Ik moet er regelmatig een emesafene inproppen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:47 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb er nog 2 over!![]()
Voel je iets? Of merk je niks?
Whaaaaaa!! Hoe tof!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Gefeliciteerd gestreeptestoel!![]()
![]()
Ik heb de laatste dagen geen internet gehad, maar wou dit toch ook even met jullie delen...
[ afbeelding ]
Precies nadat ik de test deed werd ik misselijk. Dat zal wel in m'n hoofd zitten...
PS, voor die die me op facebook kennen, daar natuurlijk nog even niets he!
Ah ok!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, die zeg 2-3! het 2 weken er bij op tellen had ik al gedaan...
Wow ik kan me voorstellen dat je er echt even doorheen zatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik zei vd week nog tegen man: Of ik ben toch echt zwanger of er is iets heel anders met me aan de hand. Had natuurlijk al meerdere negatieve testen gehad... Gisteren na het eten gaan sporten en oh oh wat voelde ik me daar niet goed. Vroeg naar bed gegaan en vanaf 5.30 wakker gelegen met knallende koppijn. Vanmorgen een enorme jankbui in bed. Dat ik maandag de ha ga bellen, dat ik me echt al weken niet oke voel en dit mijn prive en werk leven beīnvloed.. Dus ik zei: ik doe nog 1 test.. dan weet ik zeker dan ik NIET zwanger ben als ik de ha ga bellen.. Maar het was dus wel positief![]()
Voor alle anderen: ik hoop zo dat jullie ook binnenkort een positieve test in handen mogen hebben en daarbij ook een plakker! Wij hebben al een zoon, dus aan de ene kant vind ik het niet kloppen dat sommigen hier al een tijd wachten op een eerste.. Al weet ik natuurlijk ook dat ik daar niks aan kan doen..
Op naar nog meer streepjes!![]()
![]()
Ik blijf nog wel even hier hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minstens vijf dagen.... dan zit je ongeveer op je nodquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er ook even doorheen. Ik merk dat ik er veel te veel mee bezig ben, ik kan het maar niet loslatenIk heb nu besloten om even een week niet te testen (als het me lukt
) omdat ik mezelf alleen maar gek maak zo. Ik zit nu op dag 35 en de laatste cycli waren 39 en 40 dagen dus het is gewoon een kwestie van afwachten. Maar ik voel dan van alles en denk dan echt dat het raak is
Bweuh gewoon rustig afwachten dus.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:54 schreef Cygne het volgende:
In t echt zie ik m wel.oh my g! ik zie ook... licht.. maar ik zie een streepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval weer het eerste stukje achter de rug! nu het moeilijkste. Het wachten en het wachten..... maar wie weet zeggen je intuitie en je dromen laatst wel genoeg![]()
ik help het je zo hopen! een gezonde plakker
Schudden voor gebruik
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:54 schreef Cygne het volgende:
In t echt zie ik m wel.CygneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd meis! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd want het zal een lastige tijd worden. En hopelijk met als klapper een gezond kindje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Mijn NOD is morgen maar dat komt ook omdat mijn eerste cyclus maar 25 dagen was. Ik ga inderdaad niet eerder testen dan volgende week zaterdag, dan zit ik op dag 42. Als ik dan niet al ongesteld ben geworden natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
minstens vijf dagen.... dan zit je ongeveer op je nod
Ik moet dat ook maar niet meer doen. Was dat eigenlijk niet van plan maar door oud en nieuw en mijn droom gisteren daar toch van afgeweken. En uiteindelijk is het toch alleen maar een grote teleurstellingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ majo
Het valt nu meer op zijn plaats idd.
Er teveel mee bezig zijn (deed ik ook hoor) kan ook gewoon bagger zijn. Eigenlijk moet je ook gewoon niet testen voor je je langste dag voorbij bent..
Cygne.. Ik zie t op de mobiel niet. Kan m niet inzoomen. Zo ff op de pc kijken!
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er ook even doorheen. Ik merk dat ik er veel te veel mee bezig ben, ik kan het maar niet loslatenIk heb nu besloten om even een week niet te testen (als het me lukt
) omdat ik mezelf alleen maar gek maak zo. Ik zit nu op dag 35 en de laatste cycli waren 39 en 40 dagen dus het is gewoon een kwestie van afwachten. Maar ik voel dan van alles en denk dan echt dat het raak is
Bweuh gewoon rustig afwachten dus.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef Cygne het volgende:
Ik zit nu wel eventjes keihard te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |