wat spannend!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Oh oh mensen... Ik doe net een test.. Man en ik zien beiden heeel licht een 2e streep. Ga zometeen maar even een clear blue test halen
Ik zie een lichte streep zonder inzoomenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie iets?
Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Starbuck_ het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Ti's nog een beetje onwerkelijk. Vanwege verleden van man (chemo's gehad) hadden we geen idee of hij überhaupt nog vruchtbaar was en modderden we maar wat aan. Hij zou een onderzoek laten doen maar zat daar maar tegenaan te hikken. En nu opeens die streepjes!ik heb voor over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Volgens internetberekening ben ik 5 wk en 4 dagen nu. Spannend hoor
Cygne: jeetje wat lijkt me dat zwaar, dat je alsnog zo lang in onzekerheid zit als je ak streepjes hebt. Sterkte, ook voor Fien!
Barreltje, wat naar dat je kat suiker heeft! Hopelijk valt het prikken mee! Wij hebben ook een hele moeilijke kat, heel fel en wil nooit opgepakt worden, maar die moest een keer een injectie en dat ging gek genoeg heel makkelijk!
Majo, spannend weer! Ik had als enige kwaaltje pijnlijke boobs. En nu merk ik dat ik dingen beter ruik. Misschien was je te vroeg met testen?
Ik ga maar snel doorschuiven naar het volgende topic en ik wens iedereen hier snelle streepjes toe!![]()
Omg!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Gefeliciteerd gestreeptestoel!![]()
![]()
Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...
[ afbeelding ]
Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...
PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |