dit komt gewoon door het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef Cygne het volgende:
Dit brengt t fenomeen streepjesregen wel naar n heel nieuw level.
Overigens heb ik net een hele poos met mijn therapeut gebeld en ik mag altijd bellen als ik t even niet meer trek.
Klopt! Ik was door het dolle door vriends steun,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef Fien10 het volgende:
Welkom silliegirl. Je bent me snel gevolgd vanaf het rammelaarstopic. Fijn dat je vriend ook helemaal om is!
Welkom!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Klopt! Ik was door het dolle door vriends steun,
Maarre.. Ik vind het wel heel spannend allemaal!
Weet iemand of je ook te vroeg kan beginnen met foliumzuur? Ik lees overal dat je 4 weken van tevoren moet starten, maar das lastig plannen.. Beter maar gewoon beginnen en zien wanneer het raak is denk ik hè?
Ik lees hier ook veel over ovulatietesten. Doen jullie daar allemaal wat mee? En al vanaf poging 1 of later?
En thanks voor het welkom 😁
Op deze manier krijgen we wel een grote leegloop hier jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:35 schreef Sara82 het volgende:
En hoi silly! Gelukkig, nieuwe aanwas! Hebben we nodig, Yeah!
Niet iedereen doet aan ovulatietesten, ik bijvoorbeeld niet. Ik wil het eerst een half jaar gewoon proberen en dan ga ik eens testen proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Klopt! Ik was door het dolle door vriends steun,
Maarre.. Ik vind het wel heel spannend allemaal!
Weet iemand of je ook te vroeg kan beginnen met foliumzuur? Ik lees overal dat je 4 weken van tevoren moet starten, maar das lastig plannen.. Beter maar gewoon beginnen en zien wanneer het raak is denk ik hè?
Ik lees hier ook veel over ovulatietesten. Doen jullie daar allemaal wat mee? En al vanaf poging 1 of later?
En thanks voor het welkom 😁
Thanks voor de reacties! Van de week maar een potje halen dan! Ik had ze pas al vast bij de Hema, geloof 120 tabletten voor 2,50.. Is dat een goede prijs? Of zit er nog verschil in kwaliteit vd tabletten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op deze manier krijgen we wel een grote leegloop hier ja
[..]
Niet iedereen doet aan ovulatietesten, ik bijvoorbeeld niet. Ik wil het eerst een half jaar gewoon proberen en dan ga ik eens testen proberenFoliumzuur slik ik vanaf de dag dat we begonnen zijn, kan geen kwaad! Alleen maar goed om alvast mee te beginnen
Ik geloof dat de ADH (aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) wel wat kan verschillen maar denk niet dat het heel veel uitmaakt. Ik heb een potje van de Etos, was ook rond die prijs.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Thanks voor de reacties! Van de week maar een potje halen dan! Ik had ze pas al vast bij de Hema, geloof 120 tabletten voor 2,50.. Is dat een goede prijs? Of zit er nog verschil in kwaliteit vd tabletten?
Die van Hema ken ik niet. Ik gebruik die van Etos. Heb destijds 1+1 gratis gehaald, scheelde toch weer. Uit m'n hoofd waren die van de etos 2,99 en 150 stuks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Thanks voor de reacties! Van de week maar een potje halen dan! Ik had ze pas al vast bij de Hema, geloof 120 tabletten voor 2,50.. Is dat een goede prijs? Of zit er nog verschil in kwaliteit vd tabletten?
Kan ik me voorstellen. Maar probeer je er niet teveel op te focussen, je hersenen kunnen je ook zó voor de gek houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:11 schreef MaJo het volgende:
Er is echt iets gaande met mijn geur momenteelGisteren het rokerige blikjesincident en nu ruik ik continu de kattenbak. Ik wil er niet teveel aan ophangen maar dat is zo lastig
Ik weet het, ik heb al eerder gehad dat mijn lichaam me voor de gek hield. Maar dit reukding, dat is nieuw. Gisteren nog negatief getest dus verwacht er ook maar niet al te veel van (maar ondertussenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:13 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar probeer je er niet teveel op te focussen, je hersenen kunnen je ook zó voor de gek houden.
Maar wie weet blijkt komende week anders. Lastig om geduldig te zijn he.
Ik moet nog wachten tot de 13e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |