ik drink nu bij haar ook thee ipv die zooi die ze nu heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
nee, hoef ik niet te weten ook. maar om eerlijk te zijn drink ik nog eerder thee dan senseo...dan maar geen koffie.
Senseo staat bij mij blacklisted net als Heinken en startb
ks
alles mis. je drinkt toch ook niet uit een slootquote:
dicht bij de bron wel hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
alles mis. je drinkt toch ook niet uit een sloot
maar daar zit je nietquote:
dan is de bron een veestal of riooluitlaatquote:
soms vraag ik me af of je een beetje dom bentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
dan is de bron een veestal of riooluitlaat
een beetje maarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of je een beetje dom bent
doe maar wel dan, heb ik tenminste een excuusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent een beetje een beetje dom?
Je bent dus of niet dom of wel.
fixedquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:13 schreef Muck het volgende:
Wat was het hier nog steeds ongelofelijk rustig
ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:13 schreef Muck het volgende:
Wat is het hier nog steeds ongelofelijk rustig
quote:
quote:
quote:Henric Jacobse von Muckenstein oudt zoo hij zeijde ontrent LXXIIII jaeren, inwoonder der prochien van Heynkenssandt in verklaring over de grens tussen Coudorpe en Borssele
Hoe ist nou?quote:
Joey is "zielig"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe ist nou?
En met die ouwe keffert van je?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef Muck het volgende:
Hehehe, net weer een mooi artikel gevonden over mijn voorvader:
[..]
Wat geméénquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef crv het volgende:
[..]
Joey is "zielig"
hij mag niet bij zijn vriendjes en vriendinnetjes in de buurt komen en vanmorgen mocht die ook al niet mee naar franse les..... daar heeft ie een oude dame en een jonge blom als vriendin
We worstelen met de hoestdrank, maar voor de rest gaat het wel
Ik hou van dat soort tekstenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |