abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2015 @ 13:14:06 #26
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_148353036
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven dus plemp het maar gewoon neer. Ik ben verbaasd hoe gezellig iedereen doorpost nadat een medeposter (die een aantal mensen hebben gemeet en volgens mij best leuk in de groep ligt) meldt dat haar vader plotseling overleden is. :{

Haar vader.

Plotseling overleden.

Natuurlijk heb ik de condoleances hier ook gelezen, maar dat het meteen daarna weer over werk en naamtopics gaat... tja. Natuurlijk komt het voor mij ook dichterbij omdat ik hem kende en misschien raakt het me daardoor meer. Maar niemand die vraagt hoe het met haar (en MPG) gaat.... het voelt niet fijn, net alsof de groep blijkbaar minder betrokken is bij en met elkaar dan ik dacht.

Dawast.
Ik heb dat echt compleet gemist -O-
Ik lees al nauwelijks terug en als ik werk al helemaal niet :@
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 5 januari 2015 @ 13:21:09 #27
102912 crv
Screwed up
pi_148353269
quote:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven dus plemp het maar gewoon neer. Ik ben verbaasd hoe gezellig iedereen doorpost nadat een medeposter (die een aantal mensen hebben gemeet en volgens mij best leuk in de groep ligt) meldt dat haar vader plotseling overleden is. :{

Haar vader.

Plotseling overleden.

Natuurlijk heb ik de condoleances hier ook gelezen, maar dat het meteen daarna weer over werk en naamtopics gaat... tja. Natuurlijk komt het voor mij ook dichterbij omdat ik hem kende en misschien raakt het me daardoor meer. Maar niemand die vraagt hoe het met haar (en MPG) gaat.... het voelt niet fijn, net alsof de groep blijkbaar minder betrokken is bij en met elkaar dan ik dacht.

Dawast.
ik leef ook enorm mee met Takkie (en MPG) maar ik denk dat zei er niet bij gebaat is als wij hier het topic continue vol gooien met vragen hoe het gaat.
persoonlijk vondt ik het prettig toen mijn schoonouders overleden dat er juist doorgepost werd omdat als ik dan al op FOK zat, mijn aandacht kon verzetten. En als ik aanspraak wilde dan meldde ik dat.

maar iedereen is hierin natuurlijk anders.

Hoop dat T&M beseffen dat we voor ze klaar staan als luisterend "oor" of anderszins waar mogelijk
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  maandag 5 januari 2015 @ 13:22:07 #28
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_148353293
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:21 schreef crv het volgende:

[..]

ik leef ook enorm mee met Takkie (en MPG) maar ik denk dat zei er niet bij gebaat is als wij hier het topic continue vol gooien met vragen hoe het gaat.
persoonlijk vondt ik het prettig toen mijn schoonouders overleden dat er juist doorgepost werd omdat als ik dan al op FOK zat, mijn aandacht kon verzetten. En als ik aanspraak wilde dan meldde ik dat.

Hoop dat T&M beseffen dat we voor ze klaar staan als luisterend "oor" of anderszins waar mogelijk
Mee eens!
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 5 januari 2015 @ 13:24:40 #29
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_148353386
quote:
9s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden :'( :'( :'(
Vreselijk Takkie, woorden schieten tekort :{ Gecondoleerd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_148353387
quote:

Haar vader.

Plotseling overleden.

Dawast.
Ik heb blijkbaar iets gemist. :o
pi_148353424
Gecondoleerd Takaiki &MPG.

Team KSC is er voor jullie.
  maandag 5 januari 2015 @ 13:29:04 #32
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148353503
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:26 schreef tailfox het volgende:
Gecondoleerd Takaiki &MPG.

Team KSC is er voor jullie.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_148353715
quote:

Haar vader.

Plotseling overleden.

Dawast.
Mee eens, ook al zit ik hier weinig. Ze neemt nota bene helemaal de moeite t te melden hier!

quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik heb dat echt compleet gemist -O-
Ik lees al nauwelijks terug en als ik werk al helemaal niet :@
Dan is een tt met alleen al iets van 'we denken aan takke' óók fijn, dan weten ook niet teruglezers dat er iets is :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 5 januari 2015 @ 13:46:41 #34
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_148354065
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mee eens, ook al zit ik hier weinig. Ze neemt nota bene helemaal de moeite t te melden hier!

[..]

Dan is een tt met alleen al iets van 'we denken aan takke' óók fijn, dan weten ook niet teruglezers dat er iets is :@
ja niet helemaal doordacht door de openaar
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 5 januari 2015 @ 13:50:18 #35
102912 crv
Screwed up
pi_148354158
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Ik vindt het prima dus als er een blauwe is die de TT aan wil passen graag
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  maandag 5 januari 2015 @ 13:50:53 #36
102912 crv
Screwed up
pi_148354191
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:46 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ja niet helemaal doordacht door de openaar
bedankt
pi_148354243
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:21 schreef crv het volgende:

[..]

Iedereen is er anders in. :Y

Voor de mensen die het gemist hebben: geen verwijt dat je niet terugleest. Zoveel posts waren er echter na haar mededeling niet bijgekomen en het bewijst mijn punt des te meer, dat er dus nauwelijks reactie op kwam, zodat het over het hoofd werd gezien. Voor mijn gevoel dan.

Tussen continue vragen hoe het gaat en (wat hier gebeurde) een sterktewens en verder niks zit echter een heel verschil. Ik zou eerlijk gezegd op basis van de meeste posts na haar mededeling hier niet weten of KSC klaar stond voor me, als ik in zo'n situatie zat. :@

Nu wel, nu ik het heb aangezwengeld. Maar ik vind het jammer dat dat hetgene was wat nodig was om ieders gedachten hun weg naar de toetsenborden te laten vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_148354272
Ik lees het nu ook pas :@ ik lees ook niet alles terug
Takke en Mpg gecondoleerd :* en ook veel sterkte voor je moeder en verdere familie
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 13:55:02 #39
42184 crew  DaMart
pi_148354301
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:50 schreef crv het volgende:

[..]

Ik vindt het prima dus als er een blauwe is die de TT aan wil passen graag
Bij dezen.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_148354359
:*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 5 januari 2015 @ 13:57:17 #41
102912 crv
Screwed up
pi_148354369
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef Cat22 het volgende:
er dat dat hetgene
ik was zelf ook erg kort ermee, klopt, maar heb helaas ook iets anders aan mijn kop
  maandag 5 januari 2015 @ 13:57:33 #42
102912 crv
Screwed up
pi_148354380
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:55 schreef DaMart het volgende:

[..]

Bij dezen.
thx
  maandag 5 januari 2015 @ 13:57:37 #43
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_148354383
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:50 schreef crv het volgende:

[..]

bedankt
Had ik wellicht ook zonder nadenken gedaan hoor, geen verwijt
Same shit, different day
SC hopper present
pi_148354408
quote:

[..]

Voor de mensen die het gemist hebben: geen verwijt dat je niet terugleest. Zoveel posts waren er echter na haar mededeling niet bijgekomen en het bewijst mijn punt des te meer, dat er dus nauwelijks reactie op kwam, zodat het over het hoofd werd gezien. Voor mijn gevoel dan.

Tussen continue vragen hoe het gaat en (wat hier gebeurde) een sterktewens en verder niks zit echter een heel verschil. Ik zou eerlijk gezegd op basis van de meeste posts na haar mededeling hier niet weten of KSC klaar stond voor me, als ik in zo'n situatie zat. :@

Nu wel, nu ik het heb aangezwengeld. Maar ik vind het jammer dat dat hetgene was wat nodig was om ieders gedachten hun weg naar de toetsenborden te laten vinden.
normaal gesproken mis je niks als er een nieuw topic geopend is.
Heb het voor Takaiki toch terug gelezen. Maar zullen we niet gaan ruziën?
  maandag 5 januari 2015 @ 13:58:46 #45
102912 crv
Screwed up
pi_148354413
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Had ik wellicht ook zonder nadenken gedaan hoor, geen verwijt
no sweat, was ook een beetje met een knipoog bedoeld. maar zelfs die vergat ik
pi_148354444
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef crv het volgende:

[..]

ik was zelf ook erg kort ermee, klopt, maar heb helaas ook iets anders aan mijn kop
:*

En TT O+

Wat ik zeg, mijn tenen zijn, sinds ik het hoorde, vast ook flink gegroeid dus trap je er makkelijk op.
Fijn om nu terug te lezen dat KSC wel zo is als ik dacht. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 5 januari 2015 @ 13:59:53 #47
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_148354447
quote:

[..]

Laatste jaren heb ik toch meestal ervaren dat bij slechte tijden ontzettend veel begrip en medeleven aanwezig is
Same shit, different day
SC hopper present
pi_148354469
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef tailfox het volgende:

[..]

normaal gesproken mis je niks als er een nieuw topic geopend is.
Heb het voor Takaiki toch terug gelezen. Maar zullen we niet gaan ruziën?
Was geen ruzie hoor. :)
pi_148354567
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Was geen ruzie hoor. :)
ook niet laten escaleren ;p.
  maandag 5 januari 2015 @ 14:04:23 #50
102912 crv
Screwed up
pi_148354608
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:35 schreef crv het volgende:
Joey is naar de dierenarts, hij is gisternacht ineens gaan hoesten behoorlijk heftig -O-
Joey is net terug en moet aan de Antibiotica en hoestdrank....
Hij heeft kennelhoest. Waarschijnlijk de lichte variant want hij is inge-ent.
pfff kan er ook nog wel bij :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')