Mijn NOD mag naar 21 januari 😊quote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef SilverSjoiis het volgende:
En ik hoor wel of er iets bijgewerkt moet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kruip er nog maar even in....![]()
Mijn moeder heeft meer medische kennis dan iemand van de kraamzorgquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:41 schreef Moppert het volgende:
Weet je moeder ook wat ze medisch bij jouw moet controleren?
Een kraamhulp is niet alleen voor een uitleg en schoonmaken,
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Mijn moeder weet wel van mijn wens voor een 4e maar meer ook niet, ze kan het blijkbaar wel goed raden maar zei vannacht en een heel vruchtbaar jaar met duidelijk de nadruk op vruchtbaar.
Dat vond ik wel lief![]()
We hebben het vannacht wel leuk gehad maar ik zit denk ik net iets te ver voor ovulatie
Dat is waar. Maar kraamhulp heeft veel minder medische kennis dan een verloskundige. En het ging mij om de kraamhulp.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:47 schreef Moppert het volgende:
Dan is het prima, maar veel mensen vergeten dat er ook gewoon medische dingen bij komen kijken bij zowel jou als de baby. En niet iedere verloskundige heeft de tijd om dat veel te doen. (hoe slecht ook)
Kijken of het werkt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eenvoor Majo's blauwe plekken
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:39 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Kijken of het werkt:Dat is inderdaad het stuk wat de urine opneemt en dan doorstuurt naar "rechts". Het tweede streepje zit dan ook een stuk verder naar rechts, tussen de controlestreep en die "streep" die je nu ziet. Vond dat ook heel erg verwarrend de eerste keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eenvoor Majo's blauwe plekken
Als het goed is zit er een afbeelding binnenin dat envelopje waarop je goed kunt zien waar de tweede streep dient te verschijnen.
Edit: dat stuk komt altijd omhoog, dat hoort juist
Ik kan even alleen een voorbeeld van een ovulatietest vinden maar zo zou een zwangerschapstest er ook uit moeten zien. Alleen is het in beide gevallen dan wel positief.
Volg je het nog?Je kijkt te ver naar links dus
En thanks
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |