stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:06 schreef Cygne het volgende:
![]()
Mijn cyclus is normaal 24-25.
Morgen doe ik een test.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
stel niet uit tot morgen wat je vandaag kunt doen...
Ik heb er wel 1 voor je... (een test ook nog trouwensquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Cygne het volgende:
Ik heb geen testen in huis. En ik kan best wachten tot morgen. Dan komen mijn bestelde testen binnen.
Oh, mijn man zegt dat ie een kat gaat zoeken om overheen te plassen.
Kijk je man kan het ook niet nog een dagje volhoudenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:21 schreef Cygne het volgende:
Ik heb geen testen in huis. En ik kan best wachten tot morgen. Dan komen mijn bestelde testen binnen.
Oh, mijn man zegt dat ie een kat gaat zoeken om overheen te plassen.
De teckel bivakkeert op mijn buik en probeerde gisteren een hapje uit mijn mans neus te nemen. Dus volgens hem ben ik zwanger. Helaas geeft ie nogal eens een vals-postieve uitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:28 schreef Cygne het volgende:
Dan krijg je dus dit.Noh wat een lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we hopen dat de teckel dit keer wel een positieve test heeft afgegeven!
Ik ben echt zo benieuwd hoe dat zal zijn met Noa als ik zwanger ben. Ze slaapt al bijna de hele dag op mijn buik, dat kan bijna niet nog meer worden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wat zijn dieren toch geweldigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:32 schreef Cygne het volgende:
Toen ik zwanger was moest de teckel niks van me hebben. Kleine kindjes vindt ie wel heel erg leuk. Op t baby'tje van mijn nichtje was hij helemaal verliefd. Als ze moest huilen wilde hij erheen en dan stopte ze ook meteen met huilen.
De grote was heel voorzichtig met me toen ik zwanger was, als ik dan iets wilde doen duwde hij me richting bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik erover op.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:40 schreef Cygne het volgende:
Mijn grote hond is sowieso bijzonder hoor.
Ik liep eens met hem in t losloopgebied hier en verderop zagen we een vader met een heel klein (bang) kindje, hij hobbelde erop af, ging een halve meter voor t kindje zitten en zocht oogcontact. Kindje stak dr hand uit en hij schuifelt heel voorzichtig naar haar toe en legt heel zachtjes zijn kop tegen haar borst (zo klein was ze), kindje aait hem over z'n kop en hij hobbelt weer verder. Bleek dat het meisje al een paar keer omgebeukt was door een lompe grote hond.
Veel kinderen vinden hem wel eng, grote zwarte kop en een grimmige blik heeft ie. Als een kind dus echt bang is en zich bijvoorbeeld achter zijn/haar moeder verstopt gaat de grote tussen mijn benen zitten en kijkt naar beneden.
Kan me door zijn uiterlijk best voorstellen dat kindjes hem eng vinden. Maar eigenlijk is t een groot ei.Klinkt als een hele bijzondere hond Cygne! En van mij mag je spammen hoor, ik hou van diertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik erover op.
Ik ookquote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Cygne op 02-01-2015 14:33:21 ]
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:35 schreef MaJo het volgende:
Och Cygne wat heftig is datIk snap heel goed dat een positieve test voor jou heel anders is dan voor anderen. Hoe snel kunnen ze zo'n vruchtwaterpunctie doen? Die onzekerheid lijkt me inderdaad killing.
voor jou!
Ik heb ook een vwp gehad en wat ik me heb laten vertellen (meelezende verloskundigen correct me if i'm wrong) is dat de kans op een mk 0.5% is na de punctie, maar dat die nog kleiner wordt als je een gynaecoloog heb die daar erg ervaren in is en je je de dag van en na de punctie heel rustig houdt. Overigens kun je soms ook al uitslagen na een week krijgen, maar weet niet bij welke onderzoeken allemaal mogelijk is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Met 16 weken, uitslag is na 3 weken bekend dan.
Helaas is er met een vruchtwaterpunctie ook kans op een miskraam, dat je dan dus de uitslag krijgt dat alles goed is en je alsnog een miskraam krijgt terwijl je kindje eigenlijk gezond was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |