SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha kat![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:53 schreef Cygne het volgende:
Oei, Majo!![]()
Hier komt gezweef in spoiler:Oeh Cygne wat spannend! Het is je zo ontzettend gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen.Wat is er met de poezel gebeurd?
Ik geloof best wel in dat soort dingen. Ik heb ook ooit eens met iemand in de bus gezeten die aan reiki deed. We raakten aan de praat en ik vertelde haar dat ik altijd last van mijn knie had. Ze vroeg of ze me een healing mocht geven, ik vond het prima. De knie werd helemaal warm en daarna nooit meer last gehad
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Bizar is dat he. Ik wist dus niet wat ze ging doen dus ik vroeg heel droog of ze nou zulke warme handen had.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh Cygne wat spannend! Het is je zo ontzettend gegundWat is er met de poezel gebeurd?
Ik geloof best wel in dat soort dingen. Ik heb ook ooit eens met iemand in de bus gezeten die aan reiki deed. We raakten aan de praat en ik vertelde haar dat ik altijd last van mijn knie had. Ze vroeg of ze me een healing mocht geven, ik vond het prima. De knie werd helemaal warm en daarna nooit meer last gehad
Ik hoop het zo voor je Cygne! Ik geloof daar zelf best wel inquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:05 schreef Cygne het volgende:
[..]
Bizar is dat he. Ik wist dus niet wat ze ging doen dus ik vroeg heel droog of ze nou zulke warme handen had.
Poes is in mei overleden. Lag dood in de keuken, hij was 13 en had wat mankementen, zeg maar.
DIe mevrouw waar ik heen ga ken ik wel, ze is de de dochter van mijn oom maar naast dat we elkaar af en toe op een verjaardag zie hebben we privé eigenlijk geen contact. Ze houdt t ook heel goed gescheiden.
Ook wel mooi, ik heb een vriendinnetje uit Frankrijk. Ik ken haar via een uitwisseling met mijn middelbare school, 13 jaar geleden. Door die uitwisseling is er veel veranderd, kreeg leuke vriendinnetjes en zonder die uitwisseling had mijn leven er heel anders uitgezien. Dat meisje betekent dus heel veel voor me en zij weet, dat als wij ooit een dochter gaan krijgen ze hetzelfde gaat heten als zij. Vanochtend stond er een hele lieve wens van haar op mijn fb. Ik hoop dat voortekenen bestaan, haha.
Ik ben ook door schade en schande wijs geworden hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Cygne wat fijn! Hopelijk heeft ze het bij het juiste eind, maar zelfs als dat niet zo is, is het al heerlijk dat je je er zo veel beter door voelt!
En die test: goed om te weten dat het zo los hoort te komen. Anders was ik over een paar dagen toch ernstig aan mijn dip-kwaliteiten gaan twijfelen!
Oei, Majo!![]()
Hier komt gezweef in spoiler:wat is dit een fijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen.post!!!!!!!!!!!!
Schudden voor gebruik
Wij jou ook niet!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:52 schreef Cygne het volgende:
Ahh lieverds.![]()
Ik kan jullie ook niet missen he.
Dat klopt maar een kraamhulp weet wel degelijk waar het op moet letten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:51 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar kraamhulp heeft veel minder medische kennis dan een verloskundige. En het ging mij om de kraamhulp.
Oei, Majo!![]()
Hier komt gezweef in spoiler:Wat bijzonder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen.
Haha, de kat. Die opmerking komt uiteindelijk altijd weer terug.![]()
Schattig is dat als die mannen er zo mee bezig zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:09 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat klopt maar een kraamhulp weet wel degelijk waar het op moet letten.
Een verloskundige komt echt maar even snel checken, een kraamhulp kan veel meer signaleren.
En ik snap jouw keus wel, maar ik wilde het wel even duidelijk hebben ook voor de meelezers.
En idd dat loskomen is normaal![]()
Pax had al uit zitten rekenen dat als het nu raak zou zijn wanneer dan de uitgerekende datum zou zijndat vind ik wel schattig
Ik vond het loslaten dus ook raar klinkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En die test: goed om te weten dat het zo los hoort te komen. Anders was ik over een paar dagen toch ernstig aan mijn dip-kwaliteiten gaan twijfelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |