waarom is er geen '_O_' na 'net als jij'quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De film is echt tof.En Arab net als jij.
Sorry man te lui. ja jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waarom is er geen '_O_' na 'net als jij'
Ik kan hem niet vinden. Fucking raar. Van dasty hebben wij net als suiker, meel en olie een heel jaarvoorraad standaard in huis.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowiesooooo
Nu nog in de praktijk brengen
Dacht alquote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry man te lui. ja jij ook.
Valt reuze mee, vergeleken met andere series is het niks. Wat ik over Orange Is The New Black heb gehoord is erger en die heb jij samen met je vrouw gekeken, zei je gisteren.quote:
Gebruik iets soortgelijksquote:Op woensdag 31 december 2014 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden. Fucking raar. Van dasty hebben wij net als suiker, meel en olie een heel jaarvoorraad standaard in huis.
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of nietquote:Op woensdag 31 december 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt reuze mee, vergeleken met andere series is het niks. Wat ik over Orange Is The New Black heb gehoord is erger en die heb jij samen met je vrouw gekeken, zei je gisteren.
Dude. Bij OITNB zie je ze letterlijk scharen en beffen manquote:Op woensdag 31 december 2014 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of niet
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dude. Bij OITNB zie je ze letterlijk scharen en beffen man
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Orange Is The New Black juist meevallen. Ja ze hebben het over seks, praten erover en je ziet zogenaamd iets. Maar bij House of Cards zie je echt wel meer. Of niet
Dit valt meequote:
moest lachenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.
naakt zijn en sex hebben ga je toch niet vergelijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit valt mee
In de douche zijn ze daar altijd naakt te zien
Bisey degil, veel plezier.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begin met de film
Thnx for tip bro
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze doen aan seks, maar je ziet niks. Kan me niet herinneren dat ik een tiet heb gezien bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij house of cares zie je geen tepel ofzo (of bijna niet)quote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
naakt zijn en sex hebben ga je toch niet vergelijken
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]Oké, één of twee keer dan. In ieder geval zo schaars dat ik het me blijkbaar niet eens meer kon herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar bij house of cares zie je geen tepel ofzo (of bijna niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok wel klein.. maar je ziet ze wel
Stimo weer blij.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Che_ het volgende:
Iets besteld en vergeten afleveradres te wijzigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |