abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148212920
Goedemorgen!

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat we aan het einde van het 2015 allemaal in Z&G zitten lijkt me een goed voornemen!

Welkom Fien :).
pi_148212937
Oei, Majo! O+

Hier komt gezweef in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen. _O-
pi_148213031
Cygne! Wat een mooi verhaal, en wat goed dat zij je zo kan helpen! Ik ga heeeeel hard voor je duimen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha kat :') O+
  Moderator donderdag 1 januari 2015 @ 12:57:07 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148213047
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:53 schreef Cygne het volgende:
Oei, Majo! O+

SPOILER
Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen maar nu zit ik op dag 29 en nog niks, als er zaterdag nog geen bloed is zal ik er maar een testje tegenaan gooien. Helaas heb ik geen kat meer om overheen te plassen. _O-
Oeh Cygne wat spannend! Het is je zo ontzettend gegund O+ Wat is er met de poezel gebeurd? :o

Ik geloof best wel in dat soort dingen. Ik heb ook ooit eens met iemand in de bus gezeten die aan reiki deed. We raakten aan de praat en ik vertelde haar dat ik altijd last van mijn knie had. Ze vroeg of ze me een healing mocht geven, ik vond het prima. De knie werd helemaal warm en daarna nooit meer last gehad :o
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148213066
Cygne wat fijn, heerlijk dat ze je zo goed heeft kunnen helpen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148213345
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 12:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh Cygne wat spannend! Het is je zo ontzettend gegund O+ Wat is er met de poezel gebeurd? :o

Ik geloof best wel in dat soort dingen. Ik heb ook ooit eens met iemand in de bus gezeten die aan reiki deed. We raakten aan de praat en ik vertelde haar dat ik altijd last van mijn knie had. Ze vroeg of ze me een healing mocht geven, ik vond het prima. De knie werd helemaal warm en daarna nooit meer last gehad :o
Bizar is dat he. Ik wist dus niet wat ze ging doen dus ik vroeg heel droog of ze nou zulke warme handen had.

Poes is in mei overleden. Lag dood in de keuken, hij was 13 en had wat mankementen, zeg maar.

DIe mevrouw waar ik heen ga ken ik wel, ze is de de dochter van mijn oom maar naast dat we elkaar af en toe op een verjaardag zie hebben we privé eigenlijk geen contact. Ze houdt t ook heel goed gescheiden.

Ook wel mooi, ik heb een vriendinnetje uit Frankrijk. Ik ken haar via een uitwisseling met mijn middelbare school, 13 jaar geleden. Door die uitwisseling is er veel veranderd, kreeg leuke vriendinnetjes en zonder die uitwisseling had mijn leven er heel anders uitgezien. Dat meisje betekent dus heel veel voor me en zij weet, dat als wij ooit een dochter gaan krijgen ze hetzelfde gaat heten als zij. Vanochtend stond er een hele lieve wens van haar op mijn fb. Ik hoop dat voortekenen bestaan, haha.
  Moderator donderdag 1 januari 2015 @ 13:09:08 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148213454
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:05 schreef Cygne het volgende:

[..]

Bizar is dat he. Ik wist dus niet wat ze ging doen dus ik vroeg heel droog of ze nou zulke warme handen had.

Poes is in mei overleden. Lag dood in de keuken, hij was 13 en had wat mankementen, zeg maar.

DIe mevrouw waar ik heen ga ken ik wel, ze is de de dochter van mijn oom maar naast dat we elkaar af en toe op een verjaardag zie hebben we privé eigenlijk geen contact. Ze houdt t ook heel goed gescheiden.

Ook wel mooi, ik heb een vriendinnetje uit Frankrijk. Ik ken haar via een uitwisseling met mijn middelbare school, 13 jaar geleden. Door die uitwisseling is er veel veranderd, kreeg leuke vriendinnetjes en zonder die uitwisseling had mijn leven er heel anders uitgezien. Dat meisje betekent dus heel veel voor me en zij weet, dat als wij ooit een dochter gaan krijgen ze hetzelfde gaat heten als zij. Vanochtend stond er een hele lieve wens van haar op mijn fb. Ik hoop dat voortekenen bestaan, haha.
Ik hoop het zo voor je Cygne! Ik geloof daar zelf best wel in :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:09:38 #58
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148213468
Cygne wat fijn! Hopelijk heeft ze het bij het juiste eind, maar zelfs als dat niet zo is, is het al heerlijk dat je je er zo veel beter door voelt!

En die test: goed om te weten dat het zo los hoort te komen. Anders was ik over een paar dagen toch ernstig aan mijn dip-kwaliteiten gaan twijfelen! _O-
  Moderator donderdag 1 januari 2015 @ 13:13:22 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148213600
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Cygne wat fijn! Hopelijk heeft ze het bij het juiste eind, maar zelfs als dat niet zo is, is het al heerlijk dat je je er zo veel beter door voelt!

En die test: goed om te weten dat het zo los hoort te komen. Anders was ik over een paar dagen toch ernstig aan mijn dip-kwaliteiten gaan twijfelen! _O-
Ik ben ook door schade en schande wijs geworden hoor :D Dacht eerst ook wat gebeurd er :o Ben inmiddels zo'n 10 tests verder (in 4 maanden :@) dus dan weet je wel wat je hoort te zien :')
pi_148214015
quote:
Oei, Majo! O+

SPOILER
wat is dit een fijne O+ post!!!!!!!!!!!!
Schudden voor gebruik
pi_148214724
Cygne O+
S. 2014
J. 2016
pi_148214867
Ahh lieverds. O+

Ik kan jullie ook niet missen he. :*
  Moderator donderdag 1 januari 2015 @ 13:55:26 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148214929
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:52 schreef Cygne het volgende:
Ahh lieverds. O+

Ik kan jullie ook niet missen he. :*
Wij jou ook niet! O+

Blijf dus maar af en toe mee posten hier O-)
  donderdag 1 januari 2015 @ 14:09:24 #64
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148215293
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:51 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar kraamhulp heeft veel minder medische kennis dan een verloskundige. En het ging mij om de kraamhulp.
Dat klopt maar een kraamhulp weet wel degelijk waar het op moet letten.
Een verloskundige komt echt maar even snel checken, een kraamhulp kan veel meer signaleren.
En ik snap jouw keus wel, maar ik wilde het wel even duidelijk hebben ook voor de meelezers.

En idd dat loskomen is normaal :Y

Pax had al uit zitten rekenen dat als het nu raak zou zijn wanneer dan de uitgerekende datum zou zijn O+ dat vind ik wel schattig :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148215972
Vruchtbaar 2015 voor iedereen!!

quote:
Oei, Majo! O+

SPOILER
Wat bijzonder!

Haha, de kat. Die opmerking komt uiteindelijk altijd weer terug. :D
  Moderator donderdag 1 januari 2015 @ 14:40:48 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148216042
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 14:09 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat klopt maar een kraamhulp weet wel degelijk waar het op moet letten.
Een verloskundige komt echt maar even snel checken, een kraamhulp kan veel meer signaleren.
En ik snap jouw keus wel, maar ik wilde het wel even duidelijk hebben ook voor de meelezers.

En idd dat loskomen is normaal :Y

Pax had al uit zitten rekenen dat als het nu raak zou zijn wanneer dan de uitgerekende datum zou zijn O+ dat vind ik wel schattig :D
Schattig is dat als die mannen er zo mee bezig zijn O+ De mijne is er ook wel veel mee bezig merk ik. Gisteren om 12 uur keek ie me zo schattig aan en zei dat hij hoopte op een heel bijzonder 2015 voor ons *;

Ondertussen zit ik onze zomervakantie in Montenegro te plannen. Mooie afleiding als ik tegen die tijd niet (lang) zwanger ben. We wachten uiteraard nog even met boeken :P
pi_148216119
Haha, mijne had voor gister kinderchampagne gehaald zelfs. _O-
pi_148216785
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik vond het loslaten dus ook raar klinken :') Heb zelf ook nooit die dipsticks geprobeerd!

Of de reiki nu wel of niet wat heeft gedaan Cygne, jij voelt je nu veel beter en dat is alleen maar goed! En ik geloof er ook wel in ;). Je had even terug toch het gevoel dat 3-maal scheepsrecht zou worden en het dan wel goed zou gaan? Ik hoop echt zo voor je dat dat klopt en die derde zwangerschap niet lang op zich laat wachten ;) (en het is al spannend zie ik!)
pi_148216993
Bij mijn moeder werd ook elke derde zwangerschap een gezond kind. :D
  donderdag 1 januari 2015 @ 15:45:40 #70
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148217815
Hallo allemaal! Ik wens jullie een gelukkig en vruchtbaar 2015! *O*

Ik heb hier niet veel gepost de laatste tijd omdat ik niks te melden had eigenlijk, er gebeurde niks. Laatste NOD was 22-12, maar aangezien mijn cyclus steeds langer werd en ik altijd later ongesteld werd zocht ik er niks achter toen het uitbleef. Ook een paar keer gedacht: morgen begint het want ik had buikpijn of wat spotting. Maar het kwam maar niet dus net toch maar een test gedaan:

:D :o :')

Wij zijn een beetje in shock :')
Semper frakkin fi!
  donderdag 1 januari 2015 @ 15:47:42 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148217886
*O*
De eerste streepjes van 2015 ! Gefeliciteerd starbuck!
*G*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148217900
Gefeliciteerd starbuck *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148217999
Fantastisch begin van het nieuwe jaar! Gefeliciteerd!! *O*
  donderdag 1 januari 2015 @ 15:52:12 #74
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148218042
Geweldig! Gefeliciteerd Starbuck! *O*
pi_148218080
Mooi begin starbuck! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: