je hond neem ik aan?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
Joey is net terug en moet aan de Antibiotica en hoestdrank....
Hij heeft kennelhoest. Waarschijnlijk de lichte variant want hij is inge-ent.
pfff kan er ook nog wel bij
het is een soort verkoudheid die besmettelijk is. Indien niet behandeld kan het overgaan in Longontsteking. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kennelhoestquote:Op maandag 5 januari 2015 14:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
je hond neem ik aan?
Weet niet de erst van kennelhoest .
Maar we zijn er ook voor Joey
kennelhoest, klinkt niet best. Beterschap voor joeyquote:Op maandag 5 januari 2015 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Beestquote:Op maandag 5 januari 2015 14:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gecondoleerd Takke met dit plotselinge verlies. Heel veel sterkte de komende periode. Hopelijk kun je een beetje leunen op de schouder van MPG
Crvmeneerquote:
het is voornamelijk de droge hoest die hem last geeft en ook met name als die zich inspant. daar een van zijn vriendinnen drachtig is, is hij zelf ook enorm actief dus......quote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
CrvmeneerMorgen weer werken
Dus vandaag geniet ik er nog maar van!
![]()
Jij sterkte met Joey. Zo balen altijd als de beestjes ziek zijn. Hopelijk knapt hij snel op
PS: heb je al weer zin ?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
CrvmeneerMorgen weer werken
Dus vandaag geniet ik er nog maar van!
![]()
Jij sterkte met Joey. Zo balen altijd als de beestjes ziek zijn. Hopelijk knapt hij snel op
Misschien voorlopig andere wandelingen met hem maken dan maar? Blijft lastig natuurlijk zeker als je hem niet aanlijnt.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:30 schreef crv het volgende:
[..]
het is voornamelijk de droge hoest die hem last geeft en ook met name als die zich inspant. daar een van zijn vriendinnen drachtig is, is hij zelf ook enorm actief dus......
En ik mag hem dus 's avonds weghouden bij zijn vriendinnen nu
Makkelijker gezegd dan gedaan. meneer is zo sterk als een paardquote:Op maandag 5 januari 2015 14:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien voorlopig andere wandelingen met hem maken dan maar? Blijft lastig natuurlijk zeker als je hem niet aanlijnt.
PS: Nee
dat had onze pup n tijd terug ook.. klonk alsof ze continue stiktequote:Op maandag 5 januari 2015 14:04 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Takaiki het volgende:
Dank jullie wel
Ik heb het in eerste instantie niet gezegd om het medeleven, al is dat natuurlijk zeer welkom, ik wilde gewoon laten weten dat ik voorlopig veel afwezig ga zijn...
En misschien zoek ik hier ook weer wat afleiding, ik moet even kijken hoe het voelt
Maar dan weten jullie iig hoe en wat
hij heeft een kuurtje van zijn vriendin (de DE)quote:Op maandag 5 januari 2015 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat had onze pup n tijd terug ook.. klonk alsof ze continue stikte.. heeft zeker twee maanden geduurd voor ze er vanaf was. heeft joey een halsband of een tuigje? n halsband geeft nl erg veel druk op zn keel en dat zorgt dat t langzamer geneest. Hij is trouwens besmettelijk zolang hij nog hoest, dus even oppassen met anderen honden ook
geef m n knuffel van me
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Takaiki het volgende:
Dank jullie wel
Ik heb het in eerste instantie niet gezegd om het medeleven, al is dat natuurlijk zeer welkom, ik wilde gewoon laten weten dat ik voorlopig veel afwezig ga zijn...
En misschien zoek ik hier ook weer wat afleiding, ik moet even kijken hoe het voelt
Maar dan weten jullie iig hoe en wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |