ik kijk liever naar mn eigen spiegelbeeld in een plasje waterquote:
tijdens het plukken van narcissenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk liever naar mn eigen spiegelbeeld in een plasje water
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijk liever naar mn eigen spiegelbeeld in een plasje water
dr kwamen heul geen blommen bij kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tijdens het plukken van narcissen
ik probeer jullie iets te leren over mythologiequote:Op zondag 4 januari 2015 15:03 schreef Toekito het volgende:
[..]word je nooit moe van jezelf?
ik wel van mezelf af en toe
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik probeer jullie iets te leren over mythologieontdankbare krengen haha
jij bent toch een jonge blomquote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dr kwamen heul geen blommen bij kijken![]()
Het is zondag, geen lesdagquote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik probeer jullie iets te leren over mythologieontdankbare krengen haha
hetzelfde als bij jou denk ikquote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe ist met je hardloop aspiraties trouwens?
weinig zon andersquote:
Straaaaalend weer hierquote:
die zijn zooo 2013quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe ist met je hardloop aspiraties trouwens?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]teiltje graag
Jij bent een blom die niet van natte voetjes houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]teiltje graag
ik ben ook gewoon liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
hoe gaat dat ook weer met die ruwe bolsters enzoquote:
toevallig appte mn beste vriendin net weer of ik nou eens met haar wilde lopenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toevallig appte mn beste vriendin net weer of ik nou eens met haar wilde lopenmensen met goeie voornemens
Ben blij met fouten, want dat zijn leermomentenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]het is leuk als je iets niet kunt, want dan kun je iets nieuws leren
hangt hier op de motivational poster op kantoor
ken ik nietquote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe gaat dat ook weer met die ruwe bolsters enzo
geen leren broek aan?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben blij met fouten, want dat zijn leermomenten![]()
Ik heb vandaag geen zin in leer![]()
Ik doe er niet aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toevallig appte mn beste vriendin net weer of ik nou eens met haar wilde lopenmensen met goeie voornemens
Ongelooid vel en een joggingbroekquote:
uuuurrrghh ik heb zon collega gehad die dat altijd kraaide "noujaaaa een leermomentje!!"quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben blij met fouten, want dat zijn leermomenten![]()
Ik heb vandaag geen zin in leer![]()
werkte je met JJDJ?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uuuurrrghh ik heb zon collega gehad die dat altijd kraaide "noujaaaa een leermomentje!!"![]()
![]()
boooh joggingbroekquote:
thank god noquote:
quote:
Ik heb nu een paar fluwelen broeken gekocht. Zonder jasje, want dan was het écht huispak geweest.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
boooh joggingbroekik heb een hele sterkte interne tokkie in me
zodra ik thuis kom wil ik een joggingbroek aan, op mn superzachte supermanbroek
huispakken zijn idd duidelijk een brug te ver ( meej pailletjes, en glitterkes en een worstenbrooike in de hand)quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar fluwelen broeken gekocht. Zonder jasje, want dan was het écht huispak geweest.(en
)
ik loop ook in een joggingbroek met een shirtje als ik thuis benquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
boooh joggingbroekik heb een hele sterkte interne tokkie in me
zodra ik thuis kom wil ik een joggingbroek aan, op mn superzachte supermanbroek
Roykeeeequote:Op zondag 4 januari 2015 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huispakken zijn idd duidelijk een brug te ver ( meej pailletjes, en glitterkes en een worstenbrooike in de hand)
ik ga altijd ghetto met slobberbroek en hoodie trui
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huispakken zijn idd duidelijk een brug te ver ( meej pailletjes, en glitterkes en een worstenbrooike in de hand)
ik ga altijd ghetto met slobberbroek en hoodie trui
Als man zijnde kan dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je laat je haar weer groeien?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:34 schreef Toekito het volgende:
challenge: 1 Jaar kapsalon vrij voor Toek
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als man zijnde kan dat.
Maisjes zitten knus ingepakt in de onesie maar gaan bijna dood van de kou als ze naar het toilet moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft een onesie een gulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
mijn hoofd doet er het gangnamstyle deuntje bijquote:
In ieder geval een rits aan de voorkant, de schouders hoeven niet blootquote:Op zondag 4 januari 2015 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft een onesie een gulp?
Daar doe je het voorquote:Op zondag 4 januari 2015 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Net als vorig jaar kregen we na de finish een handdoek vanuit de organisatie. Hij zit nu in de was, maar hij is dit jaar knalroze. Er waren ook groene, maar die had ik vorig jaar al, dus wilde ik gewoon op voorhand al een roze. Gelukkig kreeg ik gewoon al een roze handdoek in mijn hand gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |