Het is ook geen verplichting.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben benieuwd of er ooit neefjes of nichtjes komen voor mij of mn zuswe staan allebei nog niet zo te springen om kinderen
toen ikafgelopenzomer mijn paspoort en ID moest vernieuwen is mij verteld dat de ID bewijzen geen reisdocument meer zijn omdat je vingerafdrukken er niet op opgeslagen wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlandse identiteitskaart
Met de Nederlandse identiteitskaart kunt u naar de volgende landen reizen:
Andorra
België
Bosnië
Bulgarije
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Groot-Brittannië en Noord Ierland
Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Macedonië
Malta
Monaco
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal (inclusief Madeira en de Azoren)
Roemenië
San Marino
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje (inclusief de Canarische Eilanden)
Tsjechië
Turkije
Zweden en
Zwitserland.
http://www.rijksoverheid.(...)-fn9GsSh_xoCrJvw_wcB
Zo kom ik aan mijn nichtjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Mijn oudste neefje begint het concept inmiddels wel door te krijgen. Want de kinders willen graag neefjes en nichtjes om mee te spelen. Nu is de hoop van 'tante Cat gaat kinderen krijgen' langzaam aan het verschuiven naar 'tante Cat vindt een vriend die al kinderen heeft'.
gelukkig niet zegquote:
Oja dat is wel weer zo. Maar dat geldt alleen voor nieuwe documenten. Die van mij is nog van voor de wijziging en daar is mijn vingerafdruk wel in opgeslagenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
toen ikafgelopenzomer mijn paspoort en ID moest vernieuwen is mij verteld dat de ID bewijzen geen reisdocument meer zijn omdat je vingerafdrukken er niet op opgeslagen worden
Ik papegaai de ambasademedewerker na
Trustenquote:Op zondag 4 januari 2015 00:17 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Om 11.45 start ik met een nieuwjaarsloopje over 14 km![]()
GFquote:Op zondag 4 januari 2015 05:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 15 goldfinger1963
01 15 Cat22
03 10 littledrummergirl
04 09 Koen66
04 09 DaMart
06 06 crv
06 06 Toekito
06 06 Bos81
09 04 MPG
10 03 Miniem
11 02 Muck
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Kein kinderquote:Op zondag 4 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
die K van KSC sta voor koffie niet voor kinderen
Ik ook niet...al begon dr iemand vanmorgen overquote:
Een beetje wel ja, ik draag namelijk ook regelmatig spijkerbroeken naar mijn werk... daar is toch niks mis mee?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
GC / Waarom onze treurige generatie maar niet volwassen wordt
Zat dit te lezen..best n beetje herkenbaar wel![]()
De laatste dagen zeker... ben ik een keer 5 dagen vrij, vindt dat stomme verkoudheidsvirus dat half Nederland in zijn greep heeft, mij ook nog evenquote:
mw Toek heeft geen koffieapparaat dus ik heb megaveel thee op sinds de 31ste.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste dagen zeker... ben ik een keer 5 dagen vrij, vindt dat stomme verkoudheidsvirus dat half Nederland in zijn greep heeft, mij ook nog even.
Zelfs ik heb een koffiezetapparaatquote:Op zondag 4 januari 2015 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
mw Toek heeft geen koffieapparaat dus ik heb megaveel thee op sinds de 31ste.
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon komquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, ik draag namelijk ook regelmatig spijkerbroeken naar mijn werk... daar is toch niks mis mee?.
zij binnenkort ook. Weet ze alleen nog niet.quote:
dus datquote:Op zondag 4 januari 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon kom
Met mijn werk zou je eerder iemand verwachten die strak in pak op kantoor verschijnt, maar ik vind spijkerbroek en trui of polo veel lekkerder zitten. Sowieso weiger ik stropdassen te dragenquote:Op zondag 4 januari 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon kom
ligt aan de sector denk ikquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, ik draag namelijk ook regelmatig spijkerbroeken naar mijn werk... daar is toch niks mis mee?.
ik alleen tussen 00:00 en 7:00quote:
als mn baas me thuis laat werken zou ik dat ook kunnen. Maar helaas mag ik niet thuiswerken.quote:
Ik heb een bed op kantoorquote:
ik heb een thuiswerkplek maar gebruik m zeldenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een bed op kantoor(en ik werk nooit thuis
)
Weekend deel2 is begonnen
ik ga die dingen echt zooooo bij je thuis laten bezorgen nu hequote:Op zondag 4 januari 2015 14:34 schreef Toekito het volgende:
challenge: 1 Jaar kapsalon vrij voor Toek
* Toekito ontvriend LDGquote:Op zondag 4 januari 2015 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga die dingen echt zooooo bij je thuis laten bezorgen nu he
dat zou je noooooit doenquote:
cheers !quote:Op zondag 4 januari 2015 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat waren 14 lekkere kilometers. Nu bier![]()
Dat wel, maar 1 tel later krijg je al weer een vriendschapsverzoekquote:
logischquote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar 1 tel later krijg je al weer een vriendschapsverzoek
Ga narcissen plukkenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
logischik zou ook niet zonder mezelf willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |