Nee, ik kanker dan alleen opquote:Op zondag 4 januari 2015 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker kankeren op de rest van de wereld![]()
![]()
Sjefke? Zo te lezen niet zo liev als de Sjefke van mijn vader...quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liefdesbeetjes zeg ik dan![]()
Zei mn moeder altijd als mn pitbullkonijn weer eens mn halve vinger afgescheurd had
Laatst heeft Sjefke nl gebeten
Tombo's Sjefke is een mopje!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjefke? Zo te lezen niet zo liev als de Sjefke van mijn vader...
Mja hij was wat gehavend aan zn kopje en toen iemand m aaide kwam ze (denken we) wellicht op een wondje en hapte hijquote:Op zondag 4 januari 2015 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo's Sjefke is een mopje!![]()
![]()
Maar heeft blijkbaar soms wat moeilijke momenten.
ah mazzelaar. Nu doen ze dus op de ID helemaal geen afdruk meer, enkel om de mensen die dat niet willen tegemoet te komenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oja dat is wel weer zo. Maar dat geldt alleen voor nieuwe documenten. Die van mij is nog van voor de wijziging en daar is mijn vingerafdruk wel in opgeslagen![]()
quote:
hondaquote:
Hier wel goedquote:
Verjaardag zoonlief, dus drukdrukdrukquote:Op zondag 4 januari 2015 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je durfde hier meteen niet meer te komen.
feliquote:Op zondag 4 januari 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verjaardag zoonlief, dus drukdrukdruk
Zo veel vertrouwen, terwijl vorig jaar een recordaantal treinen op tijd reed: http://www.metronieuws.nl(...)reed-op-tijd-in-2014quote:Op maandag 5 januari 2015 07:44 schreef Toekito het volgende:
Vandaag gelukkig op TOZ werken. NS zal wel weer een zooi er van maken.
huh, was ik hier gisteren?quote:Op maandag 5 januari 2015 07:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 04-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 29 Toekito
02 24 littledrummergirl
03 23 Cat22
04 18 goldfinger1963
05 17 Muck
06 13 tombolafan
07 11 Bos81
07 11 DaMart
09 05 tailfox
10 04 marcb1974
11 03 Takaiki
11 03 gianni61
11 03 crv
14 02 PaarsBeestje
14 02 Koen66
16 01 MPG
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo veel vertrouwen, terwijl vorig jaar een recordaantal treinen op tijd reed: http://www.metronieuws.nl(...)reed-op-tijd-in-2014
Hoezo sjoemelen met cijfersquote:Op maandag 5 januari 2015 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo veel vertrouwen, terwijl vorig jaar een recordaantal treinen op tijd reed: http://www.metronieuws.nl(...)reed-op-tijd-in-2014
quote:De cijfers zijn gebaseerd op de aankomst van treinen van alle vervoerders op 48 ‘representatieve stations’ uit het land. Treinen die uitvallen of tussenstations die worden overgeslagen worden niet opgenomen in de score.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:34 schreef crv het volgende:
voor de darters
noem je me nu dik? De enige dikke in dit topic is die slaajmans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Haalt je vriendin geen ontbijt bij de Mac voor je, word je nog dik genoemdquote:Op maandag 5 januari 2015 08:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
noem je me nu dik? De enige dikke in dit topic is die slaajmans.
Toen ik zelf bij mac kwam hadden ze geen ontbijt meer. Dus toen maar big tasty genomen.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haalt je vriendin geen ontbijt bij de Mac voor je, word je nog dik genoemd.
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
noem je me nu dik? De enige dikke in dit topic is die slaajmans.
Je had toch geen tegoedbon aangevraagd hequote:Op maandag 5 januari 2015 08:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toen ik zelf bij mac kwam hadden ze geen ontbijt meer. Dus toen maar big tasty genomen.
Ze wilde geen ontbijt maken dus ik zei: "pas op of ik maak een topic" en toen zij ze bluf. Tsja.
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:49 schreef crv het volgende:
[..]ik wilde dit jaar maar eens goed van start gaan
hij mag blij zijn dat ik hem geen "dick" noemquote:Op maandag 5 januari 2015 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haalt je vriendin geen ontbijt bij de Mac voor je, word je nog dik genoemd.
nee das niet leukquote:
en ze had gelijk zeker ?quote:Op maandag 5 januari 2015 08:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toen ik zelf bij mac kwam hadden ze geen ontbijt meer. Dus toen maar big tasty genomen.
Ze wilde geen ontbijt maken dus ik zei: "pas op of ik maak een topic" en toen zij ze bluf. Tsja.
Nee, hij heeft echt een topic geopend in Klaagbaggerquote:
misschien om te lezen wel, maar mee te maken nietquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt een topic geopend in Klaagbagger.
KLB / Vriendin wil geen McDonalds halen voor me
ik weet het.Had ik met mn pa.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:53 schreef crv het volgende:
[..]
misschien om te lezen wel, maar mee te maken niet
Jij hebt t er steeds over en 2 jaar geleden was je dunner.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
godver nu noemt Murmeli me ook al dik. Is dat een voornemen dat jullie massaal hebben? Toek dik noemen.
eigenlijk had ik ook wel verwacht dat je het had gedaanquote:
na de feestdagen is iedereen dikquote:Op maandag 5 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
godver nu noemt Murmeli me ook al dik. Is dat een voornemen dat jullie massaal hebben? Toek dik noemen.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Jeetje...quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Hoi Takkiequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
dan ben je nu dikkerquote:Op maandag 5 januari 2015 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet aangekomen met de feestdagen. ik was al dik
Nee niksquote:Op maandag 5 januari 2015 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij hebt t er steeds over en 2 jaar geleden was je dunner.
Sterkte Takkequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
gecondoleerd takkiequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
Waarschijnlijk niet in je portemonnee met die geldverslindende dagenquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt in spiegel.....
waar dan
o ja, ik krijg nog overuren uitbetaaldquote:Op maandag 5 januari 2015 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet in je portemonnee met die geldverslindende dagen.
denk niet dat ik veel overuren heb met de vakantie enzoquote:Op maandag 5 januari 2015 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ik krijg nog overuren uitbetaald
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
Sterkte takkequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
gianniquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
je "bottom" die zie je niet van de voorkantquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt in spiegel.....
waar dan
de overuren die ik gedraaid heb krijg ik niet betaald.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat ik veel overuren heb met de vakantie enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
we kunnen hem wel even volkotsenquote:
hoe wil je dat de volgende heet ?quote:
liet je zo'n harde scheet?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wakker geworden van het luchtalarm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |