mw Toek heeft geen koffieapparaat dus ik heb megaveel thee op sinds de 31ste.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste dagen zeker... ben ik een keer 5 dagen vrij, vindt dat stomme verkoudheidsvirus dat half Nederland in zijn greep heeft, mij ook nog even.
Zelfs ik heb een koffiezetapparaatquote:Op zondag 4 januari 2015 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
mw Toek heeft geen koffieapparaat dus ik heb megaveel thee op sinds de 31ste.
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon komquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, ik draag namelijk ook regelmatig spijkerbroeken naar mijn werk... daar is toch niks mis mee?.
zij binnenkort ook. Weet ze alleen nog niet.quote:
dus datquote:Op zondag 4 januari 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon kom
Met mijn werk zou je eerder iemand verwachten die strak in pak op kantoor verschijnt, maar ik vind spijkerbroek en trui of polo veel lekkerder zitten. Sowieso weiger ik stropdassen te dragenquote:Op zondag 4 januari 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik wordt uitgelachen als ik in pantalon kom
ligt aan de sector denk ikquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, ik draag namelijk ook regelmatig spijkerbroeken naar mijn werk... daar is toch niks mis mee?.
ik alleen tussen 00:00 en 7:00quote:
als mn baas me thuis laat werken zou ik dat ook kunnen. Maar helaas mag ik niet thuiswerken.quote:
Ik heb een bed op kantoorquote:
ik heb een thuiswerkplek maar gebruik m zeldenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een bed op kantoor(en ik werk nooit thuis
)
Weekend deel2 is begonnen
ik ga die dingen echt zooooo bij je thuis laten bezorgen nu hequote:Op zondag 4 januari 2015 14:34 schreef Toekito het volgende:
challenge: 1 Jaar kapsalon vrij voor Toek
* Toekito ontvriend LDGquote:Op zondag 4 januari 2015 14:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga die dingen echt zooooo bij je thuis laten bezorgen nu he
dat zou je noooooit doenquote:
cheers !quote:Op zondag 4 januari 2015 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat waren 14 lekkere kilometers. Nu bier![]()
Dat wel, maar 1 tel later krijg je al weer een vriendschapsverzoekquote:
logischquote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar 1 tel later krijg je al weer een vriendschapsverzoek
Ga narcissen plukkenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
logischik zou ook niet zonder mezelf willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |