quote:
Vrouwenquote:
yeah rightquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
crv spamn want hij mist koen en tail.
ik spem niet, ik reageer op jullie berichten. Dat staat niet gelijk aan spemmenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga je zeggen dat je niet spamnt :p
Je kan bij mij anders de tuin wel doen als je om werk verlegen zitquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:10 schreef Muck het volgende:
Zo, weer vijf vacatures de deur uit.
Ik geloof dat ik er wel weer aan toe ben om aan de slag te gaan
Hmm, jammer zeg, nét buiten mijn maximale reistijdquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan bij mij anders de tuin wel doen als je om werk verlegen zit
quote:
dan moet ik zelf de schep maar ter hand nemenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, jammer zeg, nét buiten mijn maximale reistijd
als hij nou reiskostenvergoeding, kost en inwoning verzorgt, kun je er een soort vakantie van maken. De regio waar hij zit is best mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, jammer zeg, nét buiten mijn maximale reistijd
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef crv het volgende:
[..]
dan moet ik zelf de schep maar ter hand nemen
Ik vind het niet eens zo'n gek ideequote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
als hij nou reiskostenvergoeding, kost en inwoning verzorgt, kun je er een soort vakantie van maken. De regio waar hij zit is best mooi.
nu mevr crv nog overtuigenquote:
slecht plan eigenlijk, ze komt waarschijnlijk de kelder niet uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
als hij nou reiskostenvergoeding, kost en inwoning verzorgt, kun je er een soort vakantie van maken. De regio waar hij zit is best mooi.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
slecht plan eigenlijk, ze komt waarschijnlijk de kelder niet uit
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef Muck het volgende:
Manmanman, ik ben al dagen misselijk
Ik begin nu wel een beetje zat te worden
quote:
Dus wel de wijnkelderquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Dus wel de wijnkelder
nee, sterkte![]()
yepquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef Muck het volgende:
Ik begin het nu wel een beetje zat te worden
ben je al zo deraan gewend dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik zat ben (tegenwoordig heel zeldzaam overigens), ben ik gelukkig nooit misselijk
Thanks
ik heb (nog) geen schuurquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef Muck het volgende:
Even iets van hele andere aard:
Mijn vogels hebben weer eieren gelegd
Vier stuks dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik heb wel een paar Schuurmachines.quote:
nou, voor deze keer danquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb wel een paar Schuurmachines.
telt dat ook ?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef crv het volgende:
[..]ommeletje voor lunsj
Ik ga het restant van gisteren opwarmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(drie-kleuren pasta in bolognese saus![]()
)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Misschien kun je dan een paar schuren schurenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
telt dat ook ?
ik vindt opgewarmde past lekkerder dan versequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga het restant van gisteren opwarmen
(drie-kleuren pasta in bolognese saus![]()
)
* neemt dankbaar de koffie aanquote:
moet je wel eerst een paar schuren hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kun je dan een paar schuren schuren
Ik meestal nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:15 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt opgewarmde past lekkerder dan verse
Gewoon de schuren van de buren schurenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
moet je wel eerst een paar schuren hebben
die zijn van steen/betonquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de schuren van de buren schuren
Was dat maar waarquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef crv het volgende:
[..]ommeletje voor lunsj
Piepklein omeletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er eentje, dat vind ik al heel wat voor mijn doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
telt dat ook ?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
is mamamuck al sokjes aan het breienquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef Muck het volgende:
Ik begin het nu wel een beetje zat te worden
hondaquote:
Nee,quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
is mamamuck al sokjes aan het breien
Stuur eens een PM'etje met meer info als je wilt?quote:Muck ik zoek nog collega's door hele land heen.....
die kunnen ook geschuurd wordenquote:
Go your gangquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die kunnen ook geschuurd worden
Tof toch dat ze het breivirus ook heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee,
Ik heb mamamuck trouwens wel aangestoken! Ze vond mijn breiwerken zo leuk, dat ze een hoofdband voor zichzelf heeft gebreid
[..]
Stuur eens een PM'etje met meer info als je wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |