abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148282703
Dit brengt t fenomeen streepjesregen wel naar n heel nieuw level. _O-

Overigens heb ik net een hele poos met mijn therapeut gebeld en ik mag altijd bellen als ik t even niet meer trek.
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 17:15:26 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148284989
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef Cygne het volgende:
Dit brengt t fenomeen streepjesregen wel naar n heel nieuw level. _O-

Overigens heb ik net een hele poos met mijn therapeut gebeld en ik mag altijd bellen als ik t even niet meer trek.
dit komt gewoon door het nieuwe jaar O+

Wat fijn meis dat je haar altijd mag bellen! Hier ben je ook altijd welkom met je twijfels en onzekerheden :*

Ik heb vanavond een feestje dus ik ga nog even tukken :z gelukkig ben ik de Bob dus geen gezeur met alcohol :+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148291427
Het regent, het regent, liters hcg!!!

Oooh, lieve jagar, stoel en cygne! Gefeliciteerd! Allemaal mooie plakkers toegewenst! :*
pi_148291959
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:08 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

2015, ;)
Hahaha hoor mij nou _O-
2015 bedoel ik inderdaad :P
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 20:17:24 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148291986
Welkom trouwens silliegirl! Helemaal overheen gelezen door al die streepjes :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148292046
Weer een stapje dichterbij Cygne, ik hoop echt dat je voorgevoel klopt. Het is je gegund. Succes deze weken in spanning en toch ook gefeliciteerd ook al is het nog afwachten.
pi_148292099
Welkom silliegirl. Je bent me snel gevolgd vanaf het rammelaarstopic. Fijn dat je vriend ook helemaal om is!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:23:49 #258
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148292259
Cygne! Wouw! Wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt O+
Semper frakkin fi!
pi_148292668
Welkom Sillie!

Wie is de volgende met streepjes?
pi_148292763
En hoi silly! Gelukkig, nieuwe aanwas! Hebben we nodig, Yeah! *O*
pi_148293372
Oh wow! Wat een super score! Gefeliciteerd Jagar en Gestreeptestoel! *O* *; wat een fijn begin van dit nieuwe jaar. September baby's! Dat is mijn lievelingsmaand. Geniet van jullie zwangerschap!

Cygne, wat super tof en super spannend tegelijkertijd! *O* :X Ik duim voor een mooie zwaan-kleef-aan. :*
pi_148293458
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef Fien10 het volgende:
Welkom silliegirl. Je bent me snel gevolgd vanaf het rammelaarstopic. Fijn dat je vriend ook helemaal om is!
Klopt! Ik was door het dolle door vriends steun,
Maarre.. Ik vind het wel heel spannend allemaal!

Weet iemand of je ook te vroeg kan beginnen met foliumzuur? Ik lees overal dat je 4 weken van tevoren moet starten, maar das lastig plannen.. Beter maar gewoon beginnen en zien wanneer het raak is denk ik hè?

Ik lees hier ook veel over ovulatietesten. Doen jullie daar allemaal wat mee? En al vanaf poging 1 of later?

En thanks voor het welkom 😁
pi_148293844
Snap ik, na al dat wachten nu eindelijk van start!
Ik slik al 2 maandenfoliumzuur eigenlijk. Omdat we dachten rond begin december van start te gaan, duurde allemaal wat langer door alle voorlichting die we nog wilden hebben enzo.
Volgens mij maakt het niet uit hoe lang je het gebruikt maar je moet je wel aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid houden natuurlijk.
pi_148293854
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Weet iemand of je ook te vroeg kan beginnen met foliumzuur? Ik lees overal dat je 4 weken van tevoren moet starten, maar das lastig plannen.. Beter maar gewoon beginnen en zien wanneer het raak is denk ik hè?

Ik lees hier ook veel over ovulatietesten. Doen jullie daar allemaal wat mee? En al vanaf poging 1 of later?

Welkom!
Het kan geen kwaad om er al eerder mee te beginnen. Het idee is juist dat je in elk geval voordat je zwanger bent al aan de foliumzuur zit, omdat je al een aantal weken zwanger bent, als het raak is, en dat niet kan weten, houden ze die 4 weken aan denk ik.

Dus hup, aan de pillen. ;)

Wij doen aan de ovulatietesten sinds we echt gericht bezig zijn. Ik houd ook sinds dat moment rondes aan. Ik zit nu in de ronde 2.
Maar ik ben met de pil gestopt sinds maart en ook al sindsdien aan het foliumzuur trouwens.
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 21:01:26 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148293997
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:35 schreef Sara82 het volgende:
En hoi silly! Gelukkig, nieuwe aanwas! Hebben we nodig, Yeah! *O*
Op deze manier krijgen we wel een grote leegloop hier ja _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Niet iedereen doet aan ovulatietesten, ik bijvoorbeeld niet. Ik wil het eerst een half jaar gewoon proberen en dan ga ik eens testen proberen :) Foliumzuur slik ik vanaf de dag dat we begonnen zijn, kan geen kwaad! Alleen maar goed om alvast mee te beginnen ^O^
pi_148294103
Jagärtrut & Stoel gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148294121
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Op deze manier krijgen we wel een grote leegloop hier ja _O-

[..]

Niet iedereen doet aan ovulatietesten, ik bijvoorbeeld niet. Ik wil het eerst een half jaar gewoon proberen en dan ga ik eens testen proberen :) Foliumzuur slik ik vanaf de dag dat we begonnen zijn, kan geen kwaad! Alleen maar goed om alvast mee te beginnen ^O^
Thanks voor de reacties! Van de week maar een potje halen dan! Ik had ze pas al vast bij de Hema, geloof 120 tabletten voor 2,50.. Is dat een goede prijs? Of zit er nog verschil in kwaliteit vd tabletten?
pi_148294175
Cygne, whaaaa, wow! O+ Ik ga zo duimen dat je gevoel 300% goed zit :* :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 21:09:16 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148294348
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:04 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Thanks voor de reacties! Van de week maar een potje halen dan! Ik had ze pas al vast bij de Hema, geloof 120 tabletten voor 2,50.. Is dat een goede prijs? Of zit er nog verschil in kwaliteit vd tabletten?
Ik geloof dat de ADH (aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) wel wat kan verschillen maar denk niet dat het heel veel uitmaakt. Ik heb een potje van de Etos, was ook rond die prijs.
pi_148294359
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:04 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die van Hema ken ik niet. Ik gebruik die van Etos. Heb destijds 1+1 gratis gehaald, scheelde toch weer. Uit m'n hoofd waren die van de etos 2,99 en 150 stuks.
pi_148294413
Trouwens, ik lees net dat foliumzuur bij mannen kan zorgen voor betere sperma. Iemand die daar meer over weet?
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 21:11:18 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148294434
Er is echt iets gaande met mijn geur momenteel :o Gisteren het rokerige blikjesincident en nu ruik ik continu de kattenbak. Ik wil er niet teveel aan ophangen maar dat is zo lastig :X
pi_148294529
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:11 schreef MaJo het volgende:
Er is echt iets gaande met mijn geur momenteel :o Gisteren het rokerige blikjesincident en nu ruik ik continu de kattenbak. Ik wil er niet teveel aan ophangen maar dat is zo lastig :X
Kan ik me voorstellen. Maar probeer je er niet teveel op te focussen, je hersenen kunnen je ook zó voor de gek houden.

Maar wie weet blijkt komende week anders. Lastig om geduldig te zijn he.
Ik moet nog wachten tot de 13e. :X
pi_148294570
Ik gebruikte geen ovulatietesten. (daar wilde ik me binnenkort in gaan verdiepen, maar nu hopelijk niet meer nodig)

Wel hield ik alles bij in de app.

Etos foliumzuurtabletten. (al heb ik ze niet dagelijks ingenomen :@ ) vergat ze steeds.
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 21:15:08 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148294617
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:13 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Maar probeer je er niet teveel op te focussen, je hersenen kunnen je ook zó voor de gek houden.

Maar wie weet blijkt komende week anders. Lastig om geduldig te zijn he.
Ik moet nog wachten tot de 13e. :X
Ik weet het, ik heb al eerder gehad dat mijn lichaam me voor de gek hield. Maar dit reukding, dat is nieuw. Gisteren nog negatief getest dus verwacht er ook maar niet al te veel van (maar ondertussen :X :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')