SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GestreeptestoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbuck_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Niemand!We gaan voor 2015-plakkers
![]()
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SilverSjoiis op 01-01-2015 11:24:59 ]Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
En ik hoor wel of er iets bijgewerkt moet worden
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Mijn NOD mag naar 9 januariquote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef SilverSjoiis het volgende:
En ik hoor wel of er iets bijgewerkt moet worden![]()
![]()
Ik wil ook wel graag in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:20 schreef Fien10 het volgende:
Ik wil ook wel graag in de OPDoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----
Gisteravond in 5 minuten besloten waar we in september op vakantie gaanHeerlijk onze snelle besluitvaardigheid en eensgezindheid!
En en en?
Bij ons staan de vakanties ook al min of meer vast..
En ik heb er zin in!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Istrie, Kroatië. Die regio in ieder geval. Zijn vorige zomer ook in Kroatie geweest, maar dat was niet uit te houden qua temperatuur, maar we vonden het beide een mooi land. En we wilden zeker nog een keer terug.Qua landen zijn we heel erg afhankelijk van waar onze hond mee naar toe mag (American Stafford) En we wilden wel een wat zonnige vakantie eind september
Dus toen was de keuze snel gemaakt
In april gaan we naar IJsland voor een week, zonder hond, want met vliegtuig
En jullie plannen?Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Wij gaan wintersporten in februari. (En dan is het mar fijn dat het de eerste keer niet raak was)
Naar ibiza (wsl) in mei en naar Engeland en Wales in oktober.
Dat laatste wordt nog intressant als er binnenkort raak wordt geschoten.. maar goed.. in oktober is het WK rugby en daar gaan we heen.. Dus maar de vakantie er omheen gepland. . Hoogzwanger lukt dat vast ook wel..![]()
![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Haha, vast wel! Lekker tussen de woestaantrekkelijke rugby-mannen inDan móet goed komen
Wel een heerlijke variatie in vakanties
Wij zijn voor 't eerst niet meer schoolvakantie-afhankelijk, dus daar gaan we even goed gebruik van makenIk ga ook nog met mn zusje een paar dagen naar Londen
Naar de Harry Potterstudio's en anderhalve dag in Londen zelf
Wij hebben nog geen vakantie plannen. We willen graag een nieuwe auto kopen in het voorjaar, dus we denken dat we niet op vakantie gaan. M'n vriend zit in het onderwijs dus we zijn ook verbonden aan de schoolvakanties, en dan is alles gewoon een stuk duurder. En met een baby in de planning willen we ook gewoon nog lekker wat sparen. Gelukkig wonen we zelf aan het strand dus hopen op een mooie zomer.![]()
![]()
Ja ook al word ik meestal daarvoor wakker om naar de wc te gaan.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:59 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Met het meten van de temperatuur hè, zetten jullie dan een wekker in het weekend?![]()
Klinkt goed aan het strand wonen. En al die vakanties. Wij hebben dit jaar geen echte vakantie gehad door de verhuizing. Volgend jaar willen we naar Azië. Ik heb een gedeelte van Azië gezien maar mijn vriend is nooit buiten Europa geweest en wil graag een keer naar Azië
Ik hoop trouwens op een avontuurlijk kind dat wil kamperen.![]()
Wij zijn de afgelopen 2 jaar niet op vakantie geweest, maar gaan komend jaar weer!
We zijn dol op skiën, maar dat zit er niet in, dus het wordt een zomervakantie. We gaan met familie voor een gelegenheid in juni een weekend naar België, dat willen wij zelf combineren met een eigen vakantie. Hoe en wat weten we nog niet, alleen de datum. Dat zal dan in elk geval i.c.m. de caravan van schoonouders zijn.
Kamperen is leuk.Zeker weten dat wij gaan kamperen als er kids zijn.
![]()
Balen is dat he in de zomervakantie moeten gaan. Het is echt heel erg veel duurder.
Wij wonen ook heel mooi met strand op 300m afstand.
Wij hebben rekening gehouden met een eventuele zwangerschap, wij gaan lekker naar een camping, in een luxe tent met bedden en lekker makkelijk allemaal maar voor de kinderen wel ideaal.
Met hele toffe waterglijbanen en een buitenspeeltuin die toch overdekt isweekje in juli was ook maar 400 euro.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Wij zijn ook gebonden aan schoolvakanties. We willen al jaren naar de oostkust van de VS, maar dat is er door de kosten nog niet van gekomen. Azië lijkt me ook tof, al zou ik dat zwanger niet zo snel doen (geheel onterecht associeert mijn hoofd 'Azie' met 'onhygienisch/buikgriep/diarree')
Dit jaar zal het wel weer kamperen worden. Een weekje vantevoren kijken waar het mooi weer is binnen 1 a 2 dagen rijden en we gaan.![]()
Sjois, wij gaan naar Montenegro deze zomer! Ook willen we stukken Kroatië, Bosnië, Albanië en Kosovo meepikken
In februari zouden we een weekje naar Spanje gaan om mijn schoonmoeder op te zoeken maar ik word dan waarschijnlijk geopereerd dus dat moet even uitgesteld worden. Wie weet gaan we in april of mei.
Ook staat er nog een weekend Berlijn op de planning met vriend en schoonmoeder
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wij twijfelen nog een beetje. We gaan meestal naar Texel lekker in een stacaravan, maar das best duur en met evt zwangerschap en misschien een nieuwe auto kopen wordt het financieel wat krapjes.erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Ik dm!quote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Wij gaan normaal altijd kamperen met de tent in Italië of Spanje dus dat is best prima te betalen. Maar onze tent heeft het het afgelopen jaar een beetje begeven en we willen geen nieuwe kopen omdat we met kinderen liever een caravan willen. Wie weet met een kleintje nog wel een vliegvakantie naar een Griekenland ofzo en dan met de tijd een caravan kopen. Ik heb zelf altijd gekampeerd als kind en dat echt altijd super leuk gevonden, en vind het nog steeds super leuk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fien10 op 31-12-2014 19:05:39 ]![]()
Wij zijn dit jaar in vietnam geweest..
Echt een azie-aanrader!!
Hygiënisch en super vriendelijke mensen...
(Je moet wel een beetje tegen warmte kunnen..)
[ Bericht 0% gewijzigd door Barreltje op 31-12-2014 20:01:54 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Allemaal een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar gewenst!!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Gelukkig nieuwjaar lieverds! Ik hoop op een heel vruchtbaar 2015 voor iedereen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Gelukkig nieuwjaar! Dat we aan de vooravond van 2016 maar met z'n allen een (of twee!) topics verder mogen zitten![]()
![]()
Mijn NOD mag naar 21 januari 😊quote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef SilverSjoiis het volgende:
En ik hoor wel of er iets bijgewerkt moet worden
En voor iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Vakantie hebben we afgelopen zondag (spontaan) geboekt! 12 dagen terug naar New York! In april '14 al geweest en het was zoooo gaaf dat we nog dagelijks tegen elkaar zeggen dat we terug willen. Dus gaan we ook!
Nog even getwijfeld ivm eventuele zwangerschap maar we willen ons leven niet meer "on hold" zetten en gaan gewoon genieten!![]()
In de categorie 'het is nog vroeg':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kruip er nog maar even in....![]()
![]()
![]()
Het is ook nog veel te vroeg op de eerste dag van het jaar he
![]()
(Het is dat m'n kat me net wakker moest maken..)![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Stroopwafel dipstick? Foto!
Heb zojuist samen met vriend huis opgeruimd want er komt zo visite. De rest van de buurt ligt nog te tukken volgens mij
Heb ook mijn zorgverzekering gecontroleerd. Niet dat ik wilde overstappen maar voor de kosten enzo. Meeste zaken werden vergoed en je krijgt een kraampakket. Met een medische indicatie krijgt volgens mij iedereen een 100% vergoeding. Alleen denk ik niet dat ik de kraamhulp zelf wil, liever mijn mams die komt helpen en alles uitlegt. Mama![]()
![]()
Weet je moeder ook wat ze medisch bij jouw moet controleren?
Een kraamhulp is niet alleen voor een uitleg en schoonmaken,
Mijn moeder weet wel van mijn wens voor een 4e maar meer ook niet, ze kan het blijkbaar wel goed raden maar zei vannacht en een heel vruchtbaar jaar met duidelijk de nadruk op vruchtbaar.
Dat vond ik wel lief![]()
We hebben het vannacht wel leuk gehad maar ik zit denk ik net iets te ver voor ovulatie
Nu bromt zij alle dagen
Mijn moeder heeft meer medische kennis dan iemand van de kraamzorgquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:41 schreef Moppert het volgende:
Weet je moeder ook wat ze medisch bij jouw moet controleren?
Een kraamhulp is niet alleen voor een uitleg en schoonmaken,
Mijn moeder weet wel van mijn wens voor een 4e maar meer ook niet, ze kan het blijkbaar wel goed raden maar zei vannacht en een heel vruchtbaar jaar met duidelijk de nadruk op vruchtbaar.
Dat vond ik wel lief![]()
We hebben het vannacht wel leuk gehad maar ik zit denk ik net iets te ver voor ovulatie![]()
Dan is het prima, maar veel mensen vergeten dat er ook gewoon medische dingen bij komen kijken bij zowel jou als de baby. En niet iedere verloskundige heeft de tijd om dat veel te doen. (hoe slecht ook)Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Dat is waar. Maar kraamhulp heeft veel minder medische kennis dan een verloskundige. En het ging mij om de kraamhulp.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:47 schreef Moppert het volgende:
Dan is het prima, maar veel mensen vergeten dat er ook gewoon medische dingen bij komen kijken bij zowel jou als de baby. En niet iedere verloskundige heeft de tijd om dat veel te doen. (hoe slecht ook)![]()
Gisteren voordat mijn vriendinnen kwamen van de trap geflikkerd dus ik ben wat beurs nuverder wel een hele toffe avond gehad
wel erg brak dus ik duik zo weer lekker mijn mandje in
Kijken of het werkt:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eenvoor Majo's blauwe plekken
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:39 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Kijken of het werkt:Dat is inderdaad het stuk wat de urine opneemt en dan doorstuurt naar "rechts". Het tweede streepje zit dan ook een stuk verder naar rechts, tussen de controlestreep en die "streep" die je nu ziet. Vond dat ook heel erg verwarrend de eerste keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eenvoor Majo's blauwe plekken
Als het goed is zit er een afbeelding binnenin dat envelopje waarop je goed kunt zien waar de tweede streep dient te verschijnen.
Edit: dat stuk komt altijd omhoog, dat hoort juist
Ik kan even alleen een voorbeeld van een ovulatietest vinden maar zo zou een zwangerschapstest er ook uit moeten zien. Alleen is het in beide gevallen dan wel positief.
Volg je het nog?Je kijkt te ver naar links dus
En thanks
Goedemorgen!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat we aan het einde van het 2015 allemaal in Z&G zitten lijkt me een goed voornemen!
Welkom Fien.
![]()
Oei, Majo!![]()
Hier komt gezweef in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen.![]()
![]()
Cygne! Wat een mooi verhaal, en wat goed dat zij je zo kan helpen! Ik ga heeeeel hard voor je duimen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha kat![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:53 schreef Cygne het volgende:
Oei, Majo!![]()
Hier komt gezweef in spoiler:Oeh Cygne wat spannend! Het is je zo ontzettend gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen.Wat is er met de poezel gebeurd?
Ik geloof best wel in dat soort dingen. Ik heb ook ooit eens met iemand in de bus gezeten die aan reiki deed. We raakten aan de praat en ik vertelde haar dat ik altijd last van mijn knie had. Ze vroeg of ze me een healing mocht geven, ik vond het prima. De knie werd helemaal warm en daarna nooit meer last gehad
Cygne wat fijn, heerlijk dat ze je zo goed heeft kunnen helpen.Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Bizar is dat he. Ik wist dus niet wat ze ging doen dus ik vroeg heel droog of ze nou zulke warme handen had.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh Cygne wat spannend! Het is je zo ontzettend gegundWat is er met de poezel gebeurd?
Ik geloof best wel in dat soort dingen. Ik heb ook ooit eens met iemand in de bus gezeten die aan reiki deed. We raakten aan de praat en ik vertelde haar dat ik altijd last van mijn knie had. Ze vroeg of ze me een healing mocht geven, ik vond het prima. De knie werd helemaal warm en daarna nooit meer last gehad
Poes is in mei overleden. Lag dood in de keuken, hij was 13 en had wat mankementen, zeg maar.
DIe mevrouw waar ik heen ga ken ik wel, ze is de de dochter van mijn oom maar naast dat we elkaar af en toe op een verjaardag zie hebben we privé eigenlijk geen contact. Ze houdt t ook heel goed gescheiden.
Ook wel mooi, ik heb een vriendinnetje uit Frankrijk. Ik ken haar via een uitwisseling met mijn middelbare school, 13 jaar geleden. Door die uitwisseling is er veel veranderd, kreeg leuke vriendinnetjes en zonder die uitwisseling had mijn leven er heel anders uitgezien. Dat meisje betekent dus heel veel voor me en zij weet, dat als wij ooit een dochter gaan krijgen ze hetzelfde gaat heten als zij. Vanochtend stond er een hele lieve wens van haar op mijn fb. Ik hoop dat voortekenen bestaan, haha.![]()
Ik hoop het zo voor je Cygne! Ik geloof daar zelf best wel inquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:05 schreef Cygne het volgende:
[..]
Bizar is dat he. Ik wist dus niet wat ze ging doen dus ik vroeg heel droog of ze nou zulke warme handen had.
Poes is in mei overleden. Lag dood in de keuken, hij was 13 en had wat mankementen, zeg maar.
DIe mevrouw waar ik heen ga ken ik wel, ze is de de dochter van mijn oom maar naast dat we elkaar af en toe op een verjaardag zie hebben we privé eigenlijk geen contact. Ze houdt t ook heel goed gescheiden.
Ook wel mooi, ik heb een vriendinnetje uit Frankrijk. Ik ken haar via een uitwisseling met mijn middelbare school, 13 jaar geleden. Door die uitwisseling is er veel veranderd, kreeg leuke vriendinnetjes en zonder die uitwisseling had mijn leven er heel anders uitgezien. Dat meisje betekent dus heel veel voor me en zij weet, dat als wij ooit een dochter gaan krijgen ze hetzelfde gaat heten als zij. Vanochtend stond er een hele lieve wens van haar op mijn fb. Ik hoop dat voortekenen bestaan, haha.
Cygne wat fijn! Hopelijk heeft ze het bij het juiste eind, maar zelfs als dat niet zo is, is het al heerlijk dat je je er zo veel beter door voelt!
En die test: goed om te weten dat het zo los hoort te komen. Anders was ik over een paar dagen toch ernstig aan mijn dip-kwaliteiten gaan twijfelen!![]()
![]()
Ik ben ook door schade en schande wijs geworden hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Cygne wat fijn! Hopelijk heeft ze het bij het juiste eind, maar zelfs als dat niet zo is, is het al heerlijk dat je je er zo veel beter door voelt!
En die test: goed om te weten dat het zo los hoort te komen. Anders was ik over een paar dagen toch ernstig aan mijn dip-kwaliteiten gaan twijfelen!Dacht eerst ook wat gebeurd er
Ben inmiddels zo'n 10 tests verder (in 4 maanden
) dus dan weet je wel wat je hoort te zien
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:53 schreef Cygne het volgende:
Oei, Majo!![]()
Hier komt gezweef in spoiler:wat is dit een fijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen.post!!!!!!!!!!!!
Schudden voor gebruik![]()
Wij jou ook niet!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:52 schreef Cygne het volgende:
Ahh lieverds.![]()
Ik kan jullie ook niet missen he.
Blijf dus maar af en toe mee posten hier
Dat klopt maar een kraamhulp weet wel degelijk waar het op moet letten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:51 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar kraamhulp heeft veel minder medische kennis dan een verloskundige. En het ging mij om de kraamhulp.
Een verloskundige komt echt maar even snel checken, een kraamhulp kan veel meer signaleren.
En ik snap jouw keus wel, maar ik wilde het wel even duidelijk hebben ook voor de meelezers.
En idd dat loskomen is normaal![]()
Pax had al uit zitten rekenen dat als het nu raak zou zijn wanneer dan de uitgerekende datum zou zijndat vind ik wel schattig
Nu bromt zij alle dagen
Vruchtbaar 2015 voor iedereen!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:53 schreef Cygne het volgende:
Oei, Majo!![]()
Hier komt gezweef in spoiler:Wat bijzonder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen.
Haha, de kat. Die opmerking komt uiteindelijk altijd weer terug.![]()
![]()
Schattig is dat als die mannen er zo mee bezig zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:09 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat klopt maar een kraamhulp weet wel degelijk waar het op moet letten.
Een verloskundige komt echt maar even snel checken, een kraamhulp kan veel meer signaleren.
En ik snap jouw keus wel, maar ik wilde het wel even duidelijk hebben ook voor de meelezers.
En idd dat loskomen is normaal![]()
Pax had al uit zitten rekenen dat als het nu raak zou zijn wanneer dan de uitgerekende datum zou zijndat vind ik wel schattig
De mijne is er ook wel veel mee bezig merk ik. Gisteren om 12 uur keek ie me zo schattig aan en zei dat hij hoopte op een heel bijzonder 2015 voor ons
![]()
Ondertussen zit ik onze zomervakantie in Montenegro te plannen. Mooie afleiding als ik tegen die tijd niet (lang) zwanger ben. We wachten uiteraard nog even met boeken
Ik vond het loslaten dus ook raar klinkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En die test: goed om te weten dat het zo los hoort te komen. Anders was ik over een paar dagen toch ernstig aan mijn dip-kwaliteiten gaan twijfelen!Heb zelf ook nooit die dipsticks geprobeerd!
Of de reiki nu wel of niet wat heeft gedaan Cygne, jij voelt je nu veel beter en dat is alleen maar goed! En ik geloof er ook wel in. Je had even terug toch het gevoel dat 3-maal scheepsrecht zou worden en het dan wel goed zou gaan? Ik hoop echt zo voor je dat dat klopt en die derde zwangerschap niet lang op zich laat wachten
(en het is al spannend zie ik!)
![]()
Hallo allemaal! Ik wens jullie een gelukkig en vruchtbaar 2015!
Ik heb hier niet veel gepost de laatste tijd omdat ik niks te melden had eigenlijk, er gebeurde niks. Laatste NOD was 22-12, maar aangezien mijn cyclus steeds langer werd en ik altijd later ongesteld werd zocht ik er niks achter toen het uitbleef. Ook een paar keer gedacht: morgen begint het want ik had buikpijn of wat spotting. Maar het kwam maar niet dus net toch maar een test gedaan:![]()
![]()
![]()
Wij zijn een beetje in shock
Semper frakkin fi!![]()
![]()
![]()
De eerste streepjes van 2015 ! Gefeliciteerd starbuck!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:45 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik heb hier niet veel gepost de laatste tijd omdat ik niks te melden had eigenlijk, er gebeurde niks. Laatste NOD was 22-12, maar aangezien mijn cyclus steeds langer werd en ik altijd later ongesteld werd zocht ik er niks achter toen het uitbleef. Ook een paar keer gedacht: morgen begint het want ik had buikpijn of wat spotting. Maar het kwam maar niet dus net toch maar een test gedaan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wij zijn een beetje in shock
S. 2014
J. 2016![]()
Wauw gefeliciteerd Starbuck. De eerste streepjes van 2015. Geniet ervan!![]()
Fijn Cygne, ik hoop dat haar gevoel en je eigen intuïtie kloppen. Het is je gegund.
Verder iedereen een heel liefdevol, gelukkig, gezond, en vooral vruchtbaar 2015!![]()
Gefeliciteerd Starbuck!![]()
Nu bromt zij alle dagen
Gefeliciteerd Starbuck! Niet per ongeluk lopen slempen gisteren?
Ik hoop dat er nog heeeeuuuuul veel streepjes gaan volgen dit jaar![]()
Blijf je dan 12 dagen in New york of ga je dan ook naar Washington? Of is 12 dagen veels te kort?quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Mijn NOD mag naar 21 januari 😊
En voor iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Vakantie hebben we afgelopen zondag (spontaan) geboekt! 12 dagen terug naar New York! In april '14 al geweest en het was zoooo gaaf dat we nog dagelijks tegen elkaar zeggen dat we terug willen. Dus gaan we ook!
Nog even getwijfeld ivm eventuele zwangerschap maar we willen ons leven niet meer "on hold" zetten en gaan gewoon genieten!
Ik was foto's van Thailand aan het kijken en toen zei mijn vriend dat het geen goed idee was ivm mogelijke zwangerschap. Mannen
Nu heb ik een alternatief nodig. New York lijkt mij wel tof. Lekker eten enzo maar is het niet heel duur?![]()
Een beter begin van het jaar kan je niet hebben!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:45 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik heb hier niet veel gepost de laatste tijd omdat ik niks te melden had eigenlijk, er gebeurde niks. Laatste NOD was 22-12, maar aangezien mijn cyclus steeds langer werd en ik altijd later ongesteld werd zocht ik er niks achter toen het uitbleef. Ook een paar keer gedacht: morgen begint het want ik had buikpijn of wat spotting. Maar het kwam maar niet dus net toch maar een test gedaan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wij zijn een beetje in shock![]()
New York is qua verblijf best duurquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:27 schreef Daui het volgende:
[..]
Blijf je dan 12 dagen in New york of ga je dan ook naar Washington? Of is 12 dagen veels te kort?
Ik was foto's van Thailand aan het kijken en toen zei mijn vriend dat het geen goed idee was ivm mogelijke zwangerschap. Mannen
Nu heb ik een alternatief nodig. New York lijkt mij wel tof. Lekker eten enzo maar is het niet heel duur?Je kunt dan beter naar Vegas gaan, daar kun je voor een schijntje in een 5-sterrenhotel verblijven. Plak er 2 weekjes nationale parken aan vast en je hebt een topvakantie
Alleen vlucht is vaak wel prijzig.
Edit: je kunt ook in Europa blijven, zat te zien! Zelf ben ik helemaal Balkan fan. Met name Bosnië is prachtig en is heel erg goedkoop
Mijn nod mag naar, wat zullen we eens doen...?7 februari ofzo?
Cygne, ook al betekenen die streepjes misschien niet heel veel meer voor je, toch hoop ik dat je snel weer een setje plast!omdat ik zo graag wil dat je in 2015 een gezond kindje krijgt!![]()
Gisteren oud en nieuw gevierd bij vrienden, en toen we allemaal vlak voor twaalven naar binnen werden geroepen voor een aankondiging voelden we hem al aankomen.... weer een kleine frummel erbij!!!![]()
![]()
New york hoeft helemaal niet duur te zijn qua verblijf. Wij verblijven in een appartement via airbnb voor 60 euro per nacht, in queens. Zit je met 20min in de metro op times square. Ook de vlucht is niet duur als je optijd boekt en op aanbiedingen let. Wij vliegen met zn 2en retour voor iets meer als 850 euro, vanaf Brussel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
New York is qua verblijf best duurJe kunt dan beter naar Vegas gaan, daar kun je voor een schijntje in een 5-sterrenhotel verblijven. Plak er 2 weekjes nationale parken aan vast en je hebt een topvakantie
Alleen vlucht is vaak wel prijzig.
Eten is zo duur als je het zelf wil maken, wij hebben heerlijk gegeten in een lokale diner voor een euro of 15 voor ons samen en dan kregen we t eten niet eens op!quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:27 schreef Daui het volgende:
[..]
Blijf je dan 12 dagen in New york of ga je dan ook naar Washington? Of is 12 dagen veels te kort?
Nu heb ik een alternatief nodig. New York lijkt mij wel tof. Lekker eten enzo maar is het niet heel duur?
We willen dit keer kijken om inderdaad misschien naar Washington te gaan, maar de vorige 9 dagen hebben we niet eens de kans gehad om bijvoorbeeld brooklyn of alles boven central park te verkennen, dus we vermaken ons ook wel in new york zelf. Maar we willen dan ook niet geforceers alle highlights in 4 dagen er doorheen "rammen".
En starbuck gefeliciteeeeeerd!!![]()
![]()
dat is wel goed te doen jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
New york hoeft helemaal niet duur te zijn qua verblijf. Wij verblijven in een appartement via airbnb voor 60 euro per nacht, in queens. Zit je met 20min in de metro op times square. Ook de vlucht is niet duur als je optijd boekt en op aanbiedingen let. Wij vliegen met zn 2en retour voor iets meer als 850 euro, vanaf Brussel.
[..]
Eten is zo duur als je het zelf wil maken, wij hebben heerlijk gegeten in een lokale diner voor een euro of 15 voor ons samen en dan kregen we t eten niet eens op!
We willen dit keer kijken om inderdaad misschien naar Washington te gaan, maar de vorige 9 dagen hebben we niet eens de kans gehad om bijvoorbeeld brooklyn of alles boven central park te verkennen, dus we vermaken ons ook wel in new york zelf. Maar we willen dan ook niet geforceers alle highlights in 4 dagen er doorheen "rammen".
En starbuck gefeliciteeeeeerd!!![]()
ik heb zelf nog nooit airbnb gebruikt dus ben niet bekend met die prijzen, hotels in ny zijn wel duur. Uit eten gaan in de VS is sowieso goed te doen! En je kunt het inderdaad zo duur maken als je wilt
Vannacht gedroomd dat ik twee streepjes had geplastZal wel niets betekenen
ik ga nu eens een paar dagen tot na mijn NOD wachten met testen, anders maak ik mezelf alleen maar weer gek.
Ik hoop toch dat je opeens voorspellende gaven hebt gekregen Majo!
Hier helaas ongesteld....Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:02 schreef Skoap het volgende:
Ik hoop toch dat je opeens voorspellende gaven hebt gekregen Majo!
Hier helaas ongesteld....![]()
Mijn vriend droomt wel eens over dingen die dan later exact zo gebeuren, zal eens vragen of hij erover gedroomd heeft![]()
Wel balen dat je weer ongesteld bent
Ik zit al op dag 91.Dus misschien iets met plassen in een bekertje doen?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Cygne ga jij eens snel een test doen!Reageren de honden ook nog anders?
Ik heb net toch maar een test gedaan, kon het niet meer loslaten na mijn droomWas spierwit maar ja wat wil je, ik zit nog 2 dagen voor mijn NOD
Volgende keer maar een week wachten ofzo
stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:06 schreef Cygne het volgende:
![]()
Mijn cyclus is normaal 24-25.
Morgen doe ik een test.
S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen...Vind dat je een punt hebt!
![]()
Ik heb geen testen in huis. En ik kan best wachten tot morgen. Dan komen mijn bestelde testen binnen.
Oh, mijn man zegt dat ie een kat gaat zoeken om overheen te plassen.
De teckel bivakkeert op mijn buik en probeerde gisteren een hapje uit mijn mans neus te nemen. Dus volgens hem ben ik zwanger. Helaas geeft ie nogal eens een vals-postieve uitslag.![]()
Ik heb er wel 1 voor je... (een test ook nog trouwensquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Cygne het volgende:
Ik heb geen testen in huis. En ik kan best wachten tot morgen. Dan komen mijn bestelde testen binnen.
Oh, mijn man zegt dat ie een kat gaat zoeken om overheen te plassen.)
nee.hoor meid doe wat goed voelt voor jou, er is al genoeg spanningS. 2014
J. 2016![]()
Kijk je man kan het ook niet nog een dagje volhoudenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Cygne het volgende:
Oh, mijn man zegt dat ie een kat gaat zoeken om overheen te plassen.
De teckel bivakkeert op mijn buik en probeerde gisteren een hapje uit mijn mans neus te nemen. Dus volgens hem ben ik zwanger. Helaas geeft ie nogal eens een vals-postieve uitslag.Grapje hoor, je moet doen wat goed voelt voor jou
En die teckel
Dan krijg je dus dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:28 schreef Cygne het volgende:
Dan krijg je dus dit.Noh wat een lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we hopen dat de teckel dit keer wel een positieve test heeft afgegeven!
Ik ben echt zo benieuwd hoe dat zal zijn met Noa als ik zwanger ben. Ze slaapt al bijna de hele dag op mijn buik, dat kan bijna niet nog meer worden
Toen ik zwanger was moest de teckel niks van me hebben. Kleine kindjes vindt ie wel heel erg leuk. Op t baby'tje van mijn nichtje was hij helemaal verliefd. Als ze moest huilen wilde hij erheen en dan stopte ze ook meteen met huilen.
De grote was heel voorzichtig met me toen ik zwanger was, als ik dan iets wilde doen duwde hij me richting bank.![]()
![]()
Wat zijn dieren toch geweldigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:32 schreef Cygne het volgende:
Toen ik zwanger was moest de teckel niks van me hebben. Kleine kindjes vindt ie wel heel erg leuk. Op t baby'tje van mijn nichtje was hij helemaal verliefd. Als ze moest huilen wilde hij erheen en dan stopte ze ook meteen met huilen.
De grote was heel voorzichtig met me toen ik zwanger was, als ik dan iets wilde doen duwde hij me richting bank.Ik ben benieuwd hoe de hond van mijn ouders ermee omgaat
En de grote hond, wat ontzettend zoet
Mijn grote hond is sowieso bijzonder hoor.
Ik liep eens met hem in t losloopgebied hier en verderop zagen we een vader met een heel klein (bang) kindje, hij hobbelde erop af, ging een halve meter voor t kindje zitten en zocht oogcontact. Kindje stak dr hand uit en hij schuifelt heel voorzichtig naar haar toe en legt heel zachtjes zijn kop tegen haar borst (zo klein was ze), kindje aait hem over z'n kop en hij hobbelt weer verder. Bleek dat het meisje al een paar keer omgebeukt was door een lompe grote hond.
Veel kinderen vinden hem wel eng, grote zwarte kop en een grimmige blik heeft ie. Als een kind dus echt bang is en zich bijvoorbeeld achter zijn/haar moeder verstopt gaat de grote tussen mijn benen zitten en kijkt naar beneden.
Kan me door zijn uiterlijk best voorstellen dat kindjes hem eng vinden. Maar eigenlijk is t een groot ei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik erover op.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:40 schreef Cygne het volgende:
Mijn grote hond is sowieso bijzonder hoor.
Ik liep eens met hem in t losloopgebied hier en verderop zagen we een vader met een heel klein (bang) kindje, hij hobbelde erop af, ging een halve meter voor t kindje zitten en zocht oogcontact. Kindje stak dr hand uit en hij schuifelt heel voorzichtig naar haar toe en legt heel zachtjes zijn kop tegen haar borst (zo klein was ze), kindje aait hem over z'n kop en hij hobbelt weer verder. Bleek dat het meisje al een paar keer omgebeukt was door een lompe grote hond.
Veel kinderen vinden hem wel eng, grote zwarte kop en een grimmige blik heeft ie. Als een kind dus echt bang is en zich bijvoorbeeld achter zijn/haar moeder verstopt gaat de grote tussen mijn benen zitten en kijkt naar beneden.
Kan me door zijn uiterlijk best voorstellen dat kindjes hem eng vinden. Maar eigenlijk is t een groot ei.Klinkt als een hele bijzondere hond Cygne! En van mij mag je spammen hoor, ik hou van diertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik erover op.
Ik ookquote:
Ik vind het zo knap dat wachten met testen. Ik testte de vorige keren echt al 10dagen voor nod. Maar mijn hcg toename gaat echt super snel.
Ik ben wat dat betreft dan ook echt super ongeduldig.
En ik vind honden en kinderen echt heel eng.![]()
Ik ga voor je duimen cygne
Nu bromt zij alle dagen
Moppert dat is niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik honden die ik niet (goed) ken niet vertrouw met kinden. Mijn eigen honden vertrouw ik wel maar ik houd het wel altijd scherp in de gaten. Er zijn veel kinderen die mijn honden bijvoorbeeld willen aanhalen, dat mag. Maar alleen als ze het vragen als ze dat doen leg ik ook altijd even uit hoe ze contact moeten maken (eerst laten ruiken, dan onder de kin kriebelen). Zie ik een afwijkende houding bij mijn hond, dan niet.
Mijn zus heeft oudere kinderen (14 en 11) en daar ben ik er niet zo scherp op. Zij kennen mijn honden even goed als ik en ze weten precies wat ze wel en wat ze niet moeten doen. De kindjes van mijn schoonzus zijn jonger en daar ben ik wel streng. Zij zijn wat bang voor de grote de jongste trapt ernaar uit angst dus die komen niet meer bij elkaar in de buurt. Ik ben bang dat mijn grote daar op reageert. De kleine mogen ze aanhalen als ik hem op schoot heb, ze moeten hem met rust laten als hij ergens rustig legt.
Ook als ik zelf kinderen krijg zal ik daar voorzichtig mee zijn, allebei mijn honden zijn nogal verzorgende types en ik ben me ervan bewust dat ze daarmee mijn grenzen overgaan (vooral de teckel). De grote doet niks zonder met mij te checken of ik t oké vindt. Maar het blijven dieren die vooral door instinct gedreven worden.
Wel gek, vroeger werd daar helemaal niet zo over nagedacht. Mijn ouders hadden vroeger een hond dezelfde als onze grote en daar speelde ik regelmatig alleen mee buiten in de tuin. Ik was slechtziend en durfde ook niet buiten zonder haar.
Mijn tante heeft een grote herder, gromt al als je naar 'm kijkt en is mij een keer aangevlogen (man kon er nog net tussen springen). Mijn tante vindt het gek dat familie die hond niet in de buurt van hun kinderen wil hebben.
Voor wat beteft geduld met testen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Cygne op 02-01-2015 14:33:21 ]![]()
Het is inderdaad belangrijk dat een kind vraagt of de hond geaaid mag worden en je uitlegt hoe ze dit kunnen doen. Ik zeg vaak tegen kinderen die bang zijn dat ze de hond kunnen aaien, dan leren ze dat het helemaal niet eng hoeft te zijnHet gaat alleen mis wanneer kinderen heel enthousiast zo'n hond aanvliegen en de hond ervan schrikt. Als het een goeie hond is en je gaat er voorzichtig mee om zal er echt niet snel iets gebeuren
Och Cygne wat heftig is datIk snap heel goed dat een positieve test voor jou heel anders is dan voor anderen. Hoe snel kunnen ze zo'n vruchtwaterpunctie doen? Die onzekerheid lijkt me inderdaad killing.
voor jou!
MIjn beide honden reageren vriendelijk als een kind ze enthousiast aanvliegt. Maar mijn grote vindt het niet prettig. Dus het mag niet. Maar ook, als een kind bang is houd ik mijn honden er uit de buurt. Als ze het spannend vinden maar wél graag willen aaien dan begeleid ik daarin wel, mits de ouders dat ook willen natuurlijk.![]()
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:35 schreef MaJo het volgende:
Och Cygne wat heftig is datIk snap heel goed dat een positieve test voor jou heel anders is dan voor anderen. Hoe snel kunnen ze zo'n vruchtwaterpunctie doen? Die onzekerheid lijkt me inderdaad killing.
voor jou!
Helaas is er met een vruchtwaterpunctie ook kans op een miskraam, dat je dan dus de uitslag krijgt dat alles goed is en je alsnog een miskraam krijgt terwijl je kindje eigenlijk gezond was.![]()
Ik heb ook een vwp gehad en wat ik me heb laten vertellen (meelezende verloskundigen correct me if i'm wrong) is dat de kans op een mk 0.5% is na de punctie, maar dat die nog kleiner wordt als je een gynaecoloog heb die daar erg ervaren in is en je je de dag van en na de punctie heel rustig houdt. Overigens kun je soms ook al uitslagen na een week krijgen, maar weet niet bij welke onderzoeken allemaal mogelijk is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.
Helaas is er met een vruchtwaterpunctie ook kans op een miskraam, dat je dan dus de uitslag krijgt dat alles goed is en je alsnog een miskraam krijgt terwijl je kindje eigenlijk gezond was.![]()
Klopt, inderdaad. Helaas is die sneltest niet beschikbaar voor mijn chromosoomafwijking.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb ook een vwp gehad en wat ik me heb laten vertellen (meelezende verloskundigen correct me if i'm wrong) is dat de kans op een mk 0.5% is na de punctie, maar dat die nog kleiner wordt als je een gynaecoloog heb die daar erg ervaren in is en je je de dag van en na de punctie heel rustig houdt. Overigens kun je soms ook al uitslagen na een week krijgen, maar weet niet bij welke onderzoeken allemaal mogelijk is.![]()
Wat lijkt me dat ontzettend onzeker zeg. Ik hoop dat in de lijn van je moeder ook bij jou de derde zwangerschap eindigt in een gezond kindjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.
Helaas is er met een vruchtwaterpunctie ook kans op een miskraam, dat je dan dus de uitslag krijgt dat alles goed is en je alsnog een miskraam krijgt terwijl je kindje eigenlijk gezond was.
Ahh wat heb je een lieve hondjes Cygne!
Snap dat een positieve test voor jou niet gelijk positief voelt, lijkt me erg moeilijk.. Toch hoop ik erop als je gaat testen binnenkort, wie weet wordt dit een gezonde plakker!!![]()
Ik snap je wel Cygne. Het wordt dan pas echt als je weet dat alles goed is. Maar wat ik me afvroeg.. Ik ben ook drager van een chromsoomafwijking maar wij zouden ook PGD IVF kunnen doen. Is dit bij jou ook mogelijk of niet?![]()
Hier vandaag een minder dagje..
Poes blijkt suikerziekte te hebben..
Dat wordt dus regelmaat in ons leven inbouwen. .
op gezette tijden eten en een injectie geven..
Naja..kunnen we alvast even oefenen..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Dat zal toch niet zo heel lastig zijn? Bij ons krijgt poes eten als we opstaan (om 8 uur) en 's avonds om 7 uur. Als we iets later zijn komt ze zelf al piepenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef Barreltje het volgende:
Hier vandaag een minder dagje..
Poes blijkt suikerziekte te hebben..
Dat wordt dus regelmaat in ons leven inbouwen. .
op gezette tijden eten en een injectie geven..
Naja..kunnen we alvast even oefenen..Wel naar dat poes ziek is!
Ik heb erge buikpijn, dat kan maar twee dingen betekenen: of ongesteld worden of last van mijn darmen. Vind het altijd maar lastig dat pds, kan het nooit uit elkaar houden
het was hier altijd eten klaar zetten en wel zien wat er gebeurde..
als we een weekend weggingen dan zetten we wat meer neer en genoeg water.. dat kan nu absoluut niet meer.
eten geven, 15 min later insuline geven en 12 uur later het zelfde liedje..
dat betekent dus in het weekend even vroeg opstaan als door de weeks..
hier moeten we dus even veranderen
vond het een goed iets.. ook voor ons structuur nu.. dan heeft hij het gevoel dat we het "later" ook zouden moeten kunnen stiekem leuk dat hij daar toch over na denkt
Dat is voor ons ook een optie, inderdaad. Al is de kans op natuurlijk geloof ik groter (blijven proberen tot er eentje blijft zitten).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:07 schreef Fien10 het volgende:
Ik snap je wel Cygne. Het wordt dan pas echt als je weet dat alles goed is. Maar wat ik me afvroeg.. Ik ben ook drager van een chromsoomafwijking maar wij zouden ook PGD IVF kunnen doen. Is dit bij jou ook mogelijk of niet?![]()
Het lijkt me echt super lastig om je kat een injectie te geven. Eentje zou nooit meer beneden komen. Heb je mensen in de buurt die als je een weekend weg wil eten en injecties kunnen geven?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef Barreltje het volgende:
het was hier altijd eten klaar zetten en wel zien wat er gebeurde..
als we een weekend weggingen dan zetten we wat meer neer en genoeg water.. dat kan nu absoluut niet meer.
eten geven, 15 min later insuline geven en 12 uur later het zelfde liedje..
dat betekent dus in het weekend even vroeg opstaan als door de weeks..
hier moeten we dus even veranderen
vond het een goed iets.. ook voor ons structuur nu.. dan heeft hij het gevoel dat we het "later" ook zouden moeten kunnen stiekem leuk dat hij daar toch over na denkt
![]()
Oké, ja dat is bij ons inderdaad ook het geval. Wij hebben een kans van 10 tot 15 procent op een kindje met die cromosoomafwijking. We hebben ervoor gekozen om het op de natuurlijke manier te proberen met een risico. Omdat de kans op een kindje zo toch groter is, en omdat een kindje met down hier ook welkom is. M'n moeder heeft dezelfde afwijking en heeft ook 3 gezonde kinderen gekregen. Ik hoop dat je voorgevoel klopt en dat de volgende zwangerschap (misschien deze al) een goede is. Ik zie ook heel erg op tegen de eerste weken zwangerschap mocht het zover zijn.![]()
Onze ouders willen bij springen.. ik moet de vaste oppas nog even vragen hoe zij er tegenover staat. .
Overigens is de onezy (hoe schrijf je dat?) Van de Samsung curved tv hier goedgekeurd dus een berepakje komt ook in een mini - assortiment. .
Oh en fien en cygne. .
Lastig al die keuzes en afhankelijkheid. .
Ik hoop dat het op de een of andere manier toch goed komt..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Fien, ik weet niet precies hoe t bij ons zit maar ik geloof 50% op handicap/miskraam, 50% op dragerschap/vrij.![]()
Onesiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef Barreltje het volgende:
Onze ouders willen bij springen.. ik moet de vaste oppas nog even vragen hoe zij er tegenover staat. .
Overigens is de onezy (hoe schrijf je dat?) Van de Samsung curved tv hier goedgekeurd dus een berepakje komt ook in een mini - assortiment. .Ik snap alleen je opmerking van Samsung niet
Mijn vriend en ik delen vaak samen een blikje cola. Hij neemt een slok en geeft het blikje aan mij. Damn, net een asbakNormaal nooit last van maar kon er echt geen slok uit nemen. Nu denkt hij dat ik zwanger ben
Het eten smaakte me vanavond ook al niet, gewone pasta bolagnese die ik normaal hartstikke lekker vind. Vanochtend was de test nog negatief dus lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ik dan al wel last van zwangerschapskwalen zou hebben toch?
Ik ben trouwens vandaag precies een jaar gestopt met roken
[ Bericht 4% gewijzigd door MaJo op 02-01-2015 22:12:06 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Oké dat ligt dan inderdaad wel een stuk hoger Cygne. Jullie hebben toch ook nog een afspraak staan bij de geneticus voor verdere uitleg en info?![]()
Tja, buikgriep heerst Majo....
Het is dat ik flink ongesteld ben, anders was ik toch erg achterdochtig geworden nu ik al vier ochtenden mijn thee en beschuitjes via de voorkant weer naar buiten gooi.... (de rest van de dag gaat het dan gelukkig wel weer, geen koorts meer gelukkig)
Maar ik hoop dat jouw misselijkheid geen griep is...!![]()
![]()
Ik ben niet erg misselijk, dat is cygnequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Sara82 het volgende:
Tja, buikgriep heerst Majo....
Het is dat ik flink ongesteld ben, anders was ik toch erg achterdochtig geworden nu ik al vier ochtenden mijn thee en beschuitjes via de voorkant weer naar buiten gooi.... (de rest van de dag gaat het dan gelukkig wel weer, geen koorts meer gelukkig)
Maar ik hoop dat jouw misselijkheid geen griep is...!Ik heb buikpijn en een rare smaak. En een beetje misselijk gevoel vanuit mijn buik maar niet zo heel erg.
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Ti's nog een beetje onwerkelijk. Vanwege verleden van man (chemo's gehad) hadden we geen idee of hij überhaupt nog vruchtbaar was en modderden we maar wat aan. Hij zou een onderzoek laten doen maar zat daar maar tegenaan te hikken. En nu opeens die streepjes!ik heb voor over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Volgens internetberekening ben ik 5 wk en 4 dagen nu. Spannend hoor
Cygne: jeetje wat lijkt me dat zwaar, dat je alsnog zo lang in onzekerheid zit als je ak streepjes hebt. Sterkte, ook voor Fien!
Barreltje, wat naar dat je kat suiker heeft! Hopelijk valt het prikken mee! Wij hebben ook een hele moeilijke kat, heel fel en wil nooit opgepakt worden, maar die moest een keer een injectie en dat ging gek genoeg heel makkelijk!
Majo, spannend weer! Ik had als enige kwaaltje pijnlijke boobs. En nu merk ik dat ik dingen beter ruik. Misschien was je te vroeg met testen?
Ik ga maar snel doorschuiven naar het volgende topic en ik wens iedereen hier snelle streepjes toe!![]()
Semper frakkin fi!![]()
Jup, over 1.5 week.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef Fien10 het volgende:
Oké dat ligt dan inderdaad wel een stuk hoger Cygne. Jullie hebben toch ook nog een afspraak staan bij de geneticus voor verdere uitleg en info?
Daarna worden mijn ouders getest.![]()
Spannend en veel sterkte en succes!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jup, over 1.5 week.
Daarna worden mijn ouders getest.![]()
Wow dat is dan ook best een wondertje, wat bijzonderquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Starbuck_ het volgende:
Ti's nog een beetje onwerkelijk. Vanwege verleden van man (chemo's gehad) hadden we geen idee of hij überhaupt nog vruchtbaar was en modderden we maar wat aan. Hij zou een onderzoek laten doen maar zat daar maar tegenaan te hikken. En nu opeens die streepjes!ik heb voor over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Volgens internetberekening ben ik 5 wk en 4 dagen nu. Spannend hoor
Cygne: jeetje wat lijkt me dat zwaar, dat je alsnog zo lang in onzekerheid zit als je ak streepjes hebt. Sterkte, ook voor Fien!
Barreltje, wat naar dat je kat suiker heeft! Hopelijk valt het prikken mee! Wij hebben ook een hele moeilijke kat, heel fel en wil nooit opgepakt worden, maar die moest een keer een injectie en dat ging gek genoeg heel makkelijk!
Majo, spannend weer! Ik had als enige kwaaltje pijnlijke boobs. En nu merk ik dat ik dingen beter ruik. Misschien was je te vroeg met testen?
Ik ga maar snel doorschuiven naar het volgende topic en ik wens iedereen hier snelle streepjes toe!![]()
Hoe lang hebben jullie er uiteindelijk over gedaan, niet zo heel lang toch?
Pijnlijke boobs: checkMaar kan ook door naderende menstruatie zijn natuurlijk. Te vroeg getest vind ik echter een betere theorie
Ik ga gewoon *rustig* een paar dagen afwachten nu
Nee, het is uiteindelijk best snel gegaan! November 2013 gestopt met de pil en vanaf maart een beetje 'actief' aan het proberenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is dan ook best een wondertje, wat bijzonderHoe lang hebben jullie er uiteindelijk over gedaan, niet zo heel lang toch?
Pijnlijke boobs: checkMaar kan ook door naderende menstruatie zijn natuurlijk. Te vroeg getest vind ik echter een betere theorie
Ik ga gewoon *rustig* een paar dagen afwachten nu
Succes met afwachten!
Semper frakkin fi!![]()
Oh oh mensen... Ik doe net een test.. Man en ik zien beiden heeel licht een 2e streep. Ga zometeen maar even een clear blue test halen![]()
Ik wilde maandag de ha gaan bellen, omdat ik me al een tijd echt niet goed voel. Hoofdpijnen, extreem moe, misselijk.. Dag 50 vandaag.
Ben benieuwd.. Spannend![]()
wat spannend!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Oh oh mensen... Ik doe net een test.. Man en ik zien beiden heeel licht een 2e streep. Ga zometeen maar even een clear blue test halen
ik voelde ook super moe, misselijk alsof je tegen de griep aan zat te hikken.... licht streepje al! ik ben benieuwd naar je andere test maar ik jubel alvast, want streep is streep!!!
Maar als ik tel vanaf de eerste dag van laatste menstruatie.. Zou ik dus al ruim 6 weken zwanger zijn.
Ga zometeen met zoon naar de winkel.
Sorry, maar ben helemaal van slag! Het zou wel verklaren waarom ik met duizelingen en koppijn etc rondloop...![]()
Dat weet je toch niet met een lange cyclus, of is hij standaard zo lang? Weet je wanneer je eisprong was?![]()
Hij was steeds rond de 30... Iets korter.. Iets langer...
Bij zoon testte ik ook pas laat positief..
Maargoed.. We zullen t zien.
Ik wil bij nog meer mensen streepjes hoor!![]()
Ik zie een lichte streep zonder inzoomenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie iets?![]()
![]()
Zes weken....
ga direct naar het ziekenhuis om te bevallen. Ga niet langs Start. Je ontvangt geen 200 gulden (oude versie)![]()
Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Starbuck_ het volgende:
Heel veel plezier in het volgende topic!![]()
![]()
Net een clearblue test gedaan. Er staat 1-2 weken zwanger!![]()
Starbuck, ook bij jullie een spannende tijd! Hoop voor jullie op mooie tijden!![]()
Gefeliciteerd gestreeptestoel!![]()
![]()
Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...
Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...
PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!
![]()
Omg!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...
[ afbeelding ]
Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...
PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!![]()
wat leuk!!
Kwak![]()
Jagar! Wat geweldig, gefeliciteerd!.
.
.
Gestreeptestoel natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Hoppakee! 3 strepen in 1 topic![]()
![]()
Gefeliciteerd Stoel & Jagartrut!Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Thanks allemaal!![]()
volgens de clearblue test ben ik 4-5 weken. Dat is gek, want m'n vorige cyclus begon 25 dagen geleden...een online berekener zegt dat ik 12 september uitgerekend ben...
Ik kan het nog niet helemaal geloven!![]()
Het regent , het regent!![]()
Gefeliciteerd dames!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Je vorige ongesteldheid zal dus geen ingesteldheid zijn geweest maar een innestelingsbloeding misschien? Of een bloeding in een vroege zwnagerschap, dat gebeurt wel eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks allemaal!![]()
volgens de clearblue test ben ik 4-5 weken. Dat is gek, want m'n vorige cyclus begon 25 dagen geleden...een online berekener zegt dat ik 12 september uitgerekend ben...
Ik kan het nog niet helemaal geloven.
Ik dacht vorige NOD écht dat je zwanger was door de dingen die je schreef...Kwak![]()
hoera!!!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!
gefeliciteerd!Schudden voor gebruik![]()
nee, dat kan niet. Dan zou ik nu bijna 8 weken moeten zijn, en dat is wel heel ver denk ik...Ik denk dat ik nu precies 4 weken ben....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je vorige ongesteldheid zal dus geen ingesteldheid zijn geweest maar een innestelingsbloeding misschien? Of een bloeding in een vroege zwnagerschap, dat gebeurt wel eens.
Ik dacht vorige NOD écht dat je zwanger was door de dingen die je schreef...![]()
Gefeliciteerd Jagar!
Maar als de clearblue 4-5 zegt, moet je daar al twee weken bij optellen hè. Dan zou je dus al minstens 6 weken moeten zijn.![]()
gefeliciteerd, dames! streepjesregen![]()
jagar; ik denk ook dat je net 4 weken en een beetje bent. Waarschijnlijk vroege eisprong.
(Ik had ook 2-3 op test bij 4+3 weken).![]()
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Jagar!
Maar als de clearblue 4-5 zegt, moet je daar al twee weken bij optellen hè. Dan zou je dus al minstens 6 weken moeten zijn.![]()
Sorry, verkeerd begrepen en niet goed naar de foto gekekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...
Dan zou die vier weken inderdaad goed kunnen. Hoe dan ook: je bent hartstikke zwanger![]()
![]()
Ja, daarom stelde hij het ook steeds uit, bang dat het een slechte uitslag zou zijn. Maar dat waren zorgen om niks dus!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:28 schreef Daui het volgende:
[..]
Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.
Heel veel plezier in het volgende topic!
Ooh wat leuk, meer streepjes!
Gefeliciteerd Jagar en Stoel!!Semper frakkin fi!![]()
Jij ook al!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!tof, van harte!
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gefeliciteerd meeuw, gestreeptestoel en starbuck!
Ik had bij 4+2 op de clearblue test 2-3 weken staan. Ze kloppen best aardig als ik dat zo hoor.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Streepjesregen![]()
![]()
Gefeliciteerd gestreepte stoel! Toch nog onverwachts dus![]()
En jagar wat snel! In de tweede ronde alGoede keuze geweest om met kerst niks te drinken dus
Stoel en Jagar!!![]()
yeeey
![]()
Nu bromt zij alle dagen
Ik zei vd week nog tegen man: Of ik ben toch echt zwanger of er is iets heel anders met me aan de hand. Had natuurlijk al meerdere negatieve testen gehad... Gisteren na het eten gaan sporten en oh oh wat voelde ik me daar niet goed. Vroeg naar bed gegaan en vanaf 5.30 wakker gelegen met knallende koppijn. Vanmorgen een enorme jankbui in bed. Dat ik maandag de ha ga bellen, dat ik me echt al weken niet oke voel en dit mijn prive en werk leven beïnvloed.. Dus ik zei: ik doe nog 1 test.. dan weet ik zeker dan ik NIET zwanger ben als ik de ha ga bellen.. Maar het was dus wel positiefquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:
Streepjesregen![]()
![]()
Gefeliciteerd gestreepte stoel! Toch nog onverwachts dus![]()
En jagar wat snel! In de tweede ronde alGoede keuze geweest om met kerst niks te drinken dus
![]()
Voor alle anderen: ik hoop zo dat jullie ook binnenkort een positieve test in handen mogen hebben en daarbij ook een plakker! Wij hebben al een zoon, dus aan de ene kant vind ik het niet kloppen dat sommigen hier al een tijd wachten op een eerste.. Al weet ik natuurlijk ook dat ik daar niks aan kan doen..
Op naar nog meer streepjes!![]()
![]()
Ik blijf nog wel even hier hoor.![]()
Ik kwam voor Cygne kijken maar zie een hele regen hier![]()
jäger en stoel, gefeliciteerd!!S. 2014
J. 2016![]()
Stoel, jagar AAAAH.![]()
![]()
![]()
Hier geen streepjes, want de testen zijn nog niet binnen. Aan de andere kant: ook nog geen menstruatie.![]()
![]()
Ik moet er regelmatig een emesafene inproppen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:47 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb er nog 2 over!![]()
Voel je iets? Of merk je niks?![]()
En mijn stiften ruiken naar poep.![]()
Whaaaaaa!! Hoe tof!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
gefeliciteerd!
Gestreepte stoel ook al een tweede streep, goed begin van het jaar!
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ah ok!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...Kwak![]()
Wow ik kan me voorstellen dat je er echt even doorheen zatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik zei vd week nog tegen man: Of ik ben toch echt zwanger of er is iets heel anders met me aan de hand. Had natuurlijk al meerdere negatieve testen gehad... Gisteren na het eten gaan sporten en oh oh wat voelde ik me daar niet goed. Vroeg naar bed gegaan en vanaf 5.30 wakker gelegen met knallende koppijn. Vanmorgen een enorme jankbui in bed. Dat ik maandag de ha ga bellen, dat ik me echt al weken niet oke voel en dit mijn prive en werk leven beïnvloed.. Dus ik zei: ik doe nog 1 test.. dan weet ik zeker dan ik NIET zwanger ben als ik de ha ga bellen.. Maar het was dus wel positief![]()
Voor alle anderen: ik hoop zo dat jullie ook binnenkort een positieve test in handen mogen hebben en daarbij ook een plakker! Wij hebben al een zoon, dus aan de ene kant vind ik het niet kloppen dat sommigen hier al een tijd wachten op een eerste.. Al weet ik natuurlijk ook dat ik daar niks aan kan doen..
Op naar nog meer streepjes!![]()
![]()
Ik blijf nog wel even hier hoor.Valt het nu allemaal meer op z'n plek?
En ik zou me geen zorgen maken dat jij "alweer" zwanger bent, zo gaat dat nou eenmaalIk gun het iedereen hier evenveel
Ik zit er ook even doorheen. Ik merk dat ik er veel te veel mee bezig ben, ik kan het maar niet loslatenIk heb nu besloten om even een week niet te testen (als het me lukt
) omdat ik mezelf alleen maar gek maak zo. Ik zit nu op dag 35 en de laatste cycli waren 39 en 40 dagen dus het is gewoon een kwestie van afwachten. Maar ik voel dan van alles en denk dan echt dat het raak is
Bweuh gewoon rustig afwachten dus.
In t echt zie ik m wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
minstens vijf dagen.... dan zit je ongeveer op je nodquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er ook even doorheen. Ik merk dat ik er veel te veel mee bezig ben, ik kan het maar niet loslatenIk heb nu besloten om even een week niet te testen (als het me lukt
) omdat ik mezelf alleen maar gek maak zo. Ik zit nu op dag 35 en de laatste cycli waren 39 en 40 dagen dus het is gewoon een kwestie van afwachten. Maar ik voel dan van alles en denk dan echt dat het raak is
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:54 schreef Cygne het volgende:
In t echt zie ik m wel.oh my g! ik zie ook... licht.. maar ik zie een streepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval weer het eerste stukje achter de rug! nu het moeilijkste. Het wachten en het wachten..... maar wie weet zeggen je intuitie en je dromen laatst wel genoeg![]()
ik help het je zo hopen! een gezonde plakker
@ majo
Het valt nu meer op zijn plaats idd.
Er teveel mee bezig zijn (deed ik ook hoor) kan ook gewoon bagger zijn. Eigenlijk moet je ook gewoon niet testen voor je je langste dag voorbij bent..
Cygne.. Ik zie t op de mobiel niet. Kan m niet inzoomen. Zo ff op de pc kijken!![]()
Whoohoo, streepjesregen!
Gefeliciteerd Gestreeptestoel en Jagertrut!
Is dat nou een negatief Cygne?Zit op mobiel en zie ook even niks, maar alsnog gefeliciteerd hoor!
(ik vind namelijk dat deze gewoon een plakker is!!)
![]()
In t echt zie ik m wel.CygneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd meis! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd want het zal een lastige tijd worden. En hopelijk met als klapper een gezond kindje
Mijn NOD is morgen maar dat komt ook omdat mijn eerste cyclus maar 25 dagen was. Ik ga inderdaad niet eerder testen dan volgende week zaterdag, dan zit ik op dag 42. Als ik dan niet al ongesteld ben geworden natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
minstens vijf dagen.... dan zit je ongeveer op je nod
Ik moet dat ook maar niet meer doen. Was dat eigenlijk niet van plan maar door oud en nieuw en mijn droom gisteren daar toch van afgeweken. En uiteindelijk is het toch alleen maar een grote teleurstellingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ majo
Het valt nu meer op zijn plaats idd.
Er teveel mee bezig zijn (deed ik ook hoor) kan ook gewoon bagger zijn. Eigenlijk moet je ook gewoon niet testen voor je je langste dag voorbij bent..
Cygne.. Ik zie t op de mobiel niet. Kan m niet inzoomen. Zo ff op de pc kijken!Niet meer doen dus
Op de tablet zie ik heel wazig een streepje als ik goed kijk! Joehhooeoeeee! Oowh cygne ik hoop zo voor je dat dit een plakker is! (Voor de rest ook natuurlijk, maar voor jou extra)
Nr 4 met streepjes!![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef MaJo het volgende:
lastig he dat wachten! Ik heb de laatste paar cyclussen mezelf verboden voor NOD te testen, werd kort daarna steeds ongesteld en had de teleurstelling van de negatieve test erbij! Maar ik had dan op het laatst ook een hele regelmatige cyclus.
Laatste keer heb ik 2 dagen na NOD pas getest, ik durfde ineens niet meer!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef Cygne het volgende:
Ik zit nu wel eventjes keihard te huilen.![]()
![]()
Jeetje gefeliciteerd meiden!2015 begint met veel strepen!
Cygne, ik zie 'm ook! Duim op een prachtig, gezond kindje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef Cygne het volgende:
Ik zit nu wel eventjes keihard te huilen.![]()
![]()
Cygne zwangerschap betekent dat je voorrang hebt bij de geneticus toch? Ik hoop dat je snel wat meer zekerheid hebt! Ik ga heeeeel hard voor de duimenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:06 schreef Cygne het volgende:
Geheel tegen mn principes in heb ik nu toch maar van die dure clearblue testen besteld.
2015,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:43 schreef Fien10 het volgende:
Spannend gestreeptestoel! 2014 begint goed!!![]()
![]()
Ik mag over 1.5 week al, eerder dan dat wordt t toch niet, denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cygne zwangerschap betekent dat je voorrang hebt bij de geneticus toch? Ik hoop dat je snel wat meer zekerheid hebt! Ik ga heeeeel hard voor de duimen![]()
Ik zie hem ook cygne![]()
![]()
![]()
Nu bromt zij alle dagen
In t echt zie ik m wel.Ik zie 'm ook, hoor! Het is je zo gegund, ik duim voor een gezonde plakker!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie dat je Starbuck bent vergeten in het update topicquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh cygne ook al!
Ik zal maar eens oppassen met posten in dit topic...
Gefeliciteerd!
Ik meld me maar vast voorzichtig hier, om vast wat van de streepjes regen te compenseren!
Gefeliciteerd allemaal!! En gezien ik al een tijdje mee lurk: sterkte Cygne! Ik duim heel hard mee voor een plakker!![]()
Wat een streepjesregen zeg!!
Gefeliciteerd Starbuck, Jagar, Stoel en Cygne!!
En een extraboot Cygne, wat moet jij nu in een rollercoaster zitten. Ik hoop voor jou op een gezonde plakker meid! (Natuurlijk ook voor de andere meiden..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
ooh Cygne dus toch!
3x is scheepsrecht dus dit is de gezonde plakker!
en nu wachten.... je weet me te vinden he
S. 2014
J. 2016![]()
Mijn eisprong was wel later, want eigenlijk veeel te laat gebatst.
En t wordt n meiske. Weet ik zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Cygne het volgende:
Mijn eisprong was wel later, want eigenlijk veeel te laat gebatst.
En t wordt n meiske. Weet ik zeker.ik hoop zo dat je gevoel kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof daar ook in
Goffer dit is al de tweede dag dat ik tijdens het eten van de lunch naar de wc moet rennen omdat het er aan de onderkant weer uitkomt
Ik haat deze onzekerheid
![]()
Cygne ik vind het zó leuk voor je. En gezien alle voortekenen geloof ik er ook gewoon in dat dit een plakkertje is. In elk geval veel sterkte met de onzekerheid.
Spannend hoor, MaJo.stom hè, met jezelf afspreken dat je wacht tot (een paar dagen) na je NOD. Mij lukt dat nooit
zit je morgen weer op dag 40?
Welkom Silliegirl!![]()
![]()
morgen is mijn NOD op dag 36, dat is het gemiddelde van mijn cycli. Ik mag niet voor donderdag testen, dan zit ik op dag 40.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Cygne ik vind het zó leuk voor je. En gezien alle voortekenen geloof ik er ook gewoon in dat dit een plakkertje is. In elk geval veel sterkte met de onzekerheid.
Spannend hoor, MaJo.stom hè, met jezelf afspreken dat je wacht tot (een paar dagen) na je NOD. Mij lukt dat nooit
zit je morgen weer op dag 40?
Gefeliciteerd Cygne, jager, stoel en Starbuck! Een goed begin van het nieuwe jaar hier! Hopelijk met allemaal plakkers!![]()
succes! Als ik die vage kwalen blijf houden bestaat de kans ook dat ik het niet volhoud hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend! Ik zal voor je duimen! Mijn plan is () te wachten tot vrijdag. We zullen zien
Dit brengt t fenomeen streepjesregen wel naar n heel nieuw level.
Overigens heb ik net een hele poos met mijn therapeut gebeld en ik mag altijd bellen als ik t even niet meer trek.![]()
dit komt gewoon door het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef Cygne het volgende:
Dit brengt t fenomeen streepjesregen wel naar n heel nieuw level.
Overigens heb ik net een hele poos met mijn therapeut gebeld en ik mag altijd bellen als ik t even niet meer trek.![]()
Wat fijn meis dat je haar altijd mag bellen! Hier ben je ook altijd welkom met je twijfels en onzekerheden
Ik heb vanavond een feestje dus ik ga nog even tukkengelukkig ben ik de Bob dus geen gezeur met alcohol
Het regent, het regent, liters hcg!!!
Oooh, lieve jagar, stoel en cygne! Gefeliciteerd! Allemaal mooie plakkers toegewenst!![]()
![]()
Welkom trouwens silliegirl! Helemaal overheen gelezen door al die streepjes
Weer een stapje dichterbij Cygne, ik hoop echt dat je voorgevoel klopt. Het is je gegund. Succes deze weken in spanning en toch ook gefeliciteerd ook al is het nog afwachten.![]()
Welkom silliegirl. Je bent me snel gevolgd vanaf het rammelaarstopic. Fijn dat je vriend ook helemaal om is!![]()
Oh wow! Wat een super score! Gefeliciteerd Jagar en Gestreeptestoel!![]()
wat een fijn begin van dit nieuwe jaar. September baby's! Dat is mijn lievelingsmaand. Geniet van jullie zwangerschap!
Cygne, wat super tof en super spannend tegelijkertijd!![]()
Ik duim voor een mooie zwaan-kleef-aan.
![]()
![]()
Klopt! Ik was door het dolle door vriends steun,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef Fien10 het volgende:
Welkom silliegirl. Je bent me snel gevolgd vanaf het rammelaarstopic. Fijn dat je vriend ook helemaal om is!
Maarre.. Ik vind het wel heel spannend allemaal!
Weet iemand of je ook te vroeg kan beginnen met foliumzuur? Ik lees overal dat je 4 weken van tevoren moet starten, maar das lastig plannen.. Beter maar gewoon beginnen en zien wanneer het raak is denk ik hè?
Ik lees hier ook veel over ovulatietesten. Doen jullie daar allemaal wat mee? En al vanaf poging 1 of later?
En thanks voor het welkom 😁![]()
Snap ik, na al dat wachten nu eindelijk van start!
Ik slik al 2 maandenfoliumzuur eigenlijk. Omdat we dachten rond begin december van start te gaan, duurde allemaal wat langer door alle voorlichting die we nog wilden hebben enzo.
Volgens mij maakt het niet uit hoe lang je het gebruikt maar je moet je wel aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid houden natuurlijk.![]()
Welkom!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Klopt! Ik was door het dolle door vriends steun,
Weet iemand of je ook te vroeg kan beginnen met foliumzuur? Ik lees overal dat je 4 weken van tevoren moet starten, maar das lastig plannen.. Beter maar gewoon beginnen en zien wanneer het raak is denk ik hè?
Ik lees hier ook veel over ovulatietesten. Doen jullie daar allemaal wat mee? En al vanaf poging 1 of later?
En thanks voor het welkom 😁
Het kan geen kwaad om er al eerder mee te beginnen. Het idee is juist dat je in elk geval voordat je zwanger bent al aan de foliumzuur zit, omdat je al een aantal weken zwanger bent, als het raak is, en dat niet kan weten, houden ze die 4 weken aan denk ik.
Dus hup, aan de pillen.
Wij doen aan de ovulatietesten sinds we echt gericht bezig zijn. Ik houd ook sinds dat moment rondes aan. Ik zit nu in de ronde 2.
Maar ik ben met de pil gestopt sinds maart en ook al sindsdien aan het foliumzuur trouwens.![]()
Op deze manier krijgen we wel een grote leegloop hier jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:35 schreef Sara82 het volgende:
En hoi silly! Gelukkig, nieuwe aanwas! Hebben we nodig, Yeah!Niet iedereen doet aan ovulatietesten, ik bijvoorbeeld niet. Ik wil het eerst een half jaar gewoon proberen en dan ga ik eens testen proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Klopt! Ik was door het dolle door vriends steun,
En thanks voor het welkom 😁Foliumzuur slik ik vanaf de dag dat we begonnen zijn, kan geen kwaad! Alleen maar goed om alvast mee te beginnen
Thanks voor de reacties! Van de week maar een potje halen dan! Ik had ze pas al vast bij de Hema, geloof 120 tabletten voor 2,50.. Is dat een goede prijs? Of zit er nog verschil in kwaliteit vd tabletten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op deze manier krijgen we wel een grote leegloop hier ja
[..]
Niet iedereen doet aan ovulatietesten, ik bijvoorbeeld niet. Ik wil het eerst een half jaar gewoon proberen en dan ga ik eens testen proberenFoliumzuur slik ik vanaf de dag dat we begonnen zijn, kan geen kwaad! Alleen maar goed om alvast mee te beginnen
![]()
Cygne, whaaaa, wow!Ik ga zo duimen dat je gevoel 300% goed zit
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Ik geloof dat de ADH (aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) wel wat kan verschillen maar denk niet dat het heel veel uitmaakt. Ik heb een potje van de Etos, was ook rond die prijs.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Thanks voor de reacties! Van de week maar een potje halen dan! Ik had ze pas al vast bij de Hema, geloof 120 tabletten voor 2,50.. Is dat een goede prijs? Of zit er nog verschil in kwaliteit vd tabletten?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Die van Hema ken ik niet. Ik gebruik die van Etos. Heb destijds 1+1 gratis gehaald, scheelde toch weer. Uit m'n hoofd waren die van de etos 2,99 en 150 stuks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Thanks voor de reacties! Van de week maar een potje halen dan! Ik had ze pas al vast bij de Hema, geloof 120 tabletten voor 2,50.. Is dat een goede prijs? Of zit er nog verschil in kwaliteit vd tabletten?![]()
Trouwens, ik lees net dat foliumzuur bij mannen kan zorgen voor betere sperma. Iemand die daar meer over weet?![]()
Er is echt iets gaande met mijn geur momenteelGisteren het rokerige blikjesincident en nu ruik ik continu de kattenbak. Ik wil er niet teveel aan ophangen maar dat is zo lastig
Kan ik me voorstellen. Maar probeer je er niet teveel op te focussen, je hersenen kunnen je ook zó voor de gek houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:11 schreef MaJo het volgende:
Er is echt iets gaande met mijn geur momenteelGisteren het rokerige blikjesincident en nu ruik ik continu de kattenbak. Ik wil er niet teveel aan ophangen maar dat is zo lastig
Maar wie weet blijkt komende week anders. Lastig om geduldig te zijn he.
Ik moet nog wachten tot de 13e.![]()
![]()
Ik gebruikte geen ovulatietesten. (daar wilde ik me binnenkort in gaan verdiepen, maar nu hopelijk niet meer nodig)
Wel hield ik alles bij in de app.
Etos foliumzuurtabletten. (al heb ik ze niet dagelijks ingenomen) vergat ze steeds.
![]()
Ik weet het, ik heb al eerder gehad dat mijn lichaam me voor de gek hield. Maar dit reukding, dat is nieuw. Gisteren nog negatief getest dus verwacht er ook maar niet al te veel van (maar ondertussenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:13 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar probeer je er niet teveel op te focussen, je hersenen kunnen je ook zó voor de gek houden.
Maar wie weet blijkt komende week anders. Lastig om geduldig te zijn he.
Ik moet nog wachten tot de 13e.![]()
)
Heb je hobbies waar je je wat meer op kan focussen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb al eerder gehad dat mijn lichaam me voor de gek hield. Maar dit reukding, dat is nieuw. Gisteren nog negatief getest dus verwacht er ook maar niet al te veel van (maar ondertussen![]()
)
Ik ben gek op klussen in huis, dus ik ben daar regelmatig zoet mee als ik niet moet werken. Morgen onze radiatoren in de woonkamer een fris wit kleurtje geven.![]()
![]()
![]()
voor cygne, gestreepte stoel, jagar en Starbuck! Wat een heerlijk begin van t jaar!
Majo heb je niet zo iets van, steeds vals alarm, k geloof er niet zo in? Dat had ik heel erg. Je zo gek maken veroorzaakt ook symptomen. Ik geloof er bij voorbaat niet in en dat zorgt voor een erg rustige tweede helft van mijn cyclus, geen gekke dingen, niet overtijd en als ik misselijk ben kan ik de reden er wel voor vinden.![]()
Voor de startende foliumzuurslikkers.....
Laatst stond er een art in de ad krant (We hebben het er ook hier een tijdje over gehad, maar ik heb even geen linkjes)over dat een min 600migrogram foliumzuur beter is dan de 400microgram.
Dit verkleint niet alleen de kans op openruggetje en meer van dat maar ook de kans op adhd verkleint.
De bovengrens is 1000 microgram, dus als je twee pilletjes neemt van 400 zit je nog ruim in die marge![]()
veel dames slikken daarom hier twee pilletjes foliumzuur.
Me included![]()
Die van de kruidvat zijn ook prima te doen. Ongeveer dezelfde prijs.
nieuwe dames super veel batsplezier en babygefantaseer.Schudden voor gebruik![]()
Tweede keer rennen omdat je lunch er van onder uitkomt???!
racekak is eerder een van de symptomen van buikgriep....
Lieve mayo,
Stop met jezelf gek maken.. overal wat achter zoeken.
Geef alle testen aan je vent en spreek af dat je er een mag hebben als je 40 dagen om zijn.
Je maakt jezelf helemaal gestoord en gestrest! dat zou ook helemaal niet gezond zijn en stress helpt ook niet echt bij innestellingen![]()
Ga lekker in bad, ga yoga doen, loop buiten een heerlijk rondje, laat je vastbinden even relaxed! lees een fijn boek, schilder de plinten eindelijk eens, ga wat leuks doen om jezelf af te leiden..... voor je krankjorem wordt![]()
![]()
ik zeg dit natuurlijk omdat ik je rust in je hersenpan en hartje gun en zie dat je jezelf helemaal gek aan het maken bent .... en dat al weken achtereen!
/Me zegt please take a chillpill
Gefeliciteerd allemaal!
Nog een extravoor cygne. Oh wat hoop en duim ik superhard dat alles goed gaat!
![]()
En ik ben het wel een beetje eens met stippelrientje. Je maakt jezelf echt een beetje gek zo, lieve Majo
Ik begrijp het wel hoor, het is zo ongrijpbaar en je kan niets doen om te zorgen dat het lukt (oke, seks hebben helpt) maar echt, overal iets achter zoeken maakt het zo zwaar om vol te houden.
Al hoop ik natuurlijk voor je dat er niets vol te houden is en je gewoon twee streepjes piest!![]()
Niet echtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:48 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Heb je hobbies waar je je wat meer op kan focussen?
Ik ben gek op klussen in huis, dus ik ben daar regelmatig zoet mee als ik niet moet werken. Morgen onze radiatoren in de woonkamer een fris wit kleurtje geven.Ik probeer wel onze zomervakantie te plannen, dat geeft wel wat afleiding. En ik wil er al dagen uit maar mijn vriend is daar niet voor te porren. Misschien morgen zelf maar even de stad in gaan
Dat heb ik ook jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
voor cygne, gestreepte stoel, jagar en Starbuck! Wat een heerlijk begin van t jaar!
Majo heb je niet zo iets van, steeds vals alarm, k geloof er niet zo in? Dat had ik heel erg. Je zo gek maken veroorzaakt ook symptomen. Ik geloof er bij voorbaat niet in en dat zorgt voor een erg rustige tweede helft van mijn cyclus, geen gekke dingen, niet overtijd en als ik misselijk ben kan ik de reden er wel voor vinden.Elke keer die witte test is zo'n ontzettende tegenvaller
Ik zou er ook veel relaxter in willen staan hoor maar kan het op de een of andere manier maar niet loslaten
Dat heb ik helemaal gemist! Dan ga ik er voortaan ook maar 2 innemenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:17 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor de startende foliumzuurslikkers.....
Laatst stond er een art in de ad krant (We hebben het er ook hier een tijdje over gehad, maar ik heb even geen linkjes)over dat een min 600migrogram foliumzuur beter is dan de 400microgram.
Dit verkleint niet alleen de kans op openruggetje en meer van dat maar ook de kans op adhd verkleint.
De bovengrens is 1000 microgram, dus als je twee pilletjes neemt van 400 zit je nog ruim in die marge![]()
veel dames slikken daarom hier twee pilletjes foliumzuur.
Me included![]()
Die van de kruidvat zijn ook prima te doen. Ongeveer dezelfde prijs.
nieuwe dames super veel batsplezier en babygefantaseer.Ik heb overgeefangst dus bij mij komt het er vaak van onderen uit als ik eigenlijk moet overgevenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Stippelrientje het volgende:
Tweede keer rennen omdat je lunch er van onder uitkomt???!
racekak is eerder een van de symptomen van buikgriep....
Lieve mayo,
Stop met jezelf gek maken.. overal wat achter zoeken.
Geef alle testen aan je vent en spreek af dat je er een mag hebben als je 40 dagen om zijn.
Je maakt jezelf helemaal gestoord en gestrest! dat zou ook helemaal niet gezond zijn en stress helpt ook niet echt bij innestellingen![]()
Ga lekker in bad, ga yoga doen, loop buiten een heerlijk rondje, laat je vastbinden even relaxed! lees een fijn boek, schilder de plinten eindelijk eens, ga wat leuks doen om jezelf af te leiden..... voor je krankjorem wordt![]()
![]()
ik zeg dit natuurlijk omdat ik je rust in je hersenpan en hartje gun en zie dat je jezelf helemaal gek aan het maken bent .... en dat al weken achtereen!
/Me zegt please take a chillpill
En je hebt helemaal gelijk hoor! Ik vond die geobsedeerde meiden van tevoren maar stom en dacht dat ik er zelf veeeeel relaxter in zou staan, nou niet dusIk kan het maar niet loslaten en wil het gewoon ZO graag. Ik weet ook dat mijn lichaam me (hoogstwaarschijnlijk) voor de gek houdt. Verstandelijk weet ik dat allemaal maar gevoelsmatig is het weer zo anders
Ik weet hetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef .Sparkling. het volgende:
En ik ben het wel een beetje eens met stippelrientje. Je maakt jezelf echt een beetje gek zo, lieve Majo
Ik begrijp het wel hoor, het is zo ongrijpbaar en je kan niets doen om te zorgen dat het lukt (oke, seks hebben helpt) maar echt, overal iets achter zoeken maakt het zo zwaar om vol te houden.
Al hoop ik natuurlijk voor je dat er niets vol te houden is en je gewoon twee streepjes piest!Ik moet echt gaan leren om het los te laten. Ik ben er ook van overtuigd dat het niet gaat lukken als ik er zo mee bezig ben, pas wanneer ik het los kan laten. Maar hoe?
Ik ga me inhouden en proberen niet te testen in ieder geval!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik snap je wel hoor. Iedereen wel die hier (heeft) (ge)post, denk ik. Het is ook helemaal geen leuke tijd eigenlijk, dat wachten op streepjes.![]()
Nou dat laatste inderdaad! Mijn cyclus is ook wat langer met 40 dagen dus het is vooral veel wachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik snap je wel hoor. Iedereen wel die hier (heeft) (ge)post, denk ik. Het is ook helemaal geen leuke tijd eigenlijk, dat wachten op streepjes.De eerste 4 weken gaan wel maar die laatste 1,5 week dan begin ik van alles te voelen enzo. Ik wou dat het volgende week was
Ik vind een negatieve test ook veel erger dan een menstruatie. Ik weet niet goed waarom, maar zo'n omowit stuk plastic terwijl je al dagen misselijk/moe/hoofdpijn/noemmaarwat bent voelt bij mij als falen.
Ik ben er ook veel te veel mee bezig. Wat onder andere bewezen wordt doordat dit topic eigenlijk altijd open staat op mijn mobiel. En het is niet dat ik geen afleiding heb (net verhuisd; laten we het houden op 'er is nog wel wat te doen'en op het werk is het heel erg druk), maar het zit áltijd in mijn achterhoofd.
voor MaJo, ik weet hoe je je voelt!
![]()
Mijn lichaam is er nog niet uit hoe lang een cyclus duurt. Ik voel gemiddeld drie keer per week iets waarbij ik dan denk "oooeeeh, misschien is dít mijn eisprong!". Begint bij dag 12, tot ik ongesteld benquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dat laatste inderdaad! Mijn cyclus is ook wat langer met 40 dagen dus het is vooral veel wachtenDe eerste 4 weken gaan wel maar die laatste 1,5 week dan begin ik van alles te voelen enzo. Ik wou dat het volgende week was
![]()
![]()
Oh ja, ik had ook altijd een langere cyclus en dat ging prima maar dan die tijd na de eisprong inderdaad. De tijd kroop! En het vloog me dan altijd aan dat ik gewoon niets meer kon doen om te zorgen dat het lukt, alleen maar wachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dat laatste inderdaad! Mijn cyclus is ook wat langer met 40 dagen dus het is vooral veel wachtenDe eerste 4 weken gaan wel maar die laatste 1,5 week dan begin ik van alles te voelen enzo. Ik wou dat het volgende week was
Nee, niks aan![]()
![]()
Zo voelt het precies inderdaad!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik vind een negatieve test ook veel erger dan een menstruatie. Ik weet niet goed waarom, maar zo'n omowit stuk plastic terwijl je al dagen misselijk/moe/hoofdpijn/noemmaarwat bent voelt bij mij als falen.
Ik ben er ook veel te veel mee bezig. Wat onder andere bewezen wordt doordat dit topic eigenlijk altijd open staat op mijn mobiel. En het is niet dat ik geen afleiding heb (net verhuisd; laten we het houden op 'er is nog wel wat te doen'en op het werk is het heel erg druk), maar het zit áltijd in mijn achterhoofd.
voor MaJo, ik weet hoe je je voelt!
Ik heb het topic ook standaard open staan en zie dan ook meteen wanneer er gepost is. Aan de andere kant is het ook wel heel fijn om hier van je af te kunnen schrijven, dan vallen we onze partners er ook minder mee lastigMet vriendinnen heb ik het er trouwens nauwelijks over, wil het juist niet met iedereen het er de hele tijd over hebben.
Dat is ook wel extreem vervelendquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Mijn lichaam is er nog niet uit hoe lang een cyclus duurt. Ik voel gemiddeld drie keer per week iets waarbij ik dan denk "oooeeeh, misschien is dít mijn eisprong!". Begint bij dag 12, tot ik ongesteld benBij mij ziet het er naar uit dat mijn cycli rond de 40 dagen zijn maar het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat er eentje tussen gaat zitten die weer veel langer is. En die onzekerheid is zo ontzettend kut inderdaad
Dat precies, de tijd kruipt echt! Nu ben ik ook 4 dagen achter elkaar vrij waardoor de tijd ook nog langzamer gaat. Wanneer ik weer kan werken gaat de week ook wat sneller omquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:51 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oh ja, ik had ook altijd een langere cyclus en dat ging prima maar dan die tijd na de eisprong inderdaad. De tijd kroop! En het vloog me dan altijd aan dat ik gewoon niets meer kon doen om te zorgen dat het lukt, alleen maar wachten.
Nee, niks aan
Ik ken het ook echt.. dat niet los kunnen laten in je achterhoofd of op de voorgrond.. of eigenlijk probeerde ik mijzelf ook niet goed af te leiden want ik was bang om het los te laten wat ik net vast mocht houdem
Daarom wil ik echt de strengere zijn die zegt chill! niet dat ik hoop dat het je niet lukt.. juist wel! maar het is erger om te staren naar een wensstreepje doe niet komt, dan spetters in je onderbroeklaat het niet toe dat je honderd keer in dezelfde maand teleurgesteld raakt
DMen en PMen mag altijd voor een luisterend oor of stippels wijze raad
Overigens kan stress ook dunne veroorzaken![]()
en laat het braken maar los, want gehijt /geheit?! ga je als het zover is over je nek met alle liefde door de sokken van de toekomstige papa![]()
Ik denk juist dat het niet lukt als ik me er teveel mee bezig houd, aan de andere kant dacht ik ook "maar als ik het echt graag wil misschien houdt mijn lichaam het dan nog beter vast". Rare kronkelsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:00 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik ken het ook echt.. dat niet los kunnen laten in je achterhoofd of op de voorgrond.. of eigenlijk probeerde ik mijzelf ook niet goed af te leiden want ik was bang om het los te laten wat ik net vast mocht houdem
Daarom wil ik echt de strengere zijn die zegt chill! niet dat ik hoop dat het je niet lukt.. juist wel! maar het is erger om te staren naar een wensstreepje doe niet komt, dan spetters in je onderbroeklaat het niet toe dat je honderd keer in dezelfde maand teleurgesteld raakt
DMen en PMen mag altijd voor een luisterend oor of stippels wijze raad
Overigens kan stress ook dunne veroorzaken![]()
en laat het braken maar los, want gehijt /geheit?! ga je als het zover is over je nek met alle liefde door de sokken van de toekomstige papa![]()
Het is geheidIk zie het al helemaal voor me
En ik heb een prikkelbare darm dus diarree is mij sowieso niet vreemd
Ik heb het er dan juist weer niet met vriendinnen over. Sterker nog, jullie hier zijn de enige die weten dat we bezig zijn. Hoewel we erg vaak "grappige" opmerkingen krijgen dat we nu echt wel eens mogen beginnen, voel ik nog geen enkele noodzaak om met men te delen dat we al bezig zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo voelt het precies inderdaad!
Ik heb het topic ook standaard open staan en zie dan ook meteen wanneer er gepost is. Aan de andere kant is het ook wel heel fijn om hier van je af te kunnen schrijven, dan vallen we onze partners er ook minder mee lastigMet vriendinnen heb ik het er trouwens nauwelijks over, wil het juist niet met iedereen het er de hele tijd over hebben.
+ nog maar 1!quote:Dat precies, de tijd kruipt echt! Nu ben ik ook 4 dagen achter elkaar vrij waardoor de tijd ook nog langzamer gaat. Wanneer ik weer kan werken gaat de week ook wat sneller omhet afgelopen jaar zijn we getrouwd, gestopt met de pil, hebben een huis gekocht waarin we weken aan het klussen zijn geweest én heb ik een nieuwe baan gekregen. Hoewel ik er erg mee bezig ben geweest, overtreffen deze twee weken alles. Gelukkig mag ik maandag weer werken, haha!
![]()
Ik heb de fout gemaakt om ooit aan mensen te vertellen dat we eraan zouden beginnen na onze reis in de VS, nou dat heeft iedereen dus mooi onthoudenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ik heb het er dan juist weer niet met vriendinnen over. Sterker nog, jullie hier zijn de enige die weten dat we bezig zijn. Hoewel we erg vaak "grappige" opmerkingen krijgen dat we nu echt wel eens mogen beginnen, voel ik nog geen enkele noodzaak om met men te delen dat we al bezig zijn.
[..]
+ nog maar 1!het afgelopen jaar zijn we getrouwd, gestopt met de pil, hebben een huis gekocht waarin we weken aan het klussen zijn geweest én heb ik een nieuwe baan gekregen. Hoewel ik er erg mee bezig ben geweest, overtreffen deze twee weken alles. Gelukkig mag ik maandag weer werken, haha!
Ze mogen het ook wel weten maar ik heb geen zin om elke keer de vraag te krijgen of ik al zwanger ben. Gelukkig doen ze dat (tot nu toe) ook niet
Afleiding is inderdaad het beste! Al ben ik ook wel weer zo'n romanticus die er altijd 's avonds in bed over gaat fantaseren![]()
Ik wil je niet wegjagen, maar wat mij zelf goed hielp is een poosje veeeeeeeeeeeeeel minder tot effe niet meer hier lezen en/of posten.. en goede afspraken met mijzelf te maken met betrekking tot stokjes plassen (enkel op de nod en eventueel bij uitblijven menstruatie een paar dagen later herhalen) , borstenpijn incalculeren (op de schaal van Risu pas na 3,0 er wat van denken. 2,5 Is ongeveer zeurende zware pms tieten...), af en toe met dettol poetsen om te peilen wat je daar van vind en sowieso de kattenbak vanaf je vruchtbare dagen door je vent of partner laten verschonen, want je weet maar nooit.
Dat was even heel tegenstrijdig met wat ik natuurlijk wel wilde(doelde op het posten hier) maar het hielp mij wel een gezondere balans te vinden
Nope sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het niet lukt als ik me er teveel mee bezig houd, aan de andere kant dacht ik ook "maar als ik het echt graag wil misschien houdt mijn lichaam het dan nog beter vast". Rare kronkels![]()
En ik lees hier af en toe ook mee en ben het roerend eens met stippelrientje. Stop met testen, echt.... Het wordt allemaal zo vreselijk beladen als je zo vaak een witte test hebt. Geloof mij nou maar dat je al die 'zwangerschapssymptomen' heus anders ook wel (een beetje) hebt, alleen dat ze je eerder niet zo zijn opgevallen. Of dat ze inderdaad door de stress komen die je er overduidelijk van hebt.
Ik heb álles wel een keer gehad, aan symptomen, en toen ik eindelijk zwanger was, deed ik de test juist omdat ik nog helemaal niks had![]()
![]()
Hier ook bij de eerste twee zwangerschappen inderdaad. Ik was niet misselijk, geen zere borsten, niet moe. Er was niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope sorry![]()
En ik lees hier af en toe ook mee en ben het roerend eens met stippelrientje. Stop met testen, echt.... Het wordt allemaal zo vreselijk beladen als je zo vaak een witte test hebt. Geloof mij nou maar dat je al die 'zwangerschapssymptomen' heus anders ook wel (een beetje) hebt, alleen dat ze je eerder niet zo zijn opgevallen. Of dat ze inderdaad door de stress komen die je er overduidelijk van hebt.
Ik heb álles wel een keer gehad, aan symptomen, en toen ik eindelijk zwanger was, deed ik de test juist omdat ik nog helemaal niks had
Bij de derde zwangerschap wist ik gewoon dat het zo was, ook al had ik toen ook echt geen enkel symptoom. Die begonnen pas veel later en zijn bij mij zelfs nooit echt ernstig geweest.![]()
Oh, ik vergeet helemaal de gelukkigen te feliciteren! 4 zelfs, jemig!
Starbuck, Jagär, gestreeptestoel en Cygne, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is dat minder posten wel een idee, maar ik vind het zo gezellig hier! Dat minder testen heb ik mezelf al voorgehouden want dat schiet echt niet op. De kattenbak verschoont vent altijd al gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik wil je niet wegjagen, maar wat mij zelf goed hielp is een poosje veeeeeeeeeeeeeel minder tot effe niet meer hier lezen en/of posten.. en goede afspraken met mijzelf te maken met betrekking tot stokjes plassen (enkel op de nod en eventueel bij uitblijven menstruatie een paar dagen later herhalen) , borstenpijn incalculeren (op de schaal van Risu pas na 3,0 er wat van denken. 2,5 Is ongeveer zeurende zware pms tieten...), af en toe met dettol poetsen om te peilen wat je daar van vind en sowieso de kattenbak vanaf je vruchtbare dagen door je vent of partner laten verschonen, want je weet maar nooit.
Dat was even heel tegenstrijdig met wat ik natuurlijk wel wilde(doelde op het posten hier) maar het hielp mij wel een gezondere balans te vinden
En lol om de Dettol
Ik ben helemaal geen poetser dus als die dag zich aandient dan lijkt me dat vrij duidelijk
Jullie hebben ook helemaal gelijk hoor! Ik ben vaak zat misselijk, heb pds dus vaak last van buikpijn (kan alleen nog steeds menstruatie en darmpijn niet uit elkaar houdenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope sorry![]()
Ik heb álles wel een keer gehad, aan symptomen, en toen ik eindelijk zwanger was, deed ik de test juist omdat ik nog helemaal niks had, hoofdpijn ook regelmatig dus dat zegt allemaal helemaal niks.
En dat laatste![]()
Vriend heeft beloofd dat we er morgen even op uit gaan samen dus dan heb ik weer wat afleiding
Cygne gefeliciteerd! Ik hoop dat je goede gevoel klopt!
Majo fijn dat je vriend even wat afleiding biedt.![]()
Ik was er ook wel veel mee bezig, maar voelde me ook echt niet oke. En de cyclus duurde ook al veeeel langer!
Symptomen zeggen niks. Bij zoon begon t met opgeblazen zere tetten. Daar heb ik nu geen/amper last van. Nu was ik doodmoe en een zwaar zeer hoofd.
Het zegt allemaal niet zoveel.
Af en toe wat minder meelezen hier hielp mij wel.![]()
(vannacht eindelijk eens goed geslapen... Ik denk doordat ik nu weet was de klachten bij mij vandaan komen)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: