abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148240288
Dag 30. Zo lang duurde t alleen na de tweede curettage. :o
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:49:54 #102
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148240597
Ik zit al op dag 91. :+ Dus misschien iets met plassen in een bekertje doen? :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_148240944
:o
Mijn cyclus is normaal 24-25.
Morgen doe ik een test.
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 13:09:05 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148240999
Cygne ga jij eens snel een test doen! o|O Reageren de honden ook nog anders? :D

Ik heb net toch maar een test gedaan, kon het niet meer loslaten na mijn droom :') Was spierwit maar ja wat wil je, ik zit nog 2 dagen voor mijn NOD :@ Volgende keer maar een week wachten ofzo :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148241224
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:06 schreef Cygne het volgende:
:o
Mijn cyclus is normaal 24-25.
Morgen doe ik een test.
stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen... O-)
S. 2014
J. 2016
pi_148241264
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen... O-)
:D Vind dat je een punt hebt!
pi_148241296
Ik heb geen testen in huis. En ik kan best wachten tot morgen. Dan komen mijn bestelde testen binnen.

Oh, mijn man zegt dat ie een kat gaat zoeken om overheen te plassen. :')

De teckel bivakkeert op mijn buik en probeerde gisteren een hapje uit mijn mans neus te nemen. Dus volgens hem ben ik zwanger. Helaas geeft ie nogal eens een vals-postieve uitslag.
pi_148241348
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Cygne het volgende:
Ik heb geen testen in huis. En ik kan best wachten tot morgen. Dan komen mijn bestelde testen binnen.

Ik heb er wel 1 voor je... (een test ook nog trouwens :+ )

nee.hoor meid doe wat goed voelt voor jou, er is al genoeg spanning
S. 2014
J. 2016
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 13:24:58 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148241378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Cygne het volgende:

De teckel bivakkeert op mijn buik en probeerde gisteren een hapje uit mijn mans neus te nemen. Dus volgens hem ben ik zwanger. Helaas geeft ie nogal eens een vals-postieve uitslag.
Kijk je man kan het ook niet nog een dagje volhouden O-) Grapje hoor, je moet doen wat goed voelt voor jou :*

En die teckel _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148241460
Dan krijg je dus dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 13:30:14 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148241497
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:28 schreef Cygne het volgende:
Dan krijg je dus dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh wat een lieverd O+ Laten we hopen dat de teckel dit keer wel een positieve test heeft afgegeven!

Ik ben echt zo benieuwd hoe dat zal zijn met Noa als ik zwanger ben. Ze slaapt al bijna de hele dag op mijn buik, dat kan bijna niet nog meer worden _O-
pi_148241576
Toen ik zwanger was moest de teckel niks van me hebben. Kleine kindjes vindt ie wel heel erg leuk. Op t baby'tje van mijn nichtje was hij helemaal verliefd. Als ze moest huilen wilde hij erheen en dan stopte ze ook meteen met huilen.

De grote was heel voorzichtig met me toen ik zwanger was, als ik dan iets wilde doen duwde hij me richting bank. _O-
pi_148241629
Ooh Cygne, spannend! Ik hoop zo dat die vrouw gelijk heeft!
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 13:34:54 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148241632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:32 schreef Cygne het volgende:
Toen ik zwanger was moest de teckel niks van me hebben. Kleine kindjes vindt ie wel heel erg leuk. Op t baby'tje van mijn nichtje was hij helemaal verliefd. Als ze moest huilen wilde hij erheen en dan stopte ze ook meteen met huilen.

De grote was heel voorzichtig met me toen ik zwanger was, als ik dan iets wilde doen duwde hij me richting bank. _O-
Wat zijn dieren toch geweldig _O_ Ik ben benieuwd hoe de hond van mijn ouders ermee omgaat O+

En de grote hond, wat ontzettend zoet O+
pi_148241762
Mijn grote hond is sowieso bijzonder hoor.

Ik liep eens met hem in t losloopgebied hier en verderop zagen we een vader met een heel klein (bang) kindje, hij hobbelde erop af, ging een halve meter voor t kindje zitten en zocht oogcontact. Kindje stak dr hand uit en hij schuifelt heel voorzichtig naar haar toe en legt heel zachtjes zijn kop tegen haar borst (zo klein was ze), kindje aait hem over z'n kop en hij hobbelt weer verder. Bleek dat het meisje al een paar keer omgebeukt was door een lompe grote hond.

Veel kinderen vinden hem wel eng, grote zwarte kop en een grimmige blik heeft ie. Als een kind dus echt bang is en zich bijvoorbeeld achter zijn/haar moeder verstopt gaat de grote tussen mijn benen zitten en kijkt naar beneden.

Kan me door zijn uiterlijk best voorstellen dat kindjes hem eng vinden. Maar eigenlijk is t een groot ei.
SPOILER
En nu hou ik erover op. :@
pi_148242394
Ben ook best misselijk, trouwens. Gelukkig kan ik in bed werken. _O-
pi_148242433
Ik heb goede hoop voor je Cygne O+
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 14:13:14 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148242605
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:40 schreef Cygne het volgende:
Mijn grote hond is sowieso bijzonder hoor.

Ik liep eens met hem in t losloopgebied hier en verderop zagen we een vader met een heel klein (bang) kindje, hij hobbelde erop af, ging een halve meter voor t kindje zitten en zocht oogcontact. Kindje stak dr hand uit en hij schuifelt heel voorzichtig naar haar toe en legt heel zachtjes zijn kop tegen haar borst (zo klein was ze), kindje aait hem over z'n kop en hij hobbelt weer verder. Bleek dat het meisje al een paar keer omgebeukt was door een lompe grote hond.

Veel kinderen vinden hem wel eng, grote zwarte kop en een grimmige blik heeft ie. Als een kind dus echt bang is en zich bijvoorbeeld achter zijn/haar moeder verstopt gaat de grote tussen mijn benen zitten en kijkt naar beneden.

Kan me door zijn uiterlijk best voorstellen dat kindjes hem eng vinden. Maar eigenlijk is t een groot ei.
SPOILER
En nu hou ik erover op. :@
Klinkt als een hele bijzondere hond Cygne! En van mij mag je spammen hoor, ik hou van diertjes O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:06 schreef Bloem84 het volgende:
Ik heb goede hoop voor je Cygne O+
Ik ook :Y
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:14:24 #119
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148242645
Ik vind het zo knap dat wachten met testen. Ik testte de vorige keren echt al 10dagen voor nod. Maar mijn hcg toename gaat echt super snel.

Ik ben wat dat betreft dan ook echt super ongeduldig.

En ik vind honden en kinderen echt heel eng. :@
Ik ga voor je duimen cygne ^O^
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148242974
Moppert dat is niet :@ .
Ik moet eerlijk zeggen dat ik honden die ik niet (goed) ken niet vertrouw met kinden. Mijn eigen honden vertrouw ik wel maar ik houd het wel altijd scherp in de gaten. Er zijn veel kinderen die mijn honden bijvoorbeeld willen aanhalen, dat mag. Maar alleen als ze het vragen als ze dat doen leg ik ook altijd even uit hoe ze contact moeten maken (eerst laten ruiken, dan onder de kin kriebelen). Zie ik een afwijkende houding bij mijn hond, dan niet.

Mijn zus heeft oudere kinderen (14 en 11) en daar ben ik er niet zo scherp op. Zij kennen mijn honden even goed als ik en ze weten precies wat ze wel en wat ze niet moeten doen. De kindjes van mijn schoonzus zijn jonger en daar ben ik wel streng. Zij zijn wat bang voor de grote de jongste trapt ernaar uit angst dus die komen niet meer bij elkaar in de buurt. Ik ben bang dat mijn grote daar op reageert. De kleine mogen ze aanhalen als ik hem op schoot heb, ze moeten hem met rust laten als hij ergens rustig legt.

Ook als ik zelf kinderen krijg zal ik daar voorzichtig mee zijn, allebei mijn honden zijn nogal verzorgende types en ik ben me ervan bewust dat ze daarmee mijn grenzen overgaan (vooral de teckel). De grote doet niks zonder met mij te checken of ik t oké vindt. Maar het blijven dieren die vooral door instinct gedreven worden.

Wel gek, vroeger werd daar helemaal niet zo over nagedacht. Mijn ouders hadden vroeger een hond dezelfde als onze grote en daar speelde ik regelmatig alleen mee buiten in de tuin. Ik was slechtziend en durfde ook niet buiten zonder haar.

Mijn tante heeft een grote herder, gromt al als je naar 'm kijkt en is mij een keer aangevlogen (man kon er nog net tussen springen). Mijn tante vindt het gek dat familie die hond niet in de buurt van hun kinderen wil hebben. :')

Voor wat beteft geduld met testen:
SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door Cygne op 02-01-2015 14:33:21 ]
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 14:34:00 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148243116
Het is inderdaad belangrijk dat een kind vraagt of de hond geaaid mag worden en je uitlegt hoe ze dit kunnen doen. Ik zeg vaak tegen kinderen die bang zijn dat ze de hond kunnen aaien, dan leren ze dat het helemaal niet eng hoeft te zijn :) Het gaat alleen mis wanneer kinderen heel enthousiast zo'n hond aanvliegen en de hond ervan schrikt. Als het een goeie hond is en je gaat er voorzichtig mee om zal er echt niet snel iets gebeuren :)
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 14:35:54 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148243147
Och Cygne wat heftig is dat ;( Ik snap heel goed dat een positieve test voor jou heel anders is dan voor anderen. Hoe snel kunnen ze zo'n vruchtwaterpunctie doen? Die onzekerheid lijkt me inderdaad killing. :* voor jou!
pi_148243160
MIjn beide honden reageren vriendelijk als een kind ze enthousiast aanvliegt. Maar mijn grote vindt het niet prettig. Dus het mag niet. Maar ook, als een kind bang is houd ik mijn honden er uit de buurt. Als ze het spannend vinden maar wél graag willen aaien dan begeleid ik daarin wel, mits de ouders dat ook willen natuurlijk.
pi_148243202
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:35 schreef MaJo het volgende:
Och Cygne wat heftig is dat ;( Ik snap heel goed dat een positieve test voor jou heel anders is dan voor anderen. Hoe snel kunnen ze zo'n vruchtwaterpunctie doen? Die onzekerheid lijkt me inderdaad killing. :* voor jou!
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.
Helaas is er met een vruchtwaterpunctie ook kans op een miskraam, dat je dan dus de uitslag krijgt dat alles goed is en je alsnog een miskraam krijgt terwijl je kindje eigenlijk gezond was.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:51:45 #125
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148243468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Helaas is er met een vruchtwaterpunctie ook kans op een miskraam, dat je dan dus de uitslag krijgt dat alles goed is en je alsnog een miskraam krijgt terwijl je kindje eigenlijk gezond was.
Ik heb ook een vwp gehad en wat ik me heb laten vertellen (meelezende verloskundigen correct me if i'm wrong) is dat de kans op een mk 0.5% is na de punctie, maar dat die nog kleiner wordt als je een gynaecoloog heb die daar erg ervaren in is en je je de dag van en na de punctie heel rustig houdt. Overigens kun je soms ook al uitslagen na een week krijgen, maar weet niet bij welke onderzoeken allemaal mogelijk is.
pi_148243548
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik heb ook een vwp gehad en wat ik me heb laten vertellen (meelezende verloskundigen correct me if i'm wrong) is dat de kans op een mk 0.5% is na de punctie, maar dat die nog kleiner wordt als je een gynaecoloog heb die daar erg ervaren in is en je je de dag van en na de punctie heel rustig houdt. Overigens kun je soms ook al uitslagen na een week krijgen, maar weet niet bij welke onderzoeken allemaal mogelijk is.
Klopt, inderdaad. Helaas is die sneltest niet beschikbaar voor mijn chromosoomafwijking.
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 15:08:49 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148243934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat ontzettend onzeker zeg. Ik hoop dat in de lijn van je moeder ook bij jou de derde zwangerschap eindigt in een gezond kindje :*
pi_148249711
Gefeliciteerd Starbuck! *O*
pi_148250114
Ahh wat heb je een lieve hondjes Cygne!

Snap dat een positieve test voor jou niet gelijk positief voelt, lijkt me erg moeilijk.. Toch hoop ik erop als je gaat testen binnenkort, wie weet wordt dit een gezonde plakker!!
pi_148252654
Ik snap je wel Cygne. Het wordt dan pas echt als je weet dat alles goed is. Maar wat ik me afvroeg.. Ik ben ook drager van een chromsoomafwijking maar wij zouden ook PGD IVF kunnen doen. Is dit bij jou ook mogelijk of niet?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 19:16:48 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148252938
Hier vandaag een minder dagje..
Poes blijkt suikerziekte te hebben..
Dat wordt dus regelmaat in ons leven inbouwen. .
op gezette tijden eten en een injectie geven..
Naja..kunnen we alvast even oefenen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 19:36:34 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148253563
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef Barreltje het volgende:
Hier vandaag een minder dagje..
Poes blijkt suikerziekte te hebben..
Dat wordt dus regelmaat in ons leven inbouwen. .
op gezette tijden eten en een injectie geven..
Naja..kunnen we alvast even oefenen..
Dat zal toch niet zo heel lastig zijn? Bij ons krijgt poes eten als we opstaan (om 8 uur) en 's avonds om 7 uur. Als we iets later zijn komt ze zelf al piepen :') Wel naar dat poes ziek is!

Ik heb erge buikpijn, dat kan maar twee dingen betekenen: of ongesteld worden of last van mijn darmen. Vind het altijd maar lastig dat pds, kan het nooit uit elkaar houden :@
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:27:02 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148255489
het was hier altijd eten klaar zetten en wel zien wat er gebeurde.. :P
als we een weekend weggingen dan zetten we wat meer neer en genoeg water.. dat kan nu absoluut niet meer.

eten geven, 15 min later insuline geven en 12 uur later het zelfde liedje..
dat betekent dus in het weekend even vroeg opstaan als door de weeks..
hier moeten we dus even veranderen ;)

O+ vond het een goed iets.. ook voor ons structuur nu.. dan heeft hij het gevoel dat we het "later" ook zouden moeten kunnen stiekem leuk dat hij daar toch over na denkt :)
pi_148255516
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:07 schreef Fien10 het volgende:
Ik snap je wel Cygne. Het wordt dan pas echt als je weet dat alles goed is. Maar wat ik me afvroeg.. Ik ben ook drager van een chromsoomafwijking maar wij zouden ook PGD IVF kunnen doen. Is dit bij jou ook mogelijk of niet?
Dat is voor ons ook een optie, inderdaad. Al is de kans op natuurlijk geloof ik groter (blijven proberen tot er eentje blijft zitten).
pi_148256118
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef Barreltje het volgende:
het was hier altijd eten klaar zetten en wel zien wat er gebeurde.. :P
als we een weekend weggingen dan zetten we wat meer neer en genoeg water.. dat kan nu absoluut niet meer.

eten geven, 15 min later insuline geven en 12 uur later het zelfde liedje..
dat betekent dus in het weekend even vroeg opstaan als door de weeks..
hier moeten we dus even veranderen ;)

O+ vond het een goed iets.. ook voor ons structuur nu.. dan heeft hij het gevoel dat we het "later" ook zouden moeten kunnen stiekem leuk dat hij daar toch over na denkt :)
Het lijkt me echt super lastig om je kat een injectie te geven. Eentje zou nooit meer beneden komen. Heb je mensen in de buurt die als je een weekend weg wil eten en injecties kunnen geven?
pi_148256326
Oké, ja dat is bij ons inderdaad ook het geval. Wij hebben een kans van 10 tot 15 procent op een kindje met die cromosoomafwijking. We hebben ervoor gekozen om het op de natuurlijke manier te proberen met een risico. Omdat de kans op een kindje zo toch groter is, en omdat een kindje met down hier ook welkom is. M'n moeder heeft dezelfde afwijking en heeft ook 3 gezonde kinderen gekregen. Ik hoop dat je voorgevoel klopt en dat de volgende zwangerschap (misschien deze al) een goede is. Ik zie ook heel erg op tegen de eerste weken zwangerschap mocht het zover zijn.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:46:49 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148256477
Onze ouders willen bij springen.. ik moet de vaste oppas nog even vragen hoe zij er tegenover staat. .

Overigens is de onezy (hoe schrijf je dat?) Van de Samsung curved tv hier goedgekeurd dus een berepakje komt ook in een mini - assortiment. . O+
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:48:38 #138
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148256571
Oh en fien en cygne. .
Lastig al die keuzes en afhankelijkheid. .
Ik hoop dat het op de een of andere manier toch goed komt..
pi_148256910
Fien, ik weet niet precies hoe t bij ons zit maar ik geloof 50% op handicap/miskraam, 50% op dragerschap/vrij.
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 22:04:46 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148260532
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef Barreltje het volgende:
Onze ouders willen bij springen.. ik moet de vaste oppas nog even vragen hoe zij er tegenover staat. .

Overigens is de onezy (hoe schrijf je dat?) Van de Samsung curved tv hier goedgekeurd dus een berepakje komt ook in een mini - assortiment. . O+
Onesie ;) Ik snap alleen je opmerking van Samsung niet :@

Mijn vriend en ik delen vaak samen een blikje cola. Hij neemt een slok en geeft het blikje aan mij. Damn, net een asbak :r Normaal nooit last van maar kon er echt geen slok uit nemen. Nu denkt hij dat ik zwanger ben :D Het eten smaakte me vanavond ook al niet, gewone pasta bolagnese die ik normaal hartstikke lekker vind. Vanochtend was de test nog negatief dus lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ik dan al wel last van zwangerschapskwalen zou hebben toch?

Ik ben trouwens vandaag precies een jaar gestopt met roken *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door MaJo op 02-01-2015 22:12:06 ]
pi_148261240
Oké dat ligt dan inderdaad wel een stuk hoger Cygne. Jullie hebben toch ook nog een afspraak staan bij de geneticus voor verdere uitleg en info?
pi_148261695
Tja, buikgriep heerst Majo....

Het is dat ik flink ongesteld ben, anders was ik toch erg achterdochtig geworden nu ik al vier ochtenden mijn thee en beschuitjes via de voorkant weer naar buiten gooi.... (de rest van de dag gaat het dan gelukkig wel weer, geen koorts meer gelukkig)

Maar ik hoop dat jouw misselijkheid geen griep is...! :)
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 22:27:54 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148261911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Sara82 het volgende:
Tja, buikgriep heerst Majo....

Het is dat ik flink ongesteld ben, anders was ik toch erg achterdochtig geworden nu ik al vier ochtenden mijn thee en beschuitjes via de voorkant weer naar buiten gooi.... (de rest van de dag gaat het dan gelukkig wel weer, geen koorts meer gelukkig)

Maar ik hoop dat jouw misselijkheid geen griep is...! :)
Ik ben niet erg misselijk, dat is cygne ;) Ik heb buikpijn en een rare smaak. En een beetje misselijk gevoel vanuit mijn buik maar niet zo heel erg.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:32:06 #144
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148262177
Iedereen bedankt voor de felicitaties! O+
Ti's nog een beetje onwerkelijk. Vanwege verleden van man (chemo's gehad) hadden we geen idee of hij überhaupt nog vruchtbaar was en modderden we maar wat aan. Hij zou een onderzoek laten doen maar zat daar maar tegenaan te hikken. En nu opeens die streepjes! :) ik heb voor over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Volgens internetberekening ben ik 5 wk en 4 dagen nu. Spannend hoor :D

Cygne: jeetje wat lijkt me dat zwaar, dat je alsnog zo lang in onzekerheid zit als je ak streepjes hebt. Sterkte, ook voor Fien!

Barreltje, wat naar dat je kat suiker heeft! Hopelijk valt het prikken mee! Wij hebben ook een hele moeilijke kat, heel fel en wil nooit opgepakt worden, maar die moest een keer een injectie en dat ging gek genoeg heel makkelijk!

Majo, spannend weer! Ik had als enige kwaaltje pijnlijke boobs. En nu merk ik dat ik dingen beter ruik. Misschien was je te vroeg met testen?

Ik ga maar snel doorschuiven naar het volgende topic en ik wens iedereen hier snelle streepjes toe! :W :*
Semper frakkin fi!
pi_148262379
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef Fien10 het volgende:
Oké dat ligt dan inderdaad wel een stuk hoger Cygne. Jullie hebben toch ook nog een afspraak staan bij de geneticus voor verdere uitleg en info?
Jup, over 1.5 week.
Daarna worden mijn ouders getest.
pi_148262543
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jup, over 1.5 week.
Daarna worden mijn ouders getest.
Spannend en veel sterkte en succes!
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 22:39:45 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148262678
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Starbuck_ het volgende:
Ti's nog een beetje onwerkelijk. Vanwege verleden van man (chemo's gehad) hadden we geen idee of hij überhaupt nog vruchtbaar was en modderden we maar wat aan. Hij zou een onderzoek laten doen maar zat daar maar tegenaan te hikken. En nu opeens die streepjes! :) ik heb voor over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Volgens internetberekening ben ik 5 wk en 4 dagen nu. Spannend hoor :D

Cygne: jeetje wat lijkt me dat zwaar, dat je alsnog zo lang in onzekerheid zit als je ak streepjes hebt. Sterkte, ook voor Fien!

Barreltje, wat naar dat je kat suiker heeft! Hopelijk valt het prikken mee! Wij hebben ook een hele moeilijke kat, heel fel en wil nooit opgepakt worden, maar die moest een keer een injectie en dat ging gek genoeg heel makkelijk!

Majo, spannend weer! Ik had als enige kwaaltje pijnlijke boobs. En nu merk ik dat ik dingen beter ruik. Misschien was je te vroeg met testen?

Ik ga maar snel doorschuiven naar het volgende topic en ik wens iedereen hier snelle streepjes toe! :W :*
Wow dat is dan ook best een wondertje, wat bijzonder O+ Hoe lang hebben jullie er uiteindelijk over gedaan, niet zo heel lang toch?

Pijnlijke boobs: check :Y Maar kan ook door naderende menstruatie zijn natuurlijk. Te vroeg getest vind ik echter een betere theorie ;) Ik ga gewoon *rustig* een paar dagen afwachten nu :)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:25:04 #148
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148265142
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wow dat is dan ook best een wondertje, wat bijzonder O+ Hoe lang hebben jullie er uiteindelijk over gedaan, niet zo heel lang toch?

Pijnlijke boobs: check :Y Maar kan ook door naderende menstruatie zijn natuurlijk. Te vroeg getest vind ik echter een betere theorie ;) Ik ga gewoon *rustig* een paar dagen afwachten nu :)
Nee, het is uiteindelijk best snel gegaan! November 2013 gestopt met de pil en vanaf maart een beetje 'actief' aan het proberen :)

Succes met afwachten! :P
Semper frakkin fi!
pi_148265958
Starbuck, wat bijzonder zeg! O+
pi_148272660
Oh oh mensen... Ik doe net een test.. Man en ik zien beiden heeel licht een 2e streep. Ga zometeen maar even een clear blue test halen
pi_148272666
Spannend gestreeptestoel! 2014 begint goed!!
pi_148272674
Ik wilde maandag de ha gaan bellen, omdat ik me al een tijd echt niet goed voel. Hoofdpijnen, extreem moe, misselijk.. Dag 50 vandaag.

Ben benieuwd.. Spannend
pi_148272696
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 07:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Oh oh mensen... Ik doe net een test.. Man en ik zien beiden heeel licht een 2e streep. Ga zometeen maar even een clear blue test halen
wat spannend!
ik voelde ook super moe, misselijk alsof je tegen de griep aan zat te hikken.... licht streepje al! ik ben benieuwd naar je andere test maar ik jubel alvast, want streep is streep!!! O+
Schudden voor gebruik
pi_148272703
Mooi Stoel! Een streep is een streep toch?
pi_148272724
Heeel licht... Oohh had vanmorgen nog n jankbui in bed.
pi_148272765

Zien jullie iets?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 08:10:26 #157
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148272772
Als ik inzoom zie ik m prima!
gefeliciteerd, denk ik!
pi_148272896
Ik zie m zonder inzoomen ook. Heel licht, maar duidelijk een streep hoor, van harte!
pi_148272920
Maar als ik tel vanaf de eerste dag van laatste menstruatie.. Zou ik dus al ruim 6 weken zwanger zijn.

Ga zometeen met zoon naar de winkel.

Sorry, maar ben helemaal van slag! Het zou wel verklaren waarom ik met duizelingen en koppijn etc rondloop...
pi_148272948
Dat weet je toch niet met een lange cyclus, of is hij standaard zo lang? Weet je wanneer je eisprong was?
pi_148272964
Hij was steeds rond de 30... Iets korter.. Iets langer...

Bij zoon testte ik ook pas laat positief..

Maargoed.. We zullen t zien.

Ik wil bij nog meer mensen streepjes hoor!
pi_148272965
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ afbeelding ]

Zien jullie iets?
Ik zie een lichte streep zonder inzoomen :D
pi_148273202
Mag ik al juichen stoel?
*O* *O* *O* *O*
pi_148273260
Zes weken....
ga direct naar het ziekenhuis om te bevallen. Ga niet langs Start. Je ontvangt geen 200 gulden (oude versie)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 09:27:08 #165
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148273312
Stoel, gefeliciteerd! *O*
Wat een heerlijk begin van het jaar, weer twee tweede streepjes per topic O+
pi_148273315
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Starbuck_ het volgende:

Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.
Heel veel plezier in het volgende topic! :*
pi_148273669
Net een clearblue test gedaan. Er staat 1-2 weken zwanger! *O*

Starbuck, ook bij jullie een spannende tijd! Hoop voor jullie op mooie tijden!
pi_148273724
Gefeliciteerd gestreeptestoel! *O* *O*

Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...

Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...

PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!
pi_148273734
ah, en nu lees ik terug en zie dat Starbuck ook gefeliciteerd moet worden! *O* *O*
pi_148273759
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...

[ afbeelding ]

Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...

Omg! *O* O+ wat leuk!!
Kwak
pi_148273767
Starbuck stoel en jagar!! YAY!!! STREPEN!!! O+
pi_148273818
Stoel en Jagar!! *O* *O* *O* Gefeliciteerd meiden! Goed begin van 2015!
pi_148273823
Jagar! Wat geweldig, gefeliciteerd! *O*. O+. :D.

Gestreeptestoel natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 10:23:48 #174
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_148273829
WoW, dat zijn veel streepjes! Gefeliciteerd Starbuck, jagartrut en gestreeptestoel!!!
pi_148273845
Hoppakee! 3 strepen in 1 topic :o *O*
Gefeliciteerd Stoel & Jagartrut!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148273913
Thanks allemaal! O+

volgens de clearblue test ben ik 4-5 weken. Dat is gek, want m'n vorige cyclus begon 25 dagen geleden...een online berekener zegt dat ik 12 september uitgerekend ben...

Ik kan het nog niet helemaal geloven!
pi_148273969
Joehooeeee jager is de 3e dit topic! *O*

Dit gaat lekker hier!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 10:39:56 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148274066
Het regent , het regent!
*O* *G*

Gefeliciteerd dames!
pi_148274070
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks allemaal! O+

volgens de clearblue test ben ik 4-5 weken. Dat is gek, want m'n vorige cyclus begon 25 dagen geleden...een online berekener zegt dat ik 12 september uitgerekend ben...

Ik kan het nog niet helemaal geloven.
Je vorige ongesteldheid zal dus geen ingesteldheid zijn geweest maar een innestelingsbloeding misschien? Of een bloeding in een vroege zwnagerschap, dat gebeurt wel eens.

Ik dacht vorige NOD écht dat je zwanger was door de dingen die je schreef...
Kwak
pi_148274075
quote:

[ afbeelding ]

hoera!!!!!!

gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
pi_148274265
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Je vorige ongesteldheid zal dus geen ingesteldheid zijn geweest maar een innestelingsbloeding misschien? Of een bloeding in een vroege zwnagerschap, dat gebeurt wel eens.

Ik dacht vorige NOD écht dat je zwanger was door de dingen die je schreef...
nee, dat kan niet. Dan zou ik nu bijna 8 weken moeten zijn, en dat is wel heel ver denk ik...Ik denk dat ik nu precies 4 weken ben....
pi_148274326
Wow wat een goed begin van het jaar! Gefeliciteerd allen!
pi_148274328
Gefeliciteerd Jagar!
Maar als de clearblue 4-5 zegt, moet je daar al twee weken bij optellen hč. Dan zou je dus al minstens 6 weken moeten zijn.
E.
pi_148274349
Gestreeptestoel en jagärtrut gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*
pi_148274373
gefeliciteerd, dames! streepjesregen O+

jagar; ik denk ook dat je net 4 weken en een beetje bent. Waarschijnlijk vroege eisprong.

(Ik had ook 2-3 op test bij 4+3 weken).
pi_148274391
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Jagar!
Maar als de clearblue 4-5 zegt, moet je daar al twee weken bij optellen hč. Dan zou je dus al minstens 6 weken moeten zijn.
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...
pi_148274439
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...
Sorry, verkeerd begrepen en niet goed naar de foto gekeken :@
Dan zou die vier weken inderdaad goed kunnen. Hoe dan ook: je bent hartstikke zwanger *O*
E.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:03:07 #188
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148274502
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:28 schreef Daui het volgende:

[..]

Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.
Heel veel plezier in het volgende topic! :*
Ja, daarom stelde hij het ook steeds uit, bang dat het een slechte uitslag zou zijn. Maar dat waren zorgen om niks dus! :D

Ooh wat leuk, meer streepjes! *O*
Gefeliciteerd Jagar en Stoel!!
Semper frakkin fi!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:04:50 #189
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148274537
quote:

[ afbeelding ]

Jij ook al! :D tof, van harte!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:14:30 #190
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148274761
quote:

[ afbeelding ]

*O* *O*
pi_148275572
Wow, wat een streepjes opeens! Geweldig! Van harte Jagar & gestreeptestoel!
pi_148275587
Gefeliciteerd Jagärtrut! *O*
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:52:28 #193
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148275620
Gefeliciteerd meeuw, gestreeptestoel en starbuck!

Ik had bij 4+2 op de clearblue test 2-3 weken staan. Ze kloppen best aardig als ik dat zo hoor.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:53:56 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_148275647
Het regent, het regent *O*

Gefeliciteerd gestreeptestoel!

Gefeliciteerd jagartrut!
disclaimer
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 12:09:26 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148275994
Streepjesregen :o *O*

Gefeliciteerd gestreepte stoel! Toch nog onverwachts dus O+

En jagar wat snel! In de tweede ronde al O+ Goede keuze geweest om met kerst niks te drinken dus ^O^
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:21:19 #196
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148276306
Stoel en Jagar!! *O* *O* yeeey *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148276317
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:
Streepjesregen :o *O*

Gefeliciteerd gestreepte stoel! Toch nog onverwachts dus O+

En jagar wat snel! In de tweede ronde al O+ Goede keuze geweest om met kerst niks te drinken dus ^O^
Ik zei vd week nog tegen man: Of ik ben toch echt zwanger of er is iets heel anders met me aan de hand. Had natuurlijk al meerdere negatieve testen gehad... Gisteren na het eten gaan sporten en oh oh wat voelde ik me daar niet goed. Vroeg naar bed gegaan en vanaf 5.30 wakker gelegen met knallende koppijn. Vanmorgen een enorme jankbui in bed. Dat ik maandag de ha ga bellen, dat ik me echt al weken niet oke voel en dit mijn prive en werk leven beīnvloed.. Dus ik zei: ik doe nog 1 test.. dan weet ik zeker dan ik NIET zwanger ben als ik de ha ga bellen.. Maar het was dus wel positief ;)

Voor alle anderen: ik hoop zo dat jullie ook binnenkort een positieve test in handen mogen hebben en daarbij ook een plakker! Wij hebben al een zoon, dus aan de ene kant vind ik het niet kloppen dat sommigen hier al een tijd wachten op een eerste.. Al weet ik natuurlijk ook dat ik daar niks aan kan doen..

Op naar nog meer streepjes! :* O+

Ik blijf nog wel even hier hoor.
pi_148276357
Ik kwam voor Cygne kijken maar zie een hele regen hier *O*

jäger en stoel, gefeliciteerd!!
S. 2014
J. 2016
pi_148276656
Zo streepjesparade hier :o

Gefeliciteerd!!! *O*
pi_148276819
Streepjes!! *O*