Nederlandse identiteitskaartquote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:00 schreef crv het volgende:
[..]
wat bedoel je met europees ID?
want het Nederlandse Identiteitsbewijs is geen reisdocument meer !!!
Ach gossie, krijg je geen slaaj?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:24 schreef Toekito het volgende:
KLB / Vriendin wil geen McDonalds halen voor me
ijsland, italie, Zweden, ik zou het wel wetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlandse identiteitskaart
Met de Nederlandse identiteitskaart kunt u naar de volgende landen reizen:
Andorra
België
Bosnië
Bulgarije
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Groot-Brittannië en Noord Ierland
Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Macedonië
Malta
Monaco
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal (inclusief Madeira en de Azoren)
Roemenië
San Marino
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje (inclusief de Canarische Eilanden)
Tsjechië
Turkije
Zweden en
Zwitserland.
http://www.rijksoverheid.(...)-fn9GsSh_xoCrJvw_wcB
In Zweden kan hij heel veel familie opzoekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ijsland, italie, Zweden, ik zou het wel weten
En in Bosnie niequote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Zweden kan hij heel veel familie opzoeken.
In IJsland wat minder, maar toch is dat een prachtig land.
hier deel 2quote:
Dinoquote:
doordenkertjequote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En in Amerika ligt nog honderdduizend Euro van je: in Boston.
[..]
[..]
er ligt dus 2 ton binnen je bereikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan ga ik liever naar Boston UK. Is iets dichterbij
Joekskapelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Zaat hermenieke trekt mijn huis voorbij
Te vroeg
*zich aan kerstboom vastklampt en carols harder zet*
quote:
Die rampen gebeuren nu niet meer, daar hebben ze van geleerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat was een goed idee... een Air Crash Investigation-marathon kijken met een lange vlucht in het vooruitzicht over een paar maanden.
Ja, weet ik hoor... maar toch, het zet je aan het denkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die rampen gebeuren nu niet meer, daar hebben ze van geleerd.![]()
Ik zit vanaf een uur of twee in een SBS Disney film marathon
wij zijn na tagled afgehaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die rampen gebeuren nu niet meer, daar hebben ze van geleerd.![]()
Ik zit vanaf een uur of twee in een SBS Disney film marathon
Ik wilde Oz: the great and powerful zien. Dus 'even' de zender opgezet om die in te stellen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij zijn na tagled afgehaakt
Bedenk mezelf hierbij dat ik nooit oom genoemd kan worden. Jammer welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht 2 seconden lang dat ik weer tante werd
Tot ik zag dat de mail die het blijde nieuws aankondigde afkomstig was van mijn neef. Die precies dezelfde naam heeft als mijn broer.
Gewoon met een vrouw trouwen die nichtjes of neefjes heeft, dan word je vanzelf oom Miniemquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bedenk mezelf hierbij dat ik nooit oom genoemd kan worden. Jammer wel
ik ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou ook meer iemand die tante genoemd zou kunnen wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook nietzit er niet mee
Je lijkt mijn broer welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Mijn oudste neefje begint het concept inmiddels wel door te krijgen. Want de kinders willen graag neefjes en nichtjes om mee te spelen. Nu is de hoop van 'tante Cat gaat kinderen krijgen' langzaam aan het verschuiven naar 'tante Cat vindt een vriend die al kinderen heeft'.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou ook meer iemand die tante genoemd zou kunnen worden.
Oh wacht een vrouw vinden met een broer of zus die kinderen heeft is de oplossing. Zover dacht ik niet naquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je lijkt mijn broer welEn die heeft het nog lastiger.
Die zou eerst moeten scheiden en dan een nieuwe vrouw zoeken met een broer/zus met kinderen.
Zhe pressure Bos, zhe pressure....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat de zus van mijn schoonzus 2 kinderen heeft
Hatseequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh wacht een vrouw vinden met een broer of zus die kinderen heeft is de oplossing. Zover dacht ik niet na
Het is ook geen verplichting.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben benieuwd of er ooit neefjes of nichtjes komen voor mij of mn zuswe staan allebei nog niet zo te springen om kinderen
toen ikafgelopenzomer mijn paspoort en ID moest vernieuwen is mij verteld dat de ID bewijzen geen reisdocument meer zijn omdat je vingerafdrukken er niet op opgeslagen wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlandse identiteitskaart
Met de Nederlandse identiteitskaart kunt u naar de volgende landen reizen:
Andorra
België
Bosnië
Bulgarije
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Groot-Brittannië en Noord Ierland
Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Macedonië
Malta
Monaco
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal (inclusief Madeira en de Azoren)
Roemenië
San Marino
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje (inclusief de Canarische Eilanden)
Tsjechië
Turkije
Zweden en
Zwitserland.
http://www.rijksoverheid.(...)-fn9GsSh_xoCrJvw_wcB
Zo kom ik aan mijn nichtjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Mijn oudste neefje begint het concept inmiddels wel door te krijgen. Want de kinders willen graag neefjes en nichtjes om mee te spelen. Nu is de hoop van 'tante Cat gaat kinderen krijgen' langzaam aan het verschuiven naar 'tante Cat vindt een vriend die al kinderen heeft'.
gelukkig niet zegquote:
Oja dat is wel weer zo. Maar dat geldt alleen voor nieuwe documenten. Die van mij is nog van voor de wijziging en daar is mijn vingerafdruk wel in opgeslagenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
toen ikafgelopenzomer mijn paspoort en ID moest vernieuwen is mij verteld dat de ID bewijzen geen reisdocument meer zijn omdat je vingerafdrukken er niet op opgeslagen worden
Ik papegaai de ambasademedewerker na
Trustenquote:Op zondag 4 januari 2015 00:17 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Om 11.45 start ik met een nieuwjaarsloopje over 14 km![]()
GFquote:Op zondag 4 januari 2015 05:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 15 goldfinger1963
01 15 Cat22
03 10 littledrummergirl
04 09 Koen66
04 09 DaMart
06 06 crv
06 06 Toekito
06 06 Bos81
09 04 MPG
10 03 Miniem
11 02 Muck
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Kein kinderquote:Op zondag 4 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
die K van KSC sta voor koffie niet voor kinderen
Ik ook niet...al begon dr iemand vanmorgen overquote:
Een beetje wel ja, ik draag namelijk ook regelmatig spijkerbroeken naar mijn werk... daar is toch niks mis mee?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
GC / Waarom onze treurige generatie maar niet volwassen wordt
Zat dit te lezen..best n beetje herkenbaar wel![]()
De laatste dagen zeker... ben ik een keer 5 dagen vrij, vindt dat stomme verkoudheidsvirus dat half Nederland in zijn greep heeft, mij ook nog evenquote:
mw Toek heeft geen koffieapparaat dus ik heb megaveel thee op sinds de 31ste.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste dagen zeker... ben ik een keer 5 dagen vrij, vindt dat stomme verkoudheidsvirus dat half Nederland in zijn greep heeft, mij ook nog even.
Zelfs ik heb een koffiezetapparaatquote:Op zondag 4 januari 2015 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
mw Toek heeft geen koffieapparaat dus ik heb megaveel thee op sinds de 31ste.
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon komquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, ik draag namelijk ook regelmatig spijkerbroeken naar mijn werk... daar is toch niks mis mee?.
zij binnenkort ook. Weet ze alleen nog niet.quote:
dus datquote:Op zondag 4 januari 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon kom
Met mijn werk zou je eerder iemand verwachten die strak in pak op kantoor verschijnt, maar ik vind spijkerbroek en trui of polo veel lekkerder zitten. Sowieso weiger ik stropdassen te dragenquote:Op zondag 4 januari 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon kom
ligt aan de sector denk ikquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, ik draag namelijk ook regelmatig spijkerbroeken naar mijn werk... daar is toch niks mis mee?.
ik alleen tussen 00:00 en 7:00quote:
als mn baas me thuis laat werken zou ik dat ook kunnen. Maar helaas mag ik niet thuiswerken.quote:
Ik heb een bed op kantoorquote:
ik heb een thuiswerkplek maar gebruik m zeldenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een bed op kantoor(en ik werk nooit thuis
)
Weekend deel2 is begonnen
ik ga die dingen echt zooooo bij je thuis laten bezorgen nu hequote:Op zondag 4 januari 2015 14:34 schreef Toekito het volgende:
challenge: 1 Jaar kapsalon vrij voor Toek
* Toekito ontvriend LDGquote:Op zondag 4 januari 2015 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga die dingen echt zooooo bij je thuis laten bezorgen nu he
dat zou je noooooit doenquote:
cheers !quote:Op zondag 4 januari 2015 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat waren 14 lekkere kilometers. Nu bier![]()
Dat wel, maar 1 tel later krijg je al weer een vriendschapsverzoekquote:
logischquote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar 1 tel later krijg je al weer een vriendschapsverzoek
Ga narcissen plukkenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
logischik zou ook niet zonder mezelf willen
ik kijk liever naar mn eigen spiegelbeeld in een plasje waterquote:
tijdens het plukken van narcissenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk liever naar mn eigen spiegelbeeld in een plasje water
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk liever naar mn eigen spiegelbeeld in een plasje water
dr kwamen heul geen blommen bij kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tijdens het plukken van narcissen
ik probeer jullie iets te leren over mythologiequote:Op zondag 4 januari 2015 15:03 schreef Toekito het volgende:
[..]word je nooit moe van jezelf?
ik wel van mezelf af en toe
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik probeer jullie iets te leren over mythologieontdankbare krengen haha
jij bent toch een jonge blomquote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dr kwamen heul geen blommen bij kijken![]()
Het is zondag, geen lesdagquote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik probeer jullie iets te leren over mythologieontdankbare krengen haha
hetzelfde als bij jou denk ikquote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe ist met je hardloop aspiraties trouwens?
weinig zon andersquote:
Straaaaalend weer hierquote:
die zijn zooo 2013quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe ist met je hardloop aspiraties trouwens?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]teiltje graag
Jij bent een blom die niet van natte voetjes houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]teiltje graag
ik ben ook gewoon liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
hoe gaat dat ook weer met die ruwe bolsters enzoquote:
toevallig appte mn beste vriendin net weer of ik nou eens met haar wilde lopenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toevallig appte mn beste vriendin net weer of ik nou eens met haar wilde lopenmensen met goeie voornemens
Ben blij met fouten, want dat zijn leermomentenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]het is leuk als je iets niet kunt, want dan kun je iets nieuws leren
hangt hier op de motivational poster op kantoor
ken ik nietquote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe gaat dat ook weer met die ruwe bolsters enzo
geen leren broek aan?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben blij met fouten, want dat zijn leermomenten![]()
Ik heb vandaag geen zin in leer![]()
Ik doe er niet aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toevallig appte mn beste vriendin net weer of ik nou eens met haar wilde lopenmensen met goeie voornemens
Ongelooid vel en een joggingbroekquote:
uuuurrrghh ik heb zon collega gehad die dat altijd kraaide "noujaaaa een leermomentje!!"quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben blij met fouten, want dat zijn leermomenten![]()
Ik heb vandaag geen zin in leer![]()
werkte je met JJDJ?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uuuurrrghh ik heb zon collega gehad die dat altijd kraaide "noujaaaa een leermomentje!!"![]()
![]()
boooh joggingbroekquote:
thank god noquote:
quote:
Ik heb nu een paar fluwelen broeken gekocht. Zonder jasje, want dan was het écht huispak geweest.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
boooh joggingbroekik heb een hele sterkte interne tokkie in me
zodra ik thuis kom wil ik een joggingbroek aan, op mn superzachte supermanbroek
huispakken zijn idd duidelijk een brug te ver ( meej pailletjes, en glitterkes en een worstenbrooike in de hand)quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar fluwelen broeken gekocht. Zonder jasje, want dan was het écht huispak geweest.(en
)
ik loop ook in een joggingbroek met een shirtje als ik thuis benquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
boooh joggingbroekik heb een hele sterkte interne tokkie in me
zodra ik thuis kom wil ik een joggingbroek aan, op mn superzachte supermanbroek
Roykeeeequote:Op zondag 4 januari 2015 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huispakken zijn idd duidelijk een brug te ver ( meej pailletjes, en glitterkes en een worstenbrooike in de hand)
ik ga altijd ghetto met slobberbroek en hoodie trui
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huispakken zijn idd duidelijk een brug te ver ( meej pailletjes, en glitterkes en een worstenbrooike in de hand)
ik ga altijd ghetto met slobberbroek en hoodie trui
Als man zijnde kan dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je laat je haar weer groeien?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:34 schreef Toekito het volgende:
challenge: 1 Jaar kapsalon vrij voor Toek
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als man zijnde kan dat.
Maisjes zitten knus ingepakt in de onesie maar gaan bijna dood van de kou als ze naar het toilet moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft een onesie een gulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
mijn hoofd doet er het gangnamstyle deuntje bijquote:
In ieder geval een rits aan de voorkant, de schouders hoeven niet blootquote:Op zondag 4 januari 2015 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft een onesie een gulp?
Daar doe je het voorquote:Op zondag 4 januari 2015 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Net als vorig jaar kregen we na de finish een handdoek vanuit de organisatie. Hij zit nu in de was, maar hij is dit jaar knalroze. Er waren ook groene, maar die had ik vorig jaar al, dus wilde ik gewoon op voorhand al een roze. Gelukkig kreeg ik gewoon al een roze handdoek in mijn hand gedrukt
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn hoofd doet er het gangnamstyle deuntje bij
uhmm damn helemaal vergeten.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:52 schreef DaMart het volgende:
Toek, doe je ook nog mee met die monologenwedstrijd waarvan in je de link had gestuurd?
Je hebt nog even hoorquote:
de meeste mensen met tourette schelden nietquote:Op zondag 4 januari 2015 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt nog even hoor.
Ik heb nu een eerste versie klaar. Had me wel leuk geleken als ik vanuit iemand met Tourette had mogen schrijven, dan was ik even losgegaan met scheldwoorden.
Ik moet bij Tourette altijd denken aan een versje van Bupatihquote:Op zondag 4 januari 2015 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meeste mensen met tourette schelden nietde meeste doen andere tics of dwanghandelingen /lesopzondag
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
JEZUS CHRISTUS MINARET
Oh, ga toch met me naar bed
TYFUS TERING TAKKEZOOI
Mijn God, wat ben je mooi
HOERENTENT EN JE MOEDER ZUIGT
Ben je al van mijn liefde overtuigd?
LELIJKE, DIKKE NEUKKAMPIOEN
Ik kan er toch ook niks aan doen...
VIEZE, VUILE, GREPPELSLET
dat ik lijd aan Gilles de la Tourette?
Op de middelbare zat bij Engels achter mij ook iemand met Tourette. Die had als tic met zijn pen tegen de verwarming aan te tikken...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meeste mensen met tourette schelden nietde meeste doen andere tics of dwanghandelingen /lesopzondag
Nou wat een leuk versje. Bijna net zo erg en humorloos als de weerman van Bart de Graaffquote:Op zondag 4 januari 2015 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet bij Tourette altijd denken aan een versje van Bupatih.
[..]
Ach, ik vond hem wel creatief.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wat een leuk versje. Bijna net zo erg en humorloos als de weerman van Bart de Graaff
ik vind ze beide leuk, sorry.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wat een leuk versje. Bijna net zo erg en humorloos als de weerman van Bart de Graaff
Ik had een buurjongen met Tourette, die altijd met zijn hoofd schudde. Op zich niet erg, maar ik werd er tureluurs van alsook met hem praattequote:Op zondag 4 januari 2015 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik had een jongen in de klas die steeds dwangmatig met zn ogen dichtkneep, ook zoiets, lastig pratenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had een buurjongen met Tourette, die altijd met zijn hoofd schudde. Op zich niet erg, maar ik werd er tureluurs van alsook met hem praatte
Ik heb niet eens kerstvakantie gehadquote:Op zondag 4 januari 2015 18:18 schreef Muck het volgende:
De kerstvakantie is echt wel voorbij nu. Ik ben huiswerk aan het maken voor therapie, afspraken aan het plannen voor komende week en allerlei klusjes voor aan het bereiden
tomboquote:
Hello helloquote:
daar werkt hij voorquote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh zeg Toek werk jij voor die ene telecom etc. aanbieder met als voornaamste kleur groen?
rustigquote:Op zondag 4 januari 2015 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hello hello
hoe is het hier?
Goede voornemens iemand? ik ga (weer) afvallen en (wederom weer) bloed doneren heb ik me voorgenomen
Maar ik ben errrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 4 januari 2015 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Niks op tv en rothumeur. Geen goede combo.
Netflixquote:Op zondag 4 januari 2015 20:56 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Ik kijk csiquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Uit pure wanhoop staat nu BZV op. MetYvon
Niet humeurbevorderend.
O huuuu!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Ja joy
Vooral als je na je eerste belletje nog verder van huis bent dan ervoor
In de zin van "diëten begint altijd op maandag" ben ik de kast in gedoken en heb kerstkransjes gevonden
Maar wel 'carobe kerstkransjes' kom ik net achter... best eh... anders
Ja gadverdegadver iddquote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O huuuu!![]()
Hoe kom je daar nu weer aan?
Ik heb een beker Eckte choc met Eckte (spuitbus) slag. En een tic. Dat mocht vanavond.
/zet een prrrrrr-ende Puma bij Cat op schootquote:Op zondag 4 januari 2015 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Is niet voor op fok en komt wel weer goed.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Maar cat wat is er verder?wil je er over praten/dmmen?
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
/zet een prrrrrr-ende Puma bij Cat op schoot
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Yoko hing net in mijn hand. Ze kon de liefde niet waarderen.![]()
![]()
De Puma lag van de week op m'n voet, dus na een half uur had ik het wel gezien en wilde ik toch graag m'n voet terug zeg maar. Dus ik bewoog m'n voet terwijl ze er nog op lag. Van schrik blies ze naar me!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Yoko hing net in mijn hand. Ze kon de liefde niet waarderen.![]()
![]()
Geldt dat ook voor liefdesnagels?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liefdesbeetjes zeg ik dan![]()
Zei mn moeder altijd als mn pitbullkonijn weer eens mn halve vinger afgescheurd had
Laatst heeft Sjefke nl gebeten
Oeh! Chanant (Ja! Chanant!) veur De Puma!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De Puma lag van de week op m'n voet, dus na een half uur had ik het wel gezien en wilde ik toch graag m'n voet terug zeg maar. Dus ik bewoog m'n voet terwijl ze er nog op lag. Van schrik blies ze naar me!Daar schrok ze zelf zo van dat ze niet wist hoe snel ze met keidikke pluimstaart weg moest rennen
![]()
![]()
Lekker kankeren op de rest van de wereldquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Uit pure wanhoop staat nu BZV op. MetYvon
Niet humeurbevorderend.
Nee, ik kanker dan alleen opquote:Op zondag 4 januari 2015 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker kankeren op de rest van de wereld![]()
![]()
Sjefke? Zo te lezen niet zo liev als de Sjefke van mijn vader...quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liefdesbeetjes zeg ik dan![]()
Zei mn moeder altijd als mn pitbullkonijn weer eens mn halve vinger afgescheurd had
Laatst heeft Sjefke nl gebeten
Tombo's Sjefke is een mopje!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjefke? Zo te lezen niet zo liev als de Sjefke van mijn vader...
Mja hij was wat gehavend aan zn kopje en toen iemand m aaide kwam ze (denken we) wellicht op een wondje en hapte hijquote:Op zondag 4 januari 2015 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo's Sjefke is een mopje!![]()
![]()
Maar heeft blijkbaar soms wat moeilijke momenten.
ah mazzelaar. Nu doen ze dus op de ID helemaal geen afdruk meer, enkel om de mensen die dat niet willen tegemoet te komenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oja dat is wel weer zo. Maar dat geldt alleen voor nieuwe documenten. Die van mij is nog van voor de wijziging en daar is mijn vingerafdruk wel in opgeslagen![]()
quote:
hondaquote:
Hier wel goedquote:
Verjaardag zoonlief, dus drukdrukdrukquote:Op zondag 4 januari 2015 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je durfde hier meteen niet meer te komen.
feliquote:Op zondag 4 januari 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verjaardag zoonlief, dus drukdrukdruk
Zo veel vertrouwen, terwijl vorig jaar een recordaantal treinen op tijd reed: http://www.metronieuws.nl(...)reed-op-tijd-in-2014quote:Op maandag 5 januari 2015 07:44 schreef Toekito het volgende:
Vandaag gelukkig op TOZ werken. NS zal wel weer een zooi er van maken.
huh, was ik hier gisteren?quote:Op maandag 5 januari 2015 07:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 04-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 29 Toekito
02 24 littledrummergirl
03 23 Cat22
04 18 goldfinger1963
05 17 Muck
06 13 tombolafan
07 11 Bos81
07 11 DaMart
09 05 tailfox
10 04 marcb1974
11 03 Takaiki
11 03 gianni61
11 03 crv
14 02 PaarsBeestje
14 02 Koen66
16 01 MPG
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo veel vertrouwen, terwijl vorig jaar een recordaantal treinen op tijd reed: http://www.metronieuws.nl(...)reed-op-tijd-in-2014
Hoezo sjoemelen met cijfersquote:Op maandag 5 januari 2015 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo veel vertrouwen, terwijl vorig jaar een recordaantal treinen op tijd reed: http://www.metronieuws.nl(...)reed-op-tijd-in-2014
quote:De cijfers zijn gebaseerd op de aankomst van treinen van alle vervoerders op 48 ‘representatieve stations’ uit het land. Treinen die uitvallen of tussenstations die worden overgeslagen worden niet opgenomen in de score.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:34 schreef crv het volgende:
voor de darters
noem je me nu dik? De enige dikke in dit topic is die slaajmans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Haalt je vriendin geen ontbijt bij de Mac voor je, word je nog dik genoemdquote:Op maandag 5 januari 2015 08:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
noem je me nu dik? De enige dikke in dit topic is die slaajmans.
Toen ik zelf bij mac kwam hadden ze geen ontbijt meer. Dus toen maar big tasty genomen.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haalt je vriendin geen ontbijt bij de Mac voor je, word je nog dik genoemd.
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
noem je me nu dik? De enige dikke in dit topic is die slaajmans.
Je had toch geen tegoedbon aangevraagd hequote:Op maandag 5 januari 2015 08:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toen ik zelf bij mac kwam hadden ze geen ontbijt meer. Dus toen maar big tasty genomen.
Ze wilde geen ontbijt maken dus ik zei: "pas op of ik maak een topic" en toen zij ze bluf. Tsja.
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:49 schreef crv het volgende:
[..]ik wilde dit jaar maar eens goed van start gaan
hij mag blij zijn dat ik hem geen "dick" noemquote:Op maandag 5 januari 2015 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haalt je vriendin geen ontbijt bij de Mac voor je, word je nog dik genoemd.
nee das niet leukquote:
en ze had gelijk zeker ?quote:Op maandag 5 januari 2015 08:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toen ik zelf bij mac kwam hadden ze geen ontbijt meer. Dus toen maar big tasty genomen.
Ze wilde geen ontbijt maken dus ik zei: "pas op of ik maak een topic" en toen zij ze bluf. Tsja.
Nee, hij heeft echt een topic geopend in Klaagbaggerquote:
misschien om te lezen wel, maar mee te maken nietquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt een topic geopend in Klaagbagger.
KLB / Vriendin wil geen McDonalds halen voor me
ik weet het.Had ik met mn pa.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:53 schreef crv het volgende:
[..]
misschien om te lezen wel, maar mee te maken niet
Jij hebt t er steeds over en 2 jaar geleden was je dunner.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
godver nu noemt Murmeli me ook al dik. Is dat een voornemen dat jullie massaal hebben? Toek dik noemen.
eigenlijk had ik ook wel verwacht dat je het had gedaanquote:
na de feestdagen is iedereen dikquote:Op maandag 5 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
godver nu noemt Murmeli me ook al dik. Is dat een voornemen dat jullie massaal hebben? Toek dik noemen.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Jeetje...quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Hoi Takkiequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
dan ben je nu dikkerquote:Op maandag 5 januari 2015 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet aangekomen met de feestdagen. ik was al dik
Nee niksquote:Op maandag 5 januari 2015 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij hebt t er steeds over en 2 jaar geleden was je dunner.
Sterkte Takkequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
gecondoleerd takkiequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
Waarschijnlijk niet in je portemonnee met die geldverslindende dagenquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt in spiegel.....
waar dan
o ja, ik krijg nog overuren uitbetaaldquote:Op maandag 5 januari 2015 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet in je portemonnee met die geldverslindende dagen.
denk niet dat ik veel overuren heb met de vakantie enzoquote:Op maandag 5 januari 2015 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ik krijg nog overuren uitbetaald
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
Sterkte takkequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
gianniquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
je "bottom" die zie je niet van de voorkantquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt in spiegel.....
waar dan
de overuren die ik gedraaid heb krijg ik niet betaald.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat ik veel overuren heb met de vakantie enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
we kunnen hem wel even volkotsenquote:
hoe wil je dat de volgende heet ?quote:
liet je zo'n harde scheet?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wakker geworden van het luchtalarm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |