SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb ik niet nodig, recht in het gezicht of niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Misschien telt random geroddel ook mee als een 'note'.
lol gek, ik bedoel mods die over jou roddelen achter de schermen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, recht in het gezicht of niet.
Misschien ZarGon.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol gek, ik bedoel mods die over jou roddelen achter de schermen.
Wat betreft series kan ik je The Wire en House of Cards aanraden. Fargo en Unsere Mütter, unsere Väter zijn ook goede miniseries. Verder heb ik niet echt veel series gevolgd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qardash, tip mij eens op een serie, actie, complotten, mindfuckers,
Hoezo kwaliteitspost.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat betreft series kan ik je The Wire en House of Cards aanraden. Fargo en Unsere Mütter, unsere Väter zijn ook goede miniseries. Verder heb ik niet echt veel series gevolgd.
Qua films:
(politiek/conspiracy/drama)
- Syriana
- Conspiracy
- Sometimes in April
- Network
- The Insider
- Frost/Nixon
- Der Baader Meinhof Komplex
- The Stoning of Soraya M.
- Lion of the Desert (over Omar Mukhtar)
- Lawrence of Arabia
- Persepolis (animatiefilm over Iraanse Revolutie)
- Diarios de motocicleta (jonge jaren van Che Guevara)
- Jagten
- Amores Perros
- 21 Grams
- Un prophète
- There Will Be Blood
(mindfuck)
- Incendies (ook politiek en een aanrader)
- The Game
Verder vind ik Into the Wild en Dallas Buyers Club ook goed.
Ik heb er 0.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tss, wat een kneusje ben ik. In 2015 ga ik agressiever posten.
Film of serie? Serie zou ik met The Wire beginnen, gelijk een klassieker. Film zou ik met Incendies beginnen. The Wire weet ik alleen niet hoe goed ie beschikbaar is via de bekende wegen; op Netflix staat-ie niet omdat het een HBO-serie is. Als het goed is moet Incendies nog wel op Netflix staan, als je dat hebt.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo kwaliteitspost.
En waarmee te beginnen om niet je levend te villen wanneer het tegen valt?
Ik begin met de filmquote:Op woensdag 31 december 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Film of serie? Serie zou ik met The Wire beginnen, gelijk een klassieker. Film zou ik met Incendies beginnen. The Wire weet ik alleen niet hoe goed ie beschikbaar is via de bekende wegen; op Netflix staat-ie niet omdat het een HBO-serie is. Als het goed is moet Incendies nog wel op Netflix staan, als je dat hebt.
Dasty?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
omg ik heb gemorst op mijn moeders tapijt. ze gaat mij killen omg.![]()
En dat gele wonderspul van de wibra is ook nergens te bekennen.
De film is echt tof.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begin met de film
Thnx for tip bro
waarom is er geen '_O_' na 'net als jij'quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De film is echt tof.En Arab net als jij.
Sorry man te lui. ja jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waarom is er geen '_O_' na 'net als jij'
Ik kan hem niet vinden. Fucking raar. Van dasty hebben wij net als suiker, meel en olie een heel jaarvoorraad standaard in huis.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowiesooooo
Nu nog in de praktijk brengen
Dacht alquote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry man te lui. ja jij ook.
Valt reuze mee, vergeleken met andere series is het niks. Wat ik over Orange Is The New Black heb gehoord is erger en die heb jij samen met je vrouw gekeken, zei je gisteren.quote:
Gebruik iets soortgelijksquote:Op woensdag 31 december 2014 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden. Fucking raar. Van dasty hebben wij net als suiker, meel en olie een heel jaarvoorraad standaard in huis.
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of nietquote:Op woensdag 31 december 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt reuze mee, vergeleken met andere series is het niks. Wat ik over Orange Is The New Black heb gehoord is erger en die heb jij samen met je vrouw gekeken, zei je gisteren.
Dude. Bij OITNB zie je ze letterlijk scharen en beffen manquote:Op woensdag 31 december 2014 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of niet
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dude. Bij OITNB zie je ze letterlijk scharen en beffen man
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of niet
Dit valt meequote:
moest lachenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.
naakt zijn en sex hebben ga je toch niet vergelijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit valt mee
In de douche zijn ze daar altijd naakt te zien
Bisey degil, veel plezier.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begin met de film
Thnx for tip bro
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij house of cares zie je geen tepel ofzo (of bijna niet)quote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
naakt zijn en sex hebben ga je toch niet vergelijken
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]Oké, één of twee keer dan. In ieder geval zo schaars dat ik het me blijkbaar niet eens meer kon herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar bij house of cares zie je geen tepel ofzo (of bijna niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok wel klein.. maar je ziet ze wel
Stimo weer blij.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Che_ het volgende:
Iets besteld en vergeten afleveradres te wijzigen
Haha schaar. Nog begonnen met OITNBquote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, één of twee keer dan. In ieder geval zo schaars dat ik het me blijkbaar niet eens meer kon herinneren.
Nee, nog geen zin op kunnen brengen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha schaar. Nog begonnen met OITNB
Ja?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij was toch haar feeder?
Tja het blijft een allochtonen scquote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van DM, weet ik 't...
Gewoon whatsapp. Is 2014(bijna 2015)quote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee man, grapje. Ik hou me afzijdig van die DM-roddels.
Deze heeft wel bakpoeder:quote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
Crip, ik heb een probleem. Ik heb zelfrijzend bloem gebruikt in mijn gringo beslag (verder ook nog gist bijgedaan) omdat ik dacht dat het recept dat ik eerst gebruikte om bakpoeder vroeg. Nu check ik andere gringo recepten maar ik zie nergens bakpoeder staan.
Sen çok güzelmisinquote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee man, grapje. Ik hou me afzijdig van die DM-roddels.
Deze vraagt wel om heel veel bakpoeder!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze heeft wel bakpoeder:
http://kookhoekjevanxfaat(...)kaanse-pannenkoeken/
Volgens mij is Crip niet meer online, dus hier moet je het mee doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze vraagt wel om heel veel bakpoeder!
Ja, heb het beslag al gemaakt maar ik dacht voor een volgende keer.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is Crip niet meer online, dus hier moet je het mee doen.
Maar voor de rest geen spijt van je iphone?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Irritant, ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd maar al mn nummers staan op mn oude simkaart en niet op mn nieuwe. Nu handmatig alles overzetten.
Tot nu toe niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar voor de rest geen spijt van je iphone?
Dat is toch helemaal genieten, wereldmuziekquote:Op woensdag 31 december 2014 01:54 schreef Che_ het volgende:
Kb we tellen rustig af naar nr 1 jatochhh
#top2000 #fuckhaters
Wanneer nummer 1 komt zet ik hem uit.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:54 schreef Che_ het volgende:
Kb we tellen rustig af naar nr 1 jatochhh
#top2000 #fuckhaters
Goed voor de lijn tochquote:Op woensdag 31 december 2014 02:41 schreef Bortecinem het volgende:
Het is echt opmerkelijk hoe precies mijn voorholteontsteking elk jaar is. Gewoon elk jaar eind december. Ik ga vanaf dit jaar beginnen met het bijhouden van een precieze datum. Kijken of er ook echt precies een jaar tussen zit.
Oh en doei smaakpapillen en reukorgaan. Tot over twee maanden.
Heb je het thuis zo saai dat je er zo van geniet om uitgescholden te worden door mij? Mijn quote in je sig al anderhalf jaar lang, mij proberen te steken met onderwerpen over eten en lijnen terwijl ik in feite twee keer in jou pas enzo. Wats met jou seriously.quote:
Je had toch een permban ofzo? Of laat mijn geheugen mij weer in de steek?quote:Op woensdag 31 december 2014 03:20 schreef Bortecinem het volgende:
Bortecinem heeft ook maar 7 notes. Ik wist wel dat ik stiekem eigenlijk heel lief ben en het verder allemaal aan jullie ligt.
uh nee?quote:Op woensdag 31 december 2014 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had toch een permban ofzo? Of laat mijn geheugen mij weer in de steek?
Wat is er met mij vandaagquote:
Vind het cool om te zien hoe snel je op je grote tenen wordt getraptquote:Op woensdag 31 december 2014 03:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je het thuis zo saai dat je er zo van geniet om uitgescholden te worden door mij? Mijn quote in je sig al anderhalf jaar lang, mij proberen te steken met onderwerpen over eten en lijnen terwijl ik in feite twee keer in jou pas enzo. Wats met jou seriously.
Toffe nummerquote:
Ben je hiervoor al langsgeweest bij je huisarts? Ik heb normaal namelijk hooikoorts en dus vaak last gehad van een geïrriteerde neus en ontstoken neusslijmvlies, maar sinds ik een paar maanden Budesonide heb gekregen van de huisarts, heb ik er totaal geen last meer van. Het is een neusspray die je dagelijks moet gebruiken, maar het helpt je wel een tijdje van je klachten af. Wanneer je flesje op is en je er weer last van krijgt, kun je het weer vragen aan je huisarts.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:41 schreef Bortecinem het volgende:
Het is echt opmerkelijk hoe precies mijn voorholteontsteking elk jaar is. Gewoon elk jaar eind december. Ik ga vanaf dit jaar beginnen met het bijhouden van een precieze datum. Kijken of er ook echt precies een jaar tussen zit.
Oh en doei smaakpapillen en reukorgaan. Tot over twee maanden.
Zoveel muziek uit de nineties wat tof is om naar te luisteren. J. Lo, Britney Spears, Destiny's Child, Nelly/K. Rowland, Enrique Iglesias, Shaggy, Justin Timberlake, Toy-Box, Bomfunk MC's, Backstreet boys, Avril Lavigne, 2pac en nog veel meer eigenlijk.quote:
Nee, dit is een chronische sinusitesontesteking. Geen acute. Valt weinig tegen te doen. Komt ook vooral voor bij mensen met leukemie las ik ergens. Ik heb een hele grote kans op leukemie volgens 23andme (zit ook in de fam) dus ik ga binnenkort toch dood dus who cares yoloquote:Op woensdag 31 december 2014 03:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je hiervoor al langsgeweest bij je huisarts? Ik heb normaal namelijk hooikoorts en dus vaak last gehad van een geïrriteerde neus en ontstoken neusslijmvlies, maar sinds ik een paar maanden Budesonide heb gekregen van de huisarts, heb ik er totaal geen last meer van. Het is een neusspray die je dagelijks moet gebruiken, maar het helpt je wel een tijdje van je klachten af. Wanneer je flesje op is en je er weer last van krijgt, kun je het weer vragen aan je huisarts.
Allah uzun ömür versin, ne yolo molo hemen.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dit is een chronische sinusitesontesteking. Geen acute. Valt weinig tegen te doen. Komt ook vooral voor bij mensen met leukemie las ik ergens. Ik heb een hele grote kans op leukemie volgens 23andme (zit ook in de fam) dus ik ga binnenkort toch dood dus who cares yolo
Ja echt niet normaal. En Aaliyah niet te vergetenquote:Op woensdag 31 december 2014 03:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zoveel muziek uit de nineties wat tof is om naar te luisteren. J. Lo, Britney Spears, Destiny's Child, Nelly/K. Rowland, Enrique Iglesias, Shaggy, Justin Timberlake, Toy-Box, Bomfunk MC's, Backstreet boys, Avril Lavigne, 2pac en nog veel meer eigenlijk.
Muziek uit de jaren 90![]()
Waarom ga je niet naar de dokter hiervoor(je zei ooit dat je dit een kut antwoord vond, maar yolo(ben een badboy enzoquote:Op woensdag 31 december 2014 03:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dit is een chronische sinusitesontesteking. Geen acute. Valt weinig tegen te doen. Komt ook vooral voor bij mensen met leukemie las ik ergens. Ik heb een hele grote kans op leukemie volgens 23andme (zit ook in de fam) dus ik ga binnenkort toch dood dus who cares yolo
Ik ga alleen naar de dokter wanneer ik niet meer tegen de pijn kan. Als ik ooit leukemie krijg is de kans groot dat ze er veel te laat achterkomen. Ik zal dan alleen langsgaan voor morfine en zwaardere shit. Ik ben niet bang voor de dood, maar dokters en ziekenhuizen? pff. iets engers bestaat niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar de dokter hiervoor(je zei ooit dat je dit een kut antwoord vond, maar yolo(ben een badboy enzo)). Misschien kunnen ze nu al kijken voor oplossingen. Leukemie is fucked up
waarom vind je ziekenhuis eng? Slechte herinneringen aan?quote:Op woensdag 31 december 2014 04:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de dokter wanneer ik niet meer tegen de pijn kan. Als ik ooit leukemie krijg is de kans groot dat ze er veel te laat achterkomen. Ik zal dan alleen langsgaan voor morfine en zwaardere shit. Ik ben niet bang voor de dood, maar dokters en ziekenhuizen? pff. iets engers bestaat niet.
Niet dat ik het mij kan herinneren. Heb vroeger toen ik heel klein was wel lang in het ziekenhuis gelegen omdat ik mezelf verhongerde (ha ha, de ironie) en twee kleine operaties gehad (amandelen etc.) maar that's all. Geen trauma dus.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
waarom vind je ziekenhuis eng? Slechte herinneringen aan?
Nee. Op mn werk maken ze mij gek daarmee.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal genieten, wereldmuziek
Mijn tante deed het eens. Maar die is aangetrouwd. Haar vader zat er bij. Wij keken echt van ohaaa.quote:Op woensdag 31 december 2014 05:09 schreef Bortecinem het volgende:
Btw ik las net ergens iets over borstvoeding in het openbaar en moest opeens denken aan een paar maanden terug toen ik op kraambezoek ging bij een Pools meisje dat ik ken. Andere vrienden van haar waren er ook (ook mannelijke) en opeens haalt ze haar borst tevoorschijn en begint ze haar kind te voeden. Ik dacht echt even 'wtf' en daarna 'act cool act cool' gewoon doen doen alsof er niks aan de hand is.Heb verder ook niet gevraagd of het normaal is bij Polen maar vond het echt apart. Vooral ook omdat het bij ons echt not done is.
Iemand dit ook weleens meegemaakt bij andere culturen? Of maybe is het normaal in jullie streek/cultuur?
quote:Op woensdag 31 december 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al gezien op Tumblr.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 05:09 schreef Bortecinem het volgende:
Btw ik las net ergens iets over borstvoeding in het openbaar en moest opeens denken aan een paar maanden terug toen ik op kraambezoek ging bij een Pools meisje dat ik ken. Andere vrienden van haar waren er ook (ook mannelijke) en opeens haalt ze haar borst tevoorschijn en begint ze haar kind te voeden. Ik dacht echt even 'wtf' en daarna 'act cool act cool' gewoon doen doen alsof er niks aan de hand is.Heb verder ook niet gevraagd of het normaal is bij Polen maar vond het echt apart. Vooral ook omdat het bij ons echt not done is.
Iemand dit ook weleens meegemaakt bij andere culturen? Of maybe is het normaal in jullie streek/cultuur?
Geniaal postquote:Op woensdag 31 december 2014 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat betreft series kan ik je The Wire en House of Cards aanraden. Fargo en Unsere Mütter, unsere Väter zijn ook goede miniseries. Verder heb ik niet echt veel series gevolgd.
Qua films:
(politiek/conspiracy/drama)
- Syriana
- Conspiracy
- Sometimes in April
- Network
- The Insider
- Frost/Nixon
- Der Baader Meinhof Komplex
- The Stoning of Soraya M.
- Lion of the Desert (over Omar Mukhtar)
- Lawrence of Arabia
- Persepolis (animatiefilm over Iraanse Revolutie)
- Diarios de motocicleta (jonge jaren van Che Guevara)
- Jagten
- Amores Perros
- 21 Grams
- Un prophète
- There Will Be Blood
(mindfuck)
- Incendies (ook politiek en een aanrader)
- The Game
Verder vind ik Into the Wild en Dallas Buyers Club ook goed.
Nee je gebruikt meestal verse gist of die droge. Bakpoeder niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
Crip, ik heb een probleem. Ik heb zelfrijzend bloem gebruikt in mijn gringo beslag (verder ook nog gist bijgedaan) omdat ik dacht dat het recept dat ik eerst gebruikte om bakpoeder vroeg. Nu check ik andere gringo recepten maar ik zie nergens bakpoeder staan.
Kut iPhonequote:Op woensdag 31 december 2014 10:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wowow, ik heb zo fucking raar gedroomd. Helemaal ragen alles, zieke bedoening
Hmm. Raar dan. Vaak zijn zulke dingen wel door iets, wat je helemaal afgeschrik heeft.quote:Op woensdag 31 december 2014 05:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet dat ik het mij kan herinneren. Heb vroeger toen ik heel klein was wel lang in het ziekenhuis gelegen omdat ik mezelf verhongerde (ha ha, de ironie) en twee kleine operaties gehad (amandelen etc.) maar that's all. Geen trauma dus.
Zitten wel leuke bij jaquote:Op woensdag 31 december 2014 02:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal genieten, wereldmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Weissman het volgende:
Speciaal voor Cripkut lied white dudes die black/reggae proberen te klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is jouw jam toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:04 schreef Crip het volgende:
[..]
kut lied white dudes die black/reggae proberen te klinken
misselijkmakend dit, ik wil de grond dweilen met zijn kapsel.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
misselijkmakend dit, ik wil de grond dweilen met zijn kapsel.
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:24 schreef xaban06 het volgende:
War ga je vanavond doen Rotterdamin gangsteri
Jij was vroeger er zo 1.... Gothicquote:Op woensdag 31 december 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet veel. Ik blijf wel wakker dit keer. Voorgaande jaren lag ik gewoon te slapen
Onrecht is een kwestie van perspectief. Onrecht is niet iets wat op zichzelf bestaat, maar het geeft juist een mate aan van verschil. In andere woorden, onrecht bestaat als verhouding tussen oneerlijk uitziende dingen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:57 schreef TheMagnificent het volgende:
En de vraag waarom er zo veel onrecht in de wereld is, kunnen we naar mijn idee niet toeschrijven aan God terwijl het ons eigen falen is als mensheid. De islamitische God is geen godheid die direct ingrijpt wanneer de mensheid het zelf verknoeit, buiten het zenden van Zijn Profeten om ter waarschuwing. Hoe kunnen we anders spreken van een test wanneer de uitkomst wordt beïnvloed door tussenkomst van hogerhand?
Deze constatering behoeft het bestaan van causaliteit dat erg discutabel is binnen de westerse en islamitische filosofie, zie Hume, Kant en el-Gazali.quote:Allah heeft het heelal en haar natuurwetten geschapen en de rest op zijn beloop gelaten, zodat het verstand en de capaciteiten van de mens ook tot zijn recht komen. Als de mens besluit om te vernietigen i.p.v. creëren, dan is dat ons eigen schuld.
Werd er dan iets anders gebruikt dan bietsuiker?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Cola met natuurlijek suikers. Komt het meest dichtbij normale qua smaak
Wat is het verschil met de gewone cola?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stevia, uit planten gewonnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de gewone cola?
Wat bedoelt men met natuurlijke suikersm
Privéquote:
Heeft Pepsi al een tijdje. Nooit gedronkenquote:
shddapquote:Op woensdag 31 december 2014 12:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Privé
[..]
Heeft Pepsi al een tijdje. Nooit gedronken
Bedankt voor je argumentatie.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:19 schreef Mathemaat het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Steviol_glycoside
I smell bullshit.
awwww beterschap bbyyyyyquote:Op woensdag 31 december 2014 13:31 schreef Peunage het volgende:
Hele jaar niet ziek geweest he, uitgerekend vandaag
Ook qua calorieen.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaalllll
[..]
awwww beterschap bbyyyyy
'een Coca-Cola Life bevat 89 kilocalorieën tegenover de 139 kilocalorieën van een standaardblikje'quote:
Thnx en jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaalllll
[..]
awwww beterschap bbyyyyy
Jij weet nietquote:Op woensdag 31 december 2014 14:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
'een Coca-Cola Life bevat 89 kilocalorieën tegenover de 139 kilocalorieën van een standaardblikje'
Wat heb je eraan, denk ik dan
Wrm luistert jij nr top 2000quote:Op woensdag 31 december 2014 15:06 schreef Che_ het volgende:
Haha kb jouw liedje nu. Zo lage notering
Ook verkouden?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:57 schreef Landysh het volgende:
Peunage, ook ik ben vandaag ziek geworden.)))
Ja.quote:
Ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
http://instagram.com/p/xQXbhUDJ-0/
Wie zitten er vanavond ook zo bij?
Waar besteld, geef is site? Aziaten zijn echt fucking artiesten wat betreft make-up. Ik zag laatst zo'n Aziatische chick zichzelf veranderen in een Indiase chick met ronde en blauwe ogen met alleen make-up en lenzen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef Crip het volgende:
gruwelijke nepwimpers uit Japan besteld. Heb ze net binnen 1 euro voor 10 paar maar de kwaliteit damnnnn
Aziaten weten hun make up shitt
Eigen vader is minder erg imo. Ik zie mezelf verder geen borstvoeding geven waar mijn vader bij is (hell no), maar ik vind mannelijke vrienden/kennissen toch erger.quote:Op woensdag 31 december 2014 06:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn tante deed het eens. Maar die is aangetrouwd. Haar vader zat er bij. Wij keken echt van ohaaa.
Volgens mij red ik vandaag 24.00 uur niet.![]()
Bedoel je Promise? Schoonzus van Michelle Phanquote:Op woensdag 31 december 2014 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar besteld, geef is site? Aziaten zijn echt fucking artiesten wat betreft make-up. Ik zag laatst zo'n Aziatische chick zichzelf veranderen in een Indiase chick met ronde en blauwe ogen met alleen make-up en lenzen.Dafuq gewoon.
En ik zit hier nog te kloten met oogschaduw.
Ja, dit. Dit is toch niet meer normaal man?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Bedoel je Promise? Schoonzus van Michelle Phan.
Ze zijn echt stunninggg
http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Dan heb je haar beyonce transformatie nog niet gezien damnnquote:Op woensdag 31 december 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dit. Dit is toch niet meer normaal man?![]()
en thanks.
Ik denk niet dat iedereen dit kan though. Sommige mensen hebben gewoon zo'n 'bewerkelijk' gezicht als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan heb je haar beyonce transformatie nog niet gezien damnn
yw! Ze zijn zo pretty. Ze zijn perfecte belans van natuurlijk maar ze hebben toch wat extra's
Weetje wat ook erg helpt. Wenkbrauwen, van zichzelf heeft ze bijna geen dus ze heeft echt de mogelijkheid om dezelfde wenkbrauwen als de ander toe te passen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen dit kan though. Sommige mensen hebben gewoon zo'n 'bewerkelijk' gezicht als je snapt wat ik bedoel.
Ja, je hebt gelijk denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje wat ook erg helpt. Wenkbrauwen, van zichzelf heeft ze bijna geen dus ze heeft echt de mogelijkheid om dezelfde wenkbrauwen als de ander toe te passen.
Verder heeft ze goed overzicht van de gezicht structuren ze merkt waar ze moet contouren en wat ze naar voren kan halen.
Want vooral omdat ze een monolid(aziatische ogen) heeft zou het normaal juist moeilijker moeten zijnn
Oud nieuw moud nieuw.. het is dat er meestal leuke feesten zijn e.d. maar anders is het gewoon een dag. Heb vorig jaar en 2 jaar daarvoor gewoon geslapen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
http://instagram.com/p/xQXbhUDJ-0/
Wie zitten er vanavond ook zo bij?
Geçmis olsun.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik.Maar dan bij familie.
Mijn ouders zitten sinds vannacht vast op het vliegveld in Munchen!Hun vlucht gaat pas om 8 uur in de avond. Ik ben te ziek om ergens heen te gaan dus gewoon chillen bij fam en eten.
Nee, cola is gewoon slecht.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er geen suiker in zit. Suiker is slecht en stevia is een goede vervanger.
Jaa klopt. Dan moet je oppassen waar je de crease kleuren legt. Want als jij donkerbruin recht in je crease doet dan zien je ogen er alleen maar nog dieper uit. Daarom op je oogleden een licht shimmery kleurtje zodat het naar boven word gehaalf en dan de crease kleur boven de crease brengen en niet erin.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk denk ik.
Btw, ik merk dat make-up veel minder goed gaat met diepliggende ogen en ik heb die. Je ziet ook vaak make-up artiesten zeggen dat het moeilijker is om mensen met diepliggende ogen op te maken.
jaaaaa iknow heb bijna al haar vids gecheckt ze is awesumquote:
Ik laat mijn make-up gewoon een keer door jou doen. Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa klopt. Dan moet je oppassen waar je de crease kleuren legt. Want als jij donkerbruin recht in je crease doet dan zien je ogen er alleen maar nog dieper uit. Daarom op je oogleden een licht shimmery kleurtje zodat het naar boven word gehaalf en dan de crease kleur boven de crease brengen en niet erin.
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik laat mijn make-up gewoon een keer door jou doen. Heb geen idee waar je het over hebt.
Humus wordt de nieuwe cheesecake?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
Heb humus gemaakt en t smaakt.
Hell to the yeah
Stimo :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dit door jou maak..quote:Op woensdag 31 december 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Humus wordt de nieuwe cheesecake?
Weinig, ik doe er wel weinigggg tahin in. Vind t anders te bitter. Heb em wat zuurder gemaakt met meer citroen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Recept? Of zit er weinig verschil in recepten voor hummus?
Oké, afiyet olsun.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weinig, ik doe er wel weinigggg tahin in. Vind t anders te bitter. Heb em wat zuurder gemaakt met meer citroen.
Heb sws echteeeeee kruiden uit Adana gehad, die maken t echt af
Ik ga ook naar mijn hemso's.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
Tho ga ik zo naar je hemso's Borte. Als die t goedkeuren is het goed.
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sukkel wij gaan in 2015 jouw humus maken. Daarom humus de nieuwe cheesecake.
Dat kan ik niet.. best lastig! Nog nooit gemaaktquote:Op woensdag 31 december 2014 18:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Als jij de nieuwe Borte van 2015 gaat worden, Stimo, zou ik graag ook een recept + fotoverslag voor içli köfte van je willen. Jij maakt, wij volgen in het nieuwe jaar.
Ben ook bang voor vuurwerkquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:20 schreef Landysh het volgende:
Ik ben ook eerder weggegaan. Of ik moest blijven slapen - echt geen zin in, heel laat naar huis of door een vuurwerkshow fietsen. En ik haat en ben bang voor vuurwerk dus om 23:30 weggegaan.
Oh en happy birthday to alle Turkse papa's en mama's die allemaal toevallig op 1 januari zijn geboren.
Is ook kut.quote:
Het ergste vind ik nog wel die mensen die het in de 2e/3e week van januari nog hoor zeggen. Van hey, beste wensenquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Lekker boeiend allemaal dat "nieuwjaar"..
Beste wensen, beste wensen, beste wensen, beste wensen, ..., ..., ...
Helaas woon ik naast Chinezen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is ook kut.En die kut jochies die rotjes naar je gooien enzo. Moet mij altijd inhouden om ze niet in elkaar te trappen.
beste wensen, zargonquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Oké jongen, geen beste wensen voor jou dan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Beste wensen TM.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké jongen, geen beste wensen voor jou dan.
Beste wensen he!quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Vind ik loik.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
Ik moest net zo hard niezen dat mijn koptelefoon er af vloog en iedereen schrok. Topverhaal, al zeg ik het zelf.
Die tijd ligt achter me.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook en anders kopen we geluk in vorm van eten jatog
Kan niet eens vatten wat ik allemaal heb gedroomd man like wtf.quote:
Hahahhaahquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan niet eens vatten wat ik allemaal heb gedroomd man like wtf.
Een van de dingen was dat FOK! een high five functie had gekregen
HHhhhhh vertelquote:Op donderdag 1 januari 2015 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahhaah
Weet je wat ik heb gedroomd
[ afbeelding ]
Nee geslapenquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nog beetje vuurwerk gekeken jij of slapen?
Maak je eigen top 100quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen top2000 meer #lichtedepressie
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen top2000 meer #lichtedepressie
Niet naar geluisterd, maar ik ben het eens met Stim.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef Landysh het volgende:
Mijn ouders hebben iets van 150 euro aan tegoedbonnen gekregen omdat ze 24 uur vastzaten op het vliegveld. Het is hier een cupcake, choco en brezel paradijs atm.
stoer yoquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet naar geluisterd, maar ik ben het eens met Stim.
oh hmmmmquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef Landysh het volgende:
Mijn ouders hebben iets van 150 euro aan tegoedbonnen gekregen omdat ze 24 uur vastzaten op het vliegveld. Het is hier een cupcake, choco en brezel paradijs atm.
inb4 Deuce die een 'masker' aanbiedtquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:35 schreef Crip het volgende:
Volgensmij heb ik een allergische reactie gekregen op dit masker. Tfoe.
Mijn huid is nog droger en helemaal branderig.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
inb4 Deuce die een 'masker' aanbiedt
Dude. What the fuck.quote:
Hier wel succes denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:40 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ben morgen o.a in A'dam maar ik wil weten waar ik de Asian en andere buitenlandse winkeltjes kan vinden? Waar moet ik zijn. ;c
ai, zoals het hoort dus.quote:
Ik heb hem ook aan nuquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM gespot in de trein...
[ afbeelding ]
Wedden dat ze een wortel lust?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM gespot in de trein...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb al met creme ingesmeerd, voelt nu stukken beter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe niet"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]De maat is niet alles maar de motion of de ocean.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe niet
Met maagden discussiëren over sexquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:10 schreef Atak het volgende:
De maat is niet alles maar de motion of de occean.
Jij zal het inderdaad wel weten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:10 schreef Atak het volgende:
[..]
De maat is niet alles maar de motion of de ocean.
Zodra het onderwerp richting seks gaat, ben jij aanwezig.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met maagden discussiëren over sex
Enige wat bij jou ontmaagd is is anaal. :pquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet jij niet maagd blijven totdat je getrouwd ben?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij zal het inderdaad wel weten.
[..]
Zodra het onderwerp richting seks gaat, ben jij aanwezig.
Wellicht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Moet jij niet maagd blijven totdat je getrouwd ben?
omg sow grappigquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Enige wat bij jou ontmaagd is is anaal. :p
Bent er meteen bij he jij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lekker dagje uit toch.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Morgen ga ik de hoer uit hangen in steden waar niemand me kent.
Nu snap ik opeens wat je bedoelt met je avatarquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat hoe je je kleine vriend noemt? How cute.
Haha hoe veel kwaliteitshumor gooi je nog onze kant op Atak?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Nu snap ik opeens wat je bedoelt met je avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |