quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh. Kan me nergens op concentreren, eten en koffie smaken me een stuk minder (ben vanmiddag zelfs vergeten mn boterhammen te eten), en kan niet echt mn rust vinden
![]()
.
hoi takquote:
quote:
dmquote:
Komt goed.quote:
jij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:25 schreef S15 het volgende:
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar (ja, het mag nog net)
Maak er wat van en hopelijk komen al jullie dromen en wensen uit
Ben ik ook met je eens hoor. Is ook vreemd, maar officieel mag het nog tot vandaag dacht ik. Ik was nog niet eerder online geweest, dus bij dezequote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:34 schreef crv het volgende:
[..]
jij ooken van mij mag het het hele jaar door hoor. waarom zou dat enkel aan het begin mogen
GÉ-ÈFquote:
hondaquote:
kleine meidquote:
Hoi boevinnetjequote:
intervisie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb zometeen intervisie op mn werkoude koeien uitmelken
hier nog niet gehad gelukkig, al die onzin toesprakenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:18 schreef Toekito het volgende:
oh oh gesprekken op hoofdkantoor vandaag over de afdeling waar ik werk. Het was een leuk jaar
Succes!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb zometeen intervisie op mn werkoude koeien uitmelken
hebben we dat eigenlijk niet allemaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees wel mee maar heb weinig te melden altijd
monsieur vinquote:
ik weet nog bij mij ouders/schoonouders. je leeft in een roes. je moet ineens van alles regelen en doen, klaarstaan voor anderen en je leeft in een roes van onvermogen en verbijstering.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lees wel mee maar heb weinig te melden altijd
quote:
wat denk jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dus heb je nog steeds geen koffie maar senseoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:11 schreef Toekito het volgende:
Mn vriendin heeft 1 of andere smerige koffieapparaat. Nieuwe senseo (voor die paar bakkies per week) besteld voor dr.
Toek geen koffie 's morgens......ja vast.
ken je mijn salaris.....dan is dat voor die paar bakjes op weekbasis prima.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
Dus heb je nog steeds geen koffie maar senseo![]()
nee, hoef ik niet te weten ook. maar om eerlijk te zijn drink ik nog eerder thee dan senseo...dan maar geen koffie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ken je mijn salaris.....dan is dat voor die paar bakjes op weekbasis prima.
Zo'n fancy ding als Muck heeft komt er ooit wel als we echt samen wonen en ik permanent daar koffie drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |