ik drink nu bij haar ook thee ipv die zooi die ze nu heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
nee, hoef ik niet te weten ook. maar om eerlijk te zijn drink ik nog eerder thee dan senseo...dan maar geen koffie.
Senseo staat bij mij blacklisted net als Heinken en startb
ks
alles mis. je drinkt toch ook niet uit een slootquote:
dicht bij de bron wel hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
alles mis. je drinkt toch ook niet uit een sloot
maar daar zit je nietquote:
dan is de bron een veestal of riooluitlaatquote:
soms vraag ik me af of je een beetje dom bentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
dan is de bron een veestal of riooluitlaat
een beetje maarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of je een beetje dom bent
doe maar wel dan, heb ik tenminste een excuusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent een beetje een beetje dom?
Je bent dus of niet dom of wel.
fixedquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:13 schreef Muck het volgende:
Wat was het hier nog steeds ongelofelijk rustig
ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:13 schreef Muck het volgende:
Wat is het hier nog steeds ongelofelijk rustig
quote:
quote:
quote:Henric Jacobse von Muckenstein oudt zoo hij zeijde ontrent LXXIIII jaeren, inwoonder der prochien van Heynkenssandt in verklaring over de grens tussen Coudorpe en Borssele
Hoe ist nou?quote:
Joey is "zielig"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe ist nou?
En met die ouwe keffert van je?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef Muck het volgende:
Hehehe, net weer een mooi artikel gevonden over mijn voorvader:
[..]
Wat geméénquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef crv het volgende:
[..]
Joey is "zielig"
hij mag niet bij zijn vriendjes en vriendinnetjes in de buurt komen en vanmorgen mocht die ook al niet mee naar franse les..... daar heeft ie een oude dame en een jonge blom als vriendin
We worstelen met de hoestdrank, maar voor de rest gaat het wel
Ik hou van dat soort tekstenquote:
Als je aan het werk bent kun je niet op FOK lezen, dus HOAXquote:
dat is waarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:45 schreef crv het volgende:
[..]
Als je aan het werk bent kun je niet op FOK lezen, dus HOAX
[edit]quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:44 schreef Toekito het volgende:
Ik schijn ergens een stamboom van nu tot 18xx te hebben.....niemand wil hem afmaken
als je nou had geschrevenquote:
dan had het gekundquote:
Die van mij loopt van 1490 tot nu. De dochter van mijn broer is de laatste toevoegingquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:44 schreef Toekito het volgende:
Ik schijn ergens een stamboom van nu tot 18xx te hebben.....niemand wil hem afmaken
misschien toch ff met GF praten die heeft ze misschien nog wel gekentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van mij loopt van 1490 tot nu. De dochter van mijn broer is de laatste toevoeging
In de breedte groeit de stamboom nog wel, want er is nog genoeg te vinden over neven en nichten van mijn grootouders en de generaties daarvoor.
Naar goed katholiek gebruik waren ze met veeeeeul
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
misschien toch ff met GF praten die heeft ze misschien nog wel gekent
dochter van je broer is qua leeftijd niet de jongste toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van mij loopt van 1490 tot nu. De dochter van mijn broer is de laatste toevoeging
In de breedte groeit de stamboom nog wel, want er is nog genoeg te vinden over neven en nichten van mijn grootouders en de generaties daarvoor.
Naar goed katholiek gebruik waren ze met veeeeeul
GF en alleen maar knikkeren met dames.....rightquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heeft geknikkerd met die nonnetjes joh
tja toen heette dat nog "knikkeren" blijkbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
GF en alleen maar knikkeren met dames.....right
Nee, de kinderen van mijn neven en nichten zijn veel jonger. Maar in mijn bloedlijn is zij wel de laatste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
dochter van je broer is qua leeftijd niet de jongste toch?
Ja maar dat er veeeeeeeeul zijn wist ik al
quote:
Ach ze hoort er wel echt bijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, de kinderen van mijn neven en nichten zijn veel jonger. Maar in mijn bloedlijn is zij wel de laatste.
Raar in deze omdat ze geen druppel van mijn genen in zich draagt en niet eens mijn achternaam heeft, maar dat is dan weer een ander verhaal
Het draait allemaal om het kruis?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:00 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Tja er is wel een overeenkomst tussen een klooster en een bordeel
Het is een moppiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ach ze hoort er wel echt bijis ze nog steeds zo lief als toen??
Ik mag van die oudste (12 inmiddels) niet meer mee naar de dierentuin. Want ik ben oud en stom en blablablaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het draait allemaal om het kruis?
[..]
Het is een moppie
Maar wel ontzettend aan het puberen inmiddels, dus soms zou je haar achter het behang willen plakken
nog een overeenkomst iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het draait allemaal om het kruis?
[..]
Het is een moppie
Maar wel ontzettend aan het puberen inmiddels, dus soms zou je haar achter het behang willen plakken
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:01 schreef Muck het volgende:
Voor de liefhebbers:
De stamhoeve von Muckenstein. Dit was de boerderij van mijn voorvader (13 generaties terug) en werd doorgegeven van vader op zoon tot 1690
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Voorouders van PaMuckie neem ik aan, gezien het "Von Muckenstein"? Waar stond (of staat?) die?
Boh! Daar kun je dus nog eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Hij staat (!) in Zeeland. In Heinkenszand om precies te zijn.
Zo ziet het er nu uit:
[ afbeelding ]
Dat zou ik graag eens doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Boh! Daar kun je dus nog eens gaan kijken.
Dan wordt het tijd dat ze ons op boterbabbelaars trakteertquote:
Nouuuuu, al even niet meer hoorquote:
Tast toequote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ze ons op boterbabbelaars trakteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |