Nee, hij heeft echt een topic geopend in Klaagbaggerquote:
misschien om te lezen wel, maar mee te maken nietquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt een topic geopend in Klaagbagger.
KLB / Vriendin wil geen McDonalds halen voor me
ik weet het.Had ik met mn pa.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:53 schreef crv het volgende:
[..]
misschien om te lezen wel, maar mee te maken niet
Jij hebt t er steeds over en 2 jaar geleden was je dunner.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
godver nu noemt Murmeli me ook al dik. Is dat een voornemen dat jullie massaal hebben? Toek dik noemen.
eigenlijk had ik ook wel verwacht dat je het had gedaanquote:
na de feestdagen is iedereen dikquote:Op maandag 5 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
godver nu noemt Murmeli me ook al dik. Is dat een voornemen dat jullie massaal hebben? Toek dik noemen.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Jeetje...quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Hoi Takkiequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
dan ben je nu dikkerquote:Op maandag 5 januari 2015 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet aangekomen met de feestdagen. ik was al dik
Nee niksquote:Op maandag 5 januari 2015 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij hebt t er steeds over en 2 jaar geleden was je dunner.
Sterkte Takkequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
gecondoleerd takkiequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |