quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Takaiki het volgende:
Dank jullie wel
Ik heb het in eerste instantie niet gezegd om het medeleven, al is dat natuurlijk zeer welkom, ik wilde gewoon laten weten dat ik voorlopig veel afwezig ga zijn...
En misschien zoek ik hier ook weer wat afleiding, ik moet even kijken hoe het voelt
Maar dan weten jullie iig hoe en wat
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Mijn week wordt beter en beter
Mijn moeder is vanmiddag door de huisarts naar de SEH gestuurd met het vermoeden van galblaasontsteking. Blegh. Nu zitten ze te wachten wat de internist zegt.
ook sterkte voor je moederquote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Mijn week wordt beter en beter
Mijn moeder is vanmiddag door de huisarts naar de SEH gestuurd met het vermoeden van galblaasontsteking. Blegh. Nu zitten ze te wachten wat de internist zegt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Takaiki het volgende:
Dank jullie wel
Ik heb het in eerste instantie niet gezegd om het medeleven, al is dat natuurlijk zeer welkom, ik wilde gewoon laten weten dat ik voorlopig veel afwezig ga zijn...
En misschien zoek ik hier ook weer wat afleiding, ik moet even kijken hoe het voelt
Maar dan weten jullie iig hoe en wat
Smet van F&Fquote:Op maandag 5 januari 2015 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
ook sterkte voor je moeder![]()
Wordt dit de zonnebloem SC.... who's next ?
Die heb ik al eens gezien jaquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:12 schreef Cat22 het volgende:
En de mamma mag een nachtje blijven.![]()
Morgen kijken hoe het gaat, eventueel operatie. Nu stelt een galblaasoperatie tegenwoordig niet veel voor, maar evengoed blegh.
Wat zal ik het morgen goed doen op mijn eerste werkdag op de nieuwe werkplek.
Morgen kijken hoe het gaat, eventueel operatie. Nu stelt een galblaasoperatie tegenwoordig niet veel voor, maar evengoed blegh.
quote:
* MPG geeft Joey een aai en schenkt een glas wijn in voor crvquote:Op maandag 5 januari 2015 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
Joey is net terug en moet aan de Antibiotica en hoestdrank....
Hij heeft kennelhoest. Waarschijnlijk de lichte variant want hij is inge-ent.
pfff kan er ook nog wel bij
thnx ook namens the Joester...eigenlijk zou die een grog moeten hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Joey een aai en schenkt een glas wijn in voor crv
Meh. Kan me nergens op concentreren, eten en koffie smaken me een stuk minder (ben vanmiddag zelfs vergeten mn boterhammen te etenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
thnx ook namens the Joester...eigenlijk zou die een grog moeten hebben![]()
Hoe is het ?
Trustequote:
Het is ook gewoon klote.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh. Kan me nergens op concentreren, eten en koffie smaken me een stuk minder (ben vanmiddag zelfs vergeten mn boterhammen te eten), en kan niet echt mn rust vinden
![]()
.
Ik moet helaas nog te veel doen qua studiequote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon klote.![]()
Er komt zoveel op jullie af nu. Moet je studeren/werken of ben je veel daar?
Geen goede combi nee.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog te veel doen qua studie![]()
. Gaat ook erg goed met mn huidige concentratie
.
He verdoriequote:Op maandag 5 januari 2015 21:12 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef DaMart het volgende:
Tijd om te gaan slapen, maar niet voordat ik wat knuffels de KSC in heb gegooid voor iedereen die er nu wel eentje kan gebruiken.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |