wat spannend!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Oh oh mensen... Ik doe net een test.. Man en ik zien beiden heeel licht een 2e streep. Ga zometeen maar even een clear blue test halen
Ik zie een lichte streep zonder inzoomenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie iets?
Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Starbuck_ het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Ti's nog een beetje onwerkelijk. Vanwege verleden van man (chemo's gehad) hadden we geen idee of hij überhaupt nog vruchtbaar was en modderden we maar wat aan. Hij zou een onderzoek laten doen maar zat daar maar tegenaan te hikken. En nu opeens die streepjes!ik heb voor over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Volgens internetberekening ben ik 5 wk en 4 dagen nu. Spannend hoor
Cygne: jeetje wat lijkt me dat zwaar, dat je alsnog zo lang in onzekerheid zit als je ak streepjes hebt. Sterkte, ook voor Fien!
Barreltje, wat naar dat je kat suiker heeft! Hopelijk valt het prikken mee! Wij hebben ook een hele moeilijke kat, heel fel en wil nooit opgepakt worden, maar die moest een keer een injectie en dat ging gek genoeg heel makkelijk!
Majo, spannend weer! Ik had als enige kwaaltje pijnlijke boobs. En nu merk ik dat ik dingen beter ruik. Misschien was je te vroeg met testen?
Ik ga maar snel doorschuiven naar het volgende topic en ik wens iedereen hier snelle streepjes toe!![]()
Omg!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Gefeliciteerd gestreeptestoel!![]()
![]()
Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...
[ afbeelding ]
Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...
PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!
Je vorige ongesteldheid zal dus geen ingesteldheid zijn geweest maar een innestelingsbloeding misschien? Of een bloeding in een vroege zwnagerschap, dat gebeurt wel eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks allemaal!![]()
volgens de clearblue test ben ik 4-5 weken. Dat is gek, want m'n vorige cyclus begon 25 dagen geleden...een online berekener zegt dat ik 12 september uitgerekend ben...
Ik kan het nog niet helemaal geloven.
hoera!!!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...
[ afbeelding ]
Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...
nee, dat kan niet. Dan zou ik nu bijna 8 weken moeten zijn, en dat is wel heel ver denk ik...Ik denk dat ik nu precies 4 weken ben....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je vorige ongesteldheid zal dus geen ingesteldheid zijn geweest maar een innestelingsbloeding misschien? Of een bloeding in een vroege zwnagerschap, dat gebeurt wel eens.
Ik dacht vorige NOD écht dat je zwanger was door de dingen die je schreef...
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Jagar!
Maar als de clearblue 4-5 zegt, moet je daar al twee weken bij optellen hč. Dan zou je dus al minstens 6 weken moeten zijn.
Sorry, verkeerd begrepen en niet goed naar de foto gekekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...
Ja, daarom stelde hij het ook steeds uit, bang dat het een slechte uitslag zou zijn. Maar dat waren zorgen om niks dus!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:28 schreef Daui het volgende:
[..]
Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.
Heel veel plezier in het volgende topic!
Jij ook al!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik zei vd week nog tegen man: Of ik ben toch echt zwanger of er is iets heel anders met me aan de hand. Had natuurlijk al meerdere negatieve testen gehad... Gisteren na het eten gaan sporten en oh oh wat voelde ik me daar niet goed. Vroeg naar bed gegaan en vanaf 5.30 wakker gelegen met knallende koppijn. Vanmorgen een enorme jankbui in bed. Dat ik maandag de ha ga bellen, dat ik me echt al weken niet oke voel en dit mijn prive en werk leven beīnvloed.. Dus ik zei: ik doe nog 1 test.. dan weet ik zeker dan ik NIET zwanger ben als ik de ha ga bellen.. Maar het was dus wel positiefquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:
Streepjesregen![]()
![]()
Gefeliciteerd gestreepte stoel! Toch nog onverwachts dus![]()
En jagar wat snel! In de tweede ronde alGoede keuze geweest om met kerst niks te drinken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |