Ik heb dat echt compleet gemistquote:Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven dus plemp het maar gewoon neer. Ik ben verbaasd hoe gezellig iedereen doorpost nadat een medeposter (die een aantal mensen hebben gemeet en volgens mij best leuk in de groep ligt) meldt dat haar vader plotseling overleden is.![]()
Haar vader.
Plotseling overleden.
Natuurlijk heb ik de condoleances hier ook gelezen, maar dat het meteen daarna weer over werk en naamtopics gaat... tja. Natuurlijk komt het voor mij ook dichterbij omdat ik hem kende en misschien raakt het me daardoor meer. Maar niemand die vraagt hoe het met haar (en MPG) gaat.... het voelt niet fijn, net alsof de groep blijkbaar minder betrokken is bij en met elkaar dan ik dacht.
Dawast.
ik leef ook enorm mee met Takkie (en MPG) maar ik denk dat zei er niet bij gebaat is als wij hier het topic continue vol gooien met vragen hoe het gaat.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven dus plemp het maar gewoon neer. Ik ben verbaasd hoe gezellig iedereen doorpost nadat een medeposter (die een aantal mensen hebben gemeet en volgens mij best leuk in de groep ligt) meldt dat haar vader plotseling overleden is.![]()
Haar vader.
Plotseling overleden.
Natuurlijk heb ik de condoleances hier ook gelezen, maar dat het meteen daarna weer over werk en naamtopics gaat... tja. Natuurlijk komt het voor mij ook dichterbij omdat ik hem kende en misschien raakt het me daardoor meer. Maar niemand die vraagt hoe het met haar (en MPG) gaat.... het voelt niet fijn, net alsof de groep blijkbaar minder betrokken is bij en met elkaar dan ik dacht.
Dawast.
Mee eens!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik leef ook enorm mee met Takkie (en MPG) maar ik denk dat zei er niet bij gebaat is als wij hier het topic continue vol gooien met vragen hoe het gaat.
persoonlijk vondt ik het prettig toen mijn schoonouders overleden dat er juist doorgepost werd omdat als ik dan al op FOK zat, mijn aandacht kon verzetten. En als ik aanspraak wilde dan meldde ik dat.
maar iedereen is hierin natuurlijk anders.
Hoop dat T&M beseffen dat we voor ze klaar staan als luisterend "oor" of anderszins waar mogelijk
Vreselijk Takkie, woorden schieten tekortquote:Op maandag 5 januari 2015 09:19 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh lui.
Ik ga wellicht een tijd echt niet veel van me laten horen; mn vader is gistermiddag plots overleden![]()
![]()
Ik heb blijkbaar iets gemist.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Haar vader.
Plotseling overleden.
Dawast.
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:26 schreef tailfox het volgende:
Gecondoleerd Takaiki &MPG.
Team KSC is er voor jullie.
Mee eens, ook al zit ik hier weinig. Ze neemt nota bene helemaal de moeite t te melden hier!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Haar vader.
Plotseling overleden.
Dawast.
Dan is een tt met alleen al iets van 'we denken aan takke' óók fijn, dan weten ook niet teruglezers dat er iets isquote:Op maandag 5 januari 2015 13:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb dat echt compleet gemist
Ik lees al nauwelijks terug en als ik werk al helemaal niet
ja niet helemaal doordacht door de openaarquote:Op maandag 5 januari 2015 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mee eens, ook al zit ik hier weinig. Ze neemt nota bene helemaal de moeite t te melden hier!
[..]
Dan is een tt met alleen al iets van 'we denken aan takke' óók fijn, dan weten ook niet teruglezers dat er iets is
Ik vindt het prima dus als er een blauwe is die de TT aan wil passen graagquote:Op maandag 5 januari 2015 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mee eens, ook al zit ik hier weinig. Ze neemt nota bene helemaal de moeite t te melden hier!
[..]
Dan is een tt met alleen al iets van 'we denken aan takke' óók fijn, dan weten ook niet teruglezers dat er iets is
bedanktquote:Op maandag 5 januari 2015 13:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja niet helemaal doordacht door de openaar
Iedereen is er anders in.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
ik leef ook enorm mee met Takkie (en MPG) maar ik denk dat zei er niet bij gebaat is als wij hier het topic continue vol gooien met vragen hoe het gaat.
persoonlijk vondt ik het prettig toen mijn schoonouders overleden dat er juist doorgepost werd omdat als ik dan al op FOK zat, mijn aandacht kon verzetten. En als ik aanspraak wilde dan meldde ik dat.
maar iedereen is hierin natuurlijk anders.
Hoop dat T&M beseffen dat we voor ze klaar staan als luisterend "oor" of anderszins waar mogelijk
Bij dezen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vindt het prima dus als er een blauwe is die de TT aan wil passen graag
ik was zelf ook erg kort ermee, klopt, maar heb helaas ook iets anders aan mijn kopquote:
thxquote:
Had ik wellicht ook zonder nadenken gedaan hoor, geen verwijtquote:
normaal gesproken mis je niks als er een nieuw topic geopend is.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iedereen is er anders in.
Voor de mensen die het gemist hebben: geen verwijt dat je niet terugleest. Zoveel posts waren er echter na haar mededeling niet bijgekomen en het bewijst mijn punt des te meer, dat er dus nauwelijks reactie op kwam, zodat het over het hoofd werd gezien. Voor mijn gevoel dan.
Tussen continue vragen hoe het gaat en (wat hier gebeurde) een sterktewens en verder niks zit echter een heel verschil. Ik zou eerlijk gezegd op basis van de meeste posts na haar mededeling hier niet weten of KSC klaar stond voor me, als ik in zo'n situatie zat.
Nu wel, nu ik het heb aangezwengeld. Maar ik vind het jammer dat dat hetgene was wat nodig was om ieders gedachten hun weg naar de toetsenborden te laten vinden.
no sweat, was ook een beetje met een knipoog bedoeld. maar zelfs die vergat ikquote:Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ik wellicht ook zonder nadenken gedaan hoor, geen verwijt
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
ik was zelf ook erg kort ermee, klopt, maar heb helaas ook iets anders aan mijn kop
Laatste jaren heb ik toch meestal ervaren dat bij slechte tijden ontzettend veel begrip en medeleven aanwezig isquote:Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iedereen is er anders in.
Voor de mensen die het gemist hebben: geen verwijt dat je niet terugleest. Zoveel posts waren er echter na haar mededeling niet bijgekomen en het bewijst mijn punt des te meer, dat er dus nauwelijks reactie op kwam, zodat het over het hoofd werd gezien. Voor mijn gevoel dan.
Tussen continue vragen hoe het gaat en (wat hier gebeurde) een sterktewens en verder niks zit echter een heel verschil. Ik zou eerlijk gezegd op basis van de meeste posts na haar mededeling hier niet weten of KSC klaar stond voor me, als ik in zo'n situatie zat.
Nu wel, nu ik het heb aangezwengeld. Maar ik vind het jammer dat dat hetgene was wat nodig was om ieders gedachten hun weg naar de toetsenborden te laten vinden.
Was geen ruzie hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
normaal gesproken mis je niks als er een nieuw topic geopend is.
Heb het voor Takaiki toch terug gelezen. Maar zullen we niet gaan ruziën?
Joey is net terug en moet aan de Antibiotica en hoestdrank....quote:Op maandag 5 januari 2015 12:35 schreef crv het volgende:
Joey is naar de dierenarts, hij is gisternacht ineens gaan hoesten behoorlijk heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |