quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef Cygne het volgende:
Ik zit nu wel eventjes keihard te huilen.
Cygne zwangerschap betekent dat je voorrang hebt bij de geneticus toch? Ik hoop dat je snel wat meer zekerheid hebt! Ik ga heeeeel hard voor de duimenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:06 schreef Cygne het volgende:
Geheel tegen mn principes in heb ik nu toch maar van die dure clearblue testen besteld.
2015,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:43 schreef Fien10 het volgende:
Spannend gestreeptestoel! 2014 begint goed!!
Ik mag over 1.5 week al, eerder dan dat wordt t toch niet, denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cygne zwangerschap betekent dat je voorrang hebt bij de geneticus toch? Ik hoop dat je snel wat meer zekerheid hebt! Ik ga heeeeel hard voor de duimen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:54 schreef Cygne het volgende:
In t echt zie ik m wel.Ik zie 'm ook, hoor! Het is je zo gegund, ik duim voor een gezonde plakker!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie dat je Starbuck bent vergeten in het update topicquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh cygne ook al!
Ik zal maar eens oppassen met posten in dit topic...
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Cygne het volgende:
Mijn eisprong was wel later, want eigenlijk veeel te laat gebatst.
En t wordt n meiske. Weet ik zeker.ik hoop zo dat je gevoel kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof daar ook in
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
morgen is mijn NOD op dag 36, dat is het gemiddelde van mijn cycli. Ik mag niet voor donderdag testen, dan zit ik op dag 40.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Cygne ik vind het zó leuk voor je. En gezien alle voortekenen geloof ik er ook gewoon in dat dit een plakkertje is. In elk geval veel sterkte met de onzekerheid.
Spannend hoor, MaJo.stom hè, met jezelf afspreken dat je wacht tot (een paar dagen) na je NOD. Mij lukt dat nooit
zit je morgen weer op dag 40?
succes! Als ik die vage kwalen blijf houden bestaat de kans ook dat ik het niet volhoud hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:52 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Spannend! Ik zal voor je duimen! Mijn plan is () te wachten tot vrijdag. We zullen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |