al iets van 'we denken aan takke' óók fijn, dan weten ook niet teruglezers dat er iets isquote:Op maandag 5 januari 2015 13:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb dat echt compleet gemist
Ik lees al nauwelijks terug en als ik werk al helemaal niet
ja niet helemaal doordacht door de openaarquote:Op maandag 5 januari 2015 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mee eens, ook al zit ik hier weinig. Ze neemt nota bene helemaal de moeite t te melden hier!
[..]
Dan is een tt met alleen al iets van 'we denken aan takke' óók fijn, dan weten ook niet teruglezers dat er iets is
Ik vindt het prima dus als er een blauwe is die de TT aan wil passen graagquote:Op maandag 5 januari 2015 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mee eens, ook al zit ik hier weinig. Ze neemt nota bene helemaal de moeite t te melden hier!
[..]
Dan is een tt met alleen al iets van 'we denken aan takke' óók fijn, dan weten ook niet teruglezers dat er iets is
bedanktquote:Op maandag 5 januari 2015 13:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja niet helemaal doordacht door de openaar
Iedereen is er anders in.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik leef ook enorm mee met Takkie (en MPG) maar ik denk dat zei er niet bij gebaat is als wij hier het topic continue vol gooien met vragen hoe het gaat.
persoonlijk vondt ik het prettig toen mijn schoonouders overleden dat er juist doorgepost werd omdat als ik dan al op FOK zat, mijn aandacht kon verzetten. En als ik aanspraak wilde dan meldde ik dat.
maar iedereen is hierin natuurlijk anders.
Hoop dat T&M beseffen dat we voor ze klaar staan als luisterend "oor" of anderszins waar mogelijk
Bij dezen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vindt het prima dus als er een blauwe is die de TT aan wil passen graag
ik was zelf ook erg kort ermee, klopt, maar heb helaas ook iets anders aan mijn kopquote:
thxquote:
Had ik wellicht ook zonder nadenken gedaan hoor, geen verwijtquote:
normaal gesproken mis je niks als er een nieuw topic geopend is.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iedereen is er anders in.
Voor de mensen die het gemist hebben: geen verwijt dat je niet terugleest. Zoveel posts waren er echter na haar mededeling niet bijgekomen en het bewijst mijn punt des te meer, dat er dus nauwelijks reactie op kwam, zodat het over het hoofd werd gezien. Voor mijn gevoel dan.
Tussen continue vragen hoe het gaat en (wat hier gebeurde) een sterktewens en verder niks zit echter een heel verschil. Ik zou eerlijk gezegd op basis van de meeste posts na haar mededeling hier niet weten of KSC klaar stond voor me, als ik in zo'n situatie zat.
Nu wel, nu ik het heb aangezwengeld. Maar ik vind het jammer dat dat hetgene was wat nodig was om ieders gedachten hun weg naar de toetsenborden te laten vinden.
no sweat, was ook een beetje met een knipoog bedoeld. maar zelfs die vergat ikquote:Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ik wellicht ook zonder nadenken gedaan hoor, geen verwijt
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
ik was zelf ook erg kort ermee, klopt, maar heb helaas ook iets anders aan mijn kop
Laatste jaren heb ik toch meestal ervaren dat bij slechte tijden ontzettend veel begrip en medeleven aanwezig isquote:Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iedereen is er anders in.
Voor de mensen die het gemist hebben: geen verwijt dat je niet terugleest. Zoveel posts waren er echter na haar mededeling niet bijgekomen en het bewijst mijn punt des te meer, dat er dus nauwelijks reactie op kwam, zodat het over het hoofd werd gezien. Voor mijn gevoel dan.
Tussen continue vragen hoe het gaat en (wat hier gebeurde) een sterktewens en verder niks zit echter een heel verschil. Ik zou eerlijk gezegd op basis van de meeste posts na haar mededeling hier niet weten of KSC klaar stond voor me, als ik in zo'n situatie zat.
Nu wel, nu ik het heb aangezwengeld. Maar ik vind het jammer dat dat hetgene was wat nodig was om ieders gedachten hun weg naar de toetsenborden te laten vinden.
Was geen ruzie hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
normaal gesproken mis je niks als er een nieuw topic geopend is.
Heb het voor Takaiki toch terug gelezen. Maar zullen we niet gaan ruziën?
Joey is net terug en moet aan de Antibiotica en hoestdrank....quote:Op maandag 5 januari 2015 12:35 schreef crv het volgende:
Joey is naar de dierenarts, hij is gisternacht ineens gaan hoesten behoorlijk heftig
je hond neem ik aan?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
Joey is net terug en moet aan de Antibiotica en hoestdrank....
Hij heeft kennelhoest. Waarschijnlijk de lichte variant want hij is inge-ent.
pfff kan er ook nog wel bij
het is een soort verkoudheid die besmettelijk is. Indien niet behandeld kan het overgaan in Longontsteking. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kennelhoestquote:Op maandag 5 januari 2015 14:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
je hond neem ik aan?
Weet niet de erst van kennelhoest .
Maar we zijn er ook voor Joey
kennelhoest, klinkt niet best. Beterschap voor joeyquote:Op maandag 5 januari 2015 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Beestquote:Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gecondoleerd Takke met dit plotselinge verlies. Heel veel sterkte de komende periode. Hopelijk kun je een beetje leunen op de schouder van MPG
Crvmeneerquote:
het is voornamelijk de droge hoest die hem last geeft en ook met name als die zich inspant. daar een van zijn vriendinnen drachtig is, is hij zelf ook enorm actief dus......quote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
CrvmeneerMorgen weer werken
Dus vandaag geniet ik er nog maar van!
![]()
Jij sterkte met Joey. Zo balen altijd als de beestjes ziek zijn. Hopelijk knapt hij snel op
PS: heb je al weer zin ?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
CrvmeneerMorgen weer werken
Dus vandaag geniet ik er nog maar van!
![]()
Jij sterkte met Joey. Zo balen altijd als de beestjes ziek zijn. Hopelijk knapt hij snel op
Misschien voorlopig andere wandelingen met hem maken dan maar? Blijft lastig natuurlijk zeker als je hem niet aanlijnt.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:30 schreef crv het volgende:
[..]
het is voornamelijk de droge hoest die hem last geeft en ook met name als die zich inspant. daar een van zijn vriendinnen drachtig is, is hij zelf ook enorm actief dus......
En ik mag hem dus 's avonds weghouden bij zijn vriendinnen nu
Makkelijker gezegd dan gedaan. meneer is zo sterk als een paardquote:Op maandag 5 januari 2015 14:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien voorlopig andere wandelingen met hem maken dan maar? Blijft lastig natuurlijk zeker als je hem niet aanlijnt.
PS: Nee
dat had onze pup n tijd terug ook.. klonk alsof ze continue stiktequote:Op maandag 5 januari 2015 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Takaiki het volgende:
Dank jullie wel
Ik heb het in eerste instantie niet gezegd om het medeleven, al is dat natuurlijk zeer welkom, ik wilde gewoon laten weten dat ik voorlopig veel afwezig ga zijn...
En misschien zoek ik hier ook weer wat afleiding, ik moet even kijken hoe het voelt
Maar dan weten jullie iig hoe en wat
hij heeft een kuurtje van zijn vriendin (de DE)quote:Op maandag 5 januari 2015 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat had onze pup n tijd terug ook.. klonk alsof ze continue stikte.. heeft zeker twee maanden geduurd voor ze er vanaf was. heeft joey een halsband of een tuigje? n halsband geeft nl erg veel druk op zn keel en dat zorgt dat t langzamer geneest. Hij is trouwens besmettelijk zolang hij nog hoest, dus even oppassen met anderen honden ook
geef m n knuffel van me
Dank jullie wel
Ik heb het in eerste instantie niet gezegd om het medeleven, al is dat natuurlijk zeer welkom, ik wilde gewoon laten weten dat ik voorlopig veel afwezig ga zijn...
En misschien zoek ik hier ook weer wat afleiding, ik moet even kijken hoe het voelt
Dank jullie wel
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Mijn week wordt beter en beter
Mijn moeder is vanmiddag door de huisarts naar de SEH gestuurd met het vermoeden van galblaasontsteking. Blegh. Nu zitten ze te wachten wat de internist zegt.
ook sterkte voor je moederquote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Mijn week wordt beter en beter
Mijn moeder is vanmiddag door de huisarts naar de SEH gestuurd met het vermoeden van galblaasontsteking. Blegh. Nu zitten ze te wachten wat de internist zegt.
Dank jullie wel
Smet van F&Fquote:Op maandag 5 januari 2015 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
ook sterkte voor je moeder![]()
Wordt dit de zonnebloem SC.... who's next ?
Die heb ik al eens gezien jaquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:12 schreef Cat22 het volgende:
En de mamma mag een nachtje blijven.![]()
Morgen kijken hoe het gaat, eventueel operatie. Nu stelt een galblaasoperatie tegenwoordig niet veel voor, maar evengoed blegh.
Wat zal ik het morgen goed doen op mijn eerste werkdag op de nieuwe werkplek.
Morgen kijken hoe het gaat, eventueel operatie. Nu stelt een galblaasoperatie tegenwoordig niet veel voor, maar evengoed blegh.
quote:
* MPG geeft Joey een aai en schenkt een glas wijn in voor crvquote:Op maandag 5 januari 2015 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
thnx ook namens the Joester...eigenlijk zou die een grog moeten hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Joey een aai en schenkt een glas wijn in voor crv
Meh. Kan me nergens op concentreren, eten en koffie smaken me een stuk minder (ben vanmiddag zelfs vergeten mn boterhammen te etenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
thnx ook namens the Joester...eigenlijk zou die een grog moeten hebben![]()
Hoe is het ?
Trustequote:
Het is ook gewoon klote.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh. Kan me nergens op concentreren, eten en koffie smaken me een stuk minder (ben vanmiddag zelfs vergeten mn boterhammen te eten), en kan niet echt mn rust vinden
![]()
.
Ik moet helaas nog te veel doen qua studiequote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon klote.![]()
Er komt zoveel op jullie af nu. Moet je studeren/werken of ben je veel daar?
Geen goede combi nee.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog te veel doen qua studie![]()
. Gaat ook erg goed met mn huidige concentratie
.
He verdoriequote:Op maandag 5 januari 2015 21:12 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef DaMart het volgende:
Tijd om te gaan slapen, maar niet voordat ik wat knuffels de KSC in heb gegooid voor iedereen die er nu wel eentje kan gebruiken.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh. Kan me nergens op concentreren, eten en koffie smaken me een stuk minder (ben vanmiddag zelfs vergeten mn boterhammen te eten), en kan niet echt mn rust vinden
![]()
.
hoi takquote:
quote:
dmquote:
Komt goed.quote:
jij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:25 schreef S15 het volgende:
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar (ja, het mag nog net)
Maak er wat van en hopelijk komen al jullie dromen en wensen uit
Ben ik ook met je eens hoor. Is ook vreemd, maar officieel mag het nog tot vandaag dacht ik. Ik was nog niet eerder online geweest, dus bij dezequote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:34 schreef crv het volgende:
[..]
jij ooken van mij mag het het hele jaar door hoor. waarom zou dat enkel aan het begin mogen
GÉ-ÈFquote:
hondaquote:
kleine meidquote:
Hoi boevinnetjequote:
intervisie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb zometeen intervisie op mn werkoude koeien uitmelken
hier nog niet gehad gelukkig, al die onzin toesprakenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:18 schreef Toekito het volgende:
oh oh gesprekken op hoofdkantoor vandaag over de afdeling waar ik werk. Het was een leuk jaar
Succes!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb zometeen intervisie op mn werkoude koeien uitmelken
hebben we dat eigenlijk niet allemaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees wel mee maar heb weinig te melden altijd
monsieur vinquote:
ik weet nog bij mij ouders/schoonouders. je leeft in een roes. je moet ineens van alles regelen en doen, klaarstaan voor anderen en je leeft in een roes van onvermogen en verbijstering.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees wel mee maar heb weinig te melden altijd
quote:
wat denk jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dus heb je nog steeds geen koffie maar senseoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:11 schreef Toekito het volgende:
Mn vriendin heeft 1 of andere smerige koffieapparaat. Nieuwe senseo (voor die paar bakkies per week) besteld voor dr.
Toek geen koffie 's morgens......ja vast.
ken je mijn salaris.....dan is dat voor die paar bakjes op weekbasis prima.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
Dus heb je nog steeds geen koffie maar senseo![]()
nee, hoef ik niet te weten ook. maar om eerlijk te zijn drink ik nog eerder thee dan senseo...dan maar geen koffie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ken je mijn salaris.....dan is dat voor die paar bakjes op weekbasis prima.
Zo'n fancy ding als Muck heeft komt er ooit wel als we echt samen wonen en ik permanent daar koffie drink.
ik drink nu bij haar ook thee ipv die zooi die ze nu heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
nee, hoef ik niet te weten ook. maar om eerlijk te zijn drink ik nog eerder thee dan senseo...dan maar geen koffie.
Senseo staat bij mij blacklisted net als Heinken en startb
ks
alles mis. je drinkt toch ook niet uit een slootquote:
dicht bij de bron wel hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
alles mis. je drinkt toch ook niet uit een sloot
maar daar zit je nietquote:
dan is de bron een veestal of riooluitlaatquote:
soms vraag ik me af of je een beetje dom bentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
dan is de bron een veestal of riooluitlaat
een beetje maarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of je een beetje dom bent
doe maar wel dan, heb ik tenminste een excuusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent een beetje een beetje dom?
Je bent dus of niet dom of wel.
fixedquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:13 schreef Muck het volgende:
Wat was het hier nog steeds ongelofelijk rustig
ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:13 schreef Muck het volgende:
Wat is het hier nog steeds ongelofelijk rustig
quote:
quote:
quote:Henric Jacobse von Muckenstein oudt zoo hij zeijde ontrent LXXIIII jaeren, inwoonder der prochien van Heynkenssandt in verklaring over de grens tussen Coudorpe en Borssele
Hoe ist nou?quote:
Joey is "zielig"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe ist nou?
En met die ouwe keffert van je?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef Muck het volgende:
Hehehe, net weer een mooi artikel gevonden over mijn voorvader:
[..]
Wat geméénquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef crv het volgende:
[..]
Joey is "zielig"
hij mag niet bij zijn vriendjes en vriendinnetjes in de buurt komen en vanmorgen mocht die ook al niet mee naar franse les..... daar heeft ie een oude dame en een jonge blom als vriendin
We worstelen met de hoestdrank, maar voor de rest gaat het wel
Ik hou van dat soort tekstenquote:
Als je aan het werk bent kun je niet op FOK lezen, dus HOAXquote:
dat is waarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:45 schreef crv het volgende:
[..]
Als je aan het werk bent kun je niet op FOK lezen, dus HOAX
[edit]quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:44 schreef Toekito het volgende:
Ik schijn ergens een stamboom van nu tot 18xx te hebben.....niemand wil hem afmaken
als je nou had geschrevenquote:
dan had het gekundquote:
Die van mij loopt van 1490 tot nu. De dochter van mijn broer is de laatste toevoegingquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:44 schreef Toekito het volgende:
Ik schijn ergens een stamboom van nu tot 18xx te hebben.....niemand wil hem afmaken
misschien toch ff met GF praten die heeft ze misschien nog wel gekentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van mij loopt van 1490 tot nu. De dochter van mijn broer is de laatste toevoeging
In de breedte groeit de stamboom nog wel, want er is nog genoeg te vinden over neven en nichten van mijn grootouders en de generaties daarvoor.
Naar goed katholiek gebruik waren ze met veeeeeul
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
misschien toch ff met GF praten die heeft ze misschien nog wel gekent
dochter van je broer is qua leeftijd niet de jongste toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van mij loopt van 1490 tot nu. De dochter van mijn broer is de laatste toevoeging
In de breedte groeit de stamboom nog wel, want er is nog genoeg te vinden over neven en nichten van mijn grootouders en de generaties daarvoor.
Naar goed katholiek gebruik waren ze met veeeeeul
GF en alleen maar knikkeren met dames.....rightquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heeft geknikkerd met die nonnetjes joh
tja toen heette dat nog "knikkeren" blijkbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
GF en alleen maar knikkeren met dames.....right
Nee, de kinderen van mijn neven en nichten zijn veel jonger. Maar in mijn bloedlijn is zij wel de laatste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
dochter van je broer is qua leeftijd niet de jongste toch?
Ja maar dat er veeeeeeeeul zijn wist ik al
quote:
Ach ze hoort er wel echt bijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, de kinderen van mijn neven en nichten zijn veel jonger. Maar in mijn bloedlijn is zij wel de laatste.
Raar in deze omdat ze geen druppel van mijn genen in zich draagt en niet eens mijn achternaam heeft, maar dat is dan weer een ander verhaal
Het draait allemaal om het kruis?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:00 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Tja er is wel een overeenkomst tussen een klooster en een bordeel
Het is een moppiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ach ze hoort er wel echt bijis ze nog steeds zo lief als toen??
Ik mag van die oudste (12 inmiddels) niet meer mee naar de dierentuin. Want ik ben oud en stom en blablablaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het draait allemaal om het kruis?
[..]
Het is een moppie
Maar wel ontzettend aan het puberen inmiddels, dus soms zou je haar achter het behang willen plakken
nog een overeenkomst iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het draait allemaal om het kruis?
[..]
Het is een moppie
Maar wel ontzettend aan het puberen inmiddels, dus soms zou je haar achter het behang willen plakken
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:01 schreef Muck het volgende:
Voor de liefhebbers:
De stamhoeve von Muckenstein. Dit was de boerderij van mijn voorvader (13 generaties terug) en werd doorgegeven van vader op zoon tot 1690
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Voorouders van PaMuckie neem ik aan, gezien het "Von Muckenstein"? Waar stond (of staat?) die?
Boh! Daar kun je dus nog eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Hij staat (!) in Zeeland. In Heinkenszand om precies te zijn.
Zo ziet het er nu uit:
[ afbeelding ]
Dat zou ik graag eens doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Boh! Daar kun je dus nog eens gaan kijken.
Dan wordt het tijd dat ze ons op boterbabbelaars trakteertquote:
Nouuuuu, al even niet meer hoorquote:
Tast toequote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ze ons op boterbabbelaars trakteert.
sowieso beetje karig laatste tijd qua voedsel vanuit Muck voor onsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ze ons op boterbabbelaars trakteert.
Yup, vrijdag mag ik tekenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Sol, beetje trage vraag, maar had je nou n huis gekocht?
oh ik dacht dat ik alweer maanden achter liep,maar valt mee dusquote:
Ben er al wel maanden mee bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ik alweer maanden achter liep,maar valt mee dus
Wat fijn johmoet je veel klussen ecr?
quote:
jij mag dat, meneer Koen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Wilde bijna gaan reageren op een discussie van vanmiddag
Gaaf!quote:
Gefeliciteerdquote:
Hoe gaat het met je moeder ?quote:
quote:
en wat weerhielde je ervan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Wilde bijna gaan reageren op een discussie van vanmiddag
Gaat beter.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Hoe gaat het met je moeder ?
das relatief fijn nieuwsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat beter.ze kan weer redelijk eten en heeft weer praatjes.
Moet nog een nacht blijven en morgen wordt gekeken of ze naar huis mag. Dat verwacht ik wel. En dan moet ze ergens volgende week waarschijnlijk terugkomen voor een galblaasverwijdering, tenzij de bloeduitslagen toch opeens op een andere oorzaak gaan wijzen.
Ja, dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das relatief fijn nieuwshopen dat ze er na de ingreep weer snel bovenop is.
Hopelijk knapt ze snel weer op na de operatiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet nog een nacht blijven en morgen wordt gekeken of ze naar huis mag. Dat verwacht ik wel. En dan moet ze ergens volgende week waarschijnlijk terugkomen voor een galblaasverwijdering, tenzij de bloeduitslagen toch opeens op een andere oorzaak gaan wijzen.
is dat een lastige OP?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Voor het eerst in ongeveer een week weer eens een hele nacht doorgeslapen, zonder telkens wakker te worden vanwege keelpijn of omdat ik moest hoesten.
quote:
quote:
druktemakert hoe is het met je kennelkeffert?quote:
Nee, een kijkoperatie met dagopname.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:24 schreef crv het volgende:
[..]
is dat een lastige OP?
Sterkte dermee iig
Doorslapen is lekkerrrrquote:Op woensdag 7 januari 2015 06:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Voor het eerst in ongeveer een week weer eens een hele nacht doorgeslapen, zonder telkens wakker te worden vanwege keelpijn of omdat ik moest hoesten.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doorslapen is lekkerrrr![]()
Ik was vanmorgen al om 7 uur wakker
Morgen nog dagje werken en dan relatief rustig weekend, behalve de crematie
was slappe koffie gisteren zo te zienquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 06-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 37 crv
02 21 Toekito
03 14 Muck
04 10 goldfinger1963
05 07 gianni61
06 06 MPG
07 05 littledrummergirl
08 04 Takaiki
08 04 Cat22
08 04 Koen66
11 03 tailfox
11 03 Solique
13 02 S15
13 02 Nikkie_86
13 02 Memento-Mori
13 02 roos85
17 01 DaMart
17 01 Miniem
17 01 essnhills
17 01 indaha
17 01 Bos81
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
druktemakert ? Ik ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
druktemakert hoe is het met je kennelkeffert?
werd senseo geschonken dus logischquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was slappe koffie gisteren zo te zien
quote:
Mannenquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:21 schreef crv het volgende:
[..]
druktemakert ? Ik ?![]()
Zkh gaat wat beter langzaam, het helpt echter niet dat zijn vriendin aan het eind van de straat loops is. Meneer is dus in verregaande staat van opwinding, terwijl die juist wat rust moet nemen
quote:
Tis de natuur, kunnen wij niks aan doen.quote:
quote:
Vrouwenquote:
yeah rightquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
crv spamn want hij mist koen en tail.
ik spem niet, ik reageer op jullie berichten. Dat staat niet gelijk aan spemmenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga je zeggen dat je niet spamnt :p
Je kan bij mij anders de tuin wel doen als je om werk verlegen zitquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:10 schreef Muck het volgende:
Zo, weer vijf vacatures de deur uit.
Ik geloof dat ik er wel weer aan toe ben om aan de slag te gaan
Hmm, jammer zeg, nét buiten mijn maximale reistijdquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan bij mij anders de tuin wel doen als je om werk verlegen zit
quote:
dan moet ik zelf de schep maar ter hand nemenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, jammer zeg, nét buiten mijn maximale reistijd
als hij nou reiskostenvergoeding, kost en inwoning verzorgt, kun je er een soort vakantie van maken. De regio waar hij zit is best mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, jammer zeg, nét buiten mijn maximale reistijd
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef crv het volgende:
[..]
dan moet ik zelf de schep maar ter hand nemen
Ik vind het niet eens zo'n gek ideequote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
als hij nou reiskostenvergoeding, kost en inwoning verzorgt, kun je er een soort vakantie van maken. De regio waar hij zit is best mooi.
nu mevr crv nog overtuigenquote:
slecht plan eigenlijk, ze komt waarschijnlijk de kelder niet uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
als hij nou reiskostenvergoeding, kost en inwoning verzorgt, kun je er een soort vakantie van maken. De regio waar hij zit is best mooi.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
slecht plan eigenlijk, ze komt waarschijnlijk de kelder niet uit
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef Muck het volgende:
Manmanman, ik ben al dagen misselijk
Ik begin nu wel een beetje zat te worden
quote:
Dus wel de wijnkelderquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Dus wel de wijnkelder
nee, sterkte![]()
yepquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef Muck het volgende:
Ik begin het nu wel een beetje zat te worden
ben je al zo deraan gewend dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik zat ben (tegenwoordig heel zeldzaam overigens), ben ik gelukkig nooit misselijk
Thanks
ik heb (nog) geen schuurquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef Muck het volgende:
Even iets van hele andere aard:
Mijn vogels hebben weer eieren gelegd
Vier stuks dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik heb wel een paar Schuurmachines.quote:
nou, voor deze keer danquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb wel een paar Schuurmachines.
telt dat ook ?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef crv het volgende:
[..]ommeletje voor lunsj
Ik ga het restant van gisteren opwarmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(drie-kleuren pasta in bolognese saus![]()
)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Misschien kun je dan een paar schuren schurenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
telt dat ook ?
ik vindt opgewarmde past lekkerder dan versequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga het restant van gisteren opwarmen
(drie-kleuren pasta in bolognese saus![]()
)
* neemt dankbaar de koffie aanquote:
moet je wel eerst een paar schuren hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kun je dan een paar schuren schuren
Ik meestal nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:15 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt opgewarmde past lekkerder dan verse
Gewoon de schuren van de buren schurenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
moet je wel eerst een paar schuren hebben
die zijn van steen/betonquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de schuren van de buren schuren
Was dat maar waarquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef crv het volgende:
[..]ommeletje voor lunsj
Piepklein omeletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er eentje, dat vind ik al heel wat voor mijn doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
telt dat ook ?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
is mamamuck al sokjes aan het breienquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef Muck het volgende:
Ik begin het nu wel een beetje zat te worden
hondaquote:
Nee,quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
is mamamuck al sokjes aan het breien
Stuur eens een PM'etje met meer info als je wilt?quote:Muck ik zoek nog collega's door hele land heen.....
die kunnen ook geschuurd wordenquote:
Go your gangquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die kunnen ook geschuurd worden
Tof toch dat ze het breivirus ook heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee,
Ik heb mamamuck trouwens wel aangestoken! Ze vond mijn breiwerken zo leuk, dat ze een hoofdband voor zichzelf heeft gebreid
[..]
Stuur eens een PM'etje met meer info als je wilt?
wat ? breien ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tof toch dat ze het breivirus ook heeft.
Zal ik doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |