Nee, hij heeft echt een topic geopend in Klaagbaggerquote:
misschien om te lezen wel, maar mee te maken nietquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt een topic geopend in Klaagbagger.
KLB / Vriendin wil geen McDonalds halen voor me
ik weet het.Had ik met mn pa.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:53 schreef crv het volgende:
[..]
misschien om te lezen wel, maar mee te maken niet
Jij hebt t er steeds over en 2 jaar geleden was je dunner.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
godver nu noemt Murmeli me ook al dik. Is dat een voornemen dat jullie massaal hebben? Toek dik noemen.
eigenlijk had ik ook wel verwacht dat je het had gedaanquote:
na de feestdagen is iedereen dikquote:Op maandag 5 januari 2015 09:01 schreef Toekito het volgende:
godver nu noemt Murmeli me ook al dik. Is dat een voornemen dat jullie massaal hebben? Toek dik noemen.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Jeetje...quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Hoi Takkiequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
dan ben je nu dikkerquote:Op maandag 5 januari 2015 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet aangekomen met de feestdagen. ik was al dik
Nee niksquote:Op maandag 5 januari 2015 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij hebt t er steeds over en 2 jaar geleden was je dunner.
Sterkte Takkequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
gecondoleerd takkiequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
Waarschijnlijk niet in je portemonnee met die geldverslindende dagenquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt in spiegel.....
waar dan
o ja, ik krijg nog overuren uitbetaaldquote:Op maandag 5 januari 2015 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet in je portemonnee met die geldverslindende dagen.
denk niet dat ik veel overuren heb met de vakantie enzoquote:Op maandag 5 januari 2015 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ik krijg nog overuren uitbetaald
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
Sterkte takkequote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
gianniquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
![]()
je "bottom" die zie je niet van de voorkantquote:Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt in spiegel.....
waar dan
de overuren die ik gedraaid heb krijg ik niet betaald.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat ik veel overuren heb met de vakantie enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
we kunnen hem wel even volkotsenquote:
hoe wil je dat de volgende heet ?quote:
liet je zo'n harde scheet?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wakker geworden van het luchtalarm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |