stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:06 schreef Cygne het volgende:
![]()
Mijn cyclus is normaal 24-25.
Morgen doe ik een test.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen...
Ik heb er wel 1 voor je... (een test ook nog trouwensquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Cygne het volgende:
Ik heb geen testen in huis. En ik kan best wachten tot morgen. Dan komen mijn bestelde testen binnen.
Oh, mijn man zegt dat ie een kat gaat zoeken om overheen te plassen.
Kijk je man kan het ook niet nog een dagje volhoudenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Cygne het volgende:
Ik heb geen testen in huis. En ik kan best wachten tot morgen. Dan komen mijn bestelde testen binnen.
Oh, mijn man zegt dat ie een kat gaat zoeken om overheen te plassen.
De teckel bivakkeert op mijn buik en probeerde gisteren een hapje uit mijn mans neus te nemen. Dus volgens hem ben ik zwanger. Helaas geeft ie nogal eens een vals-postieve uitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:28 schreef Cygne het volgende:
Dan krijg je dus dit.Noh wat een lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we hopen dat de teckel dit keer wel een positieve test heeft afgegeven!
Ik ben echt zo benieuwd hoe dat zal zijn met Noa als ik zwanger ben. Ze slaapt al bijna de hele dag op mijn buik, dat kan bijna niet nog meer worden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wat zijn dieren toch geweldigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:32 schreef Cygne het volgende:
Toen ik zwanger was moest de teckel niks van me hebben. Kleine kindjes vindt ie wel heel erg leuk. Op t baby'tje van mijn nichtje was hij helemaal verliefd. Als ze moest huilen wilde hij erheen en dan stopte ze ook meteen met huilen.
De grote was heel voorzichtig met me toen ik zwanger was, als ik dan iets wilde doen duwde hij me richting bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik erover op.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:40 schreef Cygne het volgende:
Mijn grote hond is sowieso bijzonder hoor.
Ik liep eens met hem in t losloopgebied hier en verderop zagen we een vader met een heel klein (bang) kindje, hij hobbelde erop af, ging een halve meter voor t kindje zitten en zocht oogcontact. Kindje stak dr hand uit en hij schuifelt heel voorzichtig naar haar toe en legt heel zachtjes zijn kop tegen haar borst (zo klein was ze), kindje aait hem over z'n kop en hij hobbelt weer verder. Bleek dat het meisje al een paar keer omgebeukt was door een lompe grote hond.
Veel kinderen vinden hem wel eng, grote zwarte kop en een grimmige blik heeft ie. Als een kind dus echt bang is en zich bijvoorbeeld achter zijn/haar moeder verstopt gaat de grote tussen mijn benen zitten en kijkt naar beneden.
Kan me door zijn uiterlijk best voorstellen dat kindjes hem eng vinden. Maar eigenlijk is t een groot ei.Klinkt als een hele bijzondere hond Cygne! En van mij mag je spammen hoor, ik hou van diertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik erover op.
Ik ookquote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Cygne op 02-01-2015 14:33:21 ]
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:35 schreef MaJo het volgende:
Och Cygne wat heftig is datIk snap heel goed dat een positieve test voor jou heel anders is dan voor anderen. Hoe snel kunnen ze zo'n vruchtwaterpunctie doen? Die onzekerheid lijkt me inderdaad killing.
voor jou!
Ik heb ook een vwp gehad en wat ik me heb laten vertellen (meelezende verloskundigen correct me if i'm wrong) is dat de kans op een mk 0.5% is na de punctie, maar dat die nog kleiner wordt als je een gynaecoloog heb die daar erg ervaren in is en je je de dag van en na de punctie heel rustig houdt. Overigens kun je soms ook al uitslagen na een week krijgen, maar weet niet bij welke onderzoeken allemaal mogelijk is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.
Helaas is er met een vruchtwaterpunctie ook kans op een miskraam, dat je dan dus de uitslag krijgt dat alles goed is en je alsnog een miskraam krijgt terwijl je kindje eigenlijk gezond was.
Klopt, inderdaad. Helaas is die sneltest niet beschikbaar voor mijn chromosoomafwijking.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb ook een vwp gehad en wat ik me heb laten vertellen (meelezende verloskundigen correct me if i'm wrong) is dat de kans op een mk 0.5% is na de punctie, maar dat die nog kleiner wordt als je een gynaecoloog heb die daar erg ervaren in is en je je de dag van en na de punctie heel rustig houdt. Overigens kun je soms ook al uitslagen na een week krijgen, maar weet niet bij welke onderzoeken allemaal mogelijk is.
Wat lijkt me dat ontzettend onzeker zeg. Ik hoop dat in de lijn van je moeder ook bij jou de derde zwangerschap eindigt in een gezond kindjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.
Helaas is er met een vruchtwaterpunctie ook kans op een miskraam, dat je dan dus de uitslag krijgt dat alles goed is en je alsnog een miskraam krijgt terwijl je kindje eigenlijk gezond was.
Dat zal toch niet zo heel lastig zijn? Bij ons krijgt poes eten als we opstaan (om 8 uur) en 's avonds om 7 uur. Als we iets later zijn komt ze zelf al piepenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef Barreltje het volgende:
Hier vandaag een minder dagje..
Poes blijkt suikerziekte te hebben..
Dat wordt dus regelmaat in ons leven inbouwen. .
op gezette tijden eten en een injectie geven..
Naja..kunnen we alvast even oefenen..
Dat is voor ons ook een optie, inderdaad. Al is de kans op natuurlijk geloof ik groter (blijven proberen tot er eentje blijft zitten).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:07 schreef Fien10 het volgende:
Ik snap je wel Cygne. Het wordt dan pas echt als je weet dat alles goed is. Maar wat ik me afvroeg.. Ik ben ook drager van een chromsoomafwijking maar wij zouden ook PGD IVF kunnen doen. Is dit bij jou ook mogelijk of niet?
Het lijkt me echt super lastig om je kat een injectie te geven. Eentje zou nooit meer beneden komen. Heb je mensen in de buurt die als je een weekend weg wil eten en injecties kunnen geven?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:27 schreef Barreltje het volgende:
het was hier altijd eten klaar zetten en wel zien wat er gebeurde..
als we een weekend weggingen dan zetten we wat meer neer en genoeg water.. dat kan nu absoluut niet meer.
eten geven, 15 min later insuline geven en 12 uur later het zelfde liedje..
dat betekent dus in het weekend even vroeg opstaan als door de weeks..
hier moeten we dus even veranderen
vond het een goed iets.. ook voor ons structuur nu.. dan heeft hij het gevoel dat we het "later" ook zouden moeten kunnen stiekem leuk dat hij daar toch over na denkt
Onesiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef Barreltje het volgende:
Onze ouders willen bij springen.. ik moet de vaste oppas nog even vragen hoe zij er tegenover staat. .
Overigens is de onezy (hoe schrijf je dat?) Van de Samsung curved tv hier goedgekeurd dus een berepakje komt ook in een mini - assortiment. .
Ik ben niet erg misselijk, dat is cygnequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:24 schreef Sara82 het volgende:
Tja, buikgriep heerst Majo....
Het is dat ik flink ongesteld ben, anders was ik toch erg achterdochtig geworden nu ik al vier ochtenden mijn thee en beschuitjes via de voorkant weer naar buiten gooi.... (de rest van de dag gaat het dan gelukkig wel weer, geen koorts meer gelukkig)
Maar ik hoop dat jouw misselijkheid geen griep is...!
Jup, over 1.5 week.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef Fien10 het volgende:
Oké dat ligt dan inderdaad wel een stuk hoger Cygne. Jullie hebben toch ook nog een afspraak staan bij de geneticus voor verdere uitleg en info?
Spannend en veel sterkte en succes!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jup, over 1.5 week.
Daarna worden mijn ouders getest.
Wow dat is dan ook best een wondertje, wat bijzonderquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Starbuck_ het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Ti's nog een beetje onwerkelijk. Vanwege verleden van man (chemo's gehad) hadden we geen idee of hij überhaupt nog vruchtbaar was en modderden we maar wat aan. Hij zou een onderzoek laten doen maar zat daar maar tegenaan te hikken. En nu opeens die streepjes!ik heb voor over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Volgens internetberekening ben ik 5 wk en 4 dagen nu. Spannend hoor
Cygne: jeetje wat lijkt me dat zwaar, dat je alsnog zo lang in onzekerheid zit als je ak streepjes hebt. Sterkte, ook voor Fien!
Barreltje, wat naar dat je kat suiker heeft! Hopelijk valt het prikken mee! Wij hebben ook een hele moeilijke kat, heel fel en wil nooit opgepakt worden, maar die moest een keer een injectie en dat ging gek genoeg heel makkelijk!
Majo, spannend weer! Ik had als enige kwaaltje pijnlijke boobs. En nu merk ik dat ik dingen beter ruik. Misschien was je te vroeg met testen?
Ik ga maar snel doorschuiven naar het volgende topic en ik wens iedereen hier snelle streepjes toe!![]()
Nee, het is uiteindelijk best snel gegaan! November 2013 gestopt met de pil en vanaf maart een beetje 'actief' aan het proberenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is dan ook best een wondertje, wat bijzonderHoe lang hebben jullie er uiteindelijk over gedaan, niet zo heel lang toch?
Pijnlijke boobs: checkMaar kan ook door naderende menstruatie zijn natuurlijk. Te vroeg getest vind ik echter een betere theorie
Ik ga gewoon *rustig* een paar dagen afwachten nu
wat spannend!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Oh oh mensen... Ik doe net een test.. Man en ik zien beiden heeel licht een 2e streep. Ga zometeen maar even een clear blue test halen
Ik zie een lichte streep zonder inzoomenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie iets?
Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Starbuck_ het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Ti's nog een beetje onwerkelijk. Vanwege verleden van man (chemo's gehad) hadden we geen idee of hij überhaupt nog vruchtbaar was en modderden we maar wat aan. Hij zou een onderzoek laten doen maar zat daar maar tegenaan te hikken. En nu opeens die streepjes!ik heb voor over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Volgens internetberekening ben ik 5 wk en 4 dagen nu. Spannend hoor
Cygne: jeetje wat lijkt me dat zwaar, dat je alsnog zo lang in onzekerheid zit als je ak streepjes hebt. Sterkte, ook voor Fien!
Barreltje, wat naar dat je kat suiker heeft! Hopelijk valt het prikken mee! Wij hebben ook een hele moeilijke kat, heel fel en wil nooit opgepakt worden, maar die moest een keer een injectie en dat ging gek genoeg heel makkelijk!
Majo, spannend weer! Ik had als enige kwaaltje pijnlijke boobs. En nu merk ik dat ik dingen beter ruik. Misschien was je te vroeg met testen?
Ik ga maar snel doorschuiven naar het volgende topic en ik wens iedereen hier snelle streepjes toe!![]()
Omg!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Gefeliciteerd gestreeptestoel!![]()
![]()
Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...
[ afbeelding ]
Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...
PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!
Je vorige ongesteldheid zal dus geen ingesteldheid zijn geweest maar een innestelingsbloeding misschien? Of een bloeding in een vroege zwnagerschap, dat gebeurt wel eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks allemaal!![]()
volgens de clearblue test ben ik 4-5 weken. Dat is gek, want m'n vorige cyclus begon 25 dagen geleden...een online berekener zegt dat ik 12 september uitgerekend ben...
Ik kan het nog niet helemaal geloven.
hoera!!!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...
[ afbeelding ]
Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...
nee, dat kan niet. Dan zou ik nu bijna 8 weken moeten zijn, en dat is wel heel ver denk ik...Ik denk dat ik nu precies 4 weken ben....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je vorige ongesteldheid zal dus geen ingesteldheid zijn geweest maar een innestelingsbloeding misschien? Of een bloeding in een vroege zwnagerschap, dat gebeurt wel eens.
Ik dacht vorige NOD écht dat je zwanger was door de dingen die je schreef...
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Jagar!
Maar als de clearblue 4-5 zegt, moet je daar al twee weken bij optellen hč. Dan zou je dus al minstens 6 weken moeten zijn.
Sorry, verkeerd begrepen en niet goed naar de foto gekekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...
Ja, daarom stelde hij het ook steeds uit, bang dat het een slechte uitslag zou zijn. Maar dat waren zorgen om niks dus!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:28 schreef Daui het volgende:
[..]
Ook al bijna zes weken. Kan me voorstellen dat je na alle chemo's effe klaar bent met potentiële slecht nieuws gesprekken. Wel fijn dat de komende tijd je voor goed nieuws naar de dokter mag.
Heel veel plezier in het volgende topic!
Jij ook al!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik zei vd week nog tegen man: Of ik ben toch echt zwanger of er is iets heel anders met me aan de hand. Had natuurlijk al meerdere negatieve testen gehad... Gisteren na het eten gaan sporten en oh oh wat voelde ik me daar niet goed. Vroeg naar bed gegaan en vanaf 5.30 wakker gelegen met knallende koppijn. Vanmorgen een enorme jankbui in bed. Dat ik maandag de ha ga bellen, dat ik me echt al weken niet oke voel en dit mijn prive en werk leven beīnvloed.. Dus ik zei: ik doe nog 1 test.. dan weet ik zeker dan ik NIET zwanger ben als ik de ha ga bellen.. Maar het was dus wel positiefquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:
Streepjesregen![]()
![]()
Gefeliciteerd gestreepte stoel! Toch nog onverwachts dus![]()
En jagar wat snel! In de tweede ronde alGoede keuze geweest om met kerst niks te drinken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |